تولیدکننده جعبه های چوبی لوکس باکس

                                                                                                 

 خرید جعبه چوبی ساعت بزرگ چندتایی به همراه بالشتک  به منظور نگهداری و قرار دادن ساعت و زیورآلات و جعبه های چوبی لوکس برای مصارف مختلف ، بهترین انتخاب برای ارائه یک پذیرایی متفاوت ، هدیه و ... هستند . امروزه با توجه به تمایل افراد به مصرف دمنوش های گیاهی و یا استفاده بسیار زیاد برند های مختلف در زمینه های مختلف اعم از مواد غذایی ( زعفران ، خشکبار و دمنوش ها ) و محصولات بهداشتی ( عطر ) و همچنین جواهر سازان و ... باکس های چوبی لوکس و شکیل توانسته اند تا طرفداران بسیاری را به خود جذب کنند . لوکس باکس  ، به عنوان یک مجموعه تولیدی در کشور ، در این زمینه توانسته است تا قابل اعتماد شما بزرگواران باشد و به صورت اختصاصی با تولید انواع جعبه های چوبی نفیس و لوکس ، بهترین ها را به مشتریان خود ارائه نماید .

در این مقاله قصد داریم تا شما را با تخصصی ترین تولید کننده باکس های چوبی دکوری و تزیینی  در کشور آشنا نماییم ، بنابراین همراهی با ما را از دست ندهید. 

تولید جعبه های چوبی لوکس باکس 

فرآیند طراحی و تولید جعبه های چوبی ،  لوکس باکس توسط تیم خلاق و هنرمندی صورت می گیرد که در نهایت دقت و ظرافت ، انواع باکس های چوبی لوکس و شکیل را در دسته بندی های مختلف و متنوع با بیش از 100 طرح تولید و به بازار عرضه می کنند . لوکس باکس،  با استفاده از مواد اولیه درجه یک ، ماشین آلات پیشرفته و فرآیند مهندسی تولید ، باکس هایی با اصالت ، همراه با استحکام ، کیفیت عالی و ظاهری زیبا و ظریف را ارائه می دهد و توانسته است جعبه هایی نفیس را تولید نماید که  از هر لحاظ با نمونه های داخلی و خارجی قابل قیاس هستند .

🤔 موارد ذکر شده جهت اطلاعات بیشتر شما عزیزان در ارتباط با  شرکت لوکس باکس تولید کننده تخصصی  انواع جعبه های چوبی دکوری و تزیینی ,  معرفی خرید آنلاین انواع جعبه پذیرایی ارزان و لوکس می باشد  :

  1. جعبه چوبی چیست ؟

  2. نحوه تولید و ساخت باکس های چوبی دکوری و تزیینی  نفیس لوکس باکس

  3. فرآیند تولید و ساخت جعبه های چوبی لوکس باکس

  4. تولید انواع جعبه های چوبی لوکس

  5. کاربرد انواع جعبه چوبی

  6. سفارش ساخت جعبه های چوبی شکیل 

  7. قیمت باکس های نفیس لوکس باکس

  8. فروش عمده جعبه چوبی

  9. خرید جعبه های چوبی زیبا و با کیفیت  لوکس باکس

                                                  

🙂جعبه چوبی چیست ؟

باکس های چوبی به عنوان ( انواع بسته بندی چوبی نفیس و صادراتی ) از چوب ساخته می شوند و معمولا برای برش آن ها از دستگاه های سی ان سی استفاده می شود . طراحی این جعبه ها به گونه ای است که در طرح ها و دسته بندی های مختلف طراحی و تولید می شوند و معمولا قسمت روی درب و یا بدنه آن ها با برش های تزیینی ، هنر گره چینی ، خاتم  و یا طرح های چاپی و یا حکی  و ... تزیین شده است . جعبه های چوبی از مواد طبیعی ، زیست محیطی تهیه می شوند .

🙂 نحوه تولید و مراحل ساخت باکس های چوبی دکوری و تزیینی نفیس لوکس باکس   :

مراحل طراحی و ساخت انواع باکس های چوبی لوکس باکس ، نوع متریال چوب و انتخاب رنگ و ... بسیار حائز اهمیت است ، چراکه قیمت و ماندگاری جعبه های چوبی و همچنین لوکس و خاص بودن این جعبه ها به نوع مواد اولیه ، ذوق و ظرافت به کار رفته در فرآیند تولید بستگی دارد . لذا دقت در مراحل ساخت تک تک جعبه ها از نظر کنترل کیفیت در حین تولید و ساخت جعبه های چوبی لوکس از دقت بالایی برخوردار است . جعبه های چوبی لوکس باکس به دقت جلا داده شده و دارای بافت طبیعی و خاص هستند . جعبه های چوبی را باید طوری ساخت که در سخت ترین شرایط نیز مقاومت داشته و کیفیت خود را حفظ کند . باکس های چوبی با استفاده از خدمات برش لیزر ساخته می شوند و در مقابل ضربه بسیار مقاوم و مستحکم هستند . یکی از عواملی که باعث زیبایی این باکس ها می شود طرح های روی قسمت درب و بدنه این جعبه های چوبی است که این کار با استفاده از خدمات برش لیزر انجام شده و باعث زیباتر شدن جعبه ها می شود . همچنین  ما با نشر مقاله 10 مدل جدید ترین و بهترین جعبه پذیرایی شیک و ارزان + قیمت سعی کرده ایم تا شما را با پرفروش ترین و جدید ترین های لوکس باکس به همراه قیمت آشنا نماییم. 

🙂فرآیند تولید و ساخت جعبه های چوبی لوکس باکس

  1. طراحی حرفه ای و دقیق جعبه
  2. استفاده از متریال درجه یک بر حسب سلیقه مشتریان و بازار و استفاده از جنس چوب (چوب راش، چوب روسی، چوب گردو و … )
  3. برش جعبه بر اساس ابعاد طراحی شده
  4. سمباده کاری که در نهایت دقت و ظرافت صورت می گیرد .
  5. چسباندن و مونتاژ قطعات چوب
  6. رنگ کاری جعبه
  7. استفاده از پلی استر جهت جلا، براقی و کیفیت بیشتر جعبه
  8. مونتاژ درب ، لولا و قفل

                                                  

 🙂 تولید انواع جعبه های چوبی لوکس باکس 

لوکس باکس با توجه به نیاز مشتریان خود و رفع دغدغه آن ها سعی نموده تا باکس های خود را در دسته بندی های مختلف نظیر انواع باکس پذیرایی دمنوش و تی بگ شیک و ارزان ،  انواع بسته بندی جعبه های آجیل و خشکبار پی وی سی (pvc) ،  انواع جعبه پذیرایی تبلیغاتی چوبی ، جعبه هدیه و جواهرات و سینی های سرو طراحی و به بازار عرضه نماید.

🙂سفارش ساخت جعبه های چوبی شکیل

لوکس باکس ، همواره با تولید و ارائه جعبه های چوبی نفیس ، با کیفیت و  جدیدترین مدل های تی بگ چوبی (ارزان و شیک) ، سعی داشته تا ضمن مرتفع نمودن نیاز های شما عزیزان ، رضایت مشتریان خود را نیز جلب نماید ، علاوه بر فروش مدل ها و نمونه های موجود خود ، اقدام به فروش و ساخت جعبه های سفارشی با توجه به طرح ، ابعاد ، مدل و رنگ مشتریان خود کرده تا آن دسته از افرادی که تمایل دارند ، جعبه ای را  با طرح و ایده  مورد نظرخود سفارش دهند ،  بدون هیچ محدودیتی از این امتیاز برخوردار باشند  . البته قابل ذکر است که این امتیاز فقط رو تعداد 70 عدد به بالا امکان پذیر است . اگر شما عزیزان دغدغه خرید جعبه پذیرایی برای مصارف شخصی و یا به عنوان جعبه هدیه  تبلیغاتی را دارید ، کافی است ما را در مقاله مرتبط همراهی نمایید تا راهنمای خرید جعبه پذیرایی لوکس + معرفی قیمت و 10 مدل بهترین باکس پذیرایی 1401 باشیم. 

                                                  

🙂 کاربرد انواع جعبه چوبی

  • •   بسته بندی انواع صنایع دستی  
  • •   ساخت انواع جعبه چوبی در سفارش بسته بندی عسل
  • •   ساخت انواع جعبه دمنوش تی بگ کافی میکس
  • •   ساخت انواع جعبه آجیل و خشکبار ، میوه خشک و تنقلات
  • خرید و قیمت جعبه ساعت مچی شیک و لوکس
  • •   کاربرد در کارهای تبیغاتی
  • •   ساخت جعبه طلا وجعبه  جواهر ات ، جعبه هدیه چوبی

                                                  

🙂قیمت باکس های نفیس لوکس باکس

زمانی که بحث خرید و فروش جعبه ‌های چوبی و انواع محصولات چوبی نظیر خرید و قیمت انواع سینی سرو و مزه چوب راش گرد و مستطیل  مطرح می‌شوند؛ چیزی که بیش از همه توجه را به خود جلب می‌کند ، مسئله قیمت آنهاست که ممکن است با توجه به شرایط مختلف تغییر کند. محاسبه قیمت جعبه های چوبی نفیس فروشگاه لوکس باکس با توجه به نوع متریال و چوب به کار رفته ، ابعاد جعبه ، مدت زمان برش جعبه و ... متغیر بوده و با توجه به پارامتر های ذکر شده قیمت این باکس های شکیل دکوری و تزیینی تعیین و اعلام می گردد .

 🙂فروش عمده جعبه چوبی

لوکس باکس جهت فروش عمده جعبه های خود حداقل تعداد را برای سفارشات عمده در نظر گرفته است و بدین صورت می باشد که خرید جعبه ها از تعداد 70 عدد به بالا با قیمت عمده محسوب می شود و مشتریان عزیز می توانند از یک کد تعداد 70 عدد و یا از 7 کد تعداد 10 عدد جعبه را سفارش دهند و یا در صورت داشتن طرح و ایده با ارائه نظر خود جعبه ای با هر ابعاد ، شکل ، رنگ و ... را ثبت نمایند تا در خط تولید کارخانه قرار گیرد و تولید شود .

  😀خرید جعبه های چوبی لوکس باکس

آخرین موردی که احتمالاً در مورد جعبه ‌های چوبی نظیر جعبه چوبی دمنوش وارمردار چوب راش ، ذهن کاربران و مخاطبان را به خود مشغول کرده است، بحث خرید انواع پذیرایی چوبی و شیشه ای (گرد، مربع، مستطیل و...) همراه با قیمت و این که جعبه پذیرایی شیک از کجا بخرم ؟؟؟ توجه به فاکتورهای تاثیرگذار در آن است.

جعبه های چوبی لوکس باکس با توجه به طراحی مهندسی شده ، استفاده از مواد اولیه درجه یک ، ابعاد استاندارد و استحکام بالا ، باکس هایی بسیار زیبا و لوکس هستند که با توجه به کیفیت و مرغوبیت بالا و قیمت مناسب در مقایسه با نمونه های موجود در بازار ، به شما عزیزان برای مصارف مختلف مانند جعبه شیرینی ، جعبه های مقوایی شیرینی و سوغاتی  ، جعبه ساعت چوبی شش خانه ارزان و شیک ، جعبه چوبی مقوایی شیشه ای ویژه هدایای سازمانی تبلیغاتی عید نوروز ، سفارشی سازی و ساخت انواع جعبه شیرینی شکلات ویژه شب عید ، پیشنهاد می شوند تا با خرید آن ها ، یک خرید مطمئن را از مجموعه تولیدی لوکس باکس داشته باشید و از خرید خود نهایت را لذت ببرید .

                                                  

yesو در پایان ...

یکی از بهترین گزینه هایی که منزل شما را متمایز می کند ، استفاده از محصولات چوبی نظیر جعبه های چوبی لوکس باکس به دو صورت جعبه های نجاری و جعبه های چوبی لیزری است که با توجه به این که تمامی این محصولات چوبی حاصل هنر دست و با استفاده از متریال کاملا طبیعی از چوب در ابعاد و اشکال مختلف طراحی و تولید شده اند ، بسیار نفیس و ارزشمند بوده و همراه با کیفیت عالی و درجه یک و قیمت مناسب ، بسیار مقرون به صرفه هستند. شما عزیزان برای مشاهده تمامی نمونه محصولات چوبی و ظروف لوکس چوبی می توانید از طریق وب سایت لوکس باکس ما را دنبال نمایید و با هر میزان بودجه و سلیقه ای خرید ارزان و لوکس خود را با هر تعدادی انجام دهید.