جعبه های چوبی سفارشی لوکس باکس

                                                  

لوکس باکس  ، براین باور است که ساخت و تولید جعبه های چوبی باید وابسته به نیاز مشتری باشد و طبق نیاز شما سفارشات ساخته شود. از این رو برآن شدیم تا با گردآوری گروه قدرتمند و هنرمند در بخش طراحی جعبه های چوبی لوکس و خاص ، خدمات ساخت جعبه های چوبی را ارائه دهیم . جعبه های چوبی امروزه در میان افراد ، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند ، به طوری که در دسته بندی های مختلف با کارآیی متفاوت ، مشتریان خاص خود را دارند . اگر به دنبال جعبه های چوبی خاص و نفیس هستید ، ما به شما عزیزان باکس های چوبی لوکس باکس را پیشنهاد می کنیم که با توجه به زیبایی و ظرافتی که دارند ، در عین حال بسیار کارآمد بوده و از کیفیت مطلبوبی نیز برخوردار هستند .

😊در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با بزرگترین و تخصصی ترین مجموعه تولیدی باکس های لوکس  ، در کشور و انواع جعبه پذیرایی ارزان و لوکس ، آشنا شوید :

جعبه های چوبی معمولا در شکل و اندازه و طرح های مختلف و با توجه به نیاز بازار و سلیقه مشتری ساخته می شوند . لوکس باکس   ، همواره به این نکته توجه دارد تا باکس های چوبی که ی سازد منحصر به فرد و خاص باشند تا مخاطب بیشتری را جذب کنند .

                                                  

🙃مطالبی که قصد داریم در این مقاله با شما به اشتراک بگذاریم :

  1.  لوکس باکس ، بزرگترین و مجهزترین مرکز تولید جعبه های چوبی سفارشی در طرحهای متنوع

  2. ساخت جعبه های چوبی سفارشی نفیس و زیبا

  3. هدایای تبلیغاتی سفارشی لوکس

  4. ساخت و تولید جعبه های چوبی تبلیغاتی سفارشی لوکس باکس

  5. ویژگی ‌های هدیه تبلیغاتی سفارشی ، منحصر به فرد و نفیس

  6. کاربرد هدیه تبلیغاتی سفارشی لوکس باکس

  7. چند نکته مهم در انتخاب هدیه تبلیغاتی سفارشی ، لوکس و خاص

  8. لوکس باکس و هدایای تبلیغاتی سفارشی و منحصر به فرد

                                                   

😎لوکس باکس  ، بزرگترین و مجهزترین مرکز تولید جعبه های چوبی سفارشی در طرحهای متنوع

جعبه های چوبی از پر کاربرد ترین مواردی است که هم جنبه زینتی و تزیینی دارند و هم اینکه می توانید برای نگهداری ابزار و لوازم شخصی خود از این باکس های زیبا استفاده کنید. بهترین و زیباترین و مقاوم ترین جعبه های چوبی شکیل و خاص در سایز های گوناگون و ابعاد دلخواهتان را با کمترین قیمت از ما بخواهید . ساخت باکس های چوبی یکی از تخصص های ما در شرکت لوکس باکس ، به شمار می رود. از آنجایی که انتخاب نوع چوب و دستگاه‌ های برش زن چوب نقش موثری در کیفیت جعبه های چوبی دارد ، ما با به کارگیری بهترین و مدرن ترین دستگاه ها و با استفاده از متریال درجه یک و عالی برای تولید انواع باکس های چوبی لوکس صادراتی اقدام می نماییم. مانند :

👈سینی سرو وارمردار پذیرایی دمنوش تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB401

😎 ساخت جعبه های چوبی سفارشی نفیس و زیبا

ساخت جعبه های چوبی لوکس باکس ، به روش اتوماتیک و با استفاده از به روز ترین دستگاه های روز دنیا انجام می شود . باکس های نفیس و زیبای لوکس باکس ،  از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و در عین حال در نهایت دقت و ظرافت تولید شده اند . این جعبه ها در دسته بندی های جعبه چای کیسه ای دمنوش چوبی ، جعبه آجیل و خشکبار ، جعبه هدیه و جعبه جواهرات طراحی و تولید می شوند . یکی از خصوصیات برتر مجموعه لوکس باکس ، توانایی تولید جعبه ‌های چوبی خاص و خلاقانه است. ساخت این باکس ‌ها با بهره گیری از با کیفیت ترین مواد انجام می ‌پذیرد. طراحی این جعبه‌ های زیبا عمدتا از چوب و ام دی اف با روکش های چوب متنوع است. حاصل کار قطعا جعبه ها‌یی خاص است که کمتر مجموعه ‌ای در ایران توانایی تولید آن را دارد و حتی شایان به ذکر است که لوکس باکس سفارش ساخت و تولید جعبه پذیرایی چوبی ارزان تبلیغاتی، را هم برای شما عزیزان فراهم نموده است تا بتوانید جعبه اختصاصی با برند خود را داشته باشید.

                                                  

😎 هدایای تبلیغاتی سفارشی  لوکس

یکی از هدایای بسیار پر کاربرد در امر تبلیغات برای مدیران و صاحب منصبان جعبه های چوبی لوکس و  جدیدترین مدل های تی بگ چوبی (ارزان و شیک) ، ساخت انواع جعبه چوبی با تیراژ بالا برای صاحبان امر در زمینه صادرات است . لوکس باکس ،از بزرگترین تولید کنندگان و پخش کنندگان هدایای تبلیغاتی است که با توجه به بازار رقابتی کنونی ، با ارائه باکس های تبلیغاتی خلاقانه و با کیفیت و بهترین هدایای تبلیغاتی بی نظیر و به روز ، توانسته است تا در ذهن بسیاری از مشتریان خود ماندگار شود .

😎ساخت و تولید جعبه های چوبی سفارشی تبلیغاتی لوکس باکس 

جعبه های تبلیغاتی و تولید هدایای تبلیغاتی و نمایشگاهی چوبی یکی از پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی هستند که در طرح و رنگ های مختلف عرضه می گردد. باکس های تبلیغاتی در شکل های مختلف تهیه می شوند و برای بسته بندی کالاهای مختلف ، مورد استفاده قرار می گیرند . لوکس باکس  ،  با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت ، انواع جعبه های چوبی تبلیغاتی  را در انواع مختلف و با طرح های متنوع و اختصاصی در ابعاد مختلف تولید می نماید. امکان حک برند و لوگو به روش های مختلفی بر روی محصول مورد نظر وجود دارد و این امر برای افرادی که از این هدایای لوکس به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند ، دارای مزایای بسیاری می باشد و مهمترین مزیت این کار در بهتر دیده شدن نام تجاری و شغل شما می باشد که لوکس باکس ، جهت کسب رضایت مشتریان خود ، این امتیاز را هم برای آن ها قائل شده است که  رو تعداد 70 عدد به بالا  امکان پذیر است .

                                  

😎 ویژگی ‌های هدیه تبلیغاتی سفارشی، منحصر به فرد و نفیس

همواره در مناسبت‌ های مختلف نظیر روز پدر، روز مادر، و یا جهت اهدای یاد بود ها و هدایای سال نو و همچنین در سالروز تولد عزیزتان، اینکه چه چیزی را به‌ عنوان عیدی یا هدیه به آن‌ ها اهدا کنید که هم کاربردی و هم متفاوت و ارزشمند باشد، وقت و انرژی زیادی را به خود اختصاص میدهد. نکته بسیار مهم این است که هدیه تبلیغاتی نفیس یا خاص صرفا به واسطه ی هزینه ای که بابت آن پرداخت شده شناخته نمی شود ، بله به خاطر زیبایی ، کارآیی و کیفیتی است که دارد . به ‌عبارت‌ دیگر انتخاب یک هدیه مناسب و فاخر به ‌عنوان یادبود، انتخاب هدیه تبلیغاتی ،کادوی تولد، کادوی روز مادر یا کادوی روز پدر، میزان اهمیت و توجه ویژه شما را به فرد مورد نظرتان به اثبات خواهد رساند.

👈ویژگی هدایای تبلیغاتی

این نوع هدایا نسبت به هدایای دیگر گرانتر هستند.

از آن‌ ها صرفا برای نشان دادن حسن نیت خود به مشتریان مهم شرکت استفاده می‌کنند.

این هدایا در بیشتر مواقع کاربردی بوده و در لحظات و جریان زندگی از آن استفاده می‌کنند.

هدایای تبلیغاتی لوکس مانند سایر هدایای تبلیغاتی حاوی پیام مهم بوده و معرف کسب و کار شما می ‌باشد.

با توجه خلاقیت و موادی که در تهیه و طراحی آن ‌ها به کار می‌ برید، مطمئن باشید که توسط افراد دیگر دیده شده و تاثیرگذار است.

                                                  

😎کاربرد هدیه تبلیغاتی لوکس باکس 

هدایای تبلیغاتی لوکس نشان دهنده نام و برند تجاری شما بزرگواران است . هدایای تبلیغاتی چنانچه فکر شده و با استراتژی درست طراحی و تولید شوند، در ارتباطات میان شرکت ها و مجموعه های تجاری، بسیار اثرگذار خواهند بود. در این راستا هدایای تبلیغاتی به عنوان یکی از پرکاربرد ترین گزینه ‌ها، نقش پر رنگی در توسعه برند و تجارت ایفا می‌کند. این شیوه تبلیغاتی منحصر به فرد، با ایجاد حس خاص بودن در مخاطب، برند شما را به شکلی هرچه خوشایندتر به مشتریان معرفی خواهد کرد. در فروشگاه لوکس باکس  ، خلاقیت و کیفیت  در بخش هدایای تبلیغاتی سازمانی، به خوبی و به شکلی خلاقانه انجام می پذیرد.

                                                  

😎 چند نکته مهم در انتخاب هدیه تبلیغاتی لوکس و خاص

حال که تصمیم به استفاده از هدیه تبلیغاتی لوکس گرفته اید، بهتر است که نکات زیر را مد نظر داشته باشید :

  1. از آنجایی کیفیت و ظاهر لوگو و برند بر روی محصولات، از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از چاپ با کیفیت استفاده کنید. مثلا چاپ لیزر می ‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.
  2. مخاطبان هدف را شناسایی کنید.
  3. در انتخاب هدیه تبلیغاتی لوکس و، هوشمندانه عمل کنید.

                                                  

😎 لوکس باکس و هدایای تبلیغاتی سفارشی و منحصر به فرد

داغ شدن بازار رقابت، وجود افراد سود جو و کالاهای تقلبی را افزایش می‌دهد. شناسایی این افراد تقریبا کار دشوار و نیازمند دانش و تجربه است. این موضوع لزوم مراجعه به شرکت ‌های معتبر و برند را بیش از پیش الزامی  ‌می‌کند. لوکس باکس ، عرضه کننده انوع محصولات و باکس های چوبی شکیل و صادراتی و هدایای تبلیغاتی در قیمت‌ های مختلف، با دانش و تجربه در خدمت رسانی به شما آماده است. این شرکت با کسب تجربه و با کادر مجرب می ‌تواند گزینه مناسبی برای تهیه هدیه تبلیغاتی باشد. فروشگاه آنلاین لوکس باکس ، تلاش می‌کند تا باکس های چوبی و  جعبه پذیرایی تبلیغاتی چوبی ارزان و با کیفیت خود را با بهترین قیمت ، خدمت شما ارائه نماید. ضمن این که  شما عزیزان با سفارش انواع جعبه پذیرایی چوبی لوکس + طراحی و تولید می توانید باکس چوبی مورد نظر را سفارشی سازی نمایید تا در خط تولید کارخانه لوکس باکس قرار گیرد. 

                                                  

yesسخن پایانی ... 

برای ثبت سفارشات  مورد نظر خود در کاربرد های مختلف مانند جعبه های مقوایی شیرینی و سوغاتی ، جعبه چوبی مقوایی شیشه ای ویژه هدایای سازمانی تبلیغاتی عید نوروز خود به صورت تک و عمده وارد وب سایت  فروشگاه اینترنتی لوکس باکس ، شوید و جعبه مورد نظر خود را انتخاب و ثبت سفارش نمایید. ناگفته نماند که لوکس باکس با فراهم نمودن بستری برای صاحبان فروشگاه های دکوری و تزیینی ، این امتیاز را برای آن ها قائل شده است تا بتوانند محصول چوبی مورد نظر را با حداقل تعداد 70 عدد با قیمت عمده خریداری و تهیه نمایند . همچنین شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش عمده لوکس باکس می توانید با کلیک بر روی لینک آبی مقاله مربوطه ، ما را در این مطلب از لوکس باکس همراهی نمایید.