تولید هدایای تبلیغاتی و نمایشگاهی چوبی

امروزه یکی از بهترین روش ها در بازاریابی و تبلیغات ، هدایای تبلیغاتی هستند . شاید شما هم بارها با این هدایا  در مناسبت های مختلف روبرو شده اید . هدایای تبلیغاتی ، کاربردهای مختلفی دارند که معمولا در مراسم های افتتاحیه ، غرفه های نمایشگاهی و یا شرکت ها و ارگان های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. هدایای تبلیغاتی علاوه بر روش موثر در تبلیغات ، یکی از راه‌های پایبند کردن مشتریان نیز می باشد. انواع مختلفی از این هدایا وجود دارند که هدایای تبلیغاتی و جعبه پذیرایی تبلیغاتی  ، از جنس چوب به عنوان یک متریال کاملا طبیعی ، با داشتن ویژگی ‌های ظاهری چشم‌نواز و زیبا ، از بهترین گزینه‌ها برای مقاصد تبلیغاتی هستند. در ادامه این مطلب، علت مناسب بودن هدایای تبلیغاتی از جنس چوب و انواع و کاربردهای آن‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. در انتها نیز تعدادی از بهترین  هدایای  تبلیغاتی چوبی لوکس باکس را معرفی خواهیم کرد.

                                        

🤠اگر شما نیز به دنبال هدایای تبلیغاتی خاص و لوکس برای کسب و کار خود هستید؟ اما اطلاعات کافی را در مورد بهترین هدیه و جنس آن برای شرکت و برند خود  را ندارید و مطمئن نیستید؟ این مقاله دقیقا برای پاسخ دادن به سوالات شما و معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی چوبی ارزان و لوکس از یک تولید کننده تخصصی و شناخته شده در زمینه انواع محصولات و جعبه های چوبی است. با ما همراه باشید ...

  1. هدایای تبلیغاتی چوبی

  2. تاثیرات شگفت انگیز هدایای تبلیغاتی بر مخاطب و برند تجاری شما

  3. انواع هدایای تبلیغاتی چوبی لوکس

  4. نکات مهم در مورد هدایای تبلیغاتی چوبی

  5. 10مدل هدایای تبلیغاتی چوبی ارزان+چاپ و حک لوگوی شما

  6. خرید هدیه تبلیغاتی خاص + هدایای چوبی  لوکس باکس

  7. فروش عمده هدایای تبلیغاتی + هدایای تبلیغاتی چوبی لوکس باکس

  8. بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده انواع هدایای تبلیغاتی چوبی لوکس و با کیفیت

                                        

🤓هدایای تبلیغاتی چوبی

هدیه دادن از حس های خوبی است که موجب خوشحالی و انتقال حس خوب به اطرافیان می شود ، مخصوصا این که از نوع چوبی باشد و در عین زیبایی ظاهری و جذاب بودن ، بسیار کاربردی هم باشد. هدایای چوبی و جعبه های چوبی، یکی از مجموعه های پرطرفداری است که هم مورد توجه مشتریان و هم کارفرمایان قرار گرفته است. هدایای تبلیغاتی چوبی با توجه به تنوع بالا در طرح ، شکل و نوع متریال و ... یکی ازبهترین نوع هدایای تبلیغاتی برای مدیران و مخاطبان خاص محسوب می شوند . یک نوع هدیه ای که با توجه به جنسی که از چوب دارد ، ماندگاری بالایی داشته و قابل استفاده برای مدت طولانی می باشد و هیچگاه قدیمی و از مد افتاده به نظر نخواهد رسید.

🤓تاثیرات شگفت انگیز هدایای تبلیغاتی بر مخاطب و برند تجاری شما

با توجه به وجود انواع هدایای تبلیغاتی موجود در بازار و تنوع بالای آن ها ، هدایای تبلیغاتی چوبی در مقایسه با سایر هدایای تبلیغاتی مزیت هایی دارد که همین ویژگی ها موجب شده است تا در دنیای تبلیغات بیشتر مورد توجه قرار گیرند. شما عزیزان می توانید با تهیه هدایای تبلیغاتی چوبی خود همراه با برند و نام تجاری خود به صورت پلاک و یا حک بر روی آن ، یک هدیه ای ماندگار و کاربردی را به مخاطبان خاص خود هدیه بدهید. در ادامه می خواهیم به برخی دیگر از مزیت های هدایای تبلیغاتی چوبی اشاره نماییم :

  1. زیبایی ظاهری ( با توجه به گرم بودن ماهیت چوب ) و جذابیت این نوع از هدایای تبلیغاتی ضمن داشتن قابلیت ست شدن با هر نوع دکوراسیون
  2. کاربردی بودن هدایای تبلیغاتی چوبی
  3. سبکی جدید و خلاقانه برای هدیه دادن
  4. داشتن تنوع بسیار زیاد و متناسب بودن با هر نوع سلیقه
  5. خلق یک رابطه مستمر و صمیمانه بین شما و مشتریانتان همراه با انتقال احساس اعتماد و دلگرمی نسبت به شما و کسب و کارتان

                                        

🤓انواع هدایای تبلیغاتی چوبی لوکس

امروزه با توجه به وجود تولید کنندگان مختلف در زمینه انواع هدایای تبلیغاتی چوبی ، انتخاب یک هدیه تبلیغاتی چوبی خاص و مناسب ، به کاری بس دشوار تبدیل شده است. اما ما در این بخش از مقاله قصد داریم تا شما را با تخصصی ترین و معتبرترین تولیدکننده انواع محصولات چوبی در کشور آشنا نماییم که سعی نموده است تا در زمینه طراحی و تولید انواع هدایای تبلیغاتی چوبی نیز رضایت مشتریان خود را کسب نماید. بله فروشگاه لوکس باکس ، یک مرکز معتبر و شناخته شده در زمینه طراحی و تولید انواع جعبه های چوبی با تنوع بالای محصولات خود ، در دسته بندی های مختلف اعم از جعبه آجیل و خشکبار ، باکس دمنوش تی بگ پذیرایی ، جعبه کادویی ، جعبه ساعت و جواهرات و سینی سرو و پذیرایی و ... می باشد که با عرضه و ارائه انواع جعبه های نفیس چوبی با کارآیی های مختلف ، نقش بسیار موثری را در توسعه کسب و کار شما ایفا کرده است و همین تنوع زیاد باعث می‌شود که کار شما در انتخاب و خرید گیفت تبلیغاتی چوبی لوکس باکس آسان‌تر شود. برخی از هدایای تبلیغاتی چوبی لوکس باکس عبارت اند از :

yesجعبه آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB131

ابعاد : 8.5 * 24 * 24

وزن : 1000 گرم انواع تنقلات

جنس : چوب طبیعی

yesجعبه نفیس دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB109-LM

ابعاد : 10.5 * 24 * 31

ظرفیت : 300 الی 500 گرم انواع تنقلات ، 40 عدد تی بگ و 4 عدد کافی میکس و 8 عدد هات چاکلت

جنس : ام دی اف با روکش چوب

                                                  

yesسینی سرو و پذیرایی وارمردار چوبی دمنوش تی بگ لوکس باکس کد LB402

ابعاد : 4.5 * 33 * 33

ظرفیت : 600 الی 800 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب راش

جهت مشاهده هر کدام از این محصولات چوبی کافی است بر روی لینک آبی رنگ آن ها کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی آن ها وارد شوید.

                                        

🤓نکات مهم در مورد هدایای تبلیغاتی چوبی

در هنگام خرید هدایای تبلیغاتی چوبی لوکس و موردنیاز خود باید به یک سری نکات توجه نمایید تا هدیه تبلیغاتی چوبی مورد نظر شما هدفمند و هوشمندانه باشد. از جمله این نکات :

  1. زیبایی و جذابیت هدیه تبلیغاتی چوبی ( نفیس و ارزشمند بودن )، طراحی بیرونی و دقت و ظرافت به کار رفته در طراحی و ساخت آن ، تا خلاقانه ، خاص و متناسب با هر نوع سلیقه ای باشد .
  2. کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی که نکته بسیار حائز اهمیتی در تبلیغات است چراکه عامل دیده شدن شما توسط مشتریان است.
  3. کیفیت ، ماندگاری و قابل استفاده بودن هدیه تبلیغاتی چوبی برای مدت طولانی و زیاد ، در این صورت نام و نشان شما فقط برای یک بار دیده نخواهد شد.
  4. درج نام و برند تجاری شما بر روی هدیه تبلیغاتی چوبی که در این صورت نام تجاری خود را جاویدان خواهید کرد.

                                        

🤓10مدل هدایای تبلیغاتی چوبی ارزان+چاپ و حک لوگوی شما

لوکس باکس ، به عنوان بورس انواع جعبه های چوبی سفارشی ، انواع هدایای تبلیغاتی چوبی و هدایای سازمانی و تبلیغاتی لوکس برای مناسبت ها ی مختلف مانند اعیاد ، عید نوروز ، شب یلدا و ... انواع مختلفی از هدایای چوبی را ارائه می کند . هدایای تبلیغاتی چوبی خاص و لاکچری بسیار زیبا و در عین حال کاربردی . با ما همراه باشید تا تعدادی از این هدایا را بررسی نماییم:

👈جعبه آجیل و خشکبار چوبی لوکس باکس کد LB32-01

👈جعبه کادو آجیل و خشکبار پذیرایی لوکس باکس کد LB26-11

👈جعبه آجیل و خشکبار شکلات چوبی ویژه عید نوروز لوکس باکس کد Noruz01

👈جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار شکلات پی وی سی (PVC) ویژه عید نوروز لوکس باکس کد Noruz02

                                        

👈جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA01

👈جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA02

👈جعبه آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB046

👈جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ ترمه چوبی لوکس باکس کد LBL55

👈جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چرم چوبی لوکس باکس کد LB64

👈جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB110-LM

شما عزیزان برای مشاهده و یا استعلام قیمت و موجودی هر کدام از این جعبه های چوبی می توانید بر روی لینک آن ها کلیک و یا به صفحه اصلی سایت فروشگاه لوکس باکس مراجعه نمایید.

                                        

🤓خرید هدیه تبلیغاتی خاص + هدایای چوبی  لوکس باکس

لوکس باکس با تکیه بر تیم متخصص و متبحر خود و بهره مندی از به روز ترین تجهیزات به روز در صنعت چوب با طراحی و تولید انواع جعبه های چوبی با تنوع بالا در شکل ، نوع متریال ، ابعاد و کارآیی و ... سعی نموده است تا بتواند تمامی سلیقه ها را پوشش دهد اما از آن جا که همواره در جهت مرتفع نمودن نیاز و رضایت مشتریان خود نیزگام بر می دارد ، این امکان را برای آن ها فراهم نموده است تا بتوانند در صورت داشتن طرح و ایده ، بتوانند هدایای تبلیغاتی چوبی مورد نظر و سفارشی خود را همراه با درج لوگو و آرم تجاری خود به دو صورت حک و یا پلاک و با هر بودجه ای به دو صورت نجاری (نفیس و حاصل هنر دست ) و لیزری (ساخته شده توسط دستگاه لیزر ) ، همراه با کیفیت عالی و درجه یک و با استفاده از متریال کاملا طبیعی از چوب ، ام دی اف ، پی وی سی ، شیشه و ... تهیه نمایند.

منتخبی از محصولات و هدیه تبلیغاتی چوبی لوکس باکس  را در این مقاله ، جهت انتخاب هدیه تبلیغاتی سازمان شما را ارائه کرده ایم ، این دسته از محصولات تولیدی لوکس باکس می باشند و امکان طراحی و تولید هدیه تبلیغاتی چوبی اختصاصی شما با برند و نام تجاری شما نیز میسرمی باشد.

                                        

🤓فروش عمده هدایای تبلیغاتی + هدایای تبلیغاتی چوبی لوکس باکس                                                   

فروش عمده هدایای تبلیغاتی چوبی لوکس برای سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی می تواند یک چالش به حساب آید. صرف هزینه مشخص ، برآورده کردن هدف و نقطه نظر سازمان ، اصلی ترین عامل برای انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی به شمار می رود. در همین راستا لوکس باکس به عنوان کارخانه انواع محصولات و جعبه های چوبی ، با فراهم نمودن خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه و با حذف واسطه ها این امتیاز را برای مشتریان خود قائل شده است که بتوانند جعبه چوبی تبلیغاتی مورد نظر خود را با هر تعداد و تیراژی در کوتاه ترین زمان ممکن سفارشی سازی نمایند . البته ناگفته نماند که اگر تعداد سفارشات شما حداقل 70 عدد باشد ، قیمت جعبه های چوبی با قیمت عمده و یا با تخفیف 10% الی 15% محاسبه و اعمال می شود. برای ثبت سفارشات عمده خود کافی است در قسمت صفحه اصلی سایت لوکس باکس و با پر نمودن فرم سفارشی سازی متناسب با نیاز شما ، درخواست خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت توسط تیم پشتیبانی لوکس باکس بررسی و پیگیری شود.

                                        

🤓بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده انواع هدایای تبلیغاتی چوبی لوکس و با کیفیت

شرکت تولیدی لوکس باکس، فعال در زمینه انواع هدایای تبلیغاتی چوبی شیک و ارزان ، با سابقه ای  بیش از ده سال فعالیت درطراحی و تولید و مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها با کادری مجرب و با بهره مندی از کارشناسان و پرسنلی توانا در زمینه تولید انواع هدایای تبلیغاتی سازمانی چوبی لوکس و با متعهد بودن به سه اصل کیفیت کالا + تضمین قیمت + ارسال به سراسر کشور سعی نموده است تا دغدغه مشتریان عزیز خود را مرتفع نماید.جهت خرید انواع جعبه پذیرایی تبلیغاتی چوبی می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید:

همچنین برای پیگیری یا هر گونه سوال درباره سفارش و ارسال پیام می توانید از طریق راه های ارتباطی زیراقدام فرمایید :

آدرس جهت مراجعه حضوری :

 تهران ، آریاشهر، بلوار فردوس شرق، بین خیابان قبادی و ولیعصر، پلاک 86 واحد 9

دفتر مجموعه لوکس باکس با شماره 021-44051339

شماره واتساپ : 09026625040

تماس حاصل نموده و یا از طریق فرم های مربوطه در صفحه اصلی سایت فروشگاه لوکس باکس ،  درخواست خود را ارسال نمائید.

yesو در پایان ... 

شایان به ذکر است که سفارش انواع جعبه های تبلیغاتی در مجموعه تولید لوکس باکس امکان پذیراست و در حال حاضر نیز این مجموعه تولیدی با صنایع بزرگ و مختلفی نظیر آجیل فروشی ها ، فروشگاه های کادویی ، شرکت های بازرگانی و سایر ارگان ها و ادارات همکاری می کند و با توجه به آماده سازی سفارشات در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت ، توانسته است تا نظر و رضایت مشتریان خود را جلب نماید. سپاس گزار هستیم که ما را در این مطلب از لوکس باکس نیز همراهی نمودید. امیدوار هستیم که مطلب ارئه شده مورد پسندتان واقع شده باشد.