جعبه پذیرایی چوبی

                                                   

پذیرایی کردن بی نقص از مهمان یکی از دغدغه های خانم ها است و همیشه در هنگام برگزاری مهمانی ها و مراسمی از این دست دچار سردرگمی می شوند و دوست دارند که مراسم مهمانی و بخصوص لحظه پذیرایی را به نحو احسنت انجام دهند به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم در این مقاله به شما کمک کنیم  و به شما  ظروف چوبی بسیار زیبا و شیک را برای پذیرایی هر چه بهتر از مهمان هایتان معرفی کنیم  ، نام این وسیله جعبه پذیرایی است انواع جعبه های پذیرایی چوبی ، در مدل های متنوع یکی از جدیدترین هدایای تبلیغاتی خاص  هستند که  به عنوان یک هدیه لوکس  ، به شمار می آید. جعبه های پذیرایی در طرح و ابعاد مختلف با کارآیی مختلف جهت نگهداری و قرار دادن انواع خشکبار ، دمنوش ، تی بگ و ... طراحی و ساخته می شوند. داخل جعبه پذیرایی چوبی را می توان با انواع چای کیسه ای، نسکافه، تنقلات و یا هر محصول دیگری پر کرد. همچنین این هدیه تبلیغاتی مناسب به عنوان جعبه پذیرایی چوبی ارزان تبلیغاتی،  می توان بر روی میز کار، میز کنفرانس و… قرار داد.

😇مطالبی که به شما کمک می کند تا با جعبه پذیرایی و کاربرد آن آشنا  و یک خرید آنلاین انواع جعبه پذیرایی ارزان  را از لوکس باکس داشته باشید :

  1. پذیرایی

  2. جعبه پذیرایی چیست؟

  3. جنس جعبه پذیرایی

  4. طراحی بیرونی و ظاهری

  5. طراحی داخلی جعبه پذیرایی

  6. درب جعبه پذیرایی

  7. قفل جعبه پذیرایی

  8. تعداد پارتیشن بندی داخلی

  9. لوکس باکس

                                                   

 😇پذیرایی

عشق به مهمانی‌ دادن و پذیرایی ‌کردن در خیلی‌ ها وجود دارد، کسانی که دوست دارند همه را دور هم جمع کنند و ساعت ‌های خوشی را برایشان به یادگار بگذارند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که دوست دارید مهمانی‌هایتان  بی ‌عیب و نقص برگزار شوند، به مهمان‌هایتان خوش بگذرد و سلیقه‌تان زبانزد همه شود،  کافی است تا از ظروف چوبی نفیس و شیک ، جعبه های پذیرایی لوکس استفاده نمایید و تجربه ای خوب  را برای خود و مهمانان خود به یاد بگذارید. نه تنها خانم‌ ها بلکه آقایان هم دوست دارند در مهمانی های خود یک پذیرایی عالی و بی نقص و درعین ‌حال راحت را انجام دهند به‌ همین منظور لوکس باکس  برای رفع این نیاز انواع مختلفی از ظروف سرو و پذیرایی چوبی را با عرضه انواع جعبه چوبی متناسب با بودجه شما ، جعبه های چوبی را  تولید و به بازار عرضه کرده است که  از سری این محصولات می‌توان  باکس ‌های پذیرایی را نام برد.

🎁جعبه پذیرایی چیست؟

موقعی که از پذیرایی بحث می‌شود، ذهن‌ها به سوی منزل سوق پیدا می‌کند و درست هم، همین است زیرا ارزش و احترامی که شما در خانه خود برای مهمان قائل هستید با آنچه در محیط کار و یک جلسه اداری انجام می‌دهید، متفاوت است. جعبه های پذیرایی چوبی  ، یک محصول چند منظوره می باشد که می توانید از آن به عنوان جای دمنوش ، تی بگ ، خشکبار ، میوه خشک و ...  نیز استفاده کنید. این جعبه ها علاوه بر جنبه تزیینی و زیبایی، کاربردی  نیز هستند. این جعبه ها مناسب برای روی میز پذیرایی می باشد که ضمن جذابیت و زیبایی که به میز پذیرایی می بخشد ، بسیار کارآمد بوده و حجم مختلفی از انواع دمنوش و خشکبار را در خود جای می دهند.

                                                   

🎁جنس جعبه پذیرایی

جعبه های پذیرایی و ظروف چوبی مانند تخته سرو چوبی در طرح و ابعاد مختلف و متنوع جهت مصارف گوناگون طراحی و ساخته می شوند. جنس این جعبه های پذیرایی از چوب طبیعی ، ام دی اف با روکش چوب ، شیشه همراه با پروفیل برنجی و ...می باشد، که در این میان باکس های چوبی به دلیل کیفیت و ماندگاری بالایی که دارند ، علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده اند.

چوب طبیعی : طراحی دکوراسیون داخلی با چوب دارای ویژگی های خارق العاده ای است، زیرا چوب نه تنها یک متریال با ارزش از لحاظ ساختار معماری است بلکه یک عنصر نامحدود، همه کاره، قابل بازیافت، تجدید پذیر و بادوام و درعین حال نمادی از طبیعت با ایجاد حس زیبا  در طراحی داخلی به شمار می رود. چوب طبیعی همان چوب درختان بدون هیچ ناخالصی است که مستقیما از تنه درختان به دست می آید. این چوب بعد از قطع شدن درخت و انجام فعالیت هایی جهت خشک کردن چوب به قطعه های مشخص تقسیم می شود . با مشاهده خطوط و رگه های چوب در ساختار و بافت جعبه های پذیرایی ساخته شده از چوب طبیعی ، جلوه ای از طبیعت داشته و در عین زیبایی و جذابیتی که دارد ، در مقابل ضربه و وزن بالا بسیار مقاوم و مستحکم می باشد. جعبه های پذیرایی به ویژه جعبه های پذیرایی چوب طبیعی لوکس باکس به علت زیبایی و هنری ذاتی ، محیط منزل و یا کار شما را گرم و دلنشین تر می کند و به دلیل اینه هنر دست نجار هستند ، ارزش بیشتری را نسبت به باکس های دیگر دارند.

                                                  

ام دی اف با روکش چوب : ام دی اف MDF ، که جزء فرآورده‌ های چوبی محسوب می شود، در حقیقت MDF نوعی تخته فیبر است که از خُرده چوب ، چسب رزین و یک سری مواد افزودنی تشکیل شده و سپس با کمک پرس، گرما و فشار لازم برای عمل کردن چسب و ایجاد ورق ام دی اف اعمال می شود. ام دی اف را معمولاً به ‌صورت خام مصرف نمی‌ کنند بلکه آن را با استفاده از متریال‌ های مختلف روکش می ‌نمایند. روكش ‌هاي  چوبي، ورقه‌ ها و لايه‌ هاي نازك  تهيه شده از چوب طبيعي هستندکه به دلیل محدوديت مقدار چوب هاي با نقوش زيبا و بدون عيب و گران بودن آن معمولاً اين گونه چوب ها را به روكش تبدیل كرده و روي نئوپان، چند لایی ، فيبر و یا ام دی اف می چسبانند.

شیشه همراه با پروفیل برنجی : ورق برنجی که یک فلز برنج است در اشکال و انواع مختلفی تولید می ‌شود که در صنایع و پروژه ‌های مختلف مورد مصرف قرار می‌ گیرد. نوعی فلز منعطف و مقاوم نسبت به اکسید شدن است که به دلیل استفاده از روی در ترکیبات این فلز ، استحکام و شکل پذیری بالایی داشته و نسبت به کدر و مات شدن مقاوم است . در ساخت باکس های شیشه ای ، از شیشه 3 میلی متر استفاده شده که بسیار شفاف است . این باکس های شیشه ای در عین زیبایی که دارند ، بسیار کاربردی نیز هستند.

🧐طراحی بیرونی و ظاهری جعبه های پذیرایی

ظاهر جعبه های پذیرایی بسیار متنوع و گوناکون است ، به طوری که یا به صورت تمام چوب و پوشیده و یا با پوششی از شیشه و کریستال ساخته و طراحی می شوند.  جعبه های پذیرایی تمام چوب مناسب کسانی است که تمایلی ندارند که محتویات داخلی جعبه نمایان باشد ، اما باکس های پذیرایی با درب شیشه ای و یا کریستال به دلیل ایجاد نمایی زیبا از محتویات داخلی جعبه با چیدمان خاصی که دارند ، معمولا طرفداران بیشتری داشته و نظر هر مخاطبی را به خود جذب می کنند. قابل ذکر است که بر روی بدنه و یا درب جعبه های پذیرایی طرح و نقوش مختلفی اعم از طرح های چاپی ، گره چینی ، طرح خاتم و یا برش های تزیینی زیبا کار شده است که همین امر موجب شده تا این باکس های چوبی ظرافت و جذابیتی منحصر به فرد را داشته باشند.

🧐طراحی داخلی جعبه پذیرایی

احتمالا تا به حال نام مقسم یا جدا کننده (دیوایدر ) را کمتر شنیده باشید. در حالی که ممکن است بارها از آن استفاده کرده باشید. جعبه های چوبی انواع بسیار زیادی دارند که هر کدام مزایا و کاربردهای خاص خود را دارند. معمولا داخل جعبه های پذیرایی دارای پارتیشن بندی متفاوتی است که حجم مختلفی از انواع آجیل و خشکبار ، دمنوش های فله ای ، تی بگ و ... را جای می دهد. ضخامت این پارتیشن بندی ها متفاوت ولی معمولا با ضخامت 3 میلی متر می باشد. البته قابل ذکر است که طراحی داخلی برخی از این جعبه های پذیرایی به گونه ای است که پرتابل بوده و قابلیت جدا شدن از جعبه را دارد و علاوه بر آن در برخی از این جعبه قسمت داخلی دوبل کار شده است که همین ویژگی ، سبب استحکام و استفاده بهتر جعبه های پذیرایی شده و تا وقتی درب جعبه چوبی  بسته است در صورت جابجایی ، محتویات داخل جعبه همچنان به صورت تفکیک شده باقی می ماند .

                                                  

🧐درب جعبه پذیرایی

جعبه های پذیرایی از لحاظ درب نیز دارای دو نوع تمام چوبی و شیشه ای هستند . باکس های  پذیرایی دارای درب شیشه ای امکان مشاهده مواد خوراکی داخل جعبه را میسر می کند و شما توسط این مدل درب قادر به دیدن محتویات داخل جعبه خواهید بود درصورتی که در مدل تمام چوبی این امکان وجود ندارد. جنس این گونه درب ها از شیشه و یا کریستال شفاف می باشد . کریستال نوعی طلق پلاستیکی نشکن و مقاوم است که جایگزین بسیار خوبی برای شیشه است زیرا خطر شکستن آن را ندارد. پس اگر شما هم دوست دارید که محتویات داخل جعبه برای خود و دیگران قابل مشاهده باشد از نوع درب شیشه ای استفاده کنید.

🧐قفل جعبه پذیرایی

نکته دیگری که شما باید در هنگام خرید مد نظر داشته باشید توجه کردن به قفل دار بودن یا نبودن درب جعبه  پذیرایی می باشد مدل های دارای قفل خیال شما را از بابت نریختن مواد خوراکی داخل جعبه در هنگام جابجایی راحت می کند. قفل باکس های پذیرایی دو نوع است :

سامسونتی : به طور کلی از روی اسامی هر شی ای می توان پی به ماهیت، کارایی و کاربرد آن و به طور کلی ویژگی های ظاهری و کاربردی آن برد. همان گونه که از کلمه ی سامسونت پیدا است، قفل های سامسونتی قفل های ظریفی هستند که در تولیدی های باکس های چوبی بسیار پر کاربرد است . این نوع قفل موجب می شود تا درب جعبه به طور کامل چفت شود . مانند 

👈جعبه آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB110-LM

کلونی : کسانی هستند که علاقه‌ ی بسیاری به نگهداری و یا استفاده از جعبه‌ های آنتیک دارند ،حتما دیده‌ اید که این مدل جعبه‌ ها دارای یک قفل یا چفت می‌باشند که نه تنها باعث زیبایی و جلوه جعبه می‌شود بلکه از باز شدن ناگهانی درب آن و ریختن لوازم ومحتویات موجود در جعبه جلوگیری خواهد کرد. مانند 

👈جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB19

 

🧐تعداد پارتیشن بندی داخلی

جعبه های پذیرایی از نظر تعداد دیوایدر نیز دارای انواع مختلفی می باشند شما باید قبل از خرید مشخص کنید که چه تعداد  و حجمی از مواد خوراکی را قصد دارید در این جعبه ها قرار دهید و آن زمان بسته به نیاز خود باکس  پذیرایی مناسب به خود را خریداری کنید.

                                                                                                                

🤓لوکس باکس 

لوکس باکس ، تنها تولید کننده انواع جعبه های پذیرایی لوکس و نفیس در جهت رفع نیاز مشتریان خود است که با ارائه جدید ترین جعبه های پذیرایی و  لیست قیمت جدیدترین جعبه پذیرایی وارمردار 1401 ، باکس های چوبی زیبا و انواع جعبه پذیرایی تبلیغاتی چوبی، با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسبی را طراحی و تولید کرده است که کافی است تا با خرید از وب سایت لوکس باکس ، یک خرید عالی و مقرون به صرفه ای را تجربه نمایید. شما با خرید این جعبه های زیبا می توانید میز پذیرایی خود را حسابی جذاب و لوکس کنید و نظر مهمان هایتان را در هنگام پذیرایی به این باکس های پذیرایی  زیبا جذب نمایید.

yesو در پایان...

در پایان امیدواریم این مقاله مورد توجه شما دوستان واقع شده باشد و شما با توجه به مواردی که در این مطلب بیان شد بتوانید یک جعبه پذیرایی باکیفیت و شیک را برای منزل یا هدیه دادن از مجموعه تولیدی و فروشگاه اینترنتی لوکس باکس ، خریداری کنید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید.