خرید و قیمت جدید ترین تخته سرو چوبی دست ساز شیک و ارزان

امروزه تخته سرو و سینی گردان چوبی به یکی از اکسسوری های دکوری و در عین حال کاربردی تبدیل شده است که هر کدبانویی برای خانه و آشپزخانه خود به آن نیاز دارد. تخته های سرو و پذیرایی موجود در بازار از لحاظ جنس ، رنگ و طرح و ... انواع مختلفی دارند که می توان برای سرو انواع غذاها ، صبحانه و ... به شیوه ای خاص و متفاوت و تنها با کمی خلاقیت ، از آن ها در دورهمی ها و یا پذیرایی از مهمانان استفاده نمود . این ظروف سرو و پذیرایی چوبی زیبا و جذاب بسیار پرطرفدار بوده و این امکان را برای شما فراهم می کنند تا یک دکور و دیزاین زیبا را بر روی میز پذیرایی و یا آشپزخانه خود داشته باشید.

                                                  

😐 اگر شما نیز علاقه دارید تا از این کالای جذاب در دکور خانه ،  آشپزخانه ویا  اتاق پذیرایتان استفاده کنید و یا قصد خرید یک تخته سرو مناسب و ارزان را دارید ولی نمی دانید که تخته سرو مورد نظرتان را باید از کجا تهیه کنید تا هم با کیفیت باشد و هم دارای قیمت مناسب ، کافی است  در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با انواع تخته سرو چوبی لوکس آشنا شوید.

  1. تخته سرو چیست ؟؟؟

  2. انواع تخته سرو موجود در بازار

  3. کاربرد تخته سرو چوبی

  4. قیمت تخته سرو چوبی فانتزی

  5. خرید تخته سرو چوبی از فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس

                                                  

🤠 تخته سرو چیست ؟؟؟

همیشه تجربه کردن یک میزبانی و پذیرایی زیبا ، شیک و متفاوت در دورهمی ها و مهمانی ها برای بانوان اهمیت زیادی داشته و همواره آن ها به دنبال جدید ترین و لوکس ترین وسایل و ظروف پذیرایی چوبی  برای مناسبت های مختلف مانند شب یلدا به عنوان سینی چوبی مخصوص شب یلدا هستند . در همین راستا ، تخته سرو یکی از جدید ترین ابزار و از جمله ظروف سرو و پذیرایی نوین به صورت یک تخته کاملا مسطح است که برای سرو انواع غذا به صورت کاملا شیک و با ظاهری خاص و متفاوت قابل استفاده است . یکی از ظروفی که امروزه در مهمانی ها مورد استفاده قرار گرفته و نه تنها یک وسیله دکوری ، تزیینی و زیبا است ، بلکه بسیار کاربردی است و می توان از آن برای مصارف مختلف بهره مند شد.

🤠 انواع تخته سرو موجود در بازار

همان طور که اشاره کردیم تخته های سرو موجود در بازار انواع مختلفی دارند که در ادامه به معرفی کامل انواع تخته سرو پرداخته ایم ، با ما همراه باشید .

-  سرو چوبی : یکی از پرفروش ترین و پر طرفدارترین نوع تخته های سرو ، تخته سرو چوبی با مقاومت مطلوب در مقابل ضربه و شکستگی است که با استفاده از متریال کاملا طبیعی از چوب طراحی و ساخته شده و با ظاهری لوکس و متفاوت همواره در کانون توجه قرار گرفته است. موارد مصرف تخته های سرو چوبی لوکس ، بسیار متنوع بوده و با توجه به سلایق مختلف ، کاربردهای بسیار خاص و گوناگونی دارد.

- تخته سرو شیشه ای : تخته های سرو شیشه‌ ای، نمونه ای دیگر از انواع تخته سرو و یکی از جدیدترین مدل‌های خلاقانه هستند که ضمن ظاهری زیبا ، قابل شست و شو بوده و هنگام استفاده با چاقو، خش برنداشته و زیبایی خود را از دست نمی دهند. اما باید توجه کرد که تخته سرو های شیشه ای کمی نسبت به ضربه آسیب پذیرتر بوده و شما عزیزان بر حسب سلیقه خود می توانید این نوع از تخته سرو را تهیه نماید.

- تخته سرو رزینی : نوعی دیگر از تخته سرو ، تخته سرو رزینی است که این محصول با کیفیت بالا و زیبایی چشم نواز و مثال زدنی دربازار عرضه شده است و با ترکیبی از چوب و پلی استر، رزین و مشتقات آن ، ضمن سرو انواع خوراکی ، جنبه تزیینی و دکوری نیز دارد.

- سرو سنگی : نمونه ای دیگر از انواع تخته سرو که هم جنبه دکوراتیو داشته و هم جنبه دکوری و برای ساخت این نوع از تخته سرو از سنگ مرمر در طرح و اشکال مختلف استفاده می شود.

فراموش نکنید در این میان ، تخته سرو های چوبی لوکس یکی از جدید ترین نوع تخته سرو ها بوده که ضمن استقبال زیاد ، ظاهری زیبا و جذاب ، القای حس آرامش با استفاده از متریال چوبی و طبیعی ، یک نوع ماده اولیه کاملا مستحکم و مقاوم در برابر ضربه و شکستگی با ماندگاری و دوام بالا ، کیفیت قابل قبول تری داشته و ضمن جنبه دکوری ، بسیار کارآیی داشته و می توان از آن برای سرو انواع غذا ، دسر ، فینگر فود ، میوه و ... استفاده نمود.

                                                  

🤠 کاربرد تخته سرو چوبی

تخته سرو ها و ست سه تایی تخته سرو چوبی کاربردهای فراوانی دارند که شما عزیزان بر حسب سلیقه و نیاز خود می توانید برای سرو و مصارف مختلف از آن ها به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید . اما خب تخته سرو های چوبی ضمن این که ساختار کاملا طبیعی از چوب داشته و قابلیت ست شدن با هر نوع دکوراسیونی را با  هر سبکی نیز دارند را می توان هم در دیزاین و دکوراسیون خانه و آشپزخانه مورد استفاده قرار داد و هم در دورهمی ها و مهمانی ها برای سرو انواع فینگر فود ، غذا ، صبحانه ، تنقلات ، شکلات ، کیک و ... و بدین واسطه جلوه ای بی نظیر را به میز پذیرایی خود بخشید. علاوه بر این می توان تخته سرو را با انواع شمع ، وسایل تزیینی ، کاج ، گل خشک و ... تزیین کرد و آن را در دکوراسیون فضای داخلی خانه و کافه رستوران ها مورد استفاده قرار داد.

                                                  

🤠 قیمت تخته سرو چوبی فانتزی

قیمت تخته های سرو بر اساس ابعاد ، نوع جنس ، نوع نجاری بودن ، شکل و ظاهر ، ضخامت ، مدت زمان تولید و ... بسیار متفاوت بوده و شما عزیزان در هنگام خرید تخته سرو چوبی مورد نظر خود با توجه به چند نکته مانند جنس ، ابعاد ، وزن ، قابلیت شست و شو ، ضخامت و طراحی ظاهری و در نهایت کیفیت آن ، باید قیمت تخته سرو چوبی خود را پرداخت نمایید. البته باید متذکر شد که لوکس باکس به عنوان تنها تولید کننده انواع جعبه های پذیرایی چوبی و تخته سرو های چوبی فانتزی و شیک با قیمتی مناسب و اقتصادی سعی نموده است تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید ، چراکه شما عزیزان با خرید تخته سرو چوبی خود از فروشگاه لوکس باکس به واسطه خرید مستقیم از کارخانه ، هزینه مناسب تری را ضمن کیفیت بالا پرداخت خواهید کرد.

🤠 خرید تخته سرو چوبی از فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس

تخته سرو چوبی یک محصولی نوین و ارائه شده توسط لوکس باکس است که ضمن برخورداری از ارزش کلکسیونی بالا ، حاصل هنر دست نجار بوده و با دقت و ظرفت زیاد و با استفاده از درجه یک ترین و با کیفیت ترین چوب  با جنسی از چوب راش ، به عنوان یک فرآورده چوبی مقاوم و بادوام ، در برابر رطوبت و تاب برداشتن در سه سایز بزرگ متوسط و کوچک ،  ساخته شده و با توجه به این که با روغن گیاهی ضد بو و ضد رطوبت پوشش داده شده است  ، قابل شست و شو بوده و می توان از این تخته سرو چوبی لوکس برای مدت زمان زیاد و بدون هیچ افت کیفیتی برای مصارف گوناگون استفاده نمود. تخته سرو چوبی لوکس باکس ، سلیقه هر کدبانویی بوده و علاوه بر خانه و آشپزخانه در هر کافه و رستورانی نیز قابل استفاده است. برای خرید ارزان تخته سرو چوبی مورد نظر خود کافی است وارد وب سایت فروشگاه لوکس باکس شده و تخته سرو مورد نظر را ثبت سفارش نمایید.

مانند

yesتخته سرو پذیرایی و چیدمان چوب راش سایز بزرگ کد LB590

ابعاد : 1.5 * 27.5 * 36.5

جنس : چوب راش

رنگ : گردویی روشن

سطح: تخت

دستگیره : دارد

کاربرد : مناسب برای پذیرایی و سرو

                                                  

yesتخته سرو پذیرایی و چیدمان چوب راش سایز متوسط کد LBM590

ابعاد : 1.5 * 15.5 * 32

جنس : چوب راش

رنگ : گردویی روشن

سطح: تخت

دستگیره : دارد

سایز : متوسط

کاربرد : مناسب برای پذیرایی و سرو

yesتخته سرو پذیرایی و چیدمان چوب راش سایز کوچک کد LBL590

ابعاد : 1.5 * 15.5 * 27.5

جنس : چوب راش

رنگ : گردویی روشن

سطح: تخت

دستگیره : دارد

سایز : کوچک

کاربرد : مناسب برای پذیرایی و سرو

جهت مشاهده تصاویر بیشتر و بررسی کامل تر هر یک از تخته سرو های چوبی مستطیل شیک و فانتزی بالا کافی است بر روی لینک  آبی رنگ آن ها کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی آن ها وارد شوید.

                                                  

👈 خلاصه ی متن ...

لوکس باکس معتبر ترین و محبوب ترین فروشگاه اینترنتی است که با عرضه و ارائه انواع محصولات چوبی در دسته بندی های مختلف نظیر انواع جعبه های پذیرایی چوبی و تخته سرو چوبی شیک با کیفیت بالا و قیمتی ارزان و مقرون به صرفه با تنوع بالا در طرح و رنگ و جنس سعی نموده است تا نیاز شما مشتریان عزیز خود را رفع نماید. امیدوار هستیم توانسته باشیم تا شما را در جهت خرید ارزان و با کیفیت تخته سرو چوبی لوکس از یک فروشگاه معتبر راهنمایی کرده باشیم.