آموزش 10 مدل تزیین و چیدمان تخته سرو چوبی برای پذیرایی با کیفیت عالی و قیمت ارزان

برای همه ی ما پیش آمده است سر سفره و یا میز ناهار خوری وقتی غذا را جلوی مان می گذارند ، مجذوب تزیین و چیدمان آن می شویم. در واقع علاوه بر طعم غذا ، ظاهر و چیدمان غذا نیز حائز اهمیت است و موجب دو چندان شدن طعم و زیبایی غذای شما می شود. در همین راستا سینی چوبی و تخته سرو های چوبی لوکس ، از جمله ظروف سرو و پذیرایی چوبی جدید ، زیبا و در عین حال پر کاربرد بوده که تنها با کمی خلاقیت و ذوق هنری می توان انواع مواد غذایی و تنقلات را در آن به زیبایی سرو کرد که از طرفی نشان دهنده هنر و سلیقه شما عزیزان نیز بوده و با ظاهری خوشمزه و دل انگیز نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

                                                  

cool در این مقاله به طور کامل به معرفی انواع سینی و تخته سرو و پذیرایی چوبی لوکس باکس،  به همراه ایده برای تزیین و چیدمان روی تخته سرو با هزینه ای اندک می پردازیم  ، همراه ما باشید:

  1. تخته سرو چوبی فانتزی

  2. کاربرد تخته سرو چوبی برای مهمانی و پذیرایی

  3. معرفی 10 مدل انواع سینی و تخته سرو و پذیرایی چوبی شیک و ارزان

  4. 10 ایده ی ارزان و راحت چیدمان و تزیین تخته سرو چوبی  لوکس باکس

  5. خرید و قیمت تخته سرو و پذیرایی چوبی + فروشگاه اینترنتی لوکس باکس

                                                   

🙃 تخته سرو چوبی فانتزی

تخته سرو چوبی ،  یک وسیله ای ساخته شده از انواع چوب با ضخامت های مختلف و در ابعاد و طرح و شکل های گوناگون است که نه تنها می توان انواع غذاها را روی آن سرو کرد ، بلکه از ظاهر و طراحی فوق العاده ای نیز برخوردار است و همین ویژگی این امکان را می دهد تا در دکوراسیون داخلی نیز بتوان از آن ها بهره مند شد . تخته سرو چوبی ، سطح صافی است که غذا را روی آن می چینند و جلوی میهمانان با دسترسی آسان قرار می دهند. این ظرف چوبی کاربردهای مختلفی دارد هم در خانه و هم در هتل و کافه رستوران ها . ناگفته نماند که با توجه به تنوع بالای تخته های سرو موجود در بازار ، تخته سرو چوبی دست ساز شیک و ارزان لوکس باکس ، به دلیل نوع متریال به کار رفته ، استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه و شکستگی ، مقاومت در برابر رطوبت و تاب برداشتن ، به کار رفتن پوشش گیاهی درجه یک آبگریز و طراحی ظاهری منحصر به فرد که قابلیت ست شدن با هر نوع دکوراسیونی را نیز دارد ، موجب می شود تا شما همراهان بدون لحظه ای درنگ و شک ، تخته سرو چوبی فانتزی لوکس باکس را برای خرید خود انتخاب نمایید.

                                                  

🙃 کاربرد تخته سرو چوبی برای مهمانی و پذیرایی

تخته سرو چوبی از جمله وسایل و اکسسوری های پرکاربرد و زیبا برای هر خانه و آشپزخانه ای است که این اواخر ، بیشتر رستوران ها و کافی شاپ ها نیز با استفاده از تخته سرو های چوبی فانتزی به جای ظروف سرو سنتی و قدیمی و تنها با کمی تزیین و هنر به خرج دادن ، سبک رستوران خود را تغییر داده و تجربه غذای خود را یونیک و خاص کرده اند . از دیگر کاربرد های تخته های سرو چوبی لوکس باکس عبارت اند از  :

  • استفاده از تخته سرو چوبی به عنوان ظروف سرو غذا صبحانه و یا عصرانه
  • سرو نان و انواع شیرینی جات و کیک
  • سرو فرآورده های گوشتی و مواد پروتئینی مانند ژامبون و ...
  • سرو انواع میوه جات و سبزیجات
  • سرو سالاد و انواع فینگر فود ها مانند پیتزا و غذاهای بند انگشتی
  • و یا خرد کردن انواع مواد غذایی مانند سبزی و گوشت

yesالبته ناگفته نماند که طراحی فوق العاده این تخته سرو های چوبی لوکس باکس ، موجب شده که شما دوستان بتوانید بر حسب نیاز و سلیقه خود و بر حسب موقعیت خود از این تخته سرو ها استفاده نمایید. موارد مصرف تخته های سرو چوبی بسیار متنوع بوده و با توجه به سلایق مختلف،  کاربردهای بسیار خاص و گوناگونی دارد.

                                                   

🙃 معرفی 10 مدل انواع سینی و تخته سرو و پذیرایی چوبی شیک و ارزان

سینی سرو و مزه چوب راش گرد و مستطیل و تخته سرو های چوبی لوکس باکس ، با استفاده از چوب طبیعی با کیفیت و درجه یک راش ، به صورت طبیعی و حاصل هنر دست نجار با دقت و ظرافت بالا ، استحکام و مقاومت زیاد ، طراحی و تولید شده اند که به شکل مستطیل ، دایره ای با ضخامت مناسب همراه با آستری از روغن گیاهی مرغوب ازمو با خاصیت ضد بو و ضد آب و یراق آلات با کیفیت ، درب هایی با پوشش کریستالی و نشکن ، دستگیره هایی چوبی و زیبا و همراه با محفظه گرم نگهدارنده وارمر و یا صفحه گردان طراحی و عرضه شده اند که با توجه به طراحی فوق العاده ای که دارند ، پاسخگوی هر نوع سبک و سلیقه ای هستند و ما در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با 10 مدل انواع سینی و تخته سرو و پذیرایی چوبی شیک و ارزان ، آشنا نماییم که برای مشاهده نمونه عکس های بیشتر و توضیحات در مورد آن محصول کافی است بر روی لینک آبی رنگ آن کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی آن محصول منتقل شوید.

👈 سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB501

جنس عالی و مستحکم- محکم و مقاوم- زیبا و لوکس- جادار با ظرفیت مناسب

👈 سینی چوبی سنتی پذیرایی طرح شعر لوکس باکس کد LBL554

قابل تمیز شدن با دستمال مرطوب-  طراحی جدید و زیبا مناسب برای سرو سرد.

👈 ست سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB514

تماما از چوب- زیبا و دارای طراحی لوکس- دارای ابعاد مناسب و مستحکم- مناسب برای هدیه دادن

👈 سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LBL513

دارای طراحی جدید و زیبا-رنگ ثابت و بسیار منحصر به فرد- مناسب برای پذیرایی و انواع فینگر فود ها در رستوران و کافه ها

👈 سینی مزه و سرو و پذیرایی گردان چوب راش لوکس باکس کد LB404

دارای جنسی از چوب طبیعی راش- بسیار با کیفیت و چرخش روان، نرم و بی صدا

                                                 

👈 سینی سرو پذیرایی چوبی شناور و ضدآب لوکس باکس کد LB580

بسیار مستحکم و دارای دستگیره - زیبا و دارای قابلیت شناور ماندن روی آب

👈 سینی سرو و پذیرایی چوبی لوکس باکس کدLB400

دارای جنسی از چوب طبیعی راش- مناسب برای پذیرایی

👈 سینی سرو و پذیرایی وارمردار چوبی لوکس باکس کد LB402

دارای ظرفیت و کیفیت مناسب- مناسب برای پذیرایی همراه با جای لیوان

👈 تخته سرو پذیرایی و چیدمان چوب راش سایز کوچک کد LBL590

👈 تخته سرو پذیرایی و چیدمان چوب راش سایز متوسط کد LBM590

👈 تخته سرو پذیرایی و چیدمان چوب راش سایز بزرگ کد LB590

تخته سرو از جنس چوب راش - مناسب برای سرو انواع تنقلات و خوراکی‌ها ضدباکتری

                                                  

🙃 10 ایده ی ارزان و راحت چیدمان و تزیین تخته سرو چوبی  لوکس باکس

چینش مناسب مواد غذایی و ظروف نوشیدنی باعث می شود که پذیرایی شما به مقدار قابل توجهی لاکچری به نظر برسد و مهمانی با کیفیتی را داشته باشید. اما همیشه یکی از دغدغه های خانم های خانه دار و کسانی که مسئول پذیرایی هستند این است که این این مواد غذایی چطور در سینی چوبی یا تخته سرو چیده و جلوی میهمانان سرو شوند!!! سرو غذا برای مهمانان در تخته سروهای چوبی لوکس باکس ، بسیار جذاب است که با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب ، تنها با کمی خلاقیت و ذوق هنری به خرج دادن می توانید یک میزبانی شکیل و لوکس و در عین حال متفاوت را تجربه نمایید. بدین منظور شما عزیزان با خرید ارزان تخته سرو چوبی لوکس باکس و با ایده هایی که در ادامه گفته می شود ، می توانید یک پذیرایی راحت و بسیار شکیل را تجربه نمایید . 10 ایده ی برتر و راحت چیدمان و تزیین تخته سرو چوبی لوکس باکس

  1. دیزاین تخته سرو چوبی صبحانه و یا عصرانه با استفاده از پنیر، کره، مربا و نان داغ در کنارکاسه ، پیاله میوه و میوه های چیده شده دور لبنیات و خامه صبحانه می تواند ایده دیزاین تخته سرو صبحانهو یا عصرانه باشد.
  2. تخته سروچوبی که با مواد مغذی و پر از مواد پروتئین دار مناسب کودکان چیده شده است.
  3. یکی از آیتم‌های پرطرفدار در پذیرایی به رسم و رسوم ایرانی، میوه است. تزیین انواع میوه بر روی تخته سرو چوبی ،  کار بسیار راحتی است تنها کافی است با استفاده از میوه های تازه و اندکی خلاقیت یک تخته سرو زیبا و جذاب داشته باشید . مانند این که هندوانه را بدون پوست گرفتن با چاقوهای مخصوص میوه آرایی به شکل گل برش دهید و در کنار میز میوه استفاده کنید و یا تزیین تخته سرو چوبی میوه برای کودکان به شکل جغد و یا خرگوش که حیوانات بهترین راه تشویق به خوردن میوه برای کودکان است.
  4. تزیین تخته سرو  با استفاده از سبزیجات و میوه جات متنوع و جذاب با خلال دندان و یا سیخ های چوبی
  5. تزیین میوه ها بر روی سیخ چوبی با دیزاین شکلات آب شده و لوکس بر روی تخته سرو .
  6. تزیین تخته سرو با دسر و کیک با سس شکلاتی و شکلات تخته ای و رنگارنگ ، ژله و اسمارتیز
  7. قرار دادن انواع رول های زیبا و شکلی از کالباس و ژامبون با سیخ های چوبی رنگارنگ و گوجه گیلاسی.
  8. سرو انواع سالاد و برگه های سبزیجات و صیفی جات رنگی همراه با فیله مرغ و ذرت
  9. تزیین رنگی با چیدمان انواع تنقلات ،  پفک و چیپس و ...
  10. تزیین و چیدمان انواع آجیل و خشکبار و میوه خشک بر روی تخته سرو به شکل های مختلف.

                                                  

🙃 خرید و قیمت تخته سرو و پذیرایی چوبی + فروشگاه لوکس باکس

برای خرید ارزان و با کیفیت تخته سرو چوبی مورد نظر خود با هر طرح و ابعادی ، کافی است وارد وب سایت فروشگاه لوکس باکس شده و با سرچ محصول مورد نظر در دسته بندی مربوطه،  سفارش خود را به صورت اینترنتی و آنلاین ثبت نمایید. البته علاوه بر خرید آنلاین تخته سرو چوبی می توانید به صورت حضوری نیز تخته سرو مورد نظر را تهیه نمایید.

آدرس جهت مراجعه حضوری : تهران ، آریاشهر، بلوار فردوس شرق، بین خیابان قبادی و ولیعصر، پلاک 86 واحد 9

yes و در پایان ...

از آن جا که مجموعه لوکس باکس ، تولید کننده انواع سینی پذیرایی چوبی و محصولات چوبی فانتزی و شیک و بدون واسطه از کارخانه می باشد ، می توانید تخته سرو چوبی مورد نیاز خود را با هر ابعادی با قیمتی مناسب و اقتصادی و یا قیمت عمده با حداقل سفارش ۷۰ عددی تخته سرو ،  سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برایتان در هر کجای کشور ارسال شود. امیدوار هستیم ،  مطالب بالا مورد پسندتان واقع شده باشد.