ساخت و تولید جعبه چوبی جواهرات طلا لوکس باکس

                                                  

جعبه جواهرات یکی از محبوب ترین اجناس مورد پسند بانوان می باشد، هدیه ای بسیار مناسب و محبوب که مطمئنا به عنوان هدیه لوکس ، هر بانویی را خوشحال می کند. محبوبیت و کاربرد جعبه جواهرات و ساعت که نقش اساسی در حفظ ارزش زیورآلات و زیبایی دکورمان دارد ، موجب  شده تا این باکس های چوبی لوکس مورد استقبال بسیاری از افراد قرار بگیرند. جعبه های چوبی جواهرات و طلا لوکس باکس  ، در ابعاد و اشکال مختلف ساخته می شوند که علاوه بر جنبه های تزئینی و ظاهری ، از زیورآلات و اشیای گران بها نیز به خوبی نگهداری و محافظت می کنند. می توانید این جعبه های چوبی لوکس را روی میز خود بگذارید و آن را با دکوراسیون اتاق خود ست نمایید. ابعاد این جعبه ها به نوع و تعداد ، حجم جواهرات بستگی دارد و می تواند طرح های مختلفی داشته باشند ، به همین دلیل قبل از خرید جعبه، باید به نیاز های خود توجه کنید و سپس یکی از آن ها را مطابق سلیقه ی خود خریداری نمایید.

🙂در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با جعبه جواهرات ، طلا و ساعت لوکس، آشنا شوید و یک خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه داشته باشید.

  1. جواهر چیست؟

  2. انواع جواهرات (کاربرد ها)

  3. جعبه چوبی جواهرات طلا ساعت لوکس

  4. داخل جعبه جواهر

  5. کاربرد جعبه های جواهرات

  6. در خرید یک جعبه جواهرات شیک و لوکس چه نکاتی را رعایت کنیم ؟

  7. جعبه چوبی جواهرات طلا لوکس باکس

  8. جعبه جواهرات لوکس باکس یک هدیه جذاب لوکس

😇جواهر چیست؟

ریشه‌ی کلمه‌ی جواهر که از ریشه‌ ی فرانسوی آن که معادل (jouel ) است، آمده است ،  اما ریشه‌ ی هر دو این کلمه ‌ها از واژه لاتینی به نام Jocale آمده است. دسته ‌بندی جواهرات در گذشته فقط از روی رنگشان صورت می ‌گرفت، به این شکل که به تمامی جواهراتِ به رنگ قرمز نام یاقوت، به رنگ سبز نام زمرد و به رنگ آبی نام یاقوت کبود ، اطلاق می‌ شد. در ایران باستان نیز انواع مختلفی از جواهرات در بین مردم محبوب بوده است آن هم از این جهت که همواره اقوام گوناگونی در ایران زیسته ‌اند و هر کدام از سنت ‌ها و آداب و رسوم خاص خودشان را دارا هستند. به طور مثال جواهرات محبوب در میان ایل قشقایی و عرب‌ های منطقه خوزستان همواره النگو، عنبردان، گردنبند میخک، قاب قرآن و گردنبند مهلو بوده است. استفاده از طلا و جواهر در ایران از ساکنان فلات قاره ایران آغاز شده است ، به شکلی که از دانه ‌ها و مهره‌ های رنگی برای خود ، زیورآلات  می‌ساختند.

😇انواع جواهرات (رایج ترین آن ها و کاربرد ها)

انتخاب جواهرات درست تاثیر زیادی می تواند روی پوشش شما داشته باشد. پس اگر می خواهید انتخاب بهتری داشته باشید، لیستی از جواهرات رو برای شما در اختیارگذاشتیم تا شما را با انواع جواهرات بیشتر آشنا کنیم:

  1. انگشتر

انگشتر به عنوان یکی از انواع جواهرات زینتی مورد استفاده قرار می گیرد و به طور معمول از فلز ساخته می شود . انگشتر می تواند به عنوان حلقه نامزدی و عروسی در سراسر دنیا استفاده شود.

2. گوشواره

گوشواره یکی از معروفترین و پرطرفدارترین جواهرات دنیا است .

3. گردنبند

گردنبند یکی از جواهراتی است که به گردن آویخته می شود .قدیمی ‌ترین نوع گردنبندها از زمان ما قبل تاریخ از استخوان، پر و مواد گیاهی تهیه می شده است .این ‌ها به طور سنتی در طول زمان بودن و به عنوان نمادی از موقعیت و ثروت استفاده می شده است .

4. دستبند

دستبندها در دور مچ دست بسته می شوند و  کاربردهای مختلفی دارند . در سراسر جهان ، بسته به فرهنگ‌ های مختلف انواع زیادی از دستبندها به عنوان زیورآلات، تزئینات، از لحاظ مذهبی یا فرهنگی و... در موارد دیگر رایج است .

                                                            

😇جعبه چوبی جواهرات طلا ساعت لوکس 

 یکی از ابزار و وسایلی که برای بانوان بسیار جذاب و دوست داشتنی است ، جعبه جواهرات چوبی و جعبه لوازم آرایشی است. این نوع جعبه های لوکس ، برای بانوان حکم یک دارایی رمز آلود دارند که زیبایی و جذابیتش را مدیون آنهاست. جعبه جواهرات علاوه بر اینکه باعث نظم گرفتن اکسسوری ها و حتی گیره و وسایل آرایش مو می شود، خودش هم به تنهایی می تواند زیبایی فوق العاده ای به میز آرایش بدهد. جعبه جواهرات باید به خوبی از طلا و زیورآلات گرانبهایتان محافظت کند، از گره خوردن آنها در هم پیشگیری کند و نگذارد در معرض هوا و گرد و غبار قرار داشته باشند. شما عزیزان با خرید یک جعبه جواهر چوبی لوکس ، یک کلکسیون چوبی زیبا و لوکس را برای اکسسوری ها و جواهرات خود خواهید داشت.

                                                   

😇طراحی داخل جعبه جواهرات

برای خرید یک جعبه جواهرات مناسب باید فاکتورهایی را در نظر داشته باشید. قسمت داخل جعبه جواهرات با توجه به نیاز و حجم اکسسوری و وسایل شما باید خریداری شود. داخل جعبه جواهرات باید برای حفاظت بیشتر از زیورآلات ظریف و حساستان با بهترین جنس از پارچه ها با رنگ های متنوع پوشیده شده باشد تا ضمن زیبایی ، از خط و خش و ضربه وارد شدن به محتویات داخل جعبه جلوگیری کند. معمولا در قسمت داخلی جعبه های جواهرات ، فضای داخل جعبه به وسیله پارتیشن هایی از جنس خود جعبه به تعدادی قسمت و محفظه های مجزا تقسیم می شود که می توان اکسسوری ، زیورآلات و جواهرات خود را در جای مشخص خود قرار داد. 

😇کاربرد جعبه های جواهرات

جعبه جواهرات چوبی لوکس، هم برای نگهداری و هم زینت بخشی به زیورآلات ، طلا ، ساعت ، عینک و اکسسوری های مختلف  و دکور به خصوص برای خانم ها با اهمیت است . جعبه های  چوبی با اکثر مکان ها و وسایل دیگر ست می شوند و در عین سادگی و تنوع بالا ، ظاهر دلنشین تری هم برای قرار دادن جواهرات و هم قرار گرفتن بر روی میز و زینت بخشی دکورمان دارند ، همین طور از ورود رطوبت و آسیب به ظاهر جواهرات جلوگیری می کنند. جعبه های جواهرات چوبی لوکس در مراسمات مختلف مانند  برگزای جشن ، ازدواج ، تولد و ... گزینه بسیار مناسبی برای خوشحال کردن عزیزان هستند و آن ها را به طور چشمگیری سورپرایز می کنند.

                                                   

😇در خرید یک جعبه جواهرات شیک و لوکس ، چه نکاتی را رعایت کنیم ؟

در هنگام خرید جعبه جواهرات ، باید به تعداد و نوع جواهرات توجه نمایید. قابل ذکر است که به طراحی داخلی جعبه ، پوشش داخل جعبه ، که از جنس نرم تولید شده باشد و پارچه ی آستر باید دارای پرز باشد، توجه نمایید. ابعاد جعبه جواهرات و اینکه فضای زیادی را اشغال نکند ، نوع متریال و جنس جعبه ، قفل دار بودن درب جعبه جواهرات و تعداد پارتیشن بندی داخلی و ... باید توجه نمود.

😇جعبه چوبی جواهرات طلا لوکس باکس

اگر می خواهید جهت محافظت بیشتر از زیورآلات و جواهراتتان که برای استفاده در زمان های مختلف ، خارج از گاوصندوق و بر روی میز اتاقتان قرار دارد ، آن ها را در جای مناسبی نگهداری نمایید ، جعبه های چوبی لوکس جواهرات گزینه بسیار مناسب است . بنابراین بهتر است که جایی را برای قراردادن جواهرات در نظر بگیریم که وقتی با خستگی تمام از میهمانی بر می‌گردیم به راحتی بتوانیم جواهرات ‌مان را بدون هیچ  نگرانی از گره خوردن زنجیرها و تیره و سیاه شدن آن ها در جای مخصوص به خودشان  قرار دادهکه در همین راستا ، بهترین انتخاب برای این‌ کار ، جعبه جواهرات ساعت چوبی فروشگاه اینترنتی لوکس باکس است.

درطراحی و ساخت جعبه جواهرات چوبی لوکس باکس ، قسمت داخلی جعبه به وسیله پارچه مخمل قرمز رنگ به عنوان یک پارچه نفیس و لوکس، پوشیده شده است  و همراه با پایه های اسفنجی ( ردیف ) به منظور قرار دادن تعداد زیادی انگشتر و حلقه و قسمتی برای جای دادن عینک ها و قسمتی دیگر برای نگهداری انواع مصنوعات طراحی و تعبیه شده است . قابل ذکر است که در طراحی باکس های جواهرات به منظور جادار بودن و کارایی دو چندان جعبه کشو نیز تعبیه شده است که همین امر موجب کارآیی دو چندان و زیبایی بیشتر این جعبه ها شده است و این باکس ها همراه با یک آینه که در قسمت داخلی درب جعبه قرار دارد ، جذابیت این باکس های نفیس چوبی را دو چندان کرده است. استفاده از متریال درجه یک نظیر یراق آلات فلزی (قفل و لولا ) یکی دیگر از مزیت های این جعبه های جواهرات نفیس است که با وجود لولاهای 90 درجه فلزی می توانید به راحتی درب جعبه را باز نگه داشته و از فضای داخل جعبه استفاده نمایید و در عین حال با به کار رفتن  قفل سامسونتی آبکاری شده و یا کلونی  ، دیگر نگران باز شدن ناگهانی درب جعبه نباشید ، چراکه امنیت کامل جعبه به وسیله این قفل ها حفظ می شود . شما عزیزان می توانید از جعبه جواهرات طلا ساعت هدیه چوبی لوکس باکس ، برای نگهداری هر چیز با ارزش و مهمی استفاده نمایید و از خرید خود رضایت داشته باشید . از جمله برخی از این باکس های هدیه جواهرات :  

👈جعبه جواهرات طلا ساعت هدیه چوبی لوکس باکس کد LB302-W

یک باکس جواهرات طلا و ساعت با جنسی از چوب طبیعی با پوشش رنگی که حاصل هنر دست نجار بوده و برای طراحی و ساخت آن مدت زمان زیادی در نهایت دقت و ظافت صرف شده است . یک باکس هدیه جواهرات بسیار لوکس که ضمن زیبایی و جذابی ، بسیار مستحکم و مقاوم بوده و با خرید آن می توانید یک کلکسیون ساعت و جواهرات را با جایی مشخص و لوکس و به طور امن داشته باشید.                                                           

                                                  

😇جعبه جواهرات لوکس باکس یک هدیه جذاب لوکس

افرادی در زندگیمان وجود دارند که همیشه موجب دلگرمی هستند و حضورشان به زندگی روزمره‌مان رنگ و بوی دیگری می ‌بخشد. افرادی که همواره و در هر شرایطی در کنارمان هستند و پابه ‌پای ما مسیر زندگی را قدم می ‌زنند. افرادی که دوستمان دارند و دوستشان داریم. هدیه دادن یکی از بهترین روش‌ ها برای نشان دادن عشق و علاقه ‌مان‌ به دیگران است. با این ‌حال، این کار گاهی اوقات طاقت‌ فرسا و نا امیدکننده می‌شود، به‌ویژه زمانی که هدیه‌ ای که خریده ‌اید، دلخواه طرف مقابلتان قرار نگیرد‌، اما ما می خواهیم هدیه ای لوکس و منحصر به فرد را برای تقدیم نمودن به عزیزانتان معرفی نماییم که ضمن زیبایی و جذابیتی که دارند ، بسیار کاربردی بوده و قطعا به عنوان یک هدیه خاص و ماندگار ، در خاطر عزیزانتان می ماند . جعبه های جواهرات چوبی لوکس باکس ، گزینه پیشنهادی بسیار مناسبی است که ضمن کیفیت بالایی که دارند ، بسیار لوکس و زیبا و دارای قیمتی مناسب نیز هستند . می توانید برای خرید باکس های چوبی لوکس طلا و جواهرات ،  جعبه ساعت مچی لوکس و باکس ساعت مچی مردانه لوکس و ارزان و باکس ساعت مچی زنانه و دخترانه به وب سایت فروشگاه اینترنتی لوکس باکس   ، مراجعه نمایید .

yes و در پایان ...

اگر به دنبال یک جعبه جواهرات لاکچری ، با کیفیت و قیمت مناسب هستید ، می توانید جعبه جواهرات چوبی مورد نظرتان را در فروشگاه اینترنتی لوکس باکس به راحتی پیدا کنید. لوکس باکس می کوشد تا با فراهم آوردن تنوع بالایی از محصولات با کیفیت و با امکان ارسال بی نقص به سراسر کشور ، نظر شما مشتریان عزیز را به خود جلب کند.