تولید جعبه چوبی سفارشی همراه با درج لوگو

امروزه با توجه به رقابت گسترده بین افراد و شرکت ها در حوزه های کاری مختلف  ، افراد به دنبال یک روش موثرو متفاوت برای تبلیغات برند و نام تجاری خود هستند تا برند تجاری خود را درذهن مخاطب خاص خود جاودانه کنند . از آنجا که تبلیغات به طور کلی یعنی ساخت پیامی که یک نفر را برای انجام کاری متقاعد کند و انگیزه دهد، جعبه های پذیرایی نیز روشی نوین و جدید برای امر تبلیغات هستند که با توجه به کیفیت، استحکام و مقاومت بالا و متریال کاملا طبیعی ، ماندگاری داشته و می توانند پیشنهاد بسیار خوبی برای معرفی برند و نام تجاری شما باشند . ناگفته نماند که انواع جعبه های چوبی لوکس باکس ضمن زیبایی ظاهری و مخاطب پسند بودن ، بسیار کاربردی هم بوده و می توان از جعبه های پذیرایی لوکس چوبی برای مصارف مختلف مانند نگهداری و ذخیره سازی اقلام گوناگون مانند انواع آجیل و خشکبار ، میوه خشک ، دمنوش و تی بگ و ... و حتی به عنوان بسته بندی چوبی نفیس و صادراتی استفاده نمود.

                                                  

angel ما را در این مقاله همراهی نمایید تا شما را با بزرگ ترین تولید کننده انواع جعبه های لوکس چوبی تبلیغاتی و سفارشی در تهران آشنا نماییم :

  1. جعبه پذیرایی چوبی - تولید بیش از  100 مدل جعبه لوکس چوبی با قیمت ارزان و مناسب

  2. 10 مدل جعبه پذیرایی چوبی و شیشه ای لوکس و شیک

  3. تولید و عرضه انواع جعبه های پذیرایی چوبی + حک لوگو

  4. سفارش جعبه پذیرایی به عنوان هدیه تبلیغاتی مناسبتی – لوکس باکس

  5. قیمت جعبه چوبی لیزری و نجاری

  6. بورس جعبه های چوبی

                                                    

😊 جعبه چوبی - تولید بیش از  100 مدل جعبه لوکس چوبی با قیمت ارزان و مناسب

برای آن که بدانید جعبه پذیرایی چوبی چیست و چه کاربردی دارد ، حتما این قسمت از مقاله را مطالعه نمایید.

جعبه های چوبی ، جدید ترین نوع ظروف سرو و پذیرایی شیک هستند که می توان اقلام پذیرایی را در داخل آن جای داد. جعبه های چوبی ، باکس هایی رومیزی با تعدادی تقسیم بندی داخلی هستند که بنا بر نوع کاربری که دارند ، مناسب برای قرار دادن انواع دمنوش تی بگ چای کیسه ای ، به عنوان جعبه دمنوش و یا نگهداری انواع خشکبار و آجیل به عنوان جعبه چوبی آجیل و خشکبار هستند .

جعبه هایی با جنسی از چوب و یا ام دی اف با روکش چوب در تنوع بالایی از رنگ و شکل ظاهری که با داشتن هارمونی گرم ، قابل ست شدن با هر نوع دکوراسیونی بوده و ضمن بخشیدن زیبایی به میز پذیرایی ، در عین حال بسیار کاربردی بوده و می توان آن ها را برای مصارف مختلف به عنوان ارگانایزرها و یا نظم دهنده های لوکس چوبی ، مورد استفاده قرار داد.

                                                          

😊 10 مدل جعبه پذیرایی چوبی و شیشه ای لوکس و شیک

آیا تا به حال به خرید جعبه های چوبی به عنوان ظروف سرو و پذیرایی از مهمانان خود در منزل و یا محیط کار فکر کرده اید ؟!!! جعبه های پذیرایی عموما در جنس های مختلف از شیشه و چوب طراحی و ساخته می شوند ، باکس های رومیزی بسیار مناسب و زیبا علاوه بر اینکه در کنار وسایل شما زیبایی را به ارمغان می آورند ، بسیار کاربردی نیز هستند و در مهمانی ها و جشن هایتان و یا حتی برای خودتان می توانید از آن ها استفاده کنید. در این قسمت از مقاله قصد داریم تا شما را با 10 مدل جعبه پذیرایی چوبی و شیشه ای لوکس باکس ، آشنا نماییم.

دارای ابعاد مناسب و جنسی از ام دی اف  - دارای دستگیره های قندانی شکل - بسیار مستحکم و مقاوم

زیبا و حاصل هنر دست- دارای جنسی از چوب طبیعی- با ظرفیت و حجم بالا

زیبا و شکیل - مستحکم و با کیفیت  - دارای پوشش ترمه فیروزه ای رنگ دارای طراحی سنتی - کلاسیک

لوکس و شکیل - کاربردی و دارای ظرفیت مناسب - بسیار مستحکم و مقاوم

دارای طراحی متفاوت و منحصر به فرد- دارای ابعاد مناسب و کاربردی- زیبا و شکیل با طراحی سنتی- کلاسیک با پوششی از کریستال شفاف و نشکن

                                                  

حاصل هنر دست نجار و دارای ارزش هنری- دارای یراق آلات فلزی -  مستحکم و دارای طراحی منحصر به فرد

همراه با پوشش چرم مصنوعی و با کیفیت- مناسب برای پذیرایی در منزل و یا محیط کار

حاصل هنر دست نجار- دارای یراق آلات فلزی و مستحکم -  دارای رنگ ماهگونی و تقسیم بندی داخلی

زیبا و دارای جنسی از پروفیل برنجی آبکاری شده و شیشه سه میلی متر- کاربردی و مناسب برای خرید و یا هدیه

مستحکم و زیبا - جادار با کارآیی زیاد -  دارای سه تقسیم بندی داخلی دارای جنسی از شیشه سه میلی متر و پروفیل برنجی آبکاری شده

                                                  

😊تولید و عرضه انواع جعبه های پذیرایی چوبی + حک لوگو

لوکس باکس ، تخصصی ترین تولید کننده انواع جعبه های چوبی لوکس در تهران و مرکز اصلی جعبه های سفارشی ، با توجه به نیاز شما مصرف کنندگان گرامی و در جهت سهولت در خرید انواع جعبه های چوبی اقدام به راه اندازی گروه ساخت انواع جعبه های سفارشی در دسته بندی های مختلف نموده است و این امکان را برای مشتریان خود و آن دسته از افرادی که تمایل دارند تا جعبه چوبی سفارشی مخصوص به خود را همراه با نام  برند تجاری خود داشته باشند ، میسر کرده است تا بتوانند با سفارش حداقل 70 عدد جعبه و ارائه طرح و ایده خود ، ابعاد لوگوی خود و ... جعبه مورد نظر را همراه با برند و نام تجاری خود ، سفارشی سازی نمایند تا در خط تولید کارخانه لوکس باکس قرار گیرد. البته قابل ذکر است که شما عزیزان می توانید لوگوی جعبه چوبی مورد نظرتان را به دو صورت حک و لیزر و چاپ پلاک انجام دهید.

                                                  

😊 سفارش جعبه پذیرایی به عنوان هدیه تبلیغاتی مناسبتی لوکس باکس

آیا شما نیز به دنبال یک هدیه تبلیغاتی مقرون به صرفه و منحصر به فرد با کیفیت بالا در راستای معرفی محصولات و یا خدمات جدید شرکت خود هستید؟ جعبه پذیرایی یکی از انواع محبوب و پرکاربرد هدایای تبلیغاتی چوبی خاص است که می‌توانید با لوگو و یا نمادی از کسب و کار خود در مناسبت ‌های مختلف مانند عید نوروز و شب یلدا و ...  به کارفرمایان و یا مشتریان وفادار خود هدیه دهید و نام خود را در ذهن و خاطره آن ها برای مدت طولانی ثبت نمایید. اگر علاقه‌مند به سفارش این جعبه‌ها به عنوان هدیه تبلیغاتی هستید ، کافی است جعبه چوبی مورد نظرتان را همراه با طرح و ایده خود سفارشی سازی نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن بری شما طراحی و تولید شود.  مانند :

👈جعبه آجیل و خشکبار شکلات چوبی ویژه عید نوروز لوکس باکس کد Noruz01

👈جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA01

                                                  

😊 قیمت جعبه چوبی لیزری و نجاری

از آن جا که لوکس باکس همواره درصدد مرتفع نمودن نیاز های مشتریان خود در سراسر کشور است ، سعی نموده است تا با افزایش تنوع محصولات چوبی خود در نوع مواد اولیه و جنس ، ابعاد ، شکل ظاهری ، کارآیی و نجاری یا لیزری بودن جعبه ها ، همراه با کیفیت عالی ودرجه یک ، تمامی سلیقه ها را با هر بودجه ای پوشش دهد .

جعبه های چوبی لیزری : این مدل از جعبه های چوبی لوکس باکس ، ساخته شده از مواداولیه ام دی اف با روکش چوب ، نوعی فرآورده های چوبی فشرده شده با استحکام و مقاومت بالا در مقابل هر گونه ضربه و آسیب ، با تنوع بالا در طراحی داخلی و بیرونی هستند که به وسیله دستگاه تمام اتوماتیک سی ان سی ، با دقت فراوان طراحی و تولید می شوند و از آن جا که مدت زمان کمتری برای این نمونه از جعبه ها صرف می شود ، قیمت مناسب تری نسبت به بقیه نمونه جعبه های نجاری دارند . نظیر :

👈جعبه آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB042

ابعاد : 5.8 * 24.5 * 24.5

وزن : 1000 گرم انواع خشکبار

جنس : ام دی اف با روکش چوب

جعبه های چوبی نجاری : جعبه هایی بسیار نفیس و ارزشمند برای کاربرد های مختلف که حاصل هنر دست نجار بوده و مدت زمان زیادی برای طراحی و تولید آن ها صرف شده است . جعبه هایی بسیار مستحکم و مقاوم با جنسی از چوب طبیعی و راش همراه با یراق آلات درجه یک و طراحی داخلی و بیرونی منحصر به فرد که در نهایت ظرافت، قسمت بیرونی این جعبه ها توسط نجار ابزار خورده شده است و قیمت این مدل از جعبه های چوبی بیشتر از بقیه نمونه جعبه های لوکس چوبی است. مانند :

👈جعبه نفیس دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB103-W

ابعاد : 10 * 20 * 28

ظرفیت : 30 عدد تی بگ و 8 عدد کافی میکس

جنس : ام دی اف با پوشش رنگی و براق

                                                   

😊 بورس جعبه های چوبی

آیا شما هم دغدغه پیدا کردن مرکز فروش انواع جعبه های چوبی را دارید تا با خیالی آسوده خرید ارزان و با کیفیت خود را انجام دهید ؟ همیشه پیدا کردن مرکز ، منبع و بورس یک محصول و کالا ، کاری بس دشوار است که به همین خاطر ما می خواهیم تا در این قسمت از مقاله جایی را به شما معرفی کنیم که  می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه و با خرید از کارخانه ، علاوه بر خرید تک ، بتوانید خرید عمده داشته باشید و یا جعبه مورد نظر را متناسب با نیاز خود سفارش دهید. نا گفته نماند که اگر تعداد سفارشات شما حداقل 70 عدد به بالا باشد ، قیمت جبعه ها با قیمت عمده و یا با تخفیفی 10% الی 15% لحاظ می شود. بله منظور ما ، لوکس باکس ، بزرگ ترین مرجع تخصصی طراحی و ساخت انواع جعبه های چوبی برای آجیل، شیرینی، هدایای تبلیغاتی و ... است که سفارشات  شما عزیزان را به صورت عمده ( سفارشی ) و جزئی می پذیرد . کافی است تا از طریق را های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

پر کردن فرم سفارشی سازی متناسب با نیاز شما از طریق وب سایت فروشگاه لوکس باکس

تماس با شماره های 44051339-021 و شماره واتساپ 09026625040 تا تیم پشتیبانی ما، شما را راهنمایی نموده و یا کاتالوگ ، لیست قیمت انواع جعبه های چوبی را در اختیار شما بگذارند.

yesو در پایان ...

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با مرکز و بورس انواع جعبه های چوبی در تهران آشنا نماییم تا بتوانید هر نوع جعبه ای را با هر بودجه ای با هر تعداد و تیراژی در کوتاه ترین زمان ممکن ، سفارشی سازی نمایید. امیدواریم توانسته باشیم شما را در جهت خرید ارزان و با کیفیت انواع جعبه های چوبی سفارش راهنمایی کرده باشیم.