🎁جعبه های چوبی لوکس در تهران

                                         

لوکس باکس ، با توجه به نیاز شما عزیزان و در جهت سهولت در خرید انواع باکس های چوبی فانتزی و کلاسیک ، اقدام به  طراحی و تولید جعبه های چوبی کرده است. دکوری بودن جعبه های چوبی  مدرن، انواع رنگ ها و پارتیشن بندی در قسمت داخلی جعبه ها ، ساختاری از مدرن ترین و جدیدترین هنرهای صنعت جعبه های لوکس چوبی را به همراه دارد . فروش جعبه های چوبی در تهران و نمونه های کاربرد آن ها  در ساخت ( انواع جعبه تی بگ چوبی، انواع جعبه چوبی پذیرایی آجیل و خشکبار و جعبه های هدیه و جعبه جواهرات چوبی، ساخت سینی های سرو و پذیرایی چوبی ، در مجموعه تولیدی لوکس باکس امکان پذیر است. نوآوری به همراه خلاقیت در ساخت جعبه ، جایگاه جعبه های چوبی را در بازار به طور شگفت انگیزی افزایش می دهد. نکته قابل توجه و وجه تمایز لوکس باکس ، این است که با همکاری طراحان حرفه ای و مجرب خود ، آماده ارائه متنوع ترین و به روز ترین جعبه های چوبی و پذیرایی در طرح های اختصاصی شما مصرف کنندگان گرامی می باشد. شما عزیزان می توانید برای مشاهده انواع باکس های چوبی در دسته بندی های مختلف از طریق وب سایت ما ، تمام نمونه کارهای موجود را مشاهده و بررسی نمایید.

🎁در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با انواع جعبه های چوبی و مراکز تولید آن ها در تهران آشنا نماییم :

  1. جعبه های چوبی لوکس باکس

  2. بورس تولید جعبه های لوکس در تهران

  3. امکان خرید حضوری و غیر حضوری از لوکس باکس

  4. نحوه ارسال محصولات چوبی لوکس باکس به سراسر کشور

  5. شرایط عودت کالا در لوکس باکس

  6. امکان تولید تیراژ بالا در مدت زمان کوتاه توسط لوکس باکس

  7. امکان سفارشی سازی محصولات لوکس باکس متناسب با نیاز شما

                                         

 🌝جعبه های چوبی لوکس باکس

امروزه با توجه به مصرف روزانه انواع دمنوش ها و خشکبار در زندگی روزمره ، نیاز به ظروفی که ضمن زیبایی و جذابیت ، کارآیی هم داشته باشند ، فزونی یافته است . باکس های چوبی از جمله ظروفی هستند که علاوه بر اینکه نظر هر فردی را به خود جذب می کنند ، بسیار کارآمد بوده و برای نظم بخشیدن به وسایل و محتویات اعم از  چای کیسه ای دمنوش ها ، تی بگ ، آجیل و خشکبار ، اشیای نفیس زینتی ، جواهرات و ... پیشنهاد بسیار خوبی هستند . قرار دادن و نگهداری محتویات در داخل این باکس های چوبی ضمن کمتر اشغال کردن فضا ، آن ها را نیز از نفوذ آلودگی های محیطی نظیر گرد و خاک و ... محفوظ می دارد و بدین سبب کیفیت و ماندگاری مواد را نیز افزایش می دهد . جعبه های چوبی لوکس باکس همه این قابلیت ها را داشته و راهکار مناسبی برای شما بزرگواران می باشد که ما به شما پیشنهاد می دهیم . مانند نمونه جعبه های چوبی زیر : 

👈جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB22-0

 

  • ابعاد : 5 * 18 * 26
  • ظرفیت : 300 الی 500 گرم انواع دمنوش و 3 عدد نسکافه و یا 12 عدد تی بگ
  • جنس : ام دی اف
  • رنگ : قهوه ای روشن

👈جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار چوبی لوکس باکس کد LB23-1

  • ابعاد : 5.5 * 27.5 * 27.5
  • ظرفیت : 1000 گرم انواع آجیل و خشکبار
  • جنس : ام دی اف
  • رنگ : قهوه ای تیره

👈جعبه جواهرات طلا ساعت هدیه چوبی لوکس باکس کد LB301-W

  • ابعاد : 14 * 23 * 33
  • جنس : ام دی اف با پوشش رنگی
  • یراق آلات : فلزی
  • رنگ : سفید

                                                  

🌝بورس تولید جعبه های لوکس در تهران

در تهران کارخانه ها و کارگاه های تولیدی انواع جعبه های چوبی به دلیل استقبال بسیار زیاد از این باکس ها ، به قطب فروش انواع جعبه های چوبی تبدیل شده اند . این مراکز تولیدی جعبه ها ، با راحت ترین شیوه فروش ، از طریق فروشگاه های اینترنتی ، ارسال کاتالوگ و عکس جعبه ها ، محصولات خود را به بازار عرضه می نمایند که عمدتا در شهرک صنعتی خاوران و چهاردانگه تجمع دارند . با توجه به ارتباط هنر صنعت جعبه های چوبی با هدایای تبلیغاتی و سازمانی ، مولفه جدید کارآفرینی در تهران را نیز باعث شده اند . بورس کارگاه های تولیدی جعبه های مدرن و سنتی چوبی در تهران، مقوله های متفاوت هستند که هر کدام تکنیک خاصی بر اساس نوع متریال و کاربرد جعبه را دارند. ما توانستیم با سالها ، مشتری مداری و کیفیت بالای تولیدات خود نقش پر رنگی در افزایش فروش و صادرات برند های نامی داخل ایران و همچین کشورهای حوزه خلیج فارس داشته باشیم. مجموعه  لوکس باکس   ،  ، سعی کرده برای مشتریان خود طراحی اختصاصی در حوزه جعبه های چوبی را ارائه دهد که نه تنها محصول خود را با بهترین بسته بندی وارد بازار کند، بلکه موجب جلب نظر و وجه تمایز بسته بندی آنها با دیگر برند ها و رقبا خواهد شد.

                                         

🌝امکان خرید حضوری و غیر حضوری از لوکس باکس

امروز بحران کرونا نه تنها در ایران که در جهان شرایط فوق ‌العاده‌ای را ایجاد کرده و فعالیت روزمره و ارتباطات مردم به حداقل ممکن رسیده و بسیاری از اصناف و مشاغل نیز به ‌دلیل سرعت فراگیری بالای ویروس و تهدیدی که برای سلامت کسبه و مردم دارد ، اقدام به فروش غیر حضوری و اینترنتی کرده اند ، که لوکس باکس  ، هم با توجه به این شرایط شرایط لازم برای فروش غیر حضوری  از طریق سایت ، واتساپ ، اینستاگرام  ، را برای مشتریان خود فراهم کرده است . لوکس باکس با عرضه انواع جعبه چوبی متناسب با بودجه شما ، این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم نموده است تا بتوانند بر حسب نیاز و بودجه خود و با پرداخت هزینه ای مناسب و ارزان ، باکس پذیرایی مورد نظر را تهیه نمایند. 

 🌝نحوه ارسال محصولات چوبی لوکس باکس به سراسر کشور

نحوه رویه ارسال سفارشات فروشگاه آنلاین لوکس باکس بر حسب موقعیت مکانی و محل سکونت شما عزیزان متفاوت می باشد . کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس ‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، لوکس باکس جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌ تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

در استان تهران ارسال به تمام نقاط به صورت زیر می باشد :

  ارسال با اسنپ باکس  طبق تعرفه اسنپ‌ باکس و به صورت پس کرایه می باشد که از 24 ساعت تا 48 ساعت کاری ، پس از ثبت سفارش و خرید کالای مورد نظر ، کالای خریداری شده حداکثر تا 48 ساعت کاری به دست شما مشتریان گرامی می رسد.

در شهرستان ها ، کالای خریداری شده با تیپاکس و با گذشت 24 ساعت پس از ثبت سفارش ، تحویل ارسال کننده کالا ( تیپاکس ) شده و کالای مورد نظر پس از حداکثر 2 تا 3 روز کاری به دست شما مشتریان عزیز می رسد.

                                                  

🌝 شرایط عودت کالا در لوکس باکس

نقض فنی

تمامی کالاهای ارائه شده در سایت لوکس باکس ، قبل از ارسال مورد بررسی فنی قرار می گیرند، ولی در صورت وجود نقص فنی تا ۲ روز پس از دریافت کالا فرصت دارید تا با واحد پشتیبانی ، تماس حاصل فرمایید و با تایید کارشناسان سایت لوکس باکس ، بدون تغییر در بسته بندی و آسیب به کالا ، کالا را با (پیک – پست پیشتاز – باربری ) به آدرس سایت لوکس باکس ، ارسال نمایید تا محصول مورد نظر تعویض گردد. هزینه ارسال کالا در صورت تایید نقص فنی بر عهده لوکس باکس  می باشد.

توجه : اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، شامل این مورد نمی باشد.

مغایرت کالا

در صورت وجود مغایرت کالا دریافتی با کالا سفارش داده شده ( رنگ – سایز – مدل و… )،  ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا فرصت دارید تا با واحد پشتیبانی سایت لوکس باکس تماس حاصل فرمایید و هماهنگی های لازم را انجام دهید .

نحوه عودت کالا:

کاربران عزیز، جهت عودت و پس دادن یا تعوض کالا، ابتدا شرایط عودت کالا را مطالعه کرده و در صورت داشتن شرایط، مشخصات خود و مشخصات محصول خریداری شده را از طریق تماس با ما برای ما ارسال نمایید و در صورت لزوم تماس حاصل فرمایید.

                                        

🌝 امکان تولید تیراژ بالا در مدت زمان کوتاه توسط لوکس باکس

 برای اینکه یک شرکت تولید کننده با هر نوع تولید محصول بتواند تیراژ تولیدات خود را افزایش دهد، باید زیر ساخت ها و اقداماتی به شرح را انجام دهد و آنها را داشته باشد و سپس اقدام به افزایش آمار تولید نماید: در ابتدا، برای بالا بردن تیراژ تولید طی برنامه زمانبندی شده ، ذهنیت و طرح اجرایی را در اهداف بلند مدت سازمانی خود پیش بینی نموده و برای تحقق آن کلیه شرایط لازم را مهیا نموده باشند. لوکس باکس ، به عنوان تخصصی ترین تولید کننده جعبه های چوبی فانتزی و نفیس در کشور، این قابلیت را دارد تا با تولید جعبه چوبی سفارشی همراه با درج لوگو و با تعهدی که نسبت به مشتریان خود دارد ، تعداد سفارشات بالا را در کوتاه ترین زمان ممکن با توجه به نوع متریال و ساخت جعبه پذیرش و در زمان تعیین شده ارائه دهد.

🌝 امکان سفارشی سازی محصولات لوکس باکس متناسب با نیاز شما

لوکس باکس ، که همواره با تولید و ارائه جعبه های چوبی نفیس و با کیفیت و انواع جعبه پذیرایی چوبی و شیشه ای (گرد، مربع، مستطیل و...) همراه با قیمت،  سعی داشته تا ضمن مرتفع نمودن نیاز های شما عزیزان ، رضایت مشتریان خود را نیز جلب نماید ، علاوه بر فروش مدل ها و نمونه های موجود خود ، اقدام به فروش و ساخت جعبه های سفارشی با توجه به طرح ، ابعاد ، مدل و رنگ مشتریان خود کرده تا آن دسته از افرادی که تمایل دارند ، جعبه ای را  با طرح و ایده  مورد نظر خود سفارش دهند ،  بدون هیچ محدودیتی از این امتیاز برخوردار باشند  . البته قابل ذکر است که این امتیاز فقط رو تعداد 70 عدد به بالا امکان پذیر است.

yesسخن پایانی ... 

متشکر هستیم که ما را در این مقاله از لوکس باکس همراهی نمودید . امیدوار هستیم که مطلب ارائه شده از سوی لوکس باکس مورد پسندتان واقع شده باشد.