بورس جعبه های لیزری چوبی لوکس باکس

                                         

جعبه های چوبی امروزه یکی از بهترین بسته بندی ها برای محصولات مختلف است . از مزیت باکس های چوبی لوکس می توان به مقاومت و استحکام بالای آن ها در مقابل ضربه و وزن بالا اشاره کرد. جعبه های چوبی لوکس باکس  ، با استفاده از خدمات برش لیزر و در طرح و ابعاد مختلف و متنوع طراحی و تولید می شوند. استفاده از متریال درجه یک و یراق آلات فلزی باید متناسب با نوع جعبه چوبی باشد و همین ویژگی یک امر مهم در تولید باکس های چوبی است ، چراکه امروزه جعبه های چوبی شکیل در میان افراد ، جایگاه ویژه ای را پیدا کرده است و افراد بنابر نیاز و سلیقه خود از این باکس های نفیس و زیبا استفاده می کنند.

😊لوکس باکس  ، با تجربه چندین ساله خود در طراحی و تولید جعبه های چوبی در کشور ، یکی از بهترین و مورد اطمینان ترین تولید کننده ها می باشد که با مشتری مداری و کیفیت بالای تولیدات خود در حوزه طراحی و ساخت انواع باکس های چوبی توانسته است تا جایگاه ویژه ای را پیدا کند و همواره نظر مخاطبان خود را جلب نماید .

😇در این مقاله با ما همراه باشید تا با جعبه های چوبی و بورس خرید و فروش انواع باکس های چوبی آن ها بیشتر آشنا شویم :

  1. تولید کننده جعبه های چوبی لوکس

  2. کار با چوب در تولید انواع باکس های چوبی در دنیای امروز

  3. جعبه های چوبی لیزری لوکس باکس

  4. انواع جعبه های چوبی لوکس باکس 

  5. ضرورت خرید باکس های چوبی لوکس

  6. جعبه های چوبی به عنوان هدایای تبلیغاتی

  7. بورس جعبه های چوبی فانتزی لوکس باکس

😇تولید کننده جعبه های چوبی لوکس

در ساخت جعبه های چوبی لوکس ، تمام سعی و تلاش ما بر این بوده تا با کیفیت ترین و شیک ترین جعبه را در اختیار مشتریان عزیز  قرار دهیم . یکی از مزایای طراحی و تولید باکس های چوبی فانتزی ، ظاهر زیبا و مشتری پسند می باشد که ضمن زیبایی و جذابیتی که دارند بسیار کاربردی و با کیفیت نیز هستند . محصولات چوبی ارائه شده از سوی لوکس باکس ،با بهترین متریال و طراحی خاص و منحصر به فرد توسط طراحان حرفه ای و متخصص ، طراحی و ساخته شده است  که همراه با بسته بندی های با کیفیت و لوکس ، قابلیت رقابت با نمونه های خارجی و حتی بالاتر از آن ها را نیز دارند . مانند : 

باکس هدیه گل شکلات چوبی ولنتاین لوکس باکس کد LB281

                                         

😇کار با چوب در تولید انواع باکس های چوبی در دنیای امروز

صنایع دستی چوبی یکی از ظریف ترین و جذاب ترین هنرهای صنایع دستی هستند که زیبایی آن ها چشم هر مخاطبی را به خود جذب می کند. از آنجایی که مواد اولیه ی این باکس های چوبی  از چوب است ، انواع محصولات صنایع دستی که از چوب ساخته می شوند نیز مورد استقبال اکثر افراد قرار گرفته است. چوب یکی از قدیمی ‌ترین و ابتدایی ‌ترین مصالح ساختمانی موجود در طبیعت است که بشر در طول تاریخ از آن بهره برده ‌است. چوب در تزیینات داخلی و خارجی به عنوان یکی از بهترین و زیباترین مصالح طبیعی، به طراحان کمک شایانی می‌کند. با پیشرفت تکنولوژی و نیاز صنعت، امروزه کار با چوب دچار تحولات زیادی شده است. برای مثال، توسعه‌ی ماشین‌های کنترل شده به وسلیه‌ ی کامپیوتر (که به اختصار آنها را ماشین CNC می‌نامیم)، سبب افزایش در سرعت و حجم تولید، کاهش ضایعات و امکان تولید محصولات پیچیده‌ تر و متنوع تر نظیر باکس های چوبی شده است. همچنین انواع دیگر ابزار برقی و اتوماتیک موجب افزایش سرعت و کاهش نیاز به قدرت بدنی شده‌اند. باوجود این پیشرفت های حاصل شده ، هنوز هم حرفه ی کار با چوب طرفدران مخصوص به خود را دارد ، چراکه امروزه تقاضا برای محصولات صنایع دستی و آثار هنری دست ساز چوبی نظیر جعبه های چوبی فانتزی نفیس و لوکس زیاد و همواره مورد توجه بوده است . قابل ذکر است که باکس های چوبی که حاصل هنر دست هستند به دلیل صرف زمان بیشتر در فرآیند تولید آنها نسبت به جعبه های چوبی دیگر و صنعتی از ارزش و قیمت بالاتری برخوردار هستند .

😇جعبه های چوبی لیزری لوکس باکس

فروشگاه انلایبن لوکس باکس  ، با بهره مندی از مجهزترین و به روز ترین دستگاه ها ی حک و برش لیزر و با تکیه بر هنر و تجربه تیم هنرمند و خلاق خود درصدد بوده است تا بهترین باکس های چوبی فانتزی و تزیینی را به بهترین وجه ممکن و با بالاترین کیفیت تولید و ارائه نماید .  در حالت کلی  در باره خدمات برش لیزری چوب می توان گفت که این فناوری به کمک پرتوی لیزر به برش چوب ها می پردازد. اما اگر خواسته باشیم به جزئیات وارد شویم باید  بگوییم که اشعه لیزر یک نور پر قدرت و متمرکز است که با تابش این پرتو به سطح چوب برش و حکاکی ایجاد می شود. چوب و MDF یکی از متریال های است که همواره برای تولید جعبه های چوبی نفیس و لوکس ، کاربرد گسترده ای در بسیاری از صنایع همچون دکوراسیون ،بسته بندی ،ساخت انواع محصولات مانند جعبه های کادویی،استند های فروشگاهی ،باکس های چوبی  و.... دارد که به علت قیمت مناسب و هزینه های جانبی مقرون به صرفه از استقبال زیادی بین مردم برخوردار است. نظیر :

جعبه پذیرایی چوبی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB120-B

 

جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB19

 

                                                  

😇انواع جعبه های چوبی لوکس باکس

انواع جعبه های چوبی لوکس باکس ، اهمیت خارق العاده ای در انواع کسب و کارها پیدا کرده است. در ضمن این که در هر حرفه ای کاربرد مخصوص به آن را دارد. به طور مثال با استفاده از جعبه های چوبی لوکس باکس ، می توان برای بسته بندی انواع خشکبار ، میوه خشک و ... در مشاغل آجیل فروشی ها و ... استفاده کرد که قطعا استفاده از آن ها در مشاغل مختلف با فروش و استقبال بیشتر مشتریان همراه خواهد بود . تولید این جعبه ‌ها با دقت و ظرافت خاصی صورت می‌گیرد و جای پیچ یا میخ در آن نمایان نیست. همین جزئیات است که ظاهری زیباتر و حرفه‌ای‌ تر به این جعبه‌ها  می‌بخشد. به دلیل این‌ که این جعبه‌ ها از چوب ساخته می ‌شوند طرفداران زیادی نیزدارند. هم ‌چنین می‌ توان از این جعبه‌ ها در کاربرد های مختلفی نظیر جعبه هدیه ، جعبه جواهرات ، باکس پذیرایی چای کیسه ای دمنوش ، باکس پذیرایی آجیل و خشکبار ، سینی سرو و پذیرایی و ...  استفاده کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بررسی انواع جعبه لیزر کات، شما عزیزان میتوانید به مقاله : معرفی و بررسی انواع جعبه چوبی لیزری لوکس باکس مراجعه نمایید. 

 

😇ضرورت خرید باکس های چوبی لوکس

باکس های چوبی (جعبه ) لوکس باکس ،  با توجه به دسته بندی های مختلفی که دارد ، ابزاری بسیار کاربردی برای پذیرایی در منزل و یا محیط کار ، هدیه و کارهای تبلیغاتی هستند که ظرافت و زیبایی آن ها چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند و متریال به کار رفته و ابعاد این باکس های چوبی به گونه ای است که مطابق با استاندارد های جهانی و از بهترین مواد اولیه تهیه و تولید شده اند . بسیاری از شرکت‌‌های مطرح نیز از این باکس های چوبی ، برای تبلیغات خود بهره می‌‌برند بدین صورت که نام شرکت یا برند خود را در تعداد انبوه بر روی آن حک می‌‌کنند و در مراسم‌‌ها، همایش‌‌ها و یا نمایشگاه‌‌های مختلف، آن را به مشتریان خود اهدا می‌‌نمایند. البته قابل ذکر است که تولید کارهای سفارشی فقط رو تعداد 70 عدد به بالا امکان پذیر است .

                                        

😇جعبه های چوبی به عنوان هدایای تبلیغاتی

به دنبال یک هدیه لوکس شرکتی برای کارهای تبلیغاتی خود هستید؟ بنابراین شما باید جعبه های چوبی تبلیغاتی را مد نظر داشته باشید. چوب و محصولات چوبی دارای ارزش بالایی می باشند. این باکس های چوبی ، شیک و به شدت جذاب هستند. وقتی که جعبه چوبی تبلیغاتی را به عنوان هدیه تبلیغاتی ارائه می دهید ، خاص بودن برندتان را به مشتریان تان نشان می دهید و همواره در جلسات کاری مهم  ، شما را به یاد آنها و مشتریان شان می اندازد. به خصوص این که جعبه مورد نظر شما از نوع جعبه های خاتم کاری چوبی پی وی سی و مقوایی باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید این مقاله مرتیط را مطالعه نمایید. 

😇 بورس جعبه های چوبی فانتزی لوکس باکس در کشور

لوکس باکس ، تولیدکننده تخصصی انواع جعبه‌ های نفیس چوبی برای کاربردهای تجاری و خانگی است . ما با تکیه بر توانایی خود در زمینه طراحی محصولات چوبی ، طیفی انحصاری و زیبا از محصولات مرتبط با صنعت چوب و همچنین تزئینی-دکوری از قبیل :جعبه های چوبی پذیرایی چای ، دمنوش ،نسکافه ،آجیل و خشکبار ، تلفیقی ،ادویه جات ،شکلات و جعبه های ساعت ، جعبه های چوبی جواهر و ... را تولید می نماییم.

شما عزیزان به راحتی می توانید با دسترسی به فروشگاه اینترنتی لوکس باکس ، و یا ارسال کاتالوگ و قیمت آن ها ، با طیف گسترده ای از محصولات چوبی نفیس و شکیل ما آشنا شوید و در صورت تمایل اقدام به خریداری نمایید.