معرفی و بررسی انواع جعبه چوبی لیزری لوکس باکس

در میان بسته بندی های مختلف، جعبه چوبی برش لیزری در انواع مدل ها و همچنین طیف مخلفی از طرح ها و دیزاین ها ساخته و تولید شده است که به عنوان یک انتخاب منحصربفرد پیش روی مساغل و مشتریان قرار دارد که مبتوانند با بررس هر یک مناسب ترین جعبه لیزری را متناسب با محصول و نیاز خود انتخاب نمایند، به واسطه برش لیزری و حکاکی بر روی جعبه های چوبی، این بسته بندی ها دسته های مختلف در انواع مدل های سنتی، کادویی، باکس اکسسوری و جواهرات، پذیرایی، صادراتی و تبلیغاتی و... طراحی و تولید شده است.

هر کدام از این جعبه چوبی لیزر کات در انواع ابعاد و طرح های حکاکی شده سنتی و کلاسیک تولید شده اند که بر مبنای نوع محصولات و نیاز مشتریان مورد استفاده قرار میگیرند.  

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ معرفی و بررسی انواع جعبه چوبی برش لیزری، معرفی انواع جعبه لیزر کات لوکس باکس، راهنمای خرید جعبه چوبی برش لیزری از لوکس باکس، خواهیم پرداخت که با دیدی وسیع تر اقدام به انتخاب و خرید جعبه مناسب با نیاز خود دست به خرید آن بزنید.

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

معرفی و بررسی انواع جعبه چوبی برش لیزری

معرفی انواع جعبه لیزری چوبی لوکس باکس

راهنمای خرید و سفارش انواع جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس

 

معرفی و بررسی انواع جعبه چوبی برش لیزری :

 

انواع جعبه چوبی برش لیزری در مدل ها و ابعاد مختلف و نقش و نگار های زیبایی طراحی و تولید شده است که هر کدام متناسب با ساختار خود مورد استفاده برای بسته بندی و نگهداری محصولات مختلف قرار میگیرد، در واقع انواع جعبه جوبی لیزر کات از بهترین انتخاب ها هستند که برای هدایا، به طوریکه موجب زیبا تر شدن کادو و هدیه شود.

یکی از انواع جعبه چوبی برش لیزری، جعبه های ترمه دوز است، این مدل بسته بندی در ساختار منحصربفردی آماده سازی شده است، به طوریکه درب این مدل باکس چوبی در نقش و نگار منحصربفردی حکاکی لیزری شده است و این مدل جعبه ها معمولا قسمت داخلی پارتیشن بندی شده ای دارند که برای انواع تنقلات و آجیل و خشکبار گزینه ای مناسب است.

جعبه چوبی برش لیزری ترمه دوز شده در طرح های مختلفی از جمله یلدایی، نوروزی  دیزاین سازی میشوند و از پارچه های ترمه ای فیروزه ای در ساختار بدنه استفاده میشود که در واقع به عنوان یک روکش زیبا بر روی قسمت بدنه جعبه اعمال می گردد.

جعبه های چوبی برش لیزری با درب کریستال شفاف نمونه ای از انواع این بسته بندی ها می باشند که در بررسی آن ساختار درب است که مد نظر قرار میگیرد، معمولا در قسمت های مختلف این جعبه لیزری طبق طرح های برش لیزری، حکاکی هایی اعمال شده است، به عنوان مثال یک لایه از قسمت بدنه طراحی لیزری شده است که این طراحی معمولا سنتی می باشد، درب این جعبه نیز به صورت چند ضلعی و طرح های سنتی و کلاسیک برش ها و سوراخ های لیزری ایجاد شده که کریستال شفاف که نوعی ورقه نشکن و مقاوممی باشد نیزمطابق با ابعاد این برش ها آماده سازی شده است که به عنوان یک درب زیبا و منحصربفرد بر روی جعبه ها قرار میگرد.

یکی دیگر از انواع جعبه چوبی برش لیزری، باکس پذیرایی چوبی لیزری است که مناسب دیزاین ها و دکوراسیون های مختلف است که متناسب با هر  سلیقه ای تولید می شود، این مدل جعبه در واقع در مهمانی ها مورد استفاده قرار میگیرد و دیزاین و طراحی کلی این جعبه چوبی به شکلی است که از طرح های سنتی و ترمه دوز و... جهت زیبا سازی آن استفاده میشود.

جعبه های چوبی پذیرایی برش لیزر در انواع ابعاد ها مطابق با حجم مشخصی از تنقلات و خوراکی ها طراحی و ساخته شده اند، برخی از این مدل جعبه ها دارای درب شیشه هستند که هر کدام نقش و نگار سنتی دارند.

جعبه چوبی برش لیزری تبلیغاتی و صادراتی از جمله انواع این بسته بندی های لوکس هستند که مطابق با فضای تبلیغاتی و سلیقه مشتریان و صادرات تولید میشوند، به طوریکه برند ها و کسب و کار ها با به کارگیری این مدل جعبه در حوزه عرضه محصولات میتوانند محصولاتی از جمله؛ پسته، سوغاتی های مختلف مانند گز و سوهان را در جعبه ای سنتی و شیک با طرح ها و حکاکی برش لیزری صادر نمایند.

جعبه های تبلیغاتی برش لیزری نیز مورد استفاده برند ها قرار گرفته و  معمولا تبلیغات اصولی را میتوان با استفاده از جعبه لیزری انجام داده، چراکه با قرار دادن محصولات در باکس چوبی طرح لیزری میتوان توجه مشتریان را جلب نمایید که در نهایت منجربه افزایش فروش کالا میشود.

جعبه انگشتر برش لیزری و جعبه جواهرات چوبی برش لیزری از دیگر انواع این جعبه ها هستند که در تنوع بالایی از طرح سنتی، کلاسیک، نقش و نگار های مختلف ساخته و طراحی شده اند که معمولا این نوع جعبه ها مورد استفاده مشاغلی از جمله طلافروشی ها و افراد مختلف جهت نگهداری از جواهرات قرار گرفته اند که این مدل جعبه مطابق با ویژگی این محصول در دیزاین منحصربفرد و طراحی داخلی مناسب ساخته میشود.

نوع دیگر جعبه چوبی برش لیزری، جعبه کادویی برش لیزری است که در رنگبندی های مختلفی متناسب با سلیقه های مختلف و مناسبت ها طراحی شده است، این مدل جعبه در واقع مناسب بسته بندی همزمان گل و هدیه می باشد که با استفاده از طرح، استیکر مولتی های طلایی و حکاکی لیزری طرح های مختلفی بر روی بسته بندی اعمال شده است.

هر کدام از انواع جعبه های برش لیزری چوبی در مدل های مربعی، مستعطیلی، دایره ای و چند ضلعی و... طراحی میشوند که هر کدام ابعاد و کارایی مشخصی دارند و میتوان از هر مدل نیز برای نگهداری و بسته بندی هر محصولی استفاده نمود، بررسی هر کدام از جعبه های چوبی لیزری موجب شده که برند ها باکس چوبی مناسبی را برای محصولات و کالای خود مطابق با فرم و ظاهر آن و همچنین نیاز خود انتخاب نمایند.

جهت کسب اطلاع از مفاهیمی مانند جعبه چوبی چیست و کاربرد آن، شما عزیزان میتوانید به مقاله : جعبه چوبی برش لیزری چیست؟ هر آنچه باید درباره کاربرد و نحوه آماده سازی آن بدانید! مراجعه فرمایید.

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

معرفی انواع جعبه لیزری چوبی لوکس باکس :

 

انواع جعبه لیزری چوبی لوکس باکس در تنوع مختلفی از طراحی و نقش و نگار تولید و آماده سازی شده است که متناسب با نوع محصولات و کالا هر کدام از این جعبه ها دارای ساختار منحصربفرد هستند، به طوریکه ابعاد هر یک از این جعبه ها متناسب با نوع محتویات طراحی شده است.

جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس در مدل سنتی و کلاسیک طراحی شده و ههر کدام نیز دارای مقاومت بالایی هستند که نه نها محصولات را در بهترین حالت به نمایش میگذارند بلکه از آنها حفاظت نموده و به عنوان هدیه و یک باکس پذیرایی مورد استفاده قرار میگیرند که گزینه ای ایدآل برای مشاغلی مختلفی نیز می باشند.

در این بخش به معرفی چند مدل جعبه برش لیزری لوکس باکس می پردازیم :

1.جعبه لیزر کات چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA01

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

- جعبه چوبی لیزری طرح یلدایی لوکس باکس از جمله بسته بندی های طراحی شده است که در قسمت درب طراحی های ظریف لیزری ایجاد شده که جعبه را زیبا و منحصربفرد نموده است، این مدل جعبه مناسب هدیه یلدایی، پذیرایی در شب یلدا و... است که به عنوان یک بسته بندی دیزاین زیبا و سنتی ای دارد که در ساخت و طراحی دیزاین از پارچه ترمه دوز و همچنین استیکر مولتی طلایی استفاده  شده است.

 

2.جعبه چوبی تنقلات برش لیزری پذیرایی لوکس باکس کد LB007   

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

- این مدل جعبه چوبی لیزری لوکس باکس نیز نمونه از از بسته بندی پذیرایی می باشد که به صورت مربعی شکل و طرح و حکاکی لیزر کات د قسمت درب ساخته و آماده سازی شده است که میتوان هر نوع تنقلات و خوراکی را در آن بسته بندی نمود، به واسطه ساختار متفاوت قسمت داخلی که دارای پارتیشن بندی است، امکان بسته بندی چندین محصول به صورت مجزا در این باکس لیزری چوبی وجود دارد.

جعبه چوبی لیزر کات میوه خشک طرح اشک لوکس باکس کد LB047

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

- این مدل جعبه در طرح اشک و با روکش ترمه دوز طراحی و تولید شده است که برای نگهداری و بسته بندی انواع محصولات مانند تنقلات، میوه خشک و... گزینه ای مناسب می باشد. 

 

جهت کسب اطلاع از مراحل ساخت جعبه چوبی با برش لیزری شما عزیزان میتوانید به مقاله : نحوه و مراحل ساخت جعبه چوبی با برش لیزری در مدل ها و طرح های متنوع مراجعه نمایید.

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

راهنمای خرید و سفارش انواع جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس :

 

خرید و سفارش انواع جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس معمولا از طریق مراجعه به وب سایت فروشگاهی لوکس باکس و به صورت حضوری می باشد که مشتریان و مشاغل میتوانند با بررسی مدل های مختلفی این جعبه چوبی لیزری اقدام به انتخاب مناسب ترین جعبه هماهنگ با محصولات خود نمایند، در صورت سفارش خرد این جعبه ها که به صورت تک نیز خریداری میشوند میتوان با عضویت در سایت و افزودن بسته بندی مد نظر به سبد خرید و ثبت سفارشات خرید خود را تکمیل نمود.

جعبه های چوبی برش لیزری لوکس باکس در نقوش مختلف سنتی و کلاسیک به شکل ظریف حکاکی و برش لیزری شده است که مشاغل میتوانند با انتخاب جعبه چوبی مناسب سبک برند خود، این بسته بندی را برای هر مقدار از محصولات خود خریداری و سفارش دهند.

همچنین امکان سفارشی نمودن این جعبه مطابق با محصولات و نیاز های مختلف توسط لوکس باکس وجود دارد، به طوریکه میتوان با استفاده از دستگاه های برش لیزری طرح، لوگو، نام برند و .... را به دلخواه برند بر روی جعبه ها حکاکی و درج نمود.  

در صورت خرید و سفارش عمده جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس، شما عزیزان میتوانید با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید و بسته بندی چوبی لیزری دلخواه خود را به صورت مستیقم و بدون واسطه برای محصولات خود در تعداد بالا خریداری نمایید.