جعبه چوبی برش لیزری چیست؟ هر آنچه باید درباره کاربرد و نحوه آماده سازی آن بدانید!

در میان بسته بندی های مختلف و مورد استفاده، جعبه چوبی برش لیزری به عنوان یکی از بسته بندی های زیبا و منحصربفرد مورد استفاده مشاغل و افراد مختلف قرار گرفته که ساختار متفاوتی دارد، تنوع جعبه چوبی برش لیزری موجب شده که کاربرد های متنوعی داشته باشد و از آن جهت بسته بندی انواع محصولات در هر ابعاد و میزانی استفاده نمود.

این جعبه ها در طراحی زیبا و فانتزی خود جهت بسته بندی و نگهداری هر لوازم و محصولی مورد استفاده قرار میگیرند.

نحوه آماده سازی جعبه چوبی لیزر کات به این صورت است که با طی نمودن فرآیند طراحی، طرح مشخص شده در اشکال و اندازه های مختلف با استفاده از دستگاهای لیزر بر روی جعبه ها حکاکی می گردد که این برش ها و سوراخ های ایجاد شده دیزاین جعبه را منحصربفرد می نماید.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله : جعبه چوبی لیزری چیست؟ ، بررسی نحوه آماده سازی آن و مفاهیمی درباره کاربرد آن، خدمات لوکس باکس در خصوص تولید جعبه چوبی برش لیزری، خواهیم پرداخت.

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

جعبه چوبی برش لیزری چیست ؟

بررسی نحوه آماده سازی جعبه برش لیزری

هر آنچه که باید درباره کاربردهای جعبه چوبی لیزری بدانید!

انواع جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در حوزه تولید جعبه چوبی برش لیزری

 

جعبه چوبی برش لیزری چیست ؟

 

جعبه چوبی برش لیزری نمونه ای از بسته بندی منحصربفرد می باشد که از متریال و مواد اولیه چوب تولید شده است، در واقع از دستگاه های لیزری و حکاکی جهت ایجاد طرح ها و برش لیزری و سوراخ و سایر طرح ها، این نوع بسته بندی استفاده میشود، مهم ترین فاکتور تولید این مدل جعبه زیبایی و ظرافت آن است که سبب شده محتویات در بسته بندی متفاوت تری بسته بندی شوند.  

لازم به ذکر است جعبه جعبه چوبی لیزری در واقع از جنس چوب ام دی اف و سایرچوب ها نیز می باشد که امکان اعمال هر گونه برش در طرح های مختلف بر روی هر قسمت از این جعبه وجود دارد.

برش لیزری بر روی جعبه چوبی معمولا بر روی قسمت های مختلف آن از جمله درب، بدنه اعمال میشود، که این جعبه را متفاوت تر از سایر بسته بندی های دیگر نموده.  

این جعبه ها به عنوان یک بسته بندی زیبا و لوکس در مدل های مختلفی از جمله مربعی، چند ضلعی، دایره ای، پارتیشن بندی شده و... طراحی میشوند که نمونه ای از بسته بندی منحصربفرد برای نیاز ها و سلیقه های مختلف هستند.

ظاهر زیبل و منحصربفرد جعبه برش لیزری چوبی موجب شده که مشتریان نسبت به این جعبه ها واکنش مثبتی داشته و دست به خرید محصولات بزنند، چراکه بیشتر مشاغل از این دسته جعبه ها جهت بسته بندی محصولات ارزشمند خود استفاده می نمایند.

معمولا جعبه چوبی برش لیزری مطابق با الگو و طرح مشخص شده تولید میشوند که این روند نیز با استفاده از دستگاها و تجهیزات برش لیزری پیش میرود، به طوریکه در ساخت این گونه جعبه ها نهایت دقت و ظرافت به کار رفته است.

جعبه برش لیزری چوبی یک نوع خاص از بسته بندی است که ساخت آن به شکلی می باشد که در قسمت های مختلف آن هیچگونه جای پیچ، درز یا میخی از قسمت های خارجی و بیرون جعبه چوبی لیزری قابل مشاهده نیست.

جعبه های چوبی با برش لیزری، ظاهر و دیزاین متفاوت تری نسبت به بسته بندی های چوبی معمولی دارند که در واقع این بسته بندی ها در طرح های سنتی، گلدار تولید میشوند که به عنوان یک بسته بندی نقش موثری در زیبا تر شدن محتویات دارند.

جعبه چوبی برش لیزری به عنوان یک بسته بندی اختصاصی و شخصی نیز تولید میشود که شرکت ها و صنایع مختلف میتوانند آن را در شکل ها و ابعاد مختلف خریداری و تولید نمایند.

جعبه چوبی لیزری لوکس باکس

بررسی نحوه آماده سازی جعبه برش لیزری :

 

آماده سازی جعبه برش لیزری طی فرآیند مشخصی با استفاده از دستگاهای مخصوص طبق طراحی ایجاد شده، انجام میشود که در اولین مرحله از آماده سازی جعبه چوبی برش لیزری باید به جمع آوری اطلاعات مورد نیاز در خصوص محصول و نوع محتویات اقدام نمود.  

پس از بررسی اطلاعات، طرح برش لیزر بر اساس ویژگی های محصول و نظر مشتریان توسط یک نرم افزار گرافیکی طراحی و تعیین می گردد که در واقع در این مرحله نوع طرح و ابعاد طرح به شکل واضح مشخص میشود که برش لیزر جعبه چوبی بر اساس آن انجام شود.

در مرحله بعدی آماده سازی جعبه لیزری چوبی ، متریال مورد نیاز و مواد اولیه تولید و ساخت این بسته بندی، تهیه میشود که این متریال و مواد شامل؛ رنگ، میزان مشخصی از چوب و... که هر کدام متناسب با اندازه و سایز جعبه در میزان مشخصی مورد استفاده قرار میگیرند.

پس از طی نمودن این مراحل، نوبت به اجرای برش لیزری و آماده سازی جعبه چوبی است که طرح اصلی برش بر روی جعبه های چوبی اجرا میشوند، ساخت نمونه اولیه این جعبه قبل از تولید تعداد بالا است که بعد از طی نمودن اصولی روند تولید نهایی انجام میشود.

روند پیاده سازی و اعمال طرح های لیزری بر روی جعبه چوبی به شکلی است که در اولین مرحله طرح با استفاده از دستگاه ها و نرم افزار کورل طراحی و بعد از آن با به کار گیری دستگاهای لیزر، برش و مونتاژ جعبه چوبی صورت میگیرد.

در اماده سازی جعبه چوبی از دستگاه برش لیزری مخصوص استفاده میشود که قادر است طرح های پیچیده را بر روی چوب در ضخامت 25 میلی متر یا حتی بیشتر را برش می دهد، به طوریکه این فرآیند با دقت و کییفت بالا انجام میگردد.

آماده سازی این نوع بسته بندی به دلخواه مشتریان و حتی به صورت اختصاصی سازی برای هر برند و مشاغل انجام میشود که در واقع توجه به جزئیات و استفاده از بهترین متریال طی تولید این جعبه چوبی از اهمیت بالایی در مرحله آماده سازی برخوردار می باشد.

جعبه های چوبی برش لیزری در اقع در ابعاد و سایز های متنوع ای در رنگبندی مختلفی آماده سازی میشوند که هر یک برش اساس نوع محتویات دیزاین سازی و تولید مشود.  

در صورت اختصاصی سازی این بسته بندی برای مشاغل و برند ها امکان درج آرم و برش لیزری طرح دلخواه وجود دارد که متناسب با سبک برند و طراحی و برش لیزری در ظرافت بی نظیر بر روی جعبه ها اعمال میگردد.

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

yesجعبه چوبی برش لیزری آجیل لوکس باکس نمونه ای از بسته بندی تولید شده است که دارای طرح منحصربفرد و همچنین ابعاد مخصوص و متناسب با حجم آجیل و خشکبار می باشد، این مدل جعبه دارای ویترین است که به عنوان یک بسته بندی پنجره دار محتویات را به صورت منحصربفرد به نمایش میگذارد، به طوریکه موجب میشود که کیفیت و ارزش محصولات افزایش یابد.

این مدل جعبه چوبی لیزری لوکس باکس دارای پارتیشن بندی بوده که آجیل و خشکبار به صورت مجزا در این باکس به شکل منحصربفردی بسته بندی میشوند.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص جعبه برش لیزری چوبی شما میتوانید به مقاله : جعبه های چوبی لیزری لوکس باکس مراجعه نمایید.

 

هر آنچه که باید درباره کاربردهای جعبه چوبی لیزری بدانید!  

 

کاربرد های جعبه چوبی لیزری شامل موارد مختلفی است که یکی از این کاربرد ها و ویژگی ها، امکان ایجاد و اعمال طرح پیچیده و به دلخواه بر روی این بسته بندی است که به دلخواه هر برند ایجاد میگردد.

این مدل جعبه مناسب بسته بندی انواع محصولات از جمله؛ سوغاتی ها، آجیل و خشکبار، شکلات و دمنوش ها، تی بگ، هدایا، ساعت مچی و انواع جواهرات و ... است که امکان آماده سازی با توجه به هر مدل محصول نیز وجود دارد.

این مدل جعبه به  عنوان یک بسته بندی همیشگی مورد استفاده برای محصولاتی از جمله جواهرات هستند که در ابعاد و سایز مختلف برای اینگونه کالاها تولید میگردند، که نقش موثری نیز در افزایش فروش و رضایت مشتری دارند.

از این مدل جعبه ها میتوان جهت تبلیغات هر محصول با ارزشی استفاده نمود، به شکلی که با بسته بندی محصول و نمایش آن به مشتریان میتوان ارزش کالاها را افزایش داد و همچنین اصالت برند و محصول را به نمایش گذاشت.

همچنین این نوع جعبه ها گزینه ای مناسب و کاربردی برای انواع هدایا هستند، به شکلی که میتوان کادوهای مختلف از جمله ؛ گل و ساعت مچی را به شکلی همزمان در آن بسته بندی نمود.

ارائه انواع هدایای تبلیغاتی با استفاده از این جعبه های چوبی برش لیزری موجب مبشود که شرکت ها محصولات خود در باکس زیبا و منحربفرد به شکلی متفاوت ارائه دهند.

این جعبه ها در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد، به طوریکه میتوان از آنها به عنوان یک باکس پذیرایی استفاده نمود، چراکه به عنوان یک بسته بندی چوبی در دقت و ظرافت منحصربفردی تولید شده است.

جعبه چوبی برش لیزری به عنوان یک بسته بندی جهت نگهداری و همچنین صادرات محصولات مختلف از جمله زعفران مورد استفاده قرار میگیرند که منجربه جذاب محصول و سبک برند ها میشوند.

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

انواع جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس :

 

جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس در طراحی و های مختلف سنتی و کلاسیک طراحی و تولید شده است که هر کدام مناسب محصولات مختلف و همچنین سلیقه و سبک برند های مختلف است، در ادامه به بررسی چندین مدل جعبه چوبی لیزری لوکس باکس می پردازیم :

جعبه چوبی تنقلات برش لیزری پذیرایی لوکس باکس کد LB007

جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس

- این مدل جعبه دارای پارتیشن بندی قسمت داخلی است که به صورت منحصربفرد در طراحی برش لیزری اشکال هندسی و ستاره چند ضلعی ساخته و حکاکی شده است.

 

جعبه لیزر کات چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA01   

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

- این مدل جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس نیز به عنوان یک باکس پذیرایی و هدایا مناسب شب یلدا طراحی و حکاکی لیزری شده است که منساب انواع تنقلات می باشد.

جعبه چوبی مستعطیلی برش لیزری ترمه لوکس باکس کد LB051

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

جعبه چوبی برش لیزری شش ضلعی جاجیم لوکس باکس کد LB040

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص معرفی و بررسی انواع جعبه چوبی لیزری، شما عزیزان میتوانید به مقاله : معرفی و بررسی انواع جعبه چوبی لیزری لوکس باکس مراجعه نمایید.

 

خدمات لوکس باکس در حوزه تولید جعبه چوبی برش لیزری :

 

خدمات لوکس باکس در حوزه تولید جعبه چوبی برش لیزری شامل اجرای طرح های مختلف و پیچیده بر روی جعبه چوبی است که برای مصارف مختلف این اقدام صورت میگیرد، در واقع مشاوره رایگان نیز جهت طراحی و تولید این باکس های چوبی لیزری، به مشتریان و مشاغل مختلف ارائه می گردد.

تولید هر یک از جعبه های چوبی لیزری توسط لوکس باکس با استفاده از به روش ترین دستگاها و باکیفیت ترین متریال می باشد، لوکس باکس به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کننده بسته بندی چوبی، این جعبه ها را در مدل ها و ابعاد هماهنگ با نیاز و ویژگی محصولات تولید می نماید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص همکاری با لوکس باکس و خرید جعبه های چوبی برش لیزری، شما عزیزان میتوانید با تیم پشتیبانی لوکس باکس در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و انتخاب جعبه چوبی لیزری با کیفیت، شما میتوانید به مقاله : خرید و انتخاب جعبه چوبی برش لیزری با کیفیت در مدل های مختلف مراجعه فرمایید.