10 مدل تزیین جعبه ساعت مچی برای کادو

قطعا هیچ چیز نمی تواند حس لوکس و خوب داشتن یک کلکسیون ساعت مچی را با یک جعبه هدیه ساعت مچی لوکس را در دل شما و یا مخاطبتان ایجاد کند. با توجه به کیفیت بی نظیر جعبه های هدیه چوبی لوکس باکس و اعتبار بخشیدن به هدیه تان به واسطه این باکس ها ، قطعا خاطره ای خوش و ماندگار را برای شما و مخاطبتان رقم خواهد زد. این جعبه ساعت ها ، این امکان را می دهند که تعداد بیشتر از یک ساعت را همراه با سایر اکسسوری های مختلف ، در آن نگهداری کنید. می دانید که خیلی از افراد حداقل دو ساعت دارند که با خرید این جعبه های ساعت کلکسیون چوبی و لوکس، این امکان برای آنها وجود دارد که ساعت های خود را در یک جعبه ساعت کلکسیونی شیک، به صورت مرتب و یکجا به بهترین شکل ممکن، نگهداری کنند .

                                                  

🎁با ما در این مقاله همراه شوید تا با 10 مدل تزیین جعبه ساعت مچی برای کادو و فروشگاه لوکس باکس ، تولید کننده انواع جعبه های چوبی نفیس و فانتزی، آشنا شوید:

  1. yes10 مدل جعبه کادویی ویژه دستبند و ساعت لوکس باکس

  2. yesتزیین جعبه ساعت مچی لوکس

  3. yesخرید جعبه های ساعت چوبی لاکچری و ارزان

  4. yesسفارش ساخت جعبه هدیه ساعت لوکس باکس به صورت عمده

  5. yesبهترین مرکز خرید جعبه کادو ساعت چوبی

🥰10 مدل جعبه کادویی ویژه دستبند و ساعت لوکس باکس

هدیه دادن و کادو گرفتن برای هر فردی خوشایند بوده و کار بسیار پسندیده ای به حساب می آید و اگر این امر با خرید جعبه هدیه و همان باکس کادویی لوکس باکس ویژه ساعت که از نظر طراحی و تنوع و ابعاد ، مناسب هدیه شما باشد، صورت گیرد، قطعا سبب ذوق و وجد دو چندانی مخاطب خاصتان خواهد شد .در ادامه با ما همراه باشید تا یک جعبه کادویی بسیار شیک ویژه دستبند و ساعت را به شما عزیزان معرفی نماییم که برای مشاهده و خرید آنلاین هر کدام از این نمونه جعبه ها کافی است بر روی کد آن ها کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی آن ها منتقل شوید :

  1. جعبه جواهرات طلا ساعت هدیه چوبی لوکس باکس کد LB301-W

ابعاد : 14 * 23 * 33

جنس : ام دی اف با پوشش رنگی

یراق آلات : فلزی

  1. جعبه جواهرات طلا هدیه ساعت انگشتر لوکس باکس کد LB302-N

ابعاد : 10 * 18 * 26

جنس : چوب طبیعی

لولا : فلزی

  1. جعبه جواهرات طلا ساعت هدیه چوبی لوکس باکس کد LB303-W

ابعاد : 13 * 23 * 31.5

جنس : ام دی اف با پوشش رنگی

یراق آلات : فلزی

  1. جعبه جواهرات طلا ساعت هدیه چوبی لوکس باکس کد LB304-W

ابعاد : 9.5 * 17.5 * 22.5

جنس : ام دی اف با پوشش رنگی

یراق آلات : فلزی

  1. جعبه جواهرات طلا هدیه ساعت چوبی لوکس باکس کد LB320-0

ابعاد : 8 * 15.5 * 22.5

ظرفیت : 6 خونه مجزا با باشتک

جنس : ام دی اف

                                           

  1. جعبه جواهرات طلا هدیه ساعت چوبی لوکس باکس کد LB320-1

ابعاد : 8 * 15.5 * 22.5

ظرفیت : شش خونه مجزا با بالشتک

جنس : ام دی اف

  1. جعبه ساعت مچی و زیورآلات شیک و لاکچری لوکس باکس مدل 5 خانه کد LB322-0

ابعاد : 7.5 * 11 * 35

ظرفیت : پنج خونه مجزا با بالشتک

جنس : ام دی اف

  1. جعبه نگهدارنده ساعت مچی سه تایی لوکس باکس کد LB323-1

ابعاد : 13 * 9 * 25.5

ظرفیت : سه خونه مجزا با بالشتک نگهدارنده

جنس : ام دی اف

  1. جعبه کلکسیون ساعت مچی جواهرات چوبی لوکس باکس مدل شش خانه کد LB324-0

ابعاد : 17 * 17 *25.5

ظرفیت : شش خونه مجزا با بالشتک نگهدارنده

جنس : ام دی اف

  1. جعبه جواهرات طلا هدیه زیورآلات چوبی لوکس باکس کد LB321

ابعاد : 8.5 * 22.5 * 32.5

ظرفیت : دارای 8 عدد محفظه مجزا برای انواع اشیای زینتی و نفیس

جنس : چوب طبیعی

یراق آلات : فلزی

                                                  

🥰تزیین جعبه ساعت مچی لوکس

جعبه‌های ساعت مچی لوکس باکس در مدل‌ها، رنگ‌ها و کیفیت‌های بی نظیر با استفاده از مواد اولیه چوب و ام دی اف توسط تیم هنرمند و با ذوقی طراحی می‌شوند و فروشگاه اینترنتی لوکس باکس، تلاش نموده تا جعبه های هدیه و کادویی ساعت و زیورآلات خود را به گونه ای طراحی و تولید نماید که در هیچ فروشگاه دیگری یافت نشده و کاملا خلاقه، شیک، جدید و دارای بالاترین کیفیت از نظر نوع مواد اولیه باشد تا به این آسانی ها کیفیت اولیه خود را از دست ندهند. جعبه کادویی ساعت لوکس باکس ، همراه با کمی خلاقیت و ذوق هنری و با ملزومات تزئینی اضافه شده به آن مانند گل، پوشال ، کاغذ رنگی ، گل خشک ، روبان و ... هدیه شما را تکمیل ، زیباتر و ارزشمند ترمی‌نماید .

🥰خرید جعبه های ساعت چوبی لاکچری و ارزان

خرید ساعت مچی همواره مورد توجه آقایان و بانوان بوده است ،چرا که ساعت مچی جزء اکسسوری های بسیار پرطرفدار و مورد علاقه افراد می باشد. البته خرید ساعت مچی، موجب می شود که شما عزیزان یک جعبه هدیه لوکس و زیبا را برای بسته بندی و کادو پیچ کردن هدیه خود تهیه نمایید. لازم نیست هزینه گزافی را صرف خرید جعبه هدیه کنید تا به چشم مخاطبتان بیاید. بلکه یک جعبه کادویی ارزان و لوکس ویژه ساعت و دستبند ، به عنوان جعبه هدیه برای مناسبت های مختلف ، می‌تواند بسیار دل انگیز و لوکس باشد به شرطی که هدیه تان درون یک جعبه هدیه شیک با تزئینی ویژه قرار بگیرد.بدین سبب باید از طریق یک فروشگاه آنلاین و معتبر ،جعبه هدیه ساعت خود را انتخاب نمایید و آن را با کمی خلاقیت برای قرار دادن هدیه تان تزیین نمایید. به همین منظور اگر به دنبال یک جعبه ساعت چوبی لوکس ، با کیفیت و همراه با قیمت ارزان و مناسب هستید ، پیشنهاد ما به شما، جعبه های ساعت چوبی لوکس باکس است .

                                                   

🥰سفارش ساخت جعبه هدیه ساعت لوکس باکس به صورت عمده

طراحی و ساخت جعبه ساعت، جعبه کادویی ، جعبه جواهرات و زیورآلات و ... از بهترین تولید کننده انواع جعبه های لوکس و با کیفیت در تهران ، لوکس باکس ، این امکان را برای شما فراهم نموده است تا بتوانید جعبه هدیه ساعت مچی مورد نظرتان را از نمونه های موجود با قیمتی مناسب و ارزان خریداری نمایید و یا در صورت داشتن ایده و طرح برای ساخت جعبه هدیه اختصاصی خود همراه با نام تجاری تان بتوانید ، با سفارشی سازی جعبه ساعت خود با حداقل تعداد 70 عدد ، باکس هدیه ساعت خود را به عنوان جعبه ساعت تبلیغاتی لوکس ، جهت فروش بیشتر و یا جذب مشتری بیشتر داشته باشید.

🥰بهترین مرکز خرید جعبه کادو ساعت چوبی

لوکس باکس ، معتبر ترین فروشگاه آنلاین خرید جعبه های کادویی ساعت مچی لوکس و لاکچری با بیش از 10 سال سابقه تولید انواع جعبه های چوبی در تهران با قیمت مناسب و کیفیت عالی ، سعی نموده است تا انواع باکس ساعت هدیه چوبی لوکس و ارزان را برای برای انواع مناسبت ها از قبیل تولد ، سالگرد ازدواج ، ولنتاین ( روز عشق ) ، روز مرد ( پدر) روز زن ( مادر ) و کادو های عاشقانه دخترانه و پسرانه در جهت رفاه حال مشتریان خود به دو صورت فروش تک و فروش عمده ، برای آن دسته از متقاضیانی که خواستار تعداد زیادی از جعبه های نگهدارنده ساعت چوبی با تخفیف و قیمتی ارزان هستند ، را ارئه نماید. همچنین شما عزیزان با آموزش تزیین جعبه ساعت چوبی نیز می توانید بر روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید تا به روشی آسان و کم هزینه بتوانید هدیه خود را تزیین نمایید.  

yesو در پایان ...

ما در این مقاله سعی نمودیم تا شما عزیزان را با تنها کارخانه تولید انواع جعبه ساعت چوبی لوکس، آشنا نماییم تا در صورت نیاز با خیالی آسوده بتوانید دغدغه و نیاز خود را رفع نمایید . ما به کیفیت کار خود واقف هستیم و با فاصله از رقبا در حال فعالیت می باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جعبه های چوبی فروشگاه لوکس باکس ، کافی است به وب سایت لوکس باکس وارد شوید و با تنوع بی نظیری از محصولات و هر آن چه که نیاز دارید ، مواجه شوید و یک خرید عالی را با ما تجربه نمایید.