فروش عمده جعبه های چوبی لوکس باکس

                                                  

جعبه های چوبی فاتنزی لوکس باکس با طراحی سنتی – کلاسیک ، دارای ظرافت و زیبایی خاصی هستند و انتخاب خوبی برای بسته بندی شما جهت مصارف گوناگون می باشند. این جعبه های چوبی علاوه بر زیبایی و ظاهر منحصر به فردی که دارند دارای کیفیت  و مرغوبیت بالایی نیز هستند و در عین مقاومت بالایی که دارند ، ماندگاری طولانی نیز دارند. در طراحی و تولید این باکس های چوبی از متریال درجه یک استفاده شده و دقت بسیاری هم به کار رفته است . باکس های چوبی لوکس باکس  ، دارای ظاهری جذاب و بدون عیب و ایراد می باشند و این ویژگی موجب شده که این جعبه ها مورد پسند عامه مردم قرار بگیرند. در ظاهر این جعبه ها میخ یا پیچ و درزی مشاهده نمی شود که از ویژگی های مهم آن محسوب می شود. امروزه با توجه به جایگاه ویژه ای که جعبه های چوبی در میان افراد پیدا کرده اند ، این جعبه های فانتزی چوبی لوکس در بسیاری از مشاغل نیز ورود پیدا کرده اند و به علت داشتن ظاهر زیبا باعث فروش بیشتر و توجه بیشتر خریدار به آن محصول شده اند .

😉در این مقاله با ما همراه باشید تا با باکس های نفیس و صادراتی و فرآیند تولید و فروش آن ها آشنا شوید .

  1. جعبه های چوبی فانتزی و لوکس

  2. طراحی و ساخت هر نوع جعبه چوبی نفیس با توجه به نیاز و سلیقه شما

  3. جعبه های چوبی لوکس باکس  ، ساخته شده از چوب طبیعی ویا ام دی اف با روکش چوب

  4. جزئیاتی که در ساخت باکس های چوبی  باید به آن ها توجه شود؟

  5. امکان حک لوگو و برند شما بر روی جعبه ها

  6. بسته بندی انواع محصولات اعم از خشکبار و جواهرات و ... با جعبه های چوبی لوکس و صادراتی

  7. فروش عمده جعبه های چوبی لوکس باکس

                                                  

🤔جعبه های چوبی فانتزی و لوکس

جعبه های چوبی لوکس باکس  ،را باید به عنوان یک اثر هنری دید . امروزه بهترین وسیله برای تبلیغ برند و بسته بندی محصولات مختلف و یا استفاده بر روی میز پذیرایی  ،جعبه های چوبی فانتزی است . جعبه های چوبی که به روش خدمات برش لیزری ساخته می شوند در ابعاد و طرح های مختلف و متنوع طراحی و به بازار عرضه می شوند و از آن ها در مصارف گوناگون نظیر جعبه کادویی ، جعبه جواهرات ، جعبه چای کیسه ای دمنوش ، جعبه آجیل و ... استفاده می شود. نظیرنمونه باکس های چوبی لوکس زیر : 

جعبه کادو هدیه چوبی لوکس باکس کد LB137

 

جعبه جواهرات طلا هدیه ساعت انگشتر لوکس باکس کد LB302-N

 

جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB22-0

 

جعبه چوبی پذیرایی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB016

 

🤔طراحی و ساخت هر نوع جعبه چوبی نفیس با توجه به نیاز و سلیقه شما

در ساخت جعبه های چوبی لوکس باکس ، نهایت ظرافت و دقت به کار رفته تا ظاهری زیبا و بدون ایراد داشته باشند. ساخت جعبه های چوبی لوکس به گونه ای است که از مواد اولیه درجه یک با طراحی زیبا و خاص استفاده شده و قسمت داخلی آن ها دارای پارتیشن بندی های مختلفی با ابعاد متفاوت می باشد . همین جذابیت و زیبایی این باکس های چوبی نفیس ، مشتریان زیادی را به استفاده از جعبه های چوبی لوکس باکس ، برای مصارف مختلف ترغیب می کند.

                                                  

🤔جعبه های چوبی ساخته شده از چوب طبیعی ویا ام دی اف با روکش چوب

همانطور که همه ما می دانیم، می توان از انواع مختلفی از مواد و متریال برای ساخت باکس های چوبی استفاده کرد. در این بین و در کنار این طیف وسیع از مواد قابل استفاده، چندی است که ساخت جعبه های چوبی لیزری با استفاده از ام دی اف MDF و چوب طبیعی ، رواج پیدا کرده است که در ادامه به مزایا و معایب استفاده از این ماده و مقایسه آن با همدیگر در ساخت یک جعبه می پردازیم. چوب از جمله مصالح ساختمانی است که در طبیعت به وفور یافت می شود. چوب به دلیل دارا بودن بافت بی نظیر، رنگ و بوی خاصی به فضا می بخشد و در زیبایی آن نقش بسزایی دارد. استحکام و دوام بالایی در برابر فشار، قابلیت پرداخت و جلا خوردن ، ظاهری زیبا و جذاب از دیگر ویژگی های چوب طبیعی است در حالی که ام دی اف  ابتدا به‌ عنوان جایگزین اوراق فشردهٔ چوبی مطرح بوده و سپس در کاربردهای جایگزینِ چوب نیز به‌ کار رفته ‌است  دارای قابلیت ابزارخوری، ماشین‌کاری و سنباده ‌زنی با سطوح صاف و متراکم و شکل‌پذیری و لبه‌های صاف ، قابلیت انجام روسازی‌ های مختلف همچون انواع روکشی‌های چوبی و غیرچوبی، رنگ ‌آمیزی و ... را دارد . به هر حال جعبه های چوبی لوکس باکس  ،ساخته شده از ام دی اف و یا چوب از مقاومت بالایی در مقابل ضربه و وزن بالا برخوردار هستند و شما عزیزان می توانید بنابر سلیقه و نیاز خود ، این باکس های چوبی با کیفیت  را خریداری و استفاده نمایید .

🤔جزئیاتی که در ساخت و خرید باکس های چوبی باید به آن ها توجه شود؟

جعبه های چوبی لوکس باکس ، به گونه ای تولید می شوند که علاوه بر زیبایی و استحکام، کاربری های فراوانی نیز دارد، در عین حال سعی شده است حالت طبیعی چوب نیز کاملا حفظ شود. همچنین این باکس های چوبی لوکس در سایزها و اندازه هایی تولید می شود که نه تنها در نظم دادن اطراف به شما کمک می نماید بلکه زیبایی جعبه ها نیز به زیبایی محیط اطرافتان می افزاید.  در ساخت جعبه چوبی باید به تمام جزئیاتی که باعث می شود جعبه چوبی زیباتر و محکم تر شود توجه کرد .جعبه چوبی را می توان به عنوان یک بسته بندی بسیار مهم در نظر گرفت و آن را به بهترین شکل موجود دیزاین کرد . نکته ی مهم در خرید باکس های چوبی این است که شما به چه منظور جعبه چوبی را خریداری می نمایید و جعبه چوبی متناسب با نیازتان را انتخاب نمایید . در هنگام خرید جعبه چوبی خوب است به جنس ، رنگ ، ابعاد ، متریال به کار رفته وظرافت و زیبایی و در نهایت  قیمت آن توجه نمایید.

                                                  

🤔امکان حک لوگو و برند شما

کسب ‌وکارها به هدایای تبلیغاتی نیازمند هستند تا بتوانند به مشتریان بالقوه دست یابند. محصولات تبلیغاتی همانند یک آگهی تلویزیونی هستند که هزاران تماشاگر آن را تماشا می‌کنند و یک کسب‌ وکار سخت مشغول است تا نام خود را در بازار معرفی کند و باکس های چوبی لوکس باکس ، بهترین گزینه  و انتخاب برای هدایای تبلیغاتی و بسته بندی محصولات مختلف و مصارف شخصی هستند . حال اینکه اثر گذاری یک جعبه چوبی با برند و لوگوی شرکتان بر روی مشتریانتان بیشتر خواهد بود . فروشگاه آنلاین لوکس باکس با در اختیار داشتن امکانات وسیع و مجهز به تکنولوژی روز دنیا، و با تجربه زیاد در تولید انواع باکس های چوبی نفیس و صادراتی ، با نقش ها و طرح های بی نظیر، با کیفیت عالی و قیمت مناسب، این امکان را برای شما بزرگواران فراهم کرده است تا بتوانید روی جعبه چوبی لوگو و یا اسم شرکت خود  را حک کنید و ویا روی پلاکی نام برند خود را حک کنید و سپس روی جعبه چوبی بچسبانید که این کار سلیقه ای است و می توانید هر کدام را که می پسندید انتخاب و اجرا کنید . قابل ذکر است که تلفیق حک و برش روی جعبه چوبی بسیار زیبا خواهد شد ، چرا که جعبه چوبی را برای مدت زیادی نگهداری می کنند و این کار موجب تبلیغ محصول شما می شود . همچنین قابل ذکر است که لوکس باکس این امتیاز را برای مشتریان خود رو تعداد 70 عدد به بالا قائل شده است تا در صورت ثبت سفارشات رو تعداد 70 عدد به بالا امکان درج و حک لوگوی مورد نظر مشتری وجود داشته باشد .

🤔بسته بندی انواع محصولات اعم از خشکبار و جواهرات و ... با جعبه های چوبی لوکس و صادراتی

اگر به دنبال یک بسته بندی متفاوت و شیک هستید حتما از جعبه چوبی استفاده کنید جعبه چوبی به شما کمک می کند تا محصول خود را بهتر بفروشید و جعبه چوبی می تواند در مدل های مختلفی تولید شود و درعین زیبایی و جذابیتی که دارند ، چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند و از مقاومت بالایی نیز در مقابل ضربه و وزن بالا هم  برخوردار هستند. باکس های چوبی لوکس باکس ، می تواند بهترین بسته بندی وانتخاب شما باشد چرا که این جعبه های چوبی بهترین راه برای بیشتر شدن فروش محصول شما می تواند باشد و از جعبه چوبی برای یک بار هم که شده استفاده کنید تا متوجه شوید که چقدرمی تواند به فروش بیشتر شما کمک می کند. همچنین برای ساخت انواع جعبه چوبی با تیراژ بالا می توانید ما را در این مقاله همراهی نمایید. 

                                                  

🤔فروش عمده جعبه های چوبی لوکس باکس 

لوکس باکس که همواره با تولید و ارائه جعبه های چوبی نفیس و با کیفیت و 10 مدل تزیین جعبه ساعت مچی برای کادو، سعی داشته تا ضمن مرتفع نمودن نیاز های شما عزیزان ، رضایت مشتریان خود را نیز جلب نماید ، علاوه بر فروش تک اقدام به ارائه محصولات خود به صورت عمده نیز کرده است تا آن دسته از مشتریانی که قصد خرید به صورت عمده را دارند ، با اطمینان خاطر و بدون محدودیت تعداد در سفارش ، محصول مورد نظر را درخواست نمایند. لوکس باکس ، جهت فروش عمده جعبه های خود حداقل تعداد را برای سفارشات عمده در نظر گرفته است و بدین صورت می باشد که خرید جعبه ها از تعداد 70 عدد به بالا با قیمت عمده محسوب می شود و مشتریان عزیز می توانند از یک کد تعداد 70 عدد و یا از 7 کد تعداد 10 عدد جعبه را سفارش دهند و یا در صورت داشتن طرح و ایده با ارائه نظر خود جعبه ای با هر ابعاد ، شکل ، رنگ و ... را ثبت نمایند تا در خط تولید کارخانه قرار گیرد و تولید شود .