جعبه کادویی ارزان و لوکس ویژه ساعت و دستبند

معمولا یک هدیه خاص مانند ساعت مچی ، طلا و جواهرات ، نیاز به یک جعبه ی خاص و زیبا دارد تا بتواند جلوه هدیه ی شما را بیشتر کند. جعبه های هدیه ساعت چوبی لوکس باکس ، در طرح ، ابعاد و رنگ های مختلف ، با کیفیت بسیار بالا پیشنهاد بسیار خوبی برای قرار دادن هدیه تان و نگهداری و مراقبت از انواع ساعت های مچی ، زیورآلات ، دستبند و سایر اکسسوری های مختلف می باشند. یکی ازمزیت های جعبه های ساعت چوبی لوکس باکس ، این است که با توجه به طراحی فوق العاده داخلی و بیرونی ، متناسب جهت قرار دادن انواع ساعت ها و اکسسوری های مختلف است که ضمن زیبایی و جذابیت ، بسیار کاربردی هم بوده و به خوبی از ساعت های شما در مقابل هر گونه ضربه و صدمه محافظت می کنند.

                                                 

🤓با ما در این مقاله همراه شوید تا شما را با انواع جعبه ساعت چوبی لوکس باکس ، آشنا نماییم تا بتوانید با خیالی آسوده از فروشگاه اینترنتی لوکس باکس ، خرید نمایید . بنابراین شما می‌توانید طبق سلیقه‌ ی خود از این جعبه‌ ها استفاده کنید.

  1. جعبه ساعت لوکس باکس

  2. نکات خرید جعبه ساعت مچی لوکس باکس

  3. خرید جعبه ساعت ارزان و شیک

  4. لوکس باکس - فروشگاه انواع جعبه ساعت شیک در تهران

🧐جعبه ساعت لوکس باکس

مهم ترین مشکل زیورآلات و اکسسوری ها ، نگهداری‌ و مراقبت  ازآن‌ها است. گره خوردن گردنبند ها، گم شدن گوشواره ها، خراش افتادن روی شیشه ی عینک ها و صدمه دیدن ساعت ها و ده ها مشکل دیگر که باعث شده تا لوکس باکس ، تنها تولید کننده انواع جعبه های چوبی ، به فکر رفع این مشکل بیفتد و جعبه ها و استند های نگهدارنده ساعت و‌ زیورآلات و اکسسوری را با قیمت های مناسب به مشتریان خود عرضه کند. جعبه های ساعت مچی لوکس باکس ، در دو نوع نجاری و لیزری این امکان را به شما می دهند تا بتوانید بر حسب سلیقه و بودجه خود ، جعبه ساعت مچی مورد نیاز خود را خریداری و تهیه نمایید. در ادامه خواهیم دید به راحتی و با کمترین هزینه می توانیم کاربردی ترین جعبه های ساعت مچی را برای نگهداری زیورآلات و اکسسوری خود تهیه نمایید.

                                                  

yesجعبه ساعت مچی نجاری لوکس باکس : این مدل از جعبه  ساعت چوبی لوکس باکس ، نمونه ای از جعبه های نجاری و حاصل هنر دست نجار هستند که در نهایت دقت و ظرافت طراحی و ابزار خورده اند . جعبه هایی با جنسی از چوب طبیعی همراه با یراق آلات درجه یک که در طراحی داخلی این باکس ها ، تعدادی تقسیم بندی مجزا در نظر گرفته شده است که در برخی از آن ها ، قسمت داخلی جعبه با پارچه نفیس مخل پوشیده شده است . نظیر نمونه جعبه ساعت :

👈 جعبه جواهرات طلا ساعت هدیه چوبی لوکس باکس کد LB302-W

ابعاد : 9 *18 * 26

جنس : ام دی اف با پوشش رنگی

یراق آلات : فلزی

رنگ : سفید

کاربرد : مناسب به عنوان جعبه جواهرات ، انواع کادو ( گل ، کادو ، جواهرات و ... )

yesجعبه ساعت لیزری لوکس باکس : نمونه ای دیگر از تنوع بالای لوکس باکس ، جعبه های ساعت مچی لیزری هستند ، با جنسی از ام دی اف با روکش چوب در رنگ بندی های مختلف با ابعاد و سایز متفاوت ، جهت قرار دادن و نگهداری از انواع اکسسوری های مختلف که توسط دستگاه لیزر با دقت فراوان تولید شده اند . استفاده از یراق آلات فلزی ، پوشش کریستالی و نشکن ، ابعاد مناسب ، وجود چندین مقسم جداگانه ، مجزا و ... موجب شده است تا بتوانید با صرف هزینه ای مناسب تر ، این مدل از باکس های نگهدارنده ساعت را تهیه نمایید و از کیفیت جعبه خود لذت ببرید. نظیر نمونه جعبه ساعت لیزری :

👈جعبه ساعت مچی و زیورآلات شیک و لاکچری لوکس باکس مدل 4 خانه کد LB322-0

ابعاد : 7.7 * 11 * 30

ظرفیت : چهار خونه مجزا با بالشتک

جنس : ام دی اف

رنگ : قهوه ای روشن

کاربرد : جعبه ساعت و جواهرات مخصوص نگهداری و محافظت ساعت از هر گونه خط و خش و مناسب برای جعبه ساعت هدیه

                                                  

🧐نکات خرید جعبه ساعت مچی لوکس باکس

تا به حال شده است که قصد خرید جعبه ساعت مچی را داشته باشید اما ندانید که چه جعبه ساعتی را باید بخرید؟ جعبه های نگهدارنده ساعت ، بسته به مشخصات،ویژگی ها، مواد اولیه و ... متفاوت هستند.

خرید جعبه ساعت فرآیندی پیچیده به نظر می رسد ، اما زمانی که شما نکات خرید جعبه ساعت مچی را بدانید ، می توانید جعبه چوبی ساعت مچی مورد نظرتان را به راحتی تهیه نمایید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید.

 قبل از خرید جعبه ساعت مچی چه زنانه و چه مردانه باید یک سری نکات را در نظر بگیرید تا هنگام خرید سردرگم نشوید و بهترین باکس کادو ساعت را انتخاب کنید ، نکاتی که در این بخش ازمقاله ، لوکس باکس کامل به آن ها پرداخته است، عبارت اند از :

  1. آشنایی بیشتر با انواع مدل‌های جعبه ساعت و اکسسوری:

جعبه ساعت چوبی لیزری ، جعبه ساعت نجاری و ام دی اف از انواع جعبه های ساعت مچی لوکس باکس هستند که در قسمت بالا به طور کامل به شرح آن ها پرداختیم . البته شایان به ذکر است که جعبه های ساعت نجاری لوکس باکس با توجه به صرف مدت زمان بیشتر برای طراحی و تولید ، نوع مواد اولیه ، از قیمت بیشتری نسبت به بقیه نمونه جعبه های ساعت برخوردار هستند.

  1. به طرح ، ابعاد و رنگ جعبه ساعت دقت داشته باشید. جعبه‌ی نگهداری ساعت و زیورآلات  شما باید متناسب با رنگ سایر وسایل اتاق خوابتان باشد.
  2. نوع یراق آلات استفاده شده در طراحی و ساخت جعبه ساعت و قفل دار بودن آن ها
  3. نوع طراحی داخلی و تعداد تقسیم بندی های داخلی جعبه ساعت
  4. قیمت باکس نگهدارنده ساعت مچی لوکس باکس با توجه به کیفیت و نوع متریال استفاده شده

                                                  

🧐خرید جعبه ساعت ارزان و شیک

مطمئنا جعبه ساعتی که نیاز دارید باید درخورد برند ساعت و جواهرات و سایر اکسسوری های شما  باشد، لذا شیک ترین جعبه ساعت را باید متناسب با ساعت و تعداد اکسسوری های خود که دارید انتخاب کنید، خوشبختانه برند ما لوکس باکس ، جعبه ساعت های شیک مختلفی را تولید کرده است که جوابگوی هر سلیقه ای می باشد . لذا اگر شما هم به دنبال قیمت و خرید جعبه ساعت مچی و زیورآلات شیک لاکچری و یا جعبه کلکسیون ساعت لوکس هستید ، به شما اطمینان می دهیم که ما همان جعبه ای که درخور شما باشد را با کیفیتی عالی و درجه یک همراه با قیمتی اقتصادی ارائه خواهیم کرد.

🧐لوکس باکس - فروشگاه انواع جعبه ساعت شیک در تهران

فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس ، ارائه دهنده ی انواع جعبه های ساعت مچی لوکس و با کیفیت ،  با عرضه و ارائه محصولات چوبی خود به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای ، این اطمینان را به شما می دهد تا با این کار بتوانید از کیفیت و قیمت آن اطمینان حاصل کنید. فروش جعبه های ساعت چوبی، در فروشگاه لوکس باکس به صورت تکی و عمده امکان پذیر است. اگر تعداد سفارشات شما مشتریان عزیز حداقل 70 عدد باشد ، قیمت جعبه ها با تخفیف 10% الی 15% برای شما با قیمت عمده لحاظ می شود. همچنین شما عزیزان به دلیل تنوع بالای محصولات و مشاهده ی نمونه های بیشتر باکس های ساعت مچی لوکس باکس ، می توانید به فروشگاه و وبسایت ما مراجعه نمایید و با داشتن اطلاعات کافی در مورد جعبه ها، باکس مورد نظر را خریداری نمایید.

پیدا کردن یک فروشگاه جعبه ساعت، مطمئنا کار سختی خواهد بود، لذا تیم هنرمند لوکس باکس ، با سابقه چندین ساله خود در زمینه طراحی و تولید انواع جعبه ساعت چوبی لوکس و لاکچری بر این شد تا بتواند با تیم طراحی خود بهترین های جعبه ساعت را تولید کند و به راحتی در فروشگاه اینترنتی لوکس باکس در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

yesو سخن پایانی ...

ما در این مقاله به عنوان یک راهنمای خرید بهترین جعبه کادویی ساعت ارزان و شیک به شما عزیزان کمک کردیم که بدانید در هر موقعیت از چه نوع جعبه ‌ای استفاده کنید. سعی کردیم در این مقاله به شما بگوییم که در انتخاب یک جعبه باید به چه مواردی توجه کنید. مهمترین موارد که در انتخاب یک جعبه کادو اهمیت بالایی دارد طرح، رنگ، جنس و اندازه آن است. امیدواریم این مقاله بتواند انتخاب یک جعبه ساعت مناسب را برای شما ساده ‌تر کند. در فروشگاه جعبه ساعت لوکس باکس ، به آسانی تمام ، می توانید هر جعبه ای را که نیاز داشتید را سفارش دهید و یا از طریق فرم های تماسی که برای شما درنظر گرفته شده است درخواست ساخت جعبه ساعت سفارشی خود را بدهید.البته اگر به دنبال ایده ای برای تزیین جعبه ساعت نگهدارنده برای هدیه دادن هستید،می توانید بر روی لینک آبی رنگ مقاله 10 مدل تزیین جعبه ساعت مچی کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی این مقاله منتقل شوید و از ایده های مطرح شده برای تزیین جعبه کادویی ساعت مچی چوبی خود بهره مند شوید.