جعبه های چوبی لیزری لوکس باکس

                                                  

به طور کلی وسایل تزیینی چوبی همیشه و از روزگاران قدیم ، زیبا و مورد توجه بوده اند . به طوری که بافت چوب به عنوان یک متریال کاملا طبیعی ضمن زیبایی چشم نوازی که دارد ، از استحکام و مقاومت خوبی نیز در مقابل ضربه و وزن بالا برخوردار است و نظر هر مخاطبی را به خود جذب می کند . جعبه های چوبی لوکس باکس ، به گونه ای تولید می شوند که علاوه بر زیبایی و استحکام ، کاربردهای فراوانی نیز دارند . باکس های چوبی لوکس و نفیس مجموعه لوکس باکس ، در ابعاد و اندازه هایی تولید می شوند که ضمن نظم دادن به محیط اطراف شما ، به زیبایی اطرافتان نیز می افزاید . زمانی که صحبت از خرید جعبه های چوبی می شود ، ممکن است که فقط جنبه تزیینی و فانتزی آن ها به ذهن خطور کند ، اما باید توجه داشت که باکس های چوبی لوکس باکس  ، در تمام زمینه ها اعم از بسته بندی ، نظم و سرو سامان بخشیدن به ملزومات ، هدیه و ..کاربردهای فراوانی دارند که بسته به نیاز بازار و مشتریان طراحی و تولید می شوند.

🙃در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را بیشتر با انواع جعبه های چوبی لیزری و حکی لوکس باکس ، آشنا کنیم :

  1. جعبه چوبی لیزری لوکس باکس

  2. برش لیزر جعبه های چوبی لوکس

  3. تفاوت برش با دستگاه برش لیزر و روش های سنتی

  4. امکان حکاکی لیزر بر روی جعبه های چوبی لوکس باکس

  5. انواع چوب های مناسب برای حکاکی و برش لیزر باکس های چوبی لوکس

  6. مراحل اجرای برش لیزری بر روی باکس های چوبی

  7. کاربرد جعبه های چوبی  نفیس با برش لیزر

  8. برش لیزری  جعبه های چوبی لوکس  در صنعت چه فوایدی دارد؟

  9. مدت زمانی که برای انجام برش لیزر چوب و تحویل جعبه های چوبی لوکس باکس ،  لازم است؟

  10. ساخت جعبه های چوبی لیزری لوکس باکس

                                                  

🤨جعبه های چوبی لیزری لوکس باکس

مهمترین فاکتور در ساخت جعبه های چوبی لوکس باکس و تولید جعبه چوبی سفارشی همراه با درج لوگو ، ظرافت و زیبایی آ ن ها می باشد ، چراکه نخستین چیزی که مشتریان در خرید جعبه های چوبی به آن ها توجه می کنند ، ظاهر زیبا و ظرافت این باکس های چوبی است . لوکس باکس با برش لیزری چوب ، انواع باکس های مختلف پذیرایی ، دمنوش و هدیه و ... را با طرح های مختلف طراحی و تولید کرده است . با به وجود آمدن برش لیزری ، این امکان به وجود آمد تا صنعتگران با شخصی سازی و تولید طرح های متنوع ، محصولات اختصاصی خود را تولید نمایند .

🤨برش لیزر جعبه های چوبی لوکس

لیزر چوب یعنی ایجاد طرح و نقوش ظریف و پیچیده بر روی انواع سطوح چوبی. ایجاد انواع برش لیزری، سوراخ، و سایر اشکال هندسی منتظم و غیر منتظم و حکاکی لیزری بر روی انواع غیر فلزات و شیشه و سنگ در ضخامت های مختلف، امکان حکاکی لیزری متن و طرح های بسیار ریز با دستگاه های حکاکی لیزری برو روی چوب . امروزه بسیاری از کشور ها برای ساخت کارهای تزیینی چوبی ، باکس های چوبی و قاب های تزیینی و حکاکی طرح های مختلف بر روی چوب از دستگاه حکاکی لیزری استفاده می کنند.  برش لیزری چوب ، امروزه برای برش چوب های ام دی اف روکش شده یکی از بهترین و به صرفه ترین روش ها به جهت تولید محصولات بسیار متنوع است . دستگاه های برش لیزری قادر هستند تا انواع مختلف طرح های پیچیده و حتی چوب های به ضخامت 25 میلیمتر را با بیشترین دقت و کیفیت  در کمترین زمان ممکن ، برش دهند. روند پیاده سازی طرح های لیزری به گونه ای است که ابتدا طرح موردنظر با کمک نرم افزار های کورل و .. طراحی و بعد توسط دستگاه لیزر ، آن را به مرحله پیاده سازی می رسانند. از چوب در تولیدات لیزری در محصولاتی نظیر انواع جعبه های دمنوش و پذیرائی، جعبه های جواهرات ، جعبه های هدیه و فانتزی، انواع لوازم دکوری و تزئینی و ... هزاران کاربرد دیگر می توان استفاده نمود. مانند 

👈جعبه جواهرات طلا ساعت هدیه چوبی لوکس باکس کد LB303-W

 

👈جعبه گل هدیه کادو چوبی لوکس باکس کد LB220

                                                  

🤨تفاوت برش با دستگاه برش لیزر و روش های سنتی

امروزه دستگاه های برش لیزری نسبت به روش های سنتی مزایای بیشتری دارند . در روش برش لیزری چوب ، بین ابزار برش و قطعه مورد نظر هیچ گونه تماسی برقرار نمی شود و علاوه بر این  روش دستگاه های برش لیزری از دقت بالاتری نسبت به روش های سنتی برخوردار است ..

 🤨امکان حکاکی لیزر بر روی جعبه های چوبی لوکس باکس

با استفاده از خدمات لیزر چوب می توان انواع طرح ، نوشته ، لوگو و... را برش و حکاکی و یا چاپ لیزری کرد . که به برخی از مزایای آن می توان اشاره کرد :

1- دقت و ظرافت حکاکی و برش در خدمات لیزر جعبه های چوبی لوکس باکس

2- امکان برش و حکاکی طرح های پیچیده در خدمات لیزر باکس های شکیل و لوکس

3- تبدیل سریع ایده به طرح و  طرح به جعبه چوبی لوکس در خدمات لیزر

4- بدون ایجاد خاک ، اره و  آلودگی در خدمات لیزر

5- امکان برش و حکاکی با عمق های مختلف در خدمات لیزر لوکس باکس 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جعبه لیزر کات چیست و نحوه آماده سازی آن و... میتوانید به مقاله : جعبه چوبی برش لیزری چیست؟ هر آنچه باید درباره کاربرد و نحوه آماده سازی آن بدانید! مراجعه نمایید. 

                                                  

🤨انواع چوب های مناسب برای حکاکی و برش لیزر باکس های چوبی لوکس

چوب صنعتی

بالسا

تخته فیبرمتراکم

توسکا

راش

سدر

جامد

روکش

چوب پنبه

                                                   

🤨مراحل اجرای برش لیزری بر روی باکس های چوبی لوکس باکس

  1. طراحی

در این مرحله طرح مورد نظر توسط یکی از نرم افزار های گرافیکی  و طراحی  مشخص می شود .

  1. تهیه مواد اولیه

در این مرحله متریال مورد نیاز با توجه به ابعاد  طرح ، رنگ ، ضخامت و ... تهیه می شوند.

  1. ساخت و نمونه اولیه

در این مرحله نمونه ای از طرح اصلی بر روی مواد اولیه اجرا می شود .

  1. انجام کار و نمونه نهایی

در این مرحله طرح اصلی با لحاظ کردن تغییرات احتمالی و لازم بر روی مواد اولیه انجام می شود و طرح مورد نظر به طور کامل اجرا می شود .

                                                  

🤨کاربرد جعبه های چوبی  لوکس باکس ،  با برش لیزر

دکوراسیون

صنایع دستی و هنری

کادو

مدل‌های معماری

خاتم کاری

جعبه جواهرات

انواع استند ها

🤨برش لیزری  جعبه های چوبی لوکس در صنعت چه فوایدی دارد؟

با استفاده از روش برش لیزری ، می توان انواع جعبه های چوبی مانند  جعبه کادویی ارزان و لوکس ویژه ساعت و دستبند ، را به اشکال و ابعاد مختلف تبدیل کرد. در واقع با استفاده از این روش ، شرکت ها می توانند محصولات سفارشی خود را با استفاده از دستگاه لیزر انجام دهند . برش لیزری در میان صنعتگران به جهت ظرافت و انطباق پذیری آن ، بسیار محبوب است . از دیگر فواید ساخت و تولید باکس های چوبی لیزری  می توان به ، ساخت جعبه لیزری اختصاصی در بسته بندی محصولات و … مقاومت بالا ، زیبایی منحصر به فرد ، تنوع در متریال ، دقت و ظرافت و همچنین برش طرح های زیبا و ظریف دلخواه شما بر روی جعبه اشاره کرد  که باعث جذابیت در سبک بسته بندی و برند سازی می شود. ساخت جعبه های چوبی  و جعبه چوبی لیزری با جنس مولتی استایل و ام دی اف کاربرد های مختلفی در صنایع مواد غذایی جهت نگهداری و صادرات محصولات مختلفی همچون خشکبار ، چای ، زعفران و …  دارد . مانند 

👈جعبه دمنوش پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB320-0

 

🤨مدت زمانی که برای انجام برش لیزر چوب و تحویل جعبه های چوبی لوکس باکس لازم است؟

زمان انجام کار و تحویل جعبه ها ، بستگی به فایل مشتری از نظر حجم و اندازه و تعداد کار متفاوت است.

                                                   

🤨ساخت جعبه های چوبی  لیزری لوکس باکس

بخش ساخت جعبه های چوبی  و جعبه چوبی لیزری واحد حک و لیزر لوکس باکس ، با دارا بودن ظرفیت تولید بالا و به روز ترین تجهیزات و دستگاه های حک و برش لیزر و با تکیه بر تخصص و تجربه تیم متخصص خود با طراحی و ساخت  جعبه های فانتزی در صدد بوده است تا سفارشات مشتریان گرانقدر خود را به بهترین وجه و بالاترین کیفیت ارائه دهد. تولیدات لوکس باکس ، جعبه های چوبی برای مصارف مختلف و جعبه چوبی لیزری محصولات ، هدایا و … و در کل تولید و ساخت باکس های لیزری شکیل و نفیس با انواع متریال غیر فلز شبیه ام دی اف ، مولتی استایل و … می باشد که قطعا با خرید این باکس ها از کیفیت و مرغوبیت آنها لذت خواهید برد. ضمن این که شما عزیزان با ارائه طرح و ابعاد مورد نظر خود می توانید محصول و جعبه های چوبی سفارشی خود را همراه با حک و یا پلاک نماد و آرم تجاری تان ، طراحی و تولید نمایید ، مشروط بر آن که تعداد سفارشات شما حداقل 70 عدد به بالا باشد. 

yesبرای ثبت سفارشات خود به صورت تک و یا عمده و حتی سفارشی به وب سایت فروشگاه آنلاین لوکس باکس، مراجعه نمایید تا در اسرع وقت با شما هماهنگی های لازم صورت گیرد.