طراحی و تولید انواع بسته بندی چوبی نفیس و صادراتی

امروزه بسته بندی یک ابزار کاربردی است که در تبلیغات بسیار موثر است و می‌توان مفهومی فراتر از آن برای بسته بندی را در نظر گرفت. در واقع جعبه های چوبی از گذشته تا به امروز یکی از محبوب ترین شیوه های بسته بندی برای مصارف مختلف محسوب می شدند. از جمله مزیت های این بسته بندی ها می توان به زیبایی ظاهری و جذابیت آن ها ، مقاومت بالا و تنوع در نوع بسته بندی و ... اشاره کرد. جعبه های چوبی جزء بسته بندی هایی محسوب می شوند که تقریبا در همه ی صنایع مانند آجیل فروشی ها ، طلا و جواهرفروشی ها و ... از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند. علاوه بر این نکات ، جعبه های چوبی و بسته بندی های چوبی، باعث ویژه تر به نظر رسیدن محصول ارائه شده توسط شرکت شما می شوند و در روند فروش آن تاثیر می گذارد.

                                                     

yesدر این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع بسته بندی و جعبه های چوبی لوکس باکس به عنوان بورس انواع جعبه های چوبی لوکس در تهران آشنا نماییم ، پس ما را تا انتها همراهی نمایید.

  • بسته بندی چوبی
  • هدف از بسته بندی صادراتی
  • مزایای بسته بندی چوبی و کاربرد آن در صادرات
  • انواع بسته بندی چوبی نفیس و صادراتی لوکس باکس
  • کارهایی که قبل از طراحی و ساخت بسته بندی و جعبه چوبی خود، باید در نظر بگیرید؟!!!
  • طراحی و تولید انواع بسته بندی نفیس و صادراتی با توجه به نیاز و بودجه شما

                                                   

coolبسته بندی چوبی

از آن جا که تبلیغات مهم‌ترین عامل در بازاریابی محصولات بوده و همچنان نیز مهم‌ترین عامل است ، اخیرا بسته بندی محصولات به عنصر قدرتمند در بازاریابی و فروش کالا تبدیل شده و نقش بسته بندی در بازاریابی محصولات ، غیرقابل انکار بوده و حتی برخی نقش بسته ‌بندی را از تبلیغات نیز پررنگ ‌تر برشمرده‌اند. بسته بندی اغلب یکی از عوامل اصلی هزینه در بازاریابی محصولات است که جنس های مختلفی از جعبه بسته بندی ، برای امور مختلف در بازار وجود دارد.

در میان انواع بسته بندی ها ، بسته بندی چوبی و جعبه های چوبی دارای عملکرد عایق حرارتی بوده  و از آنجا که چوب دارای قدرت بالا، مقاومت به خوردگی، و خواص جذب رطوبت خوب است، به طور گسترده ای در صنعت بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد . جعبه های چوبی ، نسبت به سایر بسته بندی ها از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار بوده و یکی از بهترین نوع بسته بندی هایی است که مورد پسند مشتریان قرار گرفته و باعث می شود تا محصول شما بیشتر مورد استقبال قرار گیرد. منظور از بسته بندی چوبی لوکس باکس ، باکس های بسیار زیبا ، جذاب و طراحی و ساخته شده از چوب طبیعی و یا ام دی اف با روکش چوب در رنگ بندی های مختلف با تنوع بالا و کارآیی متفاوت  با طراحی پرتابل (متحرک ) و دوبل ( به منظور جلوگیری از مخلوط شدن محتویات داخلی جعبه با هم ) ، به دو صورت نجاری و لیزری ، جهت بسته بندی انواع پسته و خشکبار به عنوان جعبه چوبی آجیل ، بسته بندی زعفران ، بسته بندی انواع دمنوش تی بگ چای کیسه ای به عنوان جعبه دمنوش تی بگ ، بسته بندی چوبی هدیه و کادو تحت عنوان جعبه کادو چوبی ، قرار دادن ساعت و جواهرات به عنوان جعبه ساعت چوبی و .... که با توجه به نوع مواد اولیه و یراق آلات به کار رفته در طراحی و ساخت آن ها ، از استحکام و ماندگاری بسیار زیادی برخوردار بوده و همین ویژگی است که بسته بندی چوبی را برای مقوله صادرات ، از سایر بسته بندی ها متمایز کرده است. مانند :

جعبه چوبی پذیرایی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB007

زیبا و لوکس ، دارای طراحی کلاسیک سنتی ، دارای یراق آلات فلزی، دارای طراحی دوبل داخلی و مناسب برای انواع خشکبار ، پسته و میوه خشک

                                                   

coolهدف از بسته بندی چوبی صادراتی

بسته بندی های چوبی از دیر باز رواج داشته است . مسلما هدف از هر گونه تبلیغ و بسته بندی ، فروش بیشتر ، رونق بیشتر و تشویق خرید کالا و بازاریابی بهترآن محصول است . طراحی و ساخت جعبه های چوبی و بسته بندی چوبی صادراتی لوکس باکس نیز اهدافی دارد ، این اهداف شامل:

-         زیبایی و مجلل نشان دادن نوع کالا و خدمات شما

-         حفاظت کالا در برابر هر گونه ضربه ، آسیب و شکستگی و ...

-         محافظت کالای شما در مقابل هر گونه آلودگی زیست محیطی مانند گرد و غبار و ...

-         حفاظت فیزیکی کالای شما در مسافت های طولانی ، جابجایی ها ، فشار و ...

-         جلوگیری از سرقت

-         ترغیب افراد به خرید کالای مورد نظر شما

-         استقبال کشورهای خارجی به به این نوع بسته بندی سنتی کلاسیک

-         و ....

                                                     

coolمزایای بسته بندی چوبی و کاربرد آن در صادرات

جعبه های چوبی یا باکس های چوبی صادراتی از انواع چوب همراه با یراق آلات مختلف و با کیفیتی ساخته می‌شوند و کاربردهای متنوعی دارند و به دو صورت نجاری و لیزری، عرضه می‌شوند، به همین دلیل است که جعبه های چوبی ، مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارند و در دنیای امروز، یکی از نیازهای اساسی کارخانجات و شرکت‌ها ی تبلیغاتی که بسته بندی است ، جهت افزایش سرعت در بسته‌بندی و امنیت در حمل و نقل محصولات و کالاها ، محافظت از آن ها در برابر آسیب های خارجی و ... مورد استفاده قرار می گیرند. همین امر است که موجب شده تا اصناف مختلف در انبار و حمل و نقل کالاها ، بسته بندی چوبی نفیس و صادراتی و باکس های چوبی را نسبت به سایر بسته بندی ها ترجیح دهند. جعبه هایی بسیار زیبا و جذاب همراه با طرح و نقش های سنتی ایران ، به عنوان یکی از صنایع دستی نفیس و خاص که همراه با نام و برند تجاری شما ، مناسب ترین نوع بسته بندی برای محصولات شما می باشند.

                                                  

coolانواع بسته بندی چوبی نفیس و صادراتی لوکس باکس

لوکس باکس ، اولین کارخانه تولید کننده انواع جعبه های چوبی در سطح کشور با سال ها تجربه در طراحی و تولید انواع جعبه و بسته بندی چوبی نفیس و فانتزی با استفاده از انواع متریال ها اعم از چوب طبیعی ، چوب راش ، ام دی اف با روکش چوب ، پی وی سی ، شیشه و پروفیل برنجی و ... با بهره گیری از ماشین آلات مخصوص و اتوماتیک مخصوص چوب ،  به دو صورت نجاری و لیزری و با تکیه بر تیم خلاق و متبحر خود ، اقدام به ارائه و عرضه انواع بسته بندی های چوبی در حوزه فعالیت های مختلف مانند جعبه آجیل و خشکبار چوبی ، جعبه دمنوش تی بگ چوبی ، جعبه کادویی ، جعبه ساعت و جواهرات ، سینی سرو و پذیرایی و ... کرده است ، نظیر نمونه جعبه های چوبی صادراتی  زیر :

جعبه نفیس صادراتی چوبی زعفران لوکس باکس کد LB163-LM

ابعاد : 5 * 18.5 * 18.5

وزن : 12 گرم (3 مثقال )

جنس : ام دی اف

یراق آلات : فلزی

رنگ : ماهگونی

کاربرد : مناسب برای کادو و بسته بندی زعفران

جعبه چوبی پذیرایی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB136

ابعاد : 8.5 * 22.5 * 32.5

وزن : 1500 گرم انواع تنقلات

جنس : چوب طبیعی

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی تیره

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی آجیل و خشکبار

                                                    

جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB19

ابعاد : 8 * 24 * 34.5

ظرفیت : 300 گرم انواع خشکبار و تنقلات ، 60 عدد تی بگ و 8 عدد هات چاکلت

جنس : ام دی اف

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع دمنوش و تی بگ

جعبه کادو هدیه چوبی لوکس باکس کد LB137

ابعاد : 9 * 13.5 * 19.5

جنس : چوب

یراق آلات : فلزی

رنگ : قهوه ای روشن

کاربرد : مناسب به عنوان جعبه انواع کادو ( گل ، کادو ، جواهرات و ... )

جعبه جواهرات طلا هدیه ساعت چوبی لوکس باکس کد LB320-0

ابعاد : 8 * 15.5 * 22.5

ظرفیت : 6 خونه مجزا با باشتک

جنس : ام دی اف

رنگ : قهوه ای روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی ساعت

سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB501

ابعاد : 4.4 * 28 * 38

جنس : چوب طبیعی

ظرفیت : 6 تا 8 عدد لیوان

سایز : بزرگ

پایه : ندارد

دسته : دارد

رنگ : گردویی روشن

جهت مشاهده نمونه های بیشتر از هر دسته بندی کافی است بر روی کد آن ها کلیک و یا به صفحه سایت لوکس باکس وارد شوید و با انتخاب دسته بندی مورد نظر ، محصول و جعبه خود را مشاهده نمایید.

                                                    

coolکارهایی که قبل از طراحی و ساخت بسته بندی و جعبه چوبی خود باید در نظر بگیرید؟!!!

طراحی بسته بندی ، یک بخش مهم از فروش یک محصول است. یک بسته بندی حرفه‌ای می‌تواند فروش محصولات شما را افزایش دهد. در همین راستا ، مجموعه لوکس باکس با تکیه بر تیم خلاق ، هنرمند و متخصصی که دارد ، آماده ارائه و طراحی انواع جعبه و بسته بندی های چوبی زیبا و خاص و منحصر به فرد برای برند و نام تجاری شما عزیزان است . شما عزیزان در صورت داشتن طرح و ایده می توانید آن را با متخصصان ما در حوزه طراحی و ساخت جعبه و بسته بندی در میان بگذارید تا مشاوره لازم را در این زمینه به شما بدهند و یا در صورت تمایل می توانید از نمونه جعبه و بسته بندی های موجود انتخاب نمایید. اما توجه داشته باشید که قبل از طراحی باید سوالات زیر را در نظر گرفته باشید تا بسته بندی شما هوشمندانه و دقیق باشد !!!

  1. چه کالایی می فروشید؟
  2. قرار است این کالا را به چه کسانی بفروشید؟
  3. این کالا را از چه طریقی به مشتریان عرضه می کنید؟

                                                   

coolطراحی و تولید انواع بسته بندی نفیس و صادراتی با توجه به نیاز و بودجه شما

اولین مرحله در طراحی بسته بندی چوبی یک محصول، شناخت بازار هدف و سلیقه مخاطبان آن است. اولین چالشی که با آن مواجه می شویم این است که آیا این بسته بندی توسط مصرف کننده برای خرید انتخاب می شود؟ در این صورت پس از شناخت سلیقه غالب در بازار هدف ، باید مسیر طراحی را در راستای آن قرار داد، انتخاب نوع و متریال بسته بندی ، نوع یراق آلات ، ابعاد و ... نیز پیرو این موضوع است که خوشبختانه لوکس باکس ، این امتیاز را برای مشتریان خود قائل شده است تا بتوانند برای بسته بندی محصولات خود ، هر نوع جعبه ای را با هر طرح و ابعادی سفارش دهند تا همراه با برند و نام تجاری آن ها به صورت حک و یا پلاک طراحی و ساخته شود. البته باید گفت که این امتیاز در صورتی امکان پذیراست که تعداد سفارشات شما حداقل 70 عدد به بالا باشد تا در خط تولید کارخانه لوکس باکس قرار گیرد. برای ثبت سفارشات اختصاصی خود می توانید از طریق سایت فروشگاه لوکس باکس و پر نمودن فرم سفارشی سازی متناسب با نیاز شما ، سفارش خود را ثبت کرده تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی و با شما تماس بگیرند. ناگفته نماند که جعبه های چوبی لوکس باکس با توجه به کیفیت عالی و درجه یک،  از قیمت اقتصادی و مقرون  به صرفه ای برخوردار بوده تا شما عزیزان بتوانید با هر بودجه ای ، جعبه و بسته بندی مورد نظر و مورد نیاز خود را انتخاب و تهیه نمایید و اگر تعداد سفارشات شما حداقل 70 عدد باشد می توانید جعبه مورد نظر خود را با قیمت عمده و یا با تخفیف 10% الی 15% تهیه نمایید.

                                                  

و در پایان ....

شما عزیزان برای طراحی و تولید بسته بندی چوبی و یا جعبه چوبی سفارشی مورد نظر خود کافی است از طریق راه های ارتباطی ، تماس با ما به دو صورت حضوری و غیر حضوری در ارتباط باشید تا تیم پشتیبانی فروشگاه لوکس باکس در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن ، سفارش شما را بررسی و پیگیری نمایند. سپاس گزارهستیم  که ما را در این مقاله تا انتها همراهی نمودید ، امیدوار هستیم مطالب ارائه شده در این مقاله مورد پسندتان واقع شده باشد.