ساخت انواع جعبه چوبی با تیراژ بالا

مطمئنا همه‌ شما جعبه های چوبی را از نزدیک در منزل و یا محیط کار اقوام و یا دوستان خود دیده ‌اید. این جعبه ها در تنوع بالا ، کیفیت ها ، کارآیی و سایز های مختلفی در بازار موجود هستند. بد نیست شما هم کمی خلاقیت به خرج بدهید و با قرار دادن یک جعبه پذیرایی چوبی بر روی میز خود به عنوان جعبه دمنوش و تی بگ و یا جعبه آجیل ، ضمن داشتن یک میزبانی متفاوت و جدید، به دکوراسیون خانه خود، زیبایی را ببخشید و وسایل داخل کشوهای کابینت و یا روی میز پذیرایی خود را منظم و سازمان دهی نمایید.

                                                   

😇هدف ما از انتشار این مقاله ، آشنایی شما با انواع جعبه های چوبی و مرکزطراحی ، ساخت و  تولید انواع جعبه های چوبی شیک و ارزان در تهران است تا با حذف واسطه ها و با خرید مستقیم از کارخانه ، یک خرید عالی ، با کیفیت و مقرون به صرفه را داشته باشید.

  • yesجعبه چوبی چیست ؟

  • yesانواع جعبه های چوبی لوکس و فانتزی

  • yesتولید جعبه های چوبی چگونه صورت می گیرد؟؟؟

  • yesبورس جعبه چوبی شیک و زیبا در تهران و مرکز تولید انواع جعبه های چوبی لوکس

  • yesقیمت تک و عمده جعبه های چوبی لوکس باکس

  • yesسفارش ساخت جعبه چوبی ارزان و با کیفیت در تیراژ بالا

                                                  

🤓جعبه چوبی چیست ؟

لوازم دکوری و تزیینی یکی از گزینه هایی هستند که می توان با استفاده از آن ها به دکوراسیون خانه و یا محیط کار نظم و سازمان بخشید. جعبه های چوبی یکی از ارگانایزرها و نظم دهنده های چوبی شیک و زیبا هستند که ضمن مخاطب پسند بودن ، بسیار کاربردی برای آوردن نظم به زندگی روزمره شما عزیزان نیز هستند. جعبه های چوبی لوکس در طرح و اشکال مختلف با کارآیی های گوناگون طراحی و تولید می شوند که شما عزیزان بنا بر سلیقه و نوع نیاز خود ، می توانید جعبه چوبی مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

امروزه باکس های چوبی ضمن مصارف خانگی و شخصی ، در انواع کسب و کار ها نیز اهمیت خارق العاده ای پیدا کرده اند و به بهترین نوع بسته بندی محصولات اعم از آجیل و خشکبار ، میوه خشک ، دمنوش و تی بگ ، چای کیسه ای ، کادویی و ساعت و جواهرات و ... تبدیل شده اند . یک نوع بسته بندی مستحکم و مقاوم ، ناشی از به کار برده شدن متریال کاملا طبیعی از چوب و یا ام دی اف همراه با یراق آلات درجه یک که مقاومت و ماندگاری بالا ، تنوع زیاد و زیبایی از دیگر مزیت های این نوع از بسته بندی های چوبی نفیس و صادراتی است .

                                                   

🤓انواع جعبه های چوبی لوکس و فانتزی

خرید جعبه های چوبی به عنوان باکس دمنوش  تی بگ و یا جعبه آجیل ، جعبه کادویی و ... بسیار زیبا ، شیک و پرطرفدار است ، اما خرید یک جعبه چوبی لوکس و با کیفیت ، با توجه به تنوع بالای این نوع از باکس های رومیزی از نظر شکل ، ظاهر ، ابعاد و نوع مواد اولیه و ... دغدغه بسیاری از افراد می باشد. در ادامه می خواهیم تا شما را با کاربرد جعبه های چوبی آشنا نماییم . جعبه های چوبی از نظر نوع کارآیی به دسته بندی های زیر تقسیم می شوند :

👈 جعبه آجیل و خشکبار چوبی : باکس هایی با طراحی داخلی منحصر به فرد و ویژه برای قرار دادن و نگهداری انواع خشکبار ، تنقلات و میوه خشک و .... که فضای داخلی این نوع از جعبه ها به وسیله دیوایدرهایی با ضخامت مناسب به چندین محفظه مجزا تقسیم شده و این مقسم های داخلی به صورت دوبل با کمی ارتفاع از سطح جعبه آجیل،  به منظور جلوگیری از مخلوط شدن محتویات داخلی در جابجایی طراحی شده و ناگفته نماند که پارتیشن بندی داخلی برخی ازاین باکس های چوبی آجیل و خشکبار ، پرتابل و متحرک می باشد تا شما دوستان بنا بر نیاز و سلیقه خود بتوانید از فضای داخلی جعبه آجیل استفاده نمایید. مانند :

جعبه چوبی پذیرایی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB136

👈 جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ چای کیسه ای : جعبه هایی مختص ذخیره سازی انواع دمنوش ، تی بگ ، چای کیسه ای ، کافی میکس ، نبات و هر آن چه که ملزومات یک نوشیدنی است ، هستند و در طراحی داخلی این نوع از جعبه های چوبی ، برش های هلالی شکل به منظور سهولت در استفاده از محتویات داخلی در نظر گرفته شده است . البته در طراحی و تولید برخی از جعبه های پذیرایی دمنوش چوبی ، محفظه ی گرم نگهدارنده به همراه شمع وارمر نیز قرار داده شده است که به عنوان جعبه دمنوش وارمردار، می تواند تکمیل کننده پذیرایی لوکس و شکیل شما عزیزان باشد. نظیر:

جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB22-0

👈 جعبه کادویی چوبی : جعبه های بسیار لوکس ، زیبا و شکیل برای قرار دادن انواع هدایا ، که با داشتن طراحی داخلی و بیرونی متفاوت ، علاوه بر ظاهری لوکس و منحصر به فرد برای تزیین کردن کادو ، بسیار مناسب و زیبا و در عین حال کاربردی می باشند . یک روش خلاقانه و شیک به جای بسته بندی های کاغذی و مقوایی با ماندگاری بالا که مخاطب شما را به طور خاصی شگفت زده و سورپزایز می کند. جعبه هایی همراه با قاب عکس ، کشوی چرخشی ، طراحی مثلث گونه ، کشودار و دو طبقه  با رنگ بندی های مختلف که پاسخگوی هر نوع سلیقه ای هستند. مانند:

جعبه کادو هدیه چوبی لوکس باکس کد LB137

                                                  

👈 جعبه های ساعت و جواهرات چوبی : این نوع از جعبه های چوبی ، نگهدارنده بسیار مناسبی برای انواع طلا و جواهرات ، ساعت ، اکسسوری و زیورآلات و ... بوده که با طراحی داخلی منحصر به فرد همراه با پوششی از پارچه مخمل قرمز رنگ ، به عنوان پارچه نفیس و زیبا ، ردیف های اسفنجی ، بالشتک های نگهدارنده ساعت و دستبند ، یراق آلات درجه یک و با کیفیت ، گزینه پیشنهادی و بسیار عالی به عنوان جعبه کلکسیون چوبی ساعت و جواهرات هستند که ضمن نظم و سازماندهی به اکسسوری های شما ، آن ها را از هر گونه خدشه و آسیب و گم شدن نیز محافظت می کنند. نظیر:

جعبه جواهرات طلا ساعت هدیه چوبی لوکس باکس کد LB302-W

👈 سینی های مزه سرو و پذیرایی چوبی : یکی دیگر از محصولات لوکس خانه و میز پذیرایی ، سینی چوبی است که از جمله وسایل پرکاربرد و دکوری خانه های امروزی است و می توان از این سینی های چوبی برای سرو و پذیرایی انواع نوشیدنی سرد و گرم ، سرو صبحانه ، فینگر فودها و تنقلات و ... و یا به عنوان سینی مزه در مهمانی استفاده نمود . این نوع از سینی های چوبی با طراحی زیبا و جذاب ، همراه با وزن نسبتا سبک و دسته های صاف و هلالی شکل برای سهولت در حمل آن و میزبانی، به دو صورت حک وچاپ شده پاسخگوی هر نیازی هستند ، مانند:

سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB511

👈 جعبه دستمال کاغذی چوبی : یکی از فانتزی ترین و دوست داشتنی ترین باکس های چوبی ، جای دستمال کاغذی چوبی همراه با نقوش سنتی و برش های تزیینی زیبا و جذاب است که در نهایت ظرافت و دقت ، بر روی بدنه آن کار شده و برای انواع دستمال کاغذی مناسب است  ومی توان آن را  با هر نوع دکوراسیونی ست کرد و از آن  برای مدت زمان زیادی بدون هیچ افت کیفیت و از مد افتادنی ، استفاده نمود.

جعبه دستمال کاغذی چوبی طرح ساده لوکس باکس کد LB830

                                                  

🤓 تولید جعبه های چوبی چگونه صورت می گیرد؟؟؟

امروزه با توجه به تنوع بالا در طراحی انواع جعبه های چوبی به وسیله تولیدکنندگان و کارگاه های مختلف ، جعبه های چوبی در کیفیت و انواع مختلفی ارائه می شوند. اما ما در این بخش از مقاله به مراحل طراحی و تولید انواع جعبه های چوبی نجاری لوکس باکس به عنوان تنها کارخانه انواع جعبه های چوبی و شیشه ای ، اشاره خواهیم کرد ، پس همراه ما باشید. برخی از فرآیندهای ساخت جعبه چوبی لوکس باکس عبارت اند از :

  1. تعیین کردن سبک کلاسیک و یا سنتی طرح جعبه و نوع کارآیی آن
  2. طراحی شکل ظاهری و هندسی جعبه چوبی
  3. مشخص کردن ابعاد و اندازه (طول ، عرض و ارتفاع )
  4. مشخص کردن جنس و نوع متریال (چوب، راش ، ام دی اف ، پی وی سی و ....)
  5. مشخص کردن نوع لیزری و یا نجاری بودن جعبه
  6. اعمال برش های تزیینی و طرح های چاپی زیبا به صورت نجاری و یا لیزری و توسط دستگاه تمام اتوماتیک
  7. یکنواخت کردن سطوح چوب و سمباده کاری
  8. رنگ نمودن جعبه
  9. مونتاژکردن سطوح مختلف جعبه
  10. نصب یراق آلات (قفل و لولا)
  11. و در پایان بسته بندی جعبه چوبی لوکس باکس

در این قسمت از مقاله می توان گفت که جعبه های چوبی لوکس باکس در نهایت دقت و ظرافت با استفاده از با کیفیت ترین نوع مواداولیه از چوب و یا ام دی اف و ... و با به روز ترین دستگاه های اتوماتیک در صنعت چوب توسط افراد متخصص و متبحر در شکل و کارآیی های مختلف طراحی و تولید می شود که همین امر موجب می شود تا با اطمینان خاطر  بتوانید جعبه چوبی مورد نظر خود را تهیه نمایید.

                                                   

🤓 بورس جعبه چوبی شیک و زیبا  در تهران و مرکز تولید انواع جعبه های چوبی لوکس

لوکس باکس یکی از شناخته شده ترین فعالان و تولید کنندگان معتبر در زمینه طراحی ، تولید و فروش انواع جعبه های چوبی  و اولین کارخانه تخصصی تولید جعبه های نفیس چوبی در ایران با به کارگیری ماشین آلات اتوماتیک و به روز می باشد که توانسته است تا با ارائه خدمات با کیفیت همراه با قیمت اقتصادی و مناسب ، به محبوبیت زیادی دست یابد. فروش عمده  جعبه های چوبی و تولید و ساخت انواع جعبه چوبی در تیراژ بالا و کمترین زمان ممکن و با ارسال به سراسر کشور ، ساخت انواع جعبه چوبی سفارشی را بدون هیچ محدودیتی در مدل ابعاد و کیفیت، با بهترین قیمت و بر حسب نیاز شما در دسته بندی های مختلف آجیل و خشکبار ، دمنوش و پذیرایی ، کادویی و ... همراه با برند و نام تجاری شما امکان پذیر کرده است تا شما عزیزان بدون هیچ دغدغه ای بتوانید جعبه چوبی مورد نظر را سفارشی سازی نمایید.

                                                  

🤓 قیمت تک و عمده جعبه های چوبی لوکس باکس

لوکس باکس سعی نموده است تا با توجه به نیاز مشتریان خود و درخواست آن ها با کیفیت ترین و اقتصادی ترین جعبه های چوبی را ارئه دهد.  فروش جعبه های چوبی لوکس باکس ، به دو صورت تک و عمده صورت می گیرد تا شما مشتریان عزیز بتوانید با توجه به نیاز خود جعبه مورد نظرتان را با هر تعدادی تهیه نمایید. قابل ذکر است که لوکس باکس برای فروشگاه ها و مشتریان عزیز خود، این امکان را فراهم کرده تا بتوانند از یک کد تعداد 70 عدد و یا از 7 کد تعداد 10 عدد جعبه را با قیمت عمده سفارش دهند و یا در صورت داشتن طرح و ایده ، سفارشی سازی و ساخت انواع جعبه شیرینی شکلات ویژه شب عید و یا هر جعبه دیگری با ارائه نظر خود با هر ابعاد ، شکل ، رنگ و ... را ثبت نمایند تا در خط تولید کارخانه لوکس باکس قرار گیرد و تولید شود . اما توجه داشته باشید که اگر تعداد سفارشات شما حداقل 70 عدد باشد ، قیمت جعبه های چوبی برای شما با قیمت عمده و یا با تخفیفی 10% الی 15% لحاظ می شود.

                                                   

🤓 سفارش ساخت جعبه چوبی ارزان و با کیفیت

شرکت لوکس باکس با سالها تجربه در زمینه تولید جعبه های چوبی نفیس و فانتزی، آماده انجام سفارشات خرد و عمده شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید برای مشاهده نمونه های جدید جعبه های چوبی، به صفحه اینستاگرام و یا وب سایت فروشگاه لوکس باکس ، مراجعه نمایید و یا در صورتی که تمایل دارید، جعبه اختصاصی چوبی همراه با نام تجاری خود را به صورت پلاک و یا حک داشته باشید ، کافی است با ارتباط با تیم پشتیبانی ما و یا پر کردن فرم سفارشی سازی متناسب با نیاز شما و ارائه طرح و ابعاد جعبه موردنظرتان ، درخواست خود را در وب سایت ما ثبت نمایید تا در اسرع وقت توسط همکاران ما بررسی شود.

🤗و سخن پایانی ...

امیدوار هستیم با ارائه مطالب مفید در زمینه معرفی مرکز و بورس طراحی و تولید انواع جعبه چوبی سفارشی و خرید عمده جعبه های چوبی و فروشگاه آنلاین لوکس باکس توانسته باشیم شما را در جهت یک خرید عالی ، با کیفیت و اقتصادی در تیراژ بالا راهنمایی کرده باشیم .