جعبه کادو هدیه چوبی

                                                                                         

هدیه یا کادو، که به آن پیشکش، ارمغان یا تحفه نیز می‌گویند، چیزی است که آن را بدون انتظار دریافت چیزی دیگر به شخص دیگری تقدیم کنند. اگر چه ممکن است در مقابل هدیه دادن، چشم داشت هدیه ‌ای متقابل داشت، اما هدیه چیزی است که آن را به رایگان می‌بخشند و نشانه لطف‌ می باشد.هدیه و هدیه دادن جایگاه ویژه‌ای در زندگی همه‌ ی انسان‌ها دارد. محصولات مختلف که با عنوان هدیه تبلیغاتی ، هدیه تولد، هدیه سازمانی و هزاران عنوان دیگر ارائه می‌شود. یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام تهیه این محصولات باید مد نظر داشته باشیم، این است که از هدیه ایرانی استفاده کنیم و به دیگران تقدیم کنیم . باکس های هدیه چوبی لوکس باکس با داشتن طراحی منحصر به فرد و مواد اولیه درجه یک گزینه بسیارخوبی برای سورپرایز کردن عزیزانتان است که قطعا با خرید این باکس های هدیه گل چوبی، برای مدت طولانی در ذهن مخاطب خود به یاد خواهید ماند.

👈 ما در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با تاریخچه هدیه دادن و هدیه گرفتن و مناسب ترین و معتبر ترین فروشگاه تولید انواع جعبه های هدیه گل چوبی لوکس و فانتزی، آشنا نماییم. باکس هایی منحصر به فرد و لوکس با کیفیت عالی و درجه یک اما با قیمت باور نکردنی که ارزش هدیه شما را دو چندان می کند. برای مشاهده نمونه باکس های کادو چوبی لوکس باکس ، ما را تا انتهای این مقاله همراهی نمایید. 

ایران مهد پیدایش و گسترش فرهنگ هدیه دادن در دنیا است. در حقیقت این جمله یک شعار توخالی نیست. مورخان اولین آثاری که از فرهنگ هدیه دادن یافته ‌اند، متعلق به چند هزار سال پیش و در ایران بوده است.  مراسمات و جشن‌های مختلف در ایران باستان، هر یک دلیل خوب و مناسبی برای ارائه هدیه ایرانی بوده است. هدیه‌ای که انتقال دهنده همه‌ی احساسات خوب به مخاطبین است. مراسمی نظیر نوروز، مهرگان و یلدا که همه‌ی مردم در آن روزها خوشحال هستند، و با هدیه دادن، قصد دارند این حس خوب را با سایرین تقسیم کنند.

سابقه هدیه دادن به دوران قبل از غارنشینی برمی گردد یعنی زمانی که شامپانزه های نر به جنس مخالف خود هدیه می دادند با این تفاوت که هدیه ی آنها غذا بودتمایل انسان در سراسر دنیا همواره به هدیه دادن و هدیه گرفتن استکادو دادن در زمان غارنشینی بین انسان های اولیه امری رایج بوده که از سمت مرد به زن برای تامین موادغذایی آنها کاربرد داشته است.از دلایل هدیه دادن در قدیم :
-برای نشان دادن موقعیت اجتماعی
-قدرت بیشتر آنها برای تامین نیازهای زندگی
-عشق و محبت نسبت به یک دیگر.
از جمله هدایای انسان های اولیه :
-انواع سنگهای زیبا
  -پوست حیوانات
یا پوسته ی درختان

هدیه دادن ریشه در روح انسانی دارد. رسم هدیه دادن در میان تمام فرهنگ ها و نژادهای بشری وجود داشته است. هرچند شکل این هدایا یا نوع مراسم مربوطه متفاوت بوده، اما دلایل اعطای هدیه تقریبا همه جا یکسان بوده است.

                                                                                                

آنچه مسلم است این است که نمی توان تاریخ دقیقی برای مرسوم شدن پدیده هدیه دادن در میان بشر تعریف کرد. اما تردیدی وجود ندارد که سابقه ی آن با عمر بشر برابری می کند. شواهد بر جا مانده از انسان های غارنشین نشان می دهد که این کار در این دوره ی حیاتی، وجود داشته است. البته هدیه در این دوره بیشتر بخشی از غذا یا چیز با ارزش دیگری بنا بر مختصیات آن دوره بوده که از طرف مرد به زن داده می شد. این هدیه بیشتر از هر چیز نشان دهنده توان یک مرد بود. مرد با دادن این هدیه نشان می داد که از توان تأمین زندگی ( که در این مرحله احتمالاً، غذایی برای خوردن و غاری برای ماندن بوده) برخوردار است. به هر حال آنچه قطعی می نماید ، این است که اولین هدیه از طرف مردان و به زنان داده می شده استاگر باور فروید درباره منشأ حیات را پذیرفته اید و یا اینکه حداقل با این نظریه مشکلی ندارید، پس باید که تاریخچه هدیه را در جایی، قبل تر از تاریخ بشریت دنبال کنید
حلقه های نامزدی به عنوان هدیه ای سنتی است که برای نشان دادن عشق و تعهد بین دو طرف داده می شود همچنین هدایای بسیاری برای اثبات عشق و محبت بین دوطرف نیز وجود داردروزی که به نام روز عشق در تاریخ نام گذاری شده است به نام روز ولنتاین که مخصوص تبادل احساسات میان زوجین است.
دکتر امان‌الله قرایی مقدم، جامعه‌شناس درباره فلسفه هدیه دادن و آثار جامعه شناختی آن می گوید: کادو دادن رسمی است که نخستین بار از ایران برخاسته و به سایر نقاط جهان شیوع پیدا کرده است. در واقع رسم هدیه دادن، هدیه گرفتن و صله رحم ، رسمی است کاملاً ایرانی که از دوران باستان برخاسته و حدود 7 تا 8 هزار سال قدمت دارد.

همین کاربرد هدیه در ایام قدیم است که باعث حفظ روابط اجتماعی و عاطفی عمیق میان افراد و اقوام ایرانی شده و بین آنها پیوستگی و پیوند اجتماعی برقرار کرد و بدین ترتیب هدیه دادن به عنوان یک سرمایه اجتماعی شناخته شد. سرمایه ‌ای که افراد آن را در موقعیت‌های مختلف به کار می گرفتند. در قدیم نه تنها هنگام شاد باش و شادی ها به یکدیگر هدیه می دادند بلکه برطبق یک رسم پسندیده ایرانیان در مراسم ختم و عزاداری تحفه‌هایی دلگرم ‌کننده به یکدیگر عرضه می کردند. قرایی مقدم دراین باره می گوید: «در ایام قدیم و حتی هم‌اکنون در برخی ایلات و عشایر مردم و اقوام بر این باورند که نه‌ تنها هنگام شادی ها بلکه در مراسم خاص عزاداری نیز باید به فکر یکدیگر باشند و آنها هنگام شرکت در مراسم ختم و عزاداری به صاحب عزا برنج، روغن وبه نشانه همدردی می بخشند.

                                                   

همانطور که گفتیم، در فرهنگ ‌های مختلف هدیه دادن نشانه ی محبت و احترام به شخص مقابل است. همچنین در فرهنگ ایرانی نیز افرادی که برای هم احترام قائل‌ هستند و به هم علاقه مند هستند به یکدیگر هدیه می‌ دهند تا مراتب عشق و علاقه ی خود را به این وسیله به یکدیگر نشان دهند. با تمامی این تفاصیل اما، در کشورهای مختلف هدیه دادن آداب خاص و مورد توجه خود را دارند که شاید در ظاهر به هم شبیه باشند اما در نکات ریزی با یکدیگر تفاوت دارند

 افراد با هدیه دادن سعی دارند سخاوت، تشکر و قدردانی، عشق و محبت و بزرگداشت مناسبت‌های خاص را نشان دهند و با این کار پیامی مبنی بر دوست داشتن و مهم بودن طرف مقابل را برسانند. هدایا علی‌رغم ارزش مادی، دارای ارزش‌های معنوی نیز هستند که این ارزش همان احساسات نهفته در آن است که به فرد مورد نظر تقدیم می‌شود.

هدیه دادن کاری بسیار سخت و پیچیده‌ای است و قبل از انتخاب هدیه باید آداب و اصول صحیح آن را به خوبی بدانیم. تهیه کردن هدیه از این نظر سخت است که ما از علاقه طرف هدیه گیرنده بطور ۱۰۰% کامل خبر نداریم و ممکن است با اینکه برای خرید کادوی‌مان هزینه زیادی صرف کرده باشیم، اما واقعاً مورد پسند واقع نشود.

  1. برای رویدادهای منفی و ناخوشایند هدیه باید ماندنی نباشد. دقیقاً مانند گل و کمپوتی که برای مریض می‌بریم؛ اما برای رویدادهای مثبت هیچ محدودیتی نیست هدیه می‌تواند موقت مثل گل و شیرینی و بلیت کنسرت و یا کمی دائمی‌تر مثل مجسمه، ساعت و کتاب باشد.

  2. اینکه از فرد مقابل بپرسیم که چه چیزی لازم داری یا از اطرافیانش مثل همسر، فرزند و دوست سؤال کنیم که فهرست خواسته‌های ایشان چیست، نه تنها بد نیست بلکه عموم فرهنگ‌های دنیا این کار را پسندیده هم می‌دانند. شاید خیلی‌ها راحت نباشند که خواسته شان را نام ببرند اما پرسیدن این سؤال بی‌احترامی و بی‌ادبی محسوب نمی‌شود.

  3. معیار مهم در اتیکت هدیه دادن، این است که به فرد هدیه گیرنده نشان دهیم من چقدر برای هدیه شما وقت گذاشتم و چقدر فکر کردم. مثلاً توصیه می‌شود برای تبریک سال نو کارت ‌پستال را دستی بنویسید و برای هر نفر ارسال کنید نه اینکه یک متن را پرینت بگیرید و برای همه بفرستید؛ اما وقتی برای فقط یک شخص می‌خواهید این کار را بکنید اتفاقاً باید چاپی باشد و وقت بگذاریم و نام فرد را پرینت کنیم نه اینکه کارت‌ پستال آماده بخریم و نام فرد را روی آن با خودکار بنویسیم.

  4. آنچه برای خود می‌پسندی برای دیگران هم بپسند .  این قانون طلایی در هدیه دادن جواب نمی‌دهد بلکه باید گفت آنچه دیگری برای خودش می‌پسندد را باید برایش انتخاب کنیم. اگر من کتاب‌خوانم دلیل نمیشود برای دوستم که اصلاً کتاب‌خوان نیست، کتاب هدیه ببرم.(

  5. هدیه نباید برچسب قیمت داشته باشد.

  6.                                       

  7. خیلی درست نیست که به دفعات مکرر برای کودکان خودمان یا اقوام هدیه بخریم این کار باعث می‌شود اولاً هدیه گرفتن برایشان یک امر عادی شود و دیگر آن‌ها را خوشحال نکند و دوم اینکه انتظار آن‌ها را بالاتر می‌برد اگر یک‌ بار هدیه نبرید آن‌ها ناراحت می‌شوند و سوم اینکه اگر افراد دیگری به دیدار کودکان بروند و برایشان هدیه نبرند کودک با آن‌ها تلخ برخورد خواهد کرد.

  8. اگر می‌خواهید برای کودکان اقوامتان هدیه ببرید نکته بسیار مهم این است که هدیه نباید در سطح مالی ما باشد بلکه باید در سطح مالی خانواده کودک باشد. دلسوزی و ترحم بی‌جای ما باعث خجالت پدر و مادر می شود و همچنین کودک نیز دیگر از دریافت هدیه پدر و مادر خوشحال نمی شود. اگر آن کودک را خیلی دوست دارید پول هدیه ‌تان را به پدر و مادر بچه بدهید تا آن‌ها برایشان کادو بخرند.

  9. قانون قطعی و بین‌المللی این است که: هدیه گیرنده در حضور هدیه دهنده باید هدیه‌ اش را باز کند تشکر کند و خوشحالی‌اش را نشان دهد. در غیر این صورت قطعاً بی‌احترامی حساب می‌شود. باز کردن هدیه و خوشحالی ما در واقع تأیید هدیه طرف مقابل است. (اما استثناهایی هم وجود دارد که اگر هدیه دهنده دوست ندارد در حضورش هدیه باز شود، پس لطفاً این کار انجام نشود.)

  10. اگر کسی به شما پول نقد هدیه داد یا در خرید هدیه، بی‌حوصله بوده و یا اینکه خواسته به شما حق انتخاب بدهد در هر دو صورت به شما لطف کرده است در هر حال اگر کسی به شما پول نقد هدیه داد ، حتماً به او بگویید که این پول را می‌خواهم خرج چه مواردی بکنم. این خیلی محترمانه است. مثلاً وقتی کسی چند تراول به شما هدیه داد بگویید ممنونم. اتفاقاً می‌خواستم کتابخونمو عوض کنم نیازمند این‌قدر پول بودم. چقدر خوب شد میرم کتابخونه می‌خرم. بعداً وقتی آن فرد هر بار به خانه ما بیاید از دیدن کتابخانهٔ ما احساس غرور و شادی می‌کند.

  11. اگر هدیه را نپسندیدیم یا قابل استفاده نبود هرگز نباید این موضوع را بیان کنیم. مثلاً میهمان برایمان شیرینی آورده ما نباید بگوییم ، چقدر خوب. حیف که من دیابت دارم. درست است میهمان نباید بی‌دقتی می کرد اما شما لازم نیست این اشتباهش را یادآوری کنید.

  12. در اداره‌ها و سازمان ها مرز بین هدیه و رشوه بسیار باریک است ، لذا در بسیاری سازمان‌ها برای هدیه سقف می‌گذارند مثلاً می گویند اگر در رستوران هزینه غذا تا پنجاه هزار تومان شد اشکالی ندارد میهمان شوید اما اگر پنجاه و چهار هزار تومان شد نباید بگذارید طرف مقابل حساب کند و خودتان باید حساب کنید.

  13. همچنین پسندیده است در سازمان‌ها از یک حدی بالاتر هدیه قبول نشود زیرا فرد را عملاً بدهکار می‌کند و ممکن است فرد در آینده امتیازات بالاتری را واگذار کند. حال اگر ناگزیر از پذیرش بودید می توانید هنرمندانه آن را رد کنید تا بدهکار نباشید مثلا هدیه‌تان را بگیرید و در همان لحظه آن را به منشی یا مسئول دفترتان هدیه بدهید با این کار شما بدهکار نیستید و کسی بدهکار است که عملاً نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد.

  14. اگر هدیه دادن این حس را القا کند که من در تصمیم شما می‌خواهم اثر بگذارم این بی‌احترامی به طرف مقابل است در زمانی باید این هدیه را داد که این حس ایجاد نشود مثلاً بعد از جلسه. فقط هدایای فرهنگی را می شود استثنائاً  ابتدای جلسه داد. ولی عموماً هدیه گران را بهتر است بعد از جلسه بدهیم.

 ( 14بیشترین ارزش هدیه دادن زمانی است که ما به آدم‌ها نیازی نداریم. آن زمان است که معنا و قیمت پیدا می‌کند. مثل دادن هدیه به استاد راهنمایمان وقتی که درسمان تمام شده است یا فرستادن سررسید سالیانه به کارمند و مدیری که بازنشسته شده است.  به هرحال هدیه دادن امری پسندیده و بسیار خوشحال کننده برای هردوطرف است که فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس با توجه به نیاز مشتریان خود جعبه هدیه های چوبی بسیار با کیفیتی را طراحی و تولید کرده است که ضمن زیبایی و افزودن به ارزش هدیه شما   ، بسیار با دوام بوده و یک هدیه مانا و ماندگار برای شما عزیزان می شود.

                                                                                                

🧐جعبه باکس هدیه گل چوبی لوکس باکس ، یک انتخاب خاص و متفاوت برای هدیه دادن 

جعبه هدیه چوبی یک جایگزین مناسب برای پاکت­های کادویی یا کاغذ کادو محسوب می­شود. ساخت این جعبه های چوبی به گونه­ای انجام می­گیرد که آثار هیچگونه جای پیچ، میخ و در بیرون آن دیده نمی شود. ظاهر زیبا، طبیعی و لطیف چوب باعث شده است که افراد زیادی استفاده از جعبه هدیه چوبی را برای کادو های فانتزی خود ترجیح بدهند و به این جعبه ها روی بیاورند.

لوکس باکس ،  با تولید جعبه های هدیه چوبی اقدام به مرتفع نمودن نیاز و خواسته های شما عزیزان کرده است. این باکس های چوبی بسیار با کیفیت با استفاده از متریال درجه یک و بسیار مرغوبی طراحی و تولیده شده اند. طراحی متفاوت این باکس های چوبی سبب کارآیی بیشتر این جعبه ها شده است . لوکس باکس با عرضه محصولات چوبی خود در بسته بندی و جعبه های چوبی کادویی قصد دارد تا ضمن رفع نیاز شما عزیزان ، رضایت شما را نیز کسب کند. در ادامه قصد داریم تا شما عزیزان را بیشتر با جعبه های هدیه چوبی لوکس باکس ،آشنا کنیم.

 جنس این جعبه های چوبی هدیه از چوب طبیعی و یا ام دی اف با ضخامت مناسب می باشد ، به طوری که بسیار مقاوم و مستحکم می باشند.

چوب طبیعی 

  • چوب که بی شک یکی از شگفت انگیز ترین و بهترین مواد خام موجود در طبیعت است؛ از گذشته تا به امروز به شکل های گوناگون مورد استفاده بشر قرار گرفته است.

امروزه نیز به دلیل زیبایی طبیعی و ویژگی های ممتاز آن بیش تر از قبل مورد توجه افراد قرار گرفته است. اگر به اطراف خود نگاه کنیم تعدادی وسیله چوبی اعم از مبل، میز، صندلی و می بینیم که هر کدام از آن ها، با توجه به صفحه های چوبی ای که در آن بکار رفته، ویژگی های منحصر به فرد خود را دارندبا به کار رفتن چوب طبیعی در جعبه ها ، ضمن زیبایی بافت طبیعی چوب بسیار مستحکم و مقاوم در برابر هر گونه ضربه و یا شکستگی می باشند . نظیر : 

 

  • ام دی اف : ام دی اف به عنوان یک فرآورده چوبی ، نوعی ورقه ساخته شده از ترکیبات چوبی است که تحت فشار و حرارت بالا تولید می شود و بسیار مقاوم و ستحکم می باشد. ام دی اف با قرار گرفتن در برابر گرما سرما تغییر شکل نداده و منبسط یا منقبض نمی‌شود و با داشتن روکشی کلاسیک  ضمن کاربردی بودن ، بسیار زیبا و جذاب می باشد. مانند 
  • جعبه گل هدیه کادو ولنتاین لوکس باکس کد LB221

طراحی داخلی و خارجی  جعبه ها

طراحی داخلی  این باکس های رائه شده از لوکس باکس به صورتی است که که ضمن طراحی منحصر به فردی که دارد بسیار کاربردی بوده و قابلیت استفاده برای هدیه دادن به افراد خاص یا مراسمات مختلف را دارد . ضمن خوشحال کردن طرف مقابلتان در واقع دوبار به او هدیه ای ارزشمند را تقدیم می نمایید ، یک بار به دلیل وقت و احترامی که برای آن فرد قائل شده اید و بار دیگر به خاطر جعبه لوکس هدیه کادویی گل چوبی لوکس باکس  ، که شما عزیزان بر حسب سلیقه خود می توانید داخل این جعبه هدیه چوبی را با پوشال و برگ های خشک رنگی تزیین نمایید و حسن سلیقه خود را به نمایش بگذارید.

طراحی یک طبقه و یا دو طبقه در این باکس های  چوبی ، سبب کاربردی تر شدن این باکس های چوبی شده است و با تعبیه کشویی با ابعاد مناسب  ، با دسترسی از بیرون جعبه ضمن داشتن ظاهری متفاوت  ، بسیار کاربردی نیز می باشد. ذوق و خلاقیت طراحان لوکس باکس ، منجر به تولید جعبه های کادویی زیبا و متفاوتی شده است . جعبه هایی که به صورت لولایی به کنار بازشده و نسبت به بقیه جعبه ها ظاهری متفاوت تر دارند.

استفاده از قفل سامسونتی و یا کلونی در طراحی این جعبه های چوبی سبب شده تا امنیت کامل جعبه حفظ شود :

قفل سامسونتی : در ساخت بسیاری از جعبه‌های آنتیک تزیینی همچون جعبه جواهرات وچفت آنتیک سامسونتی از دو بخش تشکیل شده که هر کدام از آن‌ها با دو پیچ به جعبه وصل می‌گردند.  چفت آنتیک سامسونتی یک نوع قفل زیبا و کاربردی است که می‌توان به وسیله آن امنیت کامل جعبه را فراهم کرد.

قفل کلونی : قفل کلونی با داشتن ظاهری کلاسیک و شیک ، ضمن زیبا تر کردن ساختار جعبه ، از باز شدن ناگهانی درب جعبه جلوگیری کرده و امنیت کامل جعبه را حفظ می کند .

با به کار رفتن مولتی و استیکر های طلایی رنگ در طراحی این باکس های کادویی ، زیبایی و جذابیت آن ها دو چندان شده و چشم هر مخاطبی را به خود جلب می کند.

استفاده از متریال با کیفیت در ساختار این جعبه ها قطعا رضایت شما مشتریان عزیز را به دنبال خواهد داشت.

yes و در پایان ...

اگر به دنبال جعبه ای مناسب برای بسته بندی و شخصی سازی هدیه و کادوی خود هستید ما به شما عزیزان باکس های کادویی چوبی نفیس و زیبای فروشگاه لوکس باکس ، را پیشنهاد می کنیم. کافی است به وب سایت ما ، مراجعه نمایید و از جعبه های چوبی در تنوع و کیفیت بالای لوکس باکس دیدن بفرمایید.  جعبه هدیه کادو چوبی لوکس باکس را می توانید برای هدیه دادن به خانم ها و آقایان تهیه کنید، اما توجه داشته باشید که این جعبه و باکس های کادویی برای انواع هدایا طراحی شده است و شما عزیزان می توانید بر حسب نوع هدیه  تان ، باکس سورپرایز کادو چوبی مورد نظرتان را  با خرید و سفارش اینترنتی باکس جعبه خالی گل لوکس باکس، ثبت سفارش نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان برسد.