جعبه ساعت چوبی

                                                  

امروزه ساعت های مچی یکی از لوازم مهم در استایل خانم ها و آقایان است ، اما برای نگهداری از این وسیله نیاز است تا یک جای مناسبی نیز برای قرار دادن و نگهداری از آن ها داشته باشیم . استفاده از باکس ها و جعبه های چوبی بهترین راهکار برای نگهداری ساعت ها است به طوری که قرار دادن ساعت های مچی داخل جعبه ساعت به ارزش آن افزوده و ظاهری شیک و لوکس را  به ساعت های  مچی می بخشد. جعبه های ساعت چوبی در میان انواع جعبه های ساعت موجود در بازار از کیفیت قابل قبول تری برخوردار بوده و ضمن زیبایی و جذابیتی که دارند ، ماندگار و بسیار هم کارآیی داشته و می توان از آن ها به عنوان یک وسیله چوبی کاربردی و زینتی  برای زیباتر کردن دکوراسیون اتاق و حفظ امنیت و کیفیت ساعت ها از هرگونه خدشه و آسیب استفاده نمود.

🎁با در این مقاله همراه باشید تا شما عزیزان را با یک جعبه ساعت چوبی لوکس و قیمت باکس ساعت و مرکز فروش و تولید انواع جعبه ساعت ،آشنا نماییم:

  1. جعبه ساعت

  2. ظاهر و طراحی بیرونی جعبه ساعت چوبی لوکس باکس

  3. متریال به کار رفته در ساخت باکس ساعت چوبی لوکس باکس

  4. لوکس و با کیفیت بودن جعبه ساعت چوبی

  5. مزایای استفاده از جعبه ساعت چوبی لوکس باکس 

  6. قیمت جعبه ساعت چوبی لوکس باکس

  7. از کجا یک جعبه ساعت لاکچری و خاص را بخریم ؟

                                                                                                      

🌝جعبه ساعت

در واقع در دنیای امروز ساعت های مچی تبدیل به اکسسوری های جذاب و وسیله ای برای نشان دادن استایل و مد شده اند. جعبه های ساعت  به عنوان محافظی برای ساعت ها محسوب می شوند و می توانند نگهداری ساعت های مچی به روشی عالی را برای ما فراهم کنند. اگر اقدامات احتیاطی لازم را انجام ندهیم، صفحه ساعت می تواند به راحتی خراشیده و دچار آسیب شود. نگهداری صحیح از ساعت، زیبایی آن را به خوبی حفظ می کند و ارزش اولیه آن را حفظ می کند. کاری که جعبه های چوبی ساعت لوکس باکس برای محافظت و نگهداری از ساعت ها به خوبی انجام می دهند.

🌝ظاهر و طراحی بیرونی جعبه ساعت چوبی لوکس باکس

معمولا در طراحی و ساخت انواع جعبه های لوکس ساعت ، ظاهر جعبه ساعت بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد . جعبه های ساعت موجود در بازار در طرح و ابعاد مختلف تولید و ارائه می شوند که هر فردی بر حسب سلیقه و نیاز خود آن را خریداری می کند . جعبه های چوبی ساعت لوکس باکس ، در نهایت دقت و ظرافت و ضمن هماهنگی با دکوراسیون با دوانم و ماندگاری بالا ،  در دو نوع لیزری و نجاری طراحی و ساخته می شوند که در عین زیبایی و سادگی ، جذاب و لوکس هستند و نظر هر مخاطبی را به خود جذب می کنند . طرح و مدل جعبه های چوبی ساعت لوکس باکس بسیار متنوع بوده و متناسب با هر نوع سلیقه ای طراحی و تولید شده اند ، به طوری که برخی از آن ها حاصل هنر دست نجار( نجاری ) بوده و قسمت بیرونی آن ها ابزار خورده شده و دارای برآمدگی هایی به سمت داخل می باشد و همین امر ارزش هنری این نوع جعبه های ساعت را دو چندان کرده است . در حالی که برخی دیگر از باکس های ساعت نمونه از کار لیزری بوده و با دستگاه سی ان سی( سی ان سی یک ماشین کنترل عددی می باشد که برای اطمینان از خروجی کار با دقت بالا ساخته شده است . تمام سی ان سی ها مجهز به یک کنترلر می باشند. کار این کنترلر هماهنگ کردن دستگاه می باشد و طرح فایل ارسالی به دستگاه را تبدیل به G-COD می نماید و به دستگاه ارسال می کند و طبق ارسال پالس های کنترلر دستگاه شروع به حرکت می کند ) ، برش خورده ، به طوری که جای هیچ گونه پیچ ، برش و میخی را نمی توان در آن ها پیدا کرد .

                                                  

🌝متریال به کار رفته در ساخت باکس ساعت چوبی لوکس باکس

استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مستحکم در ساخت یک جعبه نگهدارنده ساعت ،یعنی انتقال حس زیبایی ، دوام و کیفیت به محصول و حتی خریدار آن محصول. تمام مفهوم فروش در ایجاد یک حس واقعی و خوب خلاصه شده است.  کیفیت ساخت جعبه ساعت هم یکی از همان فاکتور های انتقال دهنده حس خوب است که در طراحی و ساخت باکس های چوبی ساعت لوکس باکس رعایت شده است . استفاده از متریال درجه یک  نظیر یراق آلات فلزی (قفل و لولا ) ، چوب طبیعی و یا ام دی اف با روکش چوب ، آستر کشی داخل جعبه ، ابعاد مناسب و ... از دیگر مزیت های جعبه های ساعت لوکس باکس، است که موجب می شود تا مخاطب با مشاهده و دیدن آن ، بدون لحظه ای شک و تردید آن را خریداری کند . استفاده از مواد اولیه چوبی در ساخت جعبه های ساعت باعث می شود تا ضمن زیبایی ، ماندگاری داشته و بتوان برای مدت زمان طولانی از آن ها استفاده کرد .

متریال به کار رفته :

چوب طبیعی : جعبه ساعت چوبی لوکس باکس ، یک کار نجاری و حاصل هنر دست نجار است که در نهایت ظرافت و دقت طراحی و پرداخته شده است و با داشتن جنسی از چوب طبیعی به عنوان یک متریال درجه یک و مقاوم و مستحکم در برابر ضربه ، جعبه ای با کیفیت و دارای ارزش هنری می باشد. مانند : 

👈جعبه جواهرات طلا ساعت هدیه چوبی لوکس باکس کد LB302-W

 

 

  • ابعاد : 10 * 18 * 26
  • جنس : چوب طبیعی
  • لولا : فلزی
  • رنگ : قهوه ای روشن
  • کاربرد : مناسب به عنوان جعبه انواع کادو ( گل ، کادو ، جواهرات ، ساعت و ... )
  • مدل : دست ساز

ام دی اف با روکش چوب : ام دی اف نیز به عنوان یک فرآورده چوبی مستحکم و مقاوم با داشتن روکش چوب ، همچنین قابلیت کاری بالایی  دارد که می توان طرح های مختلفی  را با آن طراحی و اجرا نمود . مانند : 

👈جعبه جواهرات طلا هدیه ساعت چوبی لوکس باکس کد LB320-0

 

  • ابعاد : 8 * 15.5 * 22.5
  • ظرفیت : 6 خونه مجزا با باشتک
  • جنس : ام دی اف
  • رنگ : قهوه ای روشن
  • کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی ساعت

یراق آلات فلزی : استفاده از یک قفل فلزی کلاسیک در ساخت جعبه های چوبی ساعت ضمن زیبایی ، امنیت محتویات داخلی جعبه را حفظ می کند و همراه با لولاهای فلزی 90 درجه این امکان را به شما می دهد تا به سهولت درب جعبه را باز نگه داشته و از فضای داخل جعبه استفاده نمایید .

استفاده از پارچه مخمل : آستر کشی داخل جعبه های ساعت لوکس باکس با پارچه نفیس و ارزشمند مخمل به رنگ قرمز ، ضمن القای حس لوکس بودن ، محتویات داخلی جعبه را از هرگونه خدشه ، آسیب ، خوردگی و  شکستگی و ... محفوظ می دارد .

🌝لوکس و باکیفیت بودن جعبه ساعت چوبی

شاید جعبه های زیادی را بتوان پیدا کرد که از دور ظاهر جذاب و خیره کننده ای دارند اما وقتی از نزدیک آن ها را نگاه کنید، متوجه ایرادات زیادی شوید که باعث شود آن جعبه از چشم بیننده بیفتد. در کنار ظاهر خوب و استفاده از روکش های جذاب و خاص برای جعبه چوبی ساعت ، کیفیت ظاهری و داخلی  جعبه نیز از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار است. استفاده از مواد اولیه درجه یک ، طراحی مناسب و ... که همه ی این ها در کنار هم یک جعبه چوبی لوکس ساعت را ایجاد می کنند. معمولا در جعبه های ساعت لوکس از مخمل به عنوان یک پارچه نفیس و گران بها ، برای پوشش داخلی جعبه استفاده شده است. یک جعبه ساعت که ذاتا باید حس لوکس بودن را منتقل کند، باید روکش خاصی هم داشته باشد. استفاده از یک روکش لوکس می تواند جذابیت فوق العاده بیشتری را ایجاد کند.

🌝مزایای استفاده از جعبه ساعت چوبی لوکس باکس

- حفاظت و حفظ کیفیت  ساعت ها و محتویات داخلی جعبه

- ایجاد یک دکوراسیون جذاب و زیبا

- نظم دهی و سازمان دادن به ساعت و اکسسوری های شما

- نشاندهنده ارزشمندی و معرف برند و محصول شما

                                                  

🌝قیمت جعبه ساعت چوبی لوکس باکس

قیمت جعبه های ساعت فروشگاه لوکس باکس ،  به متریال استفاده شده در ساخت آن و ابعاد و میزان پرداخت آن بستگی دارد. قیمت جعبه ساعت به عواملی مانند ابعاد ، قفل دار یا بدون قفل ، جنس  پارچه داخل ، کیفیت روکش و بستگی دارد. در این شرایط مطمئنا قیمت جعبه ساعت شما متغیر خواهد بود. ولی قطعا با مشاهده کیفیت بالای جعبه های ساعت چوبی لوکس باکس ، متوجه قیمت مناسب این باکس های چوبی می شوید .                                         

🌝از کجا یک جعبه ساعت لاکچری و خاص را بخریم ؟

مطمئنا جعبه ساعت و جواهراتی که نیاز دارید باید درخور برند ساعت و جواهرات شما نیز باشد، لذا شیک ترین جعبه ساعت را باید متناسب با ساعتی که دارید انتخاب کنید، خوشبختانه برند ما لوکس باکس،  جعبه ساعت های شیک مختلفی تولید کرده و می کند، لذا شما هم اگر به دنبال یک جعبه ساعت چوبی 6 خانه ارزان و شیک هستید، به شما اطمینان می دهیم که این جعبه ساعت ، همان جعبه ای است که درخور شما می باشد و فضای زیادی را از میز آرایشتان را اشغال نمی کند. شما عزیزان می توانید برای محافظت و نگهداری از اشیای گران بها و ساعت های نفیس خود از جعبه های چوبی لوکس باکس استفاده نمایید . جعبه هایی که ضمن ظاهر متنوع و خیره کننده ای که دارند ، همراه با قیمت و کیفیت عالی ، گزینه بسیار خوبی نیز برای هدیه دادن به عزیزانتان هستند و قطعا با خرید این باکس های چوبی لوکس ، یک خرید عالی و منحصربه فردی را تجربه خواهید نمود . کافی است تا برای خرید جعبه ساعت چوبی مورد نظر خود به وب سایت فروشگاه آنلاین لوکس باکس   ، مراجعه نمایید و بنابر سلیقه و نیاز خود ، یک باکس ساعت چوبی خاص را خریداری نمایید.

yesو در پایان ... 

مجموعه تولیدی لوکس باکس ، به عنوان بزرگ ترین و قدیمی ترین مرکز تولید انواع جعبه های ساعت چوبی شیک و ارزان ، بالغ بر یک دهه فعالیت در زمینه طراحی و تولید انواع باکس ساعت رومیزی چوبی ، توانسته است تا نیاز شما مشتریان عزیز را مرتفع نماید. در صورتی که قصد خرید این جعبه ها را دارید ، پیشنهاد می کنیم حتما به وب سایت فروشگاه آنلاین و اینترنتی لوکس باکس وارد شوید و یک خرید عالی و مقرون به صرفه را برای خود و یا عزیزانتان انجام دهید.