جعبه ساعت چوبی 6 خانه ارزان و شیک

همه ی ما برایمان پیش آمده است که نیاز به یک جعبه ساعت چوبی و جادار را برای قرار دادن و نگهداری انواع اکسسوری و ساعت های خود حس کرده باشیم . اما یک جعبه ساعتی که ضمن زیبایی ظاهری و جذابیت ، بسیارجاداربوده و کارآیی هم داشته باشد واز استحکام  و مقاومت بالا هم بر خوردار باشد و فضای زیادی از میز آرایشمان را هم اشغال نکند ، یکی از ایده آل هایی است که اکثر افراد دارند ، بدین جهت ما می خواهیم با معرفی جعبه کلکسیون ساعت مچی جواهرات چوبی لوکس باکس ، شما را در جهت خرید ارزان جعبه ساعت مچی 6 تایی راهنمایی کنیم .

                                                  

🤓کافی است تا با ما در این مقاله همراه شوید تا شما را با تولید کننده انواع جعبه های ساعت چوبی لوکس و شیک آشنا نماییم .

  1. جعبه ساعت مچی چیست و چرا باید جعبه ساعت بخریم ؟؟؟

  2. 2 مدل باکس ساعت رومیزی چوبی 6 خانه لوکس

  3. 6 مدل جعبه ساعت  چندتایی شیک و ظریف چوبی

  4. قیمت جعبه چوبی ساعت و زیورآلات

  5. خرید اینترنتی باکس ساعت مچی در فروشگاه اینترنتی لوکس باکس

🧐جعبه ساعت مچی چیست و چرا باید جعبه ساعت بخریم ؟؟؟

👈جعبه ساعت مچی

اگر خرید یک ساعت لاکچری و گران قیمت و یا جواهرات لوکس اولویت شما می باشد ، خرید یک جعبه ساعت و جواهرات لوکس رومیزی ، اولویت دوم شما باید باشد. به همین دلیل است که بر روی اکثر میز آرایش ها ، یکی از باکس های ساعت مچی و زیورآلات را می بینید . در واقع جعبه ساعت مچی یک باکس نگهدارنده جهت قرار دادن انواع ساعت های مچی ، طلا و جواهرات و سایر اکسسوری های مختلف می باشد که وجود آن برای هر فردی لازم و ضروری است .

👈چرا باید جعبه ساعت بخریم ؟؟؟؟

با توجه به محبوبیت و مفید بودن جعبه های ساعت و زیورآلات ،  وجود یک جعبه ساعت چوبی با کیفیت و لوکس روی دراور یا میز آرایش که همیشه به آن دسترسی داشته باشید ، یک ضرورت است. دلایل خرید یک جعبه ساعت مچی عبارت اند از :

  1.  زیبایی و دو چندان نمودن جلوه و جذابیت دکوراسیون میز شما
  2. دو چندان نمودن ارزش اکسسوری ها و ساعت های شما
  3. نظم و سازمان دهی به میز اتاق شما
  4. جعبه ساعت یک ارگانایزر یا نظم‌دهنده زیبا و دکوراتیو
  5. جلوگیری از گم شدن ، آسیب دیدن اکسسوری های شما
  6. دسترسی آسان و سریع به اکسسوری مورد نظر در مواقع ضروری و نیاز
  7. محافظت ساعت های شما از هر گونه گرد و غبار ، رطوبت و صدمه دیدن

                                                                                              

🧐2 مدل باکس ساعت رومیزی چوبی 6 خانه لوکس

اگر به دنبال یک باکس ساعت چوبی شش خانه ، جادار و با کیفیت با تعداد شش خانه و پارتیشن بندی داخلی هستید ، جعبه جواهرات طلا هدیه ساعت چوبی لوکس باکس کد LB320-0 و جعبه کلکسیون ساعت مچی جواهرات چوبی لوکس باکس مدل شش خانه کد LB324-1 ،گزینه بسیار خوبی برای قرار دادن و نگهداری انواع جواهرات ، ساعت و اکسسوری های مختلف می باشد . در ادامه با ما باشید تا بیشتر با این دو مدل جعبه ساعت 6 خانه ، آشنا شوید:

👈جعبه جواهرات طلا هدیه ساعت چوبی لوکس باکس کد LB320-0

جعبه ای بسیار مستحکم و مقاوم با جنسی از فرآورده چوبی فشرده شده ، از جنس ام دی اف با روکش چوب و به رنگ قهوه ای روشن می باشد . این مدل جعبه نگهدارنده ساعت با ظاهری ساده و شیک همراه با ابعاد مناسب ، یراق آلات درجه یک ، درب کریستالی (طلق نشکن ) و بالشتک مخمل نگهدارنده ، جهت فیکس شدن ساعت ها و ... گزینه بسیار خوبی برای نگهداری و محافظت از ساعت و اکسسوری های مختلف از هر گونه ضربه و صدمه می باشد.

👈جعبه کلکسیون ساعت مچی جواهرات چوبی لوکس باکس مدل شش خانه کد LB324-1

این مدل جعبه ساعت چوبی 6 خانه پایه دار ، با داشتن جنسی از ام دی اف با روکش چوب و به رنگ قهوه ای تیره و طراحی منحصر به فرد و متفاوت همراه با پایه هایی زیبا با برش های تزیینی جذاب ، به صورت زاویه دار بر روی سطح قرار گرفته و پیشنهاد فوق العاده ای برای هدیه نیز می باشد .

👈برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دو مدل باکس ساعت 6 تایی کافی است بر روی لینک آبی آن کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی مورد نظر منتقل شوید.

                                                  

🧐6 مدل جعبه ساعت  چندتایی شیک و ظریف چوبی

معمولا جعبه های ساعت و زیورآلات در ابعاد و اشکال مختلف با تنوع بالا در تعداد تقسیم بندی داخلی و شکل ظاهری طراحی و تولید می شوند که در این قسمت از مقاله قصد داریم تا شما را با 6 مدل جعبه ساعت چوبی لوکس و با کیفیت که جزء پرو فروش ها هستند ، آشنا کنیم و آن ها را از جهات مختلف مورد بررسی قرار دهیم ، با ما همراه شوید :

  1. جعبه جواهرات طلا ساعت هدیه چوبی لوکس باکس کد LB301-W

یک جعبه چوبی است که در نهایت دقت و ظرافت توسط نجار درب آن طرح و ابزار خورده است و در سایز بزرگ برای جای دادن تعداد زیادی اکسسوری و ساعت و ... طراحی و تولید شده است . در قسمت پایینی آن ، یک کشو با تقسیم بندی 7 گانه به صورت یک فضا یک تیکه و 6 قسمت مجزا از هم قرار گرفته که جای فراوانی را برای مصرف کننده ایجاد می کند .

  1. جعبه جواهرات طلا هدیه ساعت چوبی لوکس باکس کد LB320-1

جعبه ای با طراحی کلاسیک با جنسی از ام دی اف با روکش چوب ، با داشتن نقش و نگاری زیبا از بافت کاملا طبیعی چوب ، جعبه ای بسیار مقاوم و مورد پسند  بسیاری از شما عزیزان می باشد. در قسمت داخلی این باکس ساعت ، بالشتکی با پوشش مخمل قرمز رنگ ، نوعی پارچه نرم و براق که با القای حس لوکس بودن به جعبه ، زیبایی بی نظیری را به این جعبه هدیه چوبی با کد LB320-1 ، بخشیده است .

  1. جعبه جواهرات طلا ساعت هدیه چوبی لوکس باکس کد LB302-W

جعبه ای به رنگ سفید با جنسی از ام دی اف با پوشش رنگی و براق با ضخامت مناسب ،  که در نهایت ظرافت و دقت قسمت بیرونی درب جعبه ، توسط نجار طرح و ابزار خورده شده است که همین امر زیبایی و جذابیت این باکس ساعت کادویی را دو چندان کرده است . مهمترین ویژگی این جعبه چوبی جواهرات کد LB302-W ، جادار بودن آن است که فضای داخلی آن به وسیله مقسم به پنج قسمت مجزا ، تفکیک شده است . جعبه ای نفیس و با ابعاد مناسبی که فضای زیادی را از میز آرایش شما اشغال نمی کند.

  1. جعبه جواهرات طلا ساعت هدیه چوبی لوکس باکس کد LB303-W

یک جعبه ساعت مچی چوبی با جنسی از ام دی اف با پوشش کلاسیک و به رنگ سفید ، جعبه ای مقاوم و مستحکم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد . با باز نمودن درب جعبه متوجه یک پارتیشن بندی 10 گانه ، بدین صورت که یک قسمت برای نگهداری عینک ها ، دو قسمت مجزا همراه با ردیف هایی اسفنجی برای قرار دادن حلقه و انگشتر ، 6 قسمت برای جای دادن انواع  ساعت ، زیور آلات ، دستبند و ... و قسمتی 4 گانه برای قرار دادن گوشواره ، سینه ریز و ... تعبیه و طراحی شده است .

  1.                                       
  2. جعبه ساعت مچی و زیورآلات شیک و لاکچری لوکس باکس مدل 5 خانه کد LB322-1

در طراحی داخلی آن پنج قسمت مجزا و مساوی جهت قرار دادن انواع اکسسوری ، دستبند و ساعت با ابعاد مساوی و به صورت جداگانه و مجزا همراه با پنج بالشتک از جنس پارچه نفیس مخمل ، در نظر گرفته شده است . جنس این جعبه نگهدارنده ساعت چوبی ساده و شیک از ام دی اف با روکش چوب و به رنگ قهوه ای تیره می باشد.

  1. جعبه کلکسیون ساعت مچی جواهرات چوبی لوکس باکس مدل شش خانه کد LB324-0

یک باکس ساعت و دستنبند لوکس پایه دار همراه با طراحی متفاوت و با  جنسی از ام دی اف با کیفیت و دارای شش قسمت مجزا و جداگانه با ابعاد مساوی به همراه شش بالشتک نگهدارنده جهت قرار دادن انواع ساعت و اکسسوری می باشد.

جهت مشاهده و بررسی کامل تر این جعبه های ساعت مچی کافی است بر روی لینک آن ها کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید.

🧐قیمت جعبه چوبی ساعت و زیورآلات

قیمت جعبه ساعت چوبی با توجه به فاکتور هایی که در طراحی و تولید و عرضه آن به کاربرده شده است و کیفیت آن ، دارای قیمت های مختلف و کاملا رقابتی است . با توجه به ابعاد و سایز جعبه ساعت ، طراحی داخلی و بیرونی ، نوع مواد اولیه و یراق آلات استفاده شده در طراحی و ساخت جعبه ساعت لوکس ، نوع لیزری و یا نجاری ، پوشش داخلی ، جعبه های ساعت دارای قیمت های متفاوتی هستند که عموما باکس ساعت چوبی نجاری دارای قیمت بیشتری نسبت به بقیه نمونه جعبه های ساعت لیزری می باشد. جعبه نگهدارنده ساعت مچی ، با توجه به نیاز شما رنج قیمتی متفاوتی دارند، شما باید انتظاراتی که از این نوع باکس چوبی را دارید و مدل و ظاهر آن را مشخص کنید، سپس جعبه مورد نظرتان و قیمت آن را ببینید و هرکدام که مورد پسندتان بود را خریداری کنید.

                                                  

🧐خرید اینترنتی باکس ساعت مچی در فروشگاه اینترنتی لوکس باکس

فروشگاه لوکس باکس به عنوان طراح، تولید کننده و عرضه کننده تکی و عمده انواع جعبه ساعت چوبی شیک ، آموزش تزیین جعبه ساعت چوبی برای ولنتاین ، این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده است تا از طریق سایت لوکس باکس ، بتوانند به صورت غیر حضوری و آنلاین ، جعبه ساعت مورد نظر خود را در هر نقطه ای از کشور خریداری و تهیه نمایند . برای تهیه و خرید جعبه ساعت مورد نیاز خود کافی است  تا شما با وارد کردن مشخصات فردی و تعداد دقیق باکس ساعت  مورد نظر ، سفارش خود را ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

yesو در پایان ...

لوکس باکس ،یک فروشگاه آنلاین و اینترنتی لوکس باکس ارائه و فروش انواع جعبه ساعت چوبی است. ما انواع باکس باکیفیت و لوکس را بررسی و دسته بندی کرده و سپس بهترین پیشنهاد خرید جعبه نگهدارنده ساعت مچی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

قطعا با ورود به سایت لوکس باکس با تنوعی بالا از انواع جعبه های چوبی مواجه می شوید که می توانید باکس و جعبه نگهدارندی ساعت مچی مورد نظر را با خیالی آسوده انتخاب و تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی لینک آبی رنگ بالا ، کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید.