جعبه نگهداری ساعت مچی لوکس باکس

                                                  

همه ما برایمان پیش آمده که وقتی ساعت مچی با برند معتبری را خریداری می کنیم ، جای یک جعبه لوکس و شیک را که شایستگی ساعت هایمان را داشته باشد ، را حس می کنیم . جعبه ساعت مچی نسبت به خود ساعت گرچه هزینه کمتری دارد ، اما ضمن نظم و سازمان دادن به ساعت ها و اکسسوری ها ، آن ها را از هرگونه آسیب و گم شدن حفظ کرده و ضمن ایجاد زیبایی در دکوراسیون اتاق ، بسیار کاربردی نیز می باشد ، به خصوص برای افرادی که علاقه مند به نگهداری کلکسیون ساعت مچی دارند تا در مناسبت های مختلف ، یکی از آن ها را بدون هیچ سردرگمی و نگرانی ، استفاده کنند . به همین منظور لوکس باکس، در این زمینه نیز اقدام به طراحی و تولید جعبه های ساعت چوبی لوکس و منحصر به فرد کرده است تا نیاز شما عزیزان را مرتفع نماید .

در ادامه با ما باشید تا بیشتر با خرید یک جعبه ساعت چوبی لوکس آشنا شوید :

  1. جعبه ساعت چوبی

  2. ظاهر جعبه ساعت مچی لوکس

  3. ابعاد جعبه چوبی ساعت مچی

  4. کیفیت ساخت باکس ساعت مچی لوکس

  5. انواع جعبه ساعت چوبی

  6. جعبه ساعت یک هدیه مناسب برای بانوان و آقایان

  7. چرا جعبه ساعت لوکس باکس ، را خریداری کنیم ؟

                                                   

🧐جعبه ساعت چوبی

از آنجایی که ساعت یک کالای نفیس و گرانبها محسوب می شود، بسته بندی این نوع محصول باید خاص و منحصر به فرد باشد. متاسفانه در بازار ایران، بسیاری از فروشندگان ساعت به این مسئله اهمیت نمی دهند و بر این گمان اند که چون کالای گرانبهایی می فروشند و ارزش ذاتی محصول شان بالا است، دیگر نیاز به هزینه کردن برای بسته بندی ندارند ، در صورتی که یک جعبه ساعت چوبی با داشتن جنسی مستحکم و مقاوم از چوب و ام دی اف ، ضمن زیباتر کردن دکوراسیون اتاق ، باعث می شود تا ساعت های مچی و سایر اکسسوری های شما با قرار گرفتن در یک جای مشخص ، سازماندهی شده و از هرگونه خوردگی و شکستگی محفوظ باشند. باکس های ساعت مچی موجود در بازار انواع مختلفی دارند ، ولی در این میان جعبه های چوبی ساعت با ماندگاری و دوام طولانی مدت ، گزینه بسیار خوبی برای قرار دادن و نگهداری انواع ساعت و هدیه به عزیزانتان هستند .

🧐ظاهر جعبه ساعت مچی لوکس

شاید جعبه های زیادی را بتوان پیدا کرد که از دور ظاهر جذاب و خیره کننده ای دارند اما وقتی از نزدیک نگاه کنید، متوجه ایرادات زیادی شوید که باعث شود آن جعبه از چشم بیننده بیفتد. در کنار ظاهر خوب و لوکس ، جعبه ساعت باید از نظر طراحی بیرونی و ظاهری بدون هیچ عیب و ایرادی باشد و در نهایت دقت و ظرافت دارای کیفیت ظاهری باشد و ضمن داشتن هماهنگی با دکوراسیون اتاق ، کارآیی نیز داشته باشد . اگر چند مدل ساعت داشته باشید ، جعبه ساعت چند تایی بهترین راهکار برای شما خواهد بود . جعبه های مخصوص ساعت مچی معمولا در طرح های مختلفی طراحی و تولید می شوند که شما عزیزان باید بر حسب نیاز و سلیقه ی خود آن را انتخاب و خریداری نمایید . البته ناگفته نماند که جعبه ساعت چوبی 6 خانه ارزان و شیک لوکس باکس ، یک نمونه جعبه ساعت چندتایی لوکس است که بسیارپرفروش بوده و مورد استقبال قرار گرفته است .برای مشاهده این باکس ساعت رومیزی شیک، کافی است بر روی لینک آبی رنگ آن کلیک نمایید. 

                                                  

🧐ابعاد جعبه چوبی ساعت مچی

یک جعبه ساعت چوبی لوکس، باید دارای ابعادی باشد که ضمن این که جاگیر نباشد و فضای زیادی را اشغال نکند ، اما تعداد زیادی از ساعت ها را بتواند در خود جای دهد . در این میان باکس های ساعت مچی با طرح و ابعاد مختلف در بازار موجود هستند که هر فردی بنابر نیاز خود آن را خریداری می کند . قابل ذکر است که در بین انواع جعبه های ساعت چوبی ، جعبه ساعت چوبی چند خانه با ابعاد مناسب ، پیشنهاد بسیار خوبی برای افرادی است که تمایل زیادی به نگهداری کلکسیون ساعت دارند .

🧐کیفیت ساخت باکس ساعت مچی لوکس

استفاده از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک در ساخت یک جعبه ساعت  می تواند ضمن القای حس خوب به مشتری ، رضایت آن را نیز در بر داشته باشد . همین که مشتری با مشاهده جعبه ساعت مچی چوبی ، حس کیفیت و اطمینان را نسبت به آن جعبه داشته باشد ، تمام مفهوم فروش را رسانده است . استفاده از متریال درجه یک و با کیفیت یکی از فاکتور های انتخاب یک جعبه ساعت مچی مناسب است . جعبه های ساعت های مچی از متریال مختلفی نظیر ، پلاستیک ، چوب ، مقوایی و ... ساخته و تولید می شوند که در این بین ، جعبه ساعت چوبی کیفیت بیشتری داشته و از استحکام و مقاومت بالاتری نسبت به سایرین برخوردار بوده و ضمن داشتن کیفیت ، دارای زیبایی ظاهری نیز می باشد.

🧐انواع جعبه ساعت چوبی

جعبه اکسسوری مردانه زنانه لوکس باکس ، در انواع طرح لیزر، نجاری و سایز ها و شکل ها و اندازه های مختلف تهیه و تولید می شوند. جعبه های نجاری ، یک کار ارزشمند هنری هستند که توسط نجار در نهایت ظرافت و حساسیت طرح و ابزار خورده اند . اما نوع دیگر این جعبه ها ، باکس ساعت لیزری است که این نوع جعبه ساعت هم با دقت فراوان توسط دستگاه سی ان سی برش و تولید می شود ، که هر دو نوع مدل ، جعبه های با کیفیت و منحصر به فردی هستند که ضمن دارا بودن جذابیت ظاهری ، بسیار مرغوب و با کیفیت نیز هستند . البته از نظر پارتیشن بندی داخلی ، برخی از جعبه ها دارای یک فضا و برخی دیگر دارای چند قسمت مجزا برای قرار دادن تعدادی ساعت هستند که این نوع از جعبه ها ، پیشنهاد بسیار خوبی برای داشتن یک کلکسیون ساعت هستند .

                                                 

🧐جعبه ساعت یک هدیه مناسب برای بانوان و آقایان

همیشه کادو دادن باعث خوشحالی و رضایت خاطر طرف مقابل می شود به نوعی که می تواند میزان علاقه را نشان هم بدهد، ساعت مچی که امروزه به اکسسوری مورد علاقه اکثر مردم تبدیل شده است ، می تواند انتخاب مناسبی برای کادو و هدیه باشد. به نوعی که خیلی از دوستان علاقه دارند که ساعت مچی هایی را که تهیه می کنند را با جعبه ساعت لوکس و با کیفیت ، به عزیزانشان هدیه بدهند ، تیم لوکس باکس هم با ارائه انواعی از جعبه های ساعت مچی چوبی لوکس و لاکچری ، خواسته است تا نیاز و رضایت مشتریان خود را جلب نماید. مطمئنا وقتی یک ساعت لوکس را برای هدیه دادن به عزیزان خود خریداری می کنید ، داشتن یک جعبه ساعت خاص و منحصر به فرد نیز لازم است تا حسن سلیقه و ارزشی را که برای عزیزان خود قائل هستید را یادآور شود ، که شما عزیزان با مراجعه به وب سایت لوکس باکس  ، می توانید جعبه موردنظر خود را انتخاب نمایید و از خرید خود لذت ببرید . مانند نمونه جعبه هدیه ساعت لوکس زیر : 

👈جعبه جواهرات طلا ساعت هدیه چوبی لوکس باکس کد LB301-N

 

👈جعبه جواهرات طلا هدیه ساعت چوبی لوکس باکس کد LB320-0

 

                                                   

🧐چرا جعبه ساعت لوکس باکس را خریداری کنیم ؟

جعبه ساعت چوبی فروشگاه اینترنتی لوکس باکس ، وسیله ای است که به ما در محافظت از ساعت و کالاهای باارزش دیگری مانند جواهرات در برابر گرد و غبار،رطوبت،ضربه و ... کمک می کند.این جعبه ها در رنگ ها و طرح های مختلف و براساس نیاز مشتریان ساخته می شوند.خوشبختانه برند ما لوکس باکس ،  جعبه ساعت های شیک و لوکسی را طراحی و تولید کرده است که به شما اطمینان خاطر می دهیم که ما همان جعبه ای را که در خور و شایسته شما باشد را ارائه خواهیم کرد . قابل ذکر است که جعبه های ساعت چوبی لوکس باکس  ، با داشتن جنسی از چوب طبیعی و یا ام دی اف با پوش رنگی و یا چوب همراه با یراق آلات فلزی (قفل و لولا) ، پارتیشن بندی داخلی منحصر به فرد و ابعاد مناسب ، استفاده از بالشتک هایی با پوشش پارچه نفیس و گرانبهای مخمل جهت محافظت ساعت ها از هرگونه خدشه و خوردگی و ... ، استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه همراه با قیمت عالی و مناسب ، همچنین محل نگهداری دستبند و زیورآلات و... نیز می باشند که موجب می شود تا جعبه های ساعت چوبی لوکس باکس یکی از مرغوب ترین ها در میان نمونه های موجود باشند و به شما بزرگواران پیشنهاد شوند. 

yesو در پایان ...

در پایان اگر قصد خرید ارزان و با کیفیت کلکسیون ساعت چوبی شیک را از یک فروشگاه معتبر و شناخته شده را دارید ، جعبه ساعت های چوبی لوکس باکس ، برای قرار دادن و نگهداری ساعت مچی هایتان کفایت می کند. سپاس گزار هستیم که ما را در این مطلب همراهی نمودید.