جعبه اکسسوری مردانه زنانه لوکس باکس

                                                 

مهم ترین مشکل مربوط به زیورآلات و اکسسوری ها ، موضوع  نگهداری‌ آن‌ ها است . گره خوردن گردنبند ها، گم شدن گوشواره ها، خراش افتادن روی شیشه ی عینک ها و ده ها مشکل دیگر باعث شده ، تا لوکس باکس  ، به فکر رفع این مشکل باشد و جعبه ها و استند های نگهداری‌ زیورآلات ، جواهرات و  اکسسوری را با قیمت های مناسب به مشتری های خود عرضه کند. داشتن یک جعبه هدیه اکسسوری و ساعت برای قرار دادن و نظم بخشیدن به اکسسوری هایمان ، یک پیشنهاد بسیار خوب برای داشتن یک کلکسیون زیبا و مشخص است . تا در مواقع مورد نیاز ، آن ها را بدون هیچ نگرانی نسبت به در دسترس بودن آن ها و بدون هیچ وقت تلف کردنی ، پیدا کرده و مورد استفاده قرار دهیم .

🧐 در ادامه خواهیم دید که چه طور یک جعبه اکسسوری مناسب و با کیفیت را خریداری کنیم :

  1. اکسسوری به چه چیزی گفته می شود ؟

  2. منظور از جعبه اکسسوری چیست ؟

  3. یک جعبه اکسسوری مردانه و زنانه باید چه مشخصات و ویژگی هایی را داشته باشد ؟

  4. قیمت عمده جعبه اکسسوری و ساعت چوبی لوکس باکس

🤗 اکسسوری به چه چیزی گفته می شود ؟

اکسسوری یک واژه ای انگلیسی می باشد و معادل فارسی آن لوازم جانبی می باشد و در دنیای مد و فشن به تمام لوازم جانبی به جز لباس های اصلی اطلاق می شود که انواع اکسسوری در کنار لباسهای اصلی برای افزایش جلوه و زیبایی و یا ایجاد هارمونی رنگ ها به کار می رود. عینک آفتابی ، زیور آلات ، جواهرات ، انگشتر ، دستبند و ساعت از جمله اکسسوری های پرطرفدار برای آقایان و بانوان هستند که امروزه در دنیای مد و فشن ، بسیار مورد استفاده قرار می گیرند .

🤗 منظور از جعبه اکسسوری چیست ؟

اگر نتوانید به خوبی اکسسوری ها  و جواهرات خود را از نظر محل نگهداری سازماندهی کنید، احتمال این که آنها را فراموش و استفاده نکنید ، بسیار زیاد است. حداقل این حالت در مورد جواهرات ظریف و بسیار ریز بسیار صدق می‌کند و باید نکات و ایده ‌هایی درباره نگهداری طلا و جواهر در خانه را بدانید. اگر همیشه با صحنه گره خوردن طلا و جواهرات خود روبه ‌رو می‌ شوید و مدام در حال گم کردن گوشواره ‌های خود هستید، زمان آن فرا رسیده است که  ساعت ها و جواهرات ، زیور آلات  گره خورده خود را باز کنید و آنها را به گونه‌ ای به نمایش بگذارید که برای استفاده از آنها ترغیب شوید. این ایده‌ ها درباره سازماندهی اکسسوری ها و جواهرات را می توان با جعبه اکسسوری جواهرات و ساعت لوکس باکس ، محقق کرد. جعبه هایی لوکس با طراحی منحصر به فرد و داشتن پارتیشن بندی ،دارای قسمت هایی مجزا ،جهت قرار دادن انواع اکسسوری ها اعم از ساعت ها ، جواهرات ، زیور آلات ، دستبند و انگشتر و ... است . شما عزیزان با خرید یک جعبه اکسسوری مناسب ، ضمن داشتن یک دکوراسیون زیبا و لوکس ، می توانید همه ی زیورآلات و ساعت های خود را به صورت یک کلکسیون شیک در یک جای مشخص داشته باشید ، تا در مواقع نیاز بدون کمترین وقت تلف کردنی به آن ها دسترسی داشته باشید و نگران گم شدن و آسیب دیدن آن ها نباشید .

                                                   

🤗 یک جعبه اکسسوری مردانه و زنانه باید چه مشخصات و ویژگی هایی را باید داشته باشد ؟

- ظاهر جعبه ساعت و اکسسوری

- کیفیت و نوع مواد اولیه به کار رفته در ساخت جعبه اکسسوری و ساعت

- لوکس بودن و ظرفیت جعبه ساعت و اکسسوری

ظاهر جعبه ساعت و اکسسوری

از آن جایی که ساعت و برخی از اکسسوری ها ، یک کالای لوکس محسوب می شوند، بسته بندی این نوع محصول باید از ظرافت های خاصی برخوردار باشد. متاسفانه  بسیاری از فروشندگان و تولید کنندگان جعبه ساعت ، به این مسئله اهمیت نمی دهند و بر این گمان اند که چون کالای گرانبها یی را می فروشند و ارزش ذاتی محصول شان بالا است ، دیگر نیاز به هزینه کردن برای بسته بندی ندارند. در حالی که لوکس باکس ، به عنوان یکی از تولید کنندگان انواع باکس های چوبی نفیس در کشور ، انواع جعبه ساعت اکسسوری چوبی را در نهایت دقت و ظرافت ، طراحی و تولید کرده است . جعبه های ساعت چوبی لوکس باکس ، با داشتن ظاهری زیبا و لوکس به دو صورت نجاری و لیزری طراحی و تولید می شوند ، که هر دو نوع جعبه از ارزش هنری بالایی برخوردار هستند . جعبه ساعت نجاری ، باکسی است که با داشتن جنسی از چوب طبیعی ، توسط نجار با ظرافت بیشتری ابزار خورده شده است و حاصل هنر دست می باشد . در حالی که جعبه ساعت لیزری ، توسط دستگاه سی ان سی با دقت فراوان برش خورده و جای هیچ گونه ایرادی در طراحی آن وجود ندارد چرا که دستگاه سی ان سی ، به معنای کنترل رقمی رایانه ای است که مفهوم آن راهبری و کنترل ماشین آلات صنعتی با استفاده از رایانه (کامپیوتر) است. دستگاه سی ان سی ابزاری است که می تواند با استفاده از رایانه بر روی فلز یا چوب تغییراتی را ایجاد کند . دستگاه سی ان سی که در تولید قطعات ظریف و ریز و همین طور قطعاتی که در ساخت آن نیاز به دقت و اندازه گیری های بسیار بالایی وجود دارد ، بسیار ضروری بوده در حالی که انسان ممکن است خطا کند ، اما این دستگاه با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری با کمترین خطای ممکن آن قطعات را به خوبی خواهد ساخت و در نهایت یک جعبه چوبی ظریف و لوکسی را ارائه خواهد داد.

                                                  

🤗 کیفیت و نوع مواد اولیه به کار رفته در ساخت جعبه اکسسوری و ساعت لوکس باکس

استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مستحکم در ساخت یک جعبه ساعت یعنی انتقال حس زیبایی ، دوام و کیفیت به محصول و حتی خریدار آن محصول. کیفیت ساخت جعبه ساعت هم یکی از همان فاکتور هایی است که شاید جعبه های زیادی را بتوان پیدا کرد که از دور ظاهر جذاب و خیره کننده ای دارند اما وقتی از نزدیک نگاه کنید، متوجه ایرادات زیادی شوید که باعث شود آن جعبه از چشم بیننده بیفتد. در کنار ظاهر خوب ، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و روکش های جذاب و خاص برای جعبه ساعت ، نیز حائز اهمیت است . متریال به کار رفته در جعبه ساعت چوبی لوکس باکس، از نوع ام دی اف با روکش چوب و یا پوشش رنگی و چوب طبیعی می باشد .

چوب طبیعی : چوب از جمله مصالح ساختمانی و طبیعی است که در طبیعت به وفور یافت می گردد. این ماده بافتی بسیار زیبا دارد و حضور آن در محیط منزل و یا کار ضمن ایجاد جلوه ای بی نظیر، حسی خوب را نیز به مخاطب انتقال می دهد.  جعبه هایی که دارای جنس چوب طبیعی هستند ، معمولا ارزش هنری بالایی داشته و با مقاومت و استحکام بالا در برابر ضربه و شکستگی ، جعبه هایی بسیار بادوام و ماندگار هستند .نظیر:

👈جعبه جواهرات طلا هدیه ساعت انگشتر لوکس باکس کد LB302-N

 یک باکس ساعت و اکسسوری با متریال کاملا طبیعی و درجه یک از چوب طبیعی در ابعاد مناسب جهت قرار دادن انواع اکسسوری ، ساعت و جواهرات و ... که با وجود آسترکشی داخلی ، محتویات داخلی جعبه از هر گونه خط و خش و آسیب حفظ شده و با توجه به جنسی که دارد ، بسیار مستحکم و مقاوم در مقابل هر گونه شکستگی و ضربه می باشد. 

ام دی اف با روکش چوب و یا پوشش رنگی : ام دی اف نوعی فرآورده چوبی با کیفیت ، مستحکم و مقاوم ، مخفف واژه تخته فیبر با چگالی متوسط است . ام‌ دی ‌اف نوعی تخته فیبر است که به روش خشک تولید می‌گردد و همراه با روکش چوب و یا پوشش رنگی به کار می رود .نظیر:

👈جعبه جواهرات طلا ساعت هدیه چوبی لوکس باکس کد LB304-W

 

باکسی که مشاهده می کنید ، یک نمونه جعبه ساعت و اکسسوری لوکس است که در طراحی و ساخت آن از مواد اولیه ام دی اف با روکش کلاسیک و سفید رنگ استفاده شده است که ام دی اف نیز به عنوان یک فرآورده چوبی ، بسیار مستحکم و مقاوم بوده و همراه با روکش چوب ضمن زیبایی بسیار با کیفیت نیز می باشد. 

از دیگر متریال به کار رفته در ساخت جعبه ساعت چوبی می توان به یراق آلات فلزی شیشه و یا کریستال ، پوشش مخملی ، آینه ، دستگیره و ... اشاره کرد .

یراق آلات : به معنای قفل و لولا می باشد که معمولا از لولای 90 درجه فلزی جهت سهولت در استفاده از محتویات داخلی جعبه و قفل کلاسیک به منظور چفت و بسته شدن کامل درب جعبه استفاده می شود .

                                                  

🤗 لوکس بودن و ظرفیت جعبه ساعت و اکسسوری

معمولا در جعبه نگهداری ساعت مچی از مخمل برای پوشش داخلی جعبه استفاده شده است. پوشش مخمل به عنوان یک پارچه نرم و لوکس ، همراه با آینه طرح دار و بالشتک در داخل جعبه ضمن ایجاد نمایی لوکس در جعبه ساعت مچی چوبی ، با وجود بالشتک آن را در جای خود فیکس کرده و از هرگونه شکستگی و آسیب نیز جلوگیری می کند .یک جعبه ساعت ذاتا باید حس لوکس بودن را منتقل کند، باید روکش خاصی هم داشته باشد. استفاده از یک روکش لوکس می تواند جذابیت فوق العاده بیشتری را ایجاد کند.  ظرفیت جعبه های ساعت مچی لوکس باکس در ابعاد متفاوت به صورت کشودار و بدون کشو ، پارتیشن بندی پرتابل (متحرک ) و وجود یک فضای یک تیکه در قسمت زیری جعبه ، این امکان را به شما می دهد تا تعداد بیشتری از جواهرات ، زیورآلات و ساعت و ... را در داخل جعبه ساعت چوبی خود جای دهید و یک کلکسیون جذاب از اکسسوری و زیور آلات خود را یک جا و در یک جای مشخص داشته باشید.

                                                   

🤗 قیمت عمده جعبه اکسسوری و ساعت چوبی لوکس

خرید جعبه های چوبی  لوکس باکس هم به صورت خرید تک و هم خرید عمده می باشد . بدین صورت که  فروشگاه های مختلف و فراوانی که در سطح شهر های مختلف کشور وجود دارند ، می توانند  تعداد 70 عدد به بالا را با قیمت عمده خریداری نمایند . قابل ذکر است که لوکس باکس برای فروشگاه ها و مشتریان عزیز خود، این امکان را فراهم کرده تا بتوانند از یک کد تعداد 70 عدد و یا از 7 کد تعداد 10 عدد جعبه را سفارش دهند و یا در صورت داشتن طرح و ایده با ارائه نظر خود جعبه ای با هر ابعاد ، شکل ، رنگ و ... را ثبت نمایند تا در خط تولید کارخانه لوکس باکس قرار گیرد و تولید شود . لوکس باکس برای مشتریان خود این امکان را فراهم کرده است تا در صورت نیاز به تعداد زیادی از جعبه های ساعت مچی و معرفی برند و محصول خود ، با امکان حک لوگو و برند خود بر روی جعبه ، در صورتی که تعداد جعبه ها 70 عدد به بالا باشد ، قیمت عمده لحاظ شود . برای ثبت سفارشات عمده خود کافی است تا وارد وب سایت فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس شده و در قسمت ثبت سفارشات عمده و اختصاصی ، سفارش خود را ثبت کرده تا ما در اسرع وقت درخواست شما را پیگیری کنیم.

yesسخن پایانی ...

خرید یک جعبه ساعت لوکس و خاص برای افراد خاص با طراحی فوق العاده و منحصر به فرد و تولید شده از بهترین متریال و مواد اولیه با قیمتی ارزان نسبت به کیفیت آن در انواع جعبه های ساعت مچی رومیزی لوکس باکس ، موجب شده است تا این باکس ها ی ساعت چوبی ، بسیار مورد استقبال قرار گیرد. بنابراین با خیالی راحت و آسوده می توایند خرید خود را از فروشگاه لوکس باکس به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام دهید. البته با ما معرفی 10 مدل جعبه ساعت چوبی پر فروش لوکس باکس ، سعی نموده ایم تا شما عزیزان را در جهت خرید جعبه ساعت شیک و کارآمد راهنمایی و کمک نماییم . برای مشاهده این 10 مدل می توانید بر روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید تا به صفحه محصولات مورد نظر منتقل شوید.