نحوه و مراحل ساخت جعبه چوبی با برش لیزری در مدل ها و طرح های متنوع

 جعبه های چوبی با برش لیزری معمولا طی مراحل مشخصی ساخته میشوند که هر یک نیز بر مبنای نوع نیاز بازار و طرح مشخص شده توسط نرم افزار گرافیکی در مدل ها، طرح های متنوع و پیچیده، حکاکی و برش لیزری میشوند، نحوه ساخت هر جعبه معمولا برحسب نوع طراحی ها و متریال مشخص شده می باشد، به طوریکه معمولا در ساخت این جعبه ها از ام دی اف با روکش های مختلف استفاده شده که نحوه ساخت یک جعبه چوبی با برش لیزری در ابعاد بزرگ و ام دی اف با روکش پارچه ترمه دوز متفاوت تر می باشد.

طرح جعبه چوبی لیزر کات متنوع بوده و این بسته بندی های چوبی در مدل های مختلفی با توجه به محصولات و نوع محتویات ساخته میشوند، به شکلی که اگر محصول ساعت مچی باشد جعبه نیز مطابق با این موضوع در ابعاد مشخص و طراحی داخلی پارتیشضن بندی برای تعداد مشخصی از ساعت مچی، ساخته میشود.

در ادامه با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ نحوه و رماحل ساخت جعبه چوبی لیزری،جعبه چوبی برش لیزری در مدل ها و طرح های مختلف، انواع جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس،خدمات لوکس باکس در خصوص ساخت جعبه با برش لیزری ، خواهیم پرداخت که شما عزیزان جعبه های دلخواه خود را با دقت سفارش ساخت دهید.

جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

نحوه و مراحل ساخت جعبه چوبی با برش لیزری

جعبه چوبی با برش لیزری در مدل ها و طرح های متنوع

بررسی انواع جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص ساخت جعبه چوبی با برش لیزری

 

 

نحوه و مراحل ساخت جعبه چوبی با برش لیزری :

 

نحوه و مراحل ساخت جعبه چوبی با برش لیزری طبق طراحی های تایید شده بر مبنای ویژگی های محصول متفاوت است که در واقع هر مرحله از آماده سازی این جعبه با اسفاده از دستگاهای برش لیزری و نرم افزار های مخصوص برش طرح، ساخته میشود.

نحوه ساخت جعبه چوبی با برش لیزری به این صورت است که با حکاکی طرح مورد نظر بر روی قسمت های مشخص از جعبه میتوان طرح دلخواه را حک و برش داد، به صورتیکه که امکان برش طرح های پیچیده نیز وجود دارد و میتوان هر حکاکی را در عمق مختلف از جعبه انجام داد.

در ساخت جعبه چوبی با برش لیزری باید دقت داشت که طرح ها با ظرافت خود بر روی جعبه اعمال شوند و همچنین بدون ایجاد آلودگی ها و خاک میتوان هر جعبه ای را به دلخواه با لیزر کات در تنوع مختلف ساخت.

ساخت جعبه لیزر کات چوبی گام به گام و ساده با استفاده از متریال مورد استفاده و مواد اولیه مانند ؛ انواع چوب ها مانند ام دی اف با روکش های مختلف پارچه ترمه دوز، طرح چوب و.. می باشد که با به کارگیری این موارد جعبه های لیزری در ابعاد و طراحی مختلف برای انواع محصولات و نیاز ها تولید میشوند.

مراحل ساخت جعبه چوبی با برش لیزری پس از طراحی اولیه بر اساس نیاز مشتریان و برند ها که به چنین بسته بندی منحصربفردی برای محصولات خود نیاز دارند نوبت به مرحله اعمال طرح و برش های مشخص شده می رسد.

در مرحله بعد طرح جعبه چوبی برش لیزری با دستگاه حکاکی لیزری بر روی جعبه چوبی اعمال میشود که در این مرحله هیچ گونه دخالت و تماسی برقرار نشده و جعبه های لیزری مرحله به مرحله برش داده میشوند.

جعبه های لیزری چوبی معمولا در ظرافت و دقت بالایی ساخته میشوند که بر روی آنها طرح هایی مانند لوگو، اشکال هندسی، نقش و نگار های سنتی و زیبا، بر روی سطح چوب در عمق مختلفی برش لیزری انجام میشود.

در مرحله پیاده سازی طرح بر روی جعبه چوبی، طرح دلخواه و مد نظر کسب و کار ها و مشتریان با نرم افزار کورل و... طراحی میشود و بعد از آن توسط تجهیزات و دستگاهای برش، جعبه ها در طرح مد نظر آماده سازی می شوند.

در ساخت این جعبه ها از دستگاهای برش لیزری استفاده میشود که میتوانند هر طرحی را با ظرافت و پیچیدگی های مختلف و چوب را در ضخامت 25 میلیمتر را با دقت و طبق اصول  ساخت در کیفیت بالا برش دهند.

لازم به ذکر است که مراحل ساخ جعبه چوبی با برش لیزری مرحله به مرحله در کوتاه ترین زمان ممکن انجام میشود و میتوان تعداد بالایی از این جعبه ها را در طراحی های مختلف برای هر مشاغل و برندی به صورت اختصاصی ساخت.

لیزر کات جعبه چوبی به عنوان یکی از راهکارهای به صرفه، بهترین و به منحصربفرد ترین روش جهت ساخت یک باکس چوبی است که بسته بندی را مناسب هر محصول و کالایی می نماید، به طوریکه ساخت چنین جعبه هایی در تنوع بالا انجام میشود و میتوان آن را مخصوص هر محصول تولید نمود.

لازم به ذکر است که جعبه های چوبی لیزر کات در مدل های مختلف معمولا دارای یراق آلات یا همان قفل و لولا هستند که استفاده از این جعبه را آسان تر نموده است، از متریال دیگری از جمله شیشه در ساختار درب نیز در ساخت و طراحی این جعبه ها استفاده شده است که دیزاین جعبه را لوکس و زیبا می نماید.

جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس

جعبه چوبی با برش لیزری در مدل ها و طرح های متنوع :

 

جعبه چوبی با برش لیزری در مدل ها و طرح های متنوع برای هر محصول و برند به صورت اختصاصی آماده و ساخته میشود، چراکه به واسطه حکاکی هر طرح دلخواه میتوان این بسته بندی های لوکس را در هر مدلی طراحی و تولید نمود.

جعبه چوبی لیزر کات در طرح نوروز از جمله این طراحی ها می باشد که مناسب بسته بندی انواع آجیل و خشکبار، تنقلات و ... است که معمولا در طرح سنتی، روکش پارچه ترمه دوز، در مدل های مربعی، دایره ای، مستعطیلی و.. تولید می شود، این جعبه معمولا دارای طراحی داخلی پارتیشن بندی شده و دیزاینی سنتی و کلاسیک است که میتوان آن را متناسب و به دلخواه برند های آجیل و خشکبار و تنقلات حکاکی لیزری نمود.

نمونه ای دیگر از جعبه چوبی با برش لیزری در طراحی کلکسیون، مدلی از این جعبه منحصبرفرد می باشد ه برای بسته بندی همزمان کلکسیون زیورآلات، ساعت مچی، اکسسوری های زنانه و مردانه و... طراحی گردیده که طرح حکاکی شده بر روی این جعبه معمولا بر روی قسمت هایی از درب، بدنه یا پایه جعبه می باشد که محصولات را در مناسب ترین حالت به نمایش می گذارد و مدلی مناسب از جعبه چوبی لیزری است که میتوان از آن به عنوان یک باکس نگهدارنده زیبا بر روی میز آرایشی برای نظم بخشیدن جواهرات و ساعت های مچی و زیورآلات استفاده نمود.

مدل ها و طراحی های دیگر جعبه چوبی با برش لیزری، بسته بندی هدیه و گل است که در مناسبت های مختلفی از جملع ولنتاین بیشترین کاربرد را دارد، این نمونه جعبه ها معمولا دارای طراحی های ولنتاینی، قلب، گلدار و... می باشند که ظاهری زیبا دارند و در مدل های متنوع؛ مربعی و مستطیلی و... ساخته و طراحی شده اند.

معمولا این دسته از جعبه های چوبی که با برش لیزری طراحی و آماده میشوند، در مدل های مختلف نیز برای صادرات و تبلیغات نیز طراحی و مورد استفاده قرار میگیرند، طراحی این مدل جعبه ها بر اساس نیاز برند ها و سبک سنتی، کلاسیک و برند آنها به دلخواه آنها می باشد، در طراحی این جعبه چوبی نام برند و لوگو، نماد اختصاصی، طرح و نقوش مناسب، انتخاب و بر روی قسمتی از جعبه حکاکی میشود که بسته بندی را آماده استفاده در صادرات محصول و تبلیغ می نماید.

این جعبه ها در مدل های بزرگ دارای طراحی داخلی منحصربفرد برای هر کالا و محصول هستند، به طوریکه مناسب انواع محصولات می باشند و در طراحی و مدلی نفیس ساخته میشود، چراکه داخل جعبه لیزر کات چوبی دارای قسمت بندی به تعداد مشخص برای هر مقدار مشخصی از محصول است.

هر جعبه با هر طراحی و مدل مناسب هر محصول است، به شکلی که طراحی و مدل جعبه های چوبی لیزر کات در واقع ویژگی و ارزشمندی محصولات را به نمایش میگذارد که منجربه افزایش فروش و جلب ظر بیشتر مشتریان میشود که این جعبه ها به عنوان یک ویترین محصولات را در قفسه فروشگاها متمایز می نمایند.

نمونه ای دیگر از جعبه چوبی لیزری با طراحی متفاوت، بسته بندی و باکس های پذیرایی می باشند که دارای نقش و نگار های سنتی و کلاسیک هستند و در مناسب های مختلفی از جمله شب یلدا این جعبه ها در طرح های یلدایی تولید میشوند که در مهمانی ها مورد استفاده قرار میگیرند.

شرکت ها و برند ها میتواننئ جعبه های برش لیزری چوبی را در مدل ها و طرح های متنوع متناسب با محصولات خود طراحی نموده و از آنها به عنوان یک بسته بندی هنمیشگی برای محصولات ارزشمندی مانند زعفران، انواع طلا و جواهرات، آجیل و خشکبارو.. استفاده نمایند.

جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کاربرد های جعبه چوبی برش لیزری به مقاله : بررسی کاربرد های مختلف جعبه چوبی برش لیزری و مقایسه آن با باکس های دیگر مراجعه فرمایید.

بررسی انواع جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس :

 

انواع جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس در طراحی ها و مدل های متنوعی تولید شده اند که هر یک مناسب بسته بندی محصولات مختلفی است طرح حکاکی شده بر روی این جعبه ها دارای دقت و کیفیت بالا نیز می باشد.

جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس در مدل های نوروزی، یلدایی، پارتیشن بندی شده، سنتی و کلاسیم طراحی و ساخته شده است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم :

جعبه چوبی تنقلات برش لیزری پذیرایی لوکس باکس کد LB007

جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس

- این مدل جعبه چوبی لیزر کات مناسب پذیرایی و بسته بندی نفیس صادراتی انواع تنقلات، پسته، خرما، آجیل و خشکبار طراحی شده است که دارای طراحی داخلی پارتیشن بندی نیز می باشد.

 

جعبه لیزر کات چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA01  

جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس

- این مدل جعبه نیز مناسب پذیرایی و هدایای شب یلدار است که در دیزاین خارجی جعبه از پارچه ترمه دوز استفادهش ده که این بسته بندی را کاملا سنتی و زیبا می نماید.

 

جعبه ترمه چوبی برش لیزری بادام تنقلات لوکس باکس کد LBL054

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

- این مدل جعبه دارای طراحی منحصربفرد با پوشش پارچه ترمه دوز است که در مدل مربعی و طراحی داخلی یکدست برای محصولات و انواع تنقلات طراحی و ساخته شده است.

 

جعبه برش لیزری چوبی شکلات تنقلات مدل سنتی _ کلاسیک لوکس باکس کد LB053

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

- جعبه چوبی برش لیزری مدل سنتی- کلاسیک لوکس باکس از دیگر بسته بندی چوبی برش لیزری می باشد که دارای طرح زیبای آبی رنگ بر روی درب می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص معرفی و بررسی انواع جعبه چوبی لیزر کات، شما میتوانید به مقاله : معرفی و بررسی انواع جعبه چوبی لیزری لوکس باکس مراجعه فرمایید.

جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص ساخت جعبه چوبی با برش لیزری :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص ساخت جعبه چوبی با برش لیزری شامل ساخت و طراحی این جعبه ها مطابق با نیاز و محصولات مختلف می باشد، لوکس باکس با دارا بوده واحد حک و برش لیزری، جعبه های چوبی را در کیفیت بالا و با دقت در تعداد بالا با استفاده از دستگاهای روز حکاکی و تولید می نماید که هر یک نیز دارای طبق سفارشات ثبت شده از سوی مشتریان و به دلخواه آنها آماده سازی میشود.

امکان درج و حک هر نقش وطرحی بر روی این جعبه ها وجود دارد که لوکس باکس این خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار داده که بسته بندی مناسب خود را در هر طرحی برمبنای ویژگی های محصول به صورت عمده و خرد سفارش سازی نمایند.

جهت کسب اطلاع از سفارش جعبه چوبی برش لیزری تک و عمده شما عزیزان میتوانید با تیم پشتیبانی لوکس باکس تماس حاصل نموده و در ارتباط باشید که در اصرع وقت سفارشات شما ثبت شود.