مقایسه و خرید آنلاین انواع جعبه های خاتم کاری چوبی و پی وی سی pvc و مقوایی

                                                  

همه ما با دیدن رنگ و لعاب صنایع دستی مختلف ، طرح و نقش‌های حک شده برروی آن‌ها شگفت زده می‌شویم. ایران از غنی‌ترین کشورهای تولید کننده انواع صنایع دستی ارزشمند و هنری است. از آن جا که محصولات خاتم کاری امروزه به حدی معروف و مورد استقبال همگان و به ویژه افراد سنتی پسند قرار گرفته است ، ممکن است با این صنایع دستی در مکان های مختلفی روبرو شده باشید . جعبه های خاتم کاری شده لوکس با سبکی سنتی کلاسیک ، یکی از انواع محصولات و صنایع دستی طرح خاتم به شما ر می روند که این باکس ها با توجه به چوبی ، پی وی سی و یا مقوایی بودن ، کیفیت ، مرغوبیت ، زیبایی و ماندگاری و تنوع بالایی را  در بازاردارند . ظروف و جعبه های خاتم کاری لوکس از خانم های خانه دار گرفته برای تزئین منزل و ویترین داخلی تا شرکت های مختلف برای ثبت هدایای تبلیغاتی سازمانی و ... ، طرفداران بسیاری دارند.

بنابراین لازم است پیش از خرید این جعبه های لوکس و خاص، اطلاعات مفیدی را در خصوص آن‌ها بدست بیاوریم. این اطلاعات در مورد، انواع جعبه های خاتم کاری چوبی و پی وی سی pvc و مقوایی می باشد ، پس با ما همراه شوید :

  1. همه چیز در مورد خاتم کاری و صنایع دستی مربوطه

  2. جعبه چوبی خاتم کاری لوکس

  3. جعبه خاتم کاری شده پی وی سی و مقوایی

  4. مزیت بسته بندی با انواع باکس خاتم کاری چوبی و پی وی سی و مقوایی لوکس

  5. از کجا یک باکس خاتم کاری لوکس و با کیفت را بخریم ؟

  6. فروشگاه اینترنتی لوکس باکس ، عرضه کننده انواع جعبه های سنتی کلاسیک

                                         

همه چیز در مورد خاتم کاری و صنایع دستی مربوطه

قدمت هنر خاتم کاری در ایران

هنر خاتم‌کاری یکی از با ارزش‌ترین و زیباترین صنایع هنری ایران است. ساخت این هنر علاوه بر ظرافت و زیبایی چشمگیر، به دقت و حوصله بسیار نیاز دارد. خاتم‌ کاری  عبارت اند از ، ترکیبی از چندضلعی های منظم، متفاوت و رنگین ، موزاییکی و مثلثی که حاصل آن به شکل‌های گوناگونی نظیر گل‌های کوچک و ستاره‌های درخشان جلوه‌گر می‌شود. هنر خاتم‌سازی از دوره سلجوقی در ایران به وجود آمد و در دوره صفویه رو به تکامل نهاد تا آنجا که رونق بازار، هنرمندان را از گوشه و کنار به سوی اصفهان پایتخت صفویان کشاند. اصفهان شهر جهانی خاتم و طبق نظر اکثر کارشناسان آثار تاریخی، میراث فرهنگی و صنایع دستی، شیراز را به عنوان خواستگاه این هنرو صنعت معرفی می نمایند ولی با توجه به علاقه و توجه پادشاهان سلسله صفوی به این هنر، اصفهان به قطب تولید و ترویج خاتم کاری و مهد صنایع دستی لوکس تبدیل گشت.

کاربرد خاتم کاری در صنایع مختلف

چه در گذشته و چه در امروز هنر اصیل خاتم کاری طرفداران خاص خود را داشته و در صنایعی بسیاری مورداستفاده قرار می گیرد . به طوری که خاتم کاری در گذشته بیشتر در خانه اشراف دیده می شد . می توان گفت که قدیمی ترین اثر خاتم مر بوط به مسجد عتیق شیراز می باشد.

اما باید گفت که امروزه نیز از خاتم برای جلوه بیشتر برخی از کارها مانند جعبه های لوکس و فانتزی چوبی و ... نیز استفاده می شود. استفاده از خاتم در لوازم تزیینی مانند جعبه های چوبی و جعبه جواهرات ، ظروف مختلف سرو و پذیرایی و بافت بسیاری از منازل و ... استفاده می شود. اما باید اشاره کرد که از خاتم امروزه در بسیاری از صنایع دستی و سوغات و هدایای سازمانی تبلیغاتی لوکس استفاده می شود.

جعبه چوبی خاتم کاری لوکس

باکس و جعبه های چوبی امروزه در کاربرد های مختلف و فراوانی مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته اند که در طرح و انواع متنوع در بازار موجود هستند . حال یک جعبه چوبی همراه با طرح خاتم یکی از صنایع دستی چوبی و اصیلی است که با به ارمغان آوردن هنر دیرینه ایرانیان ، با قدمتی تاریخی ، ضمن کارآیی داشتن ، بسیار زیبا و دارای سبکی سنتی کلاسیک بوده و از این جعبه های چوبی خاتم کاری شده می توان به عنوان یک هدیه ارزشمند و نفیس برای عزیزان خود به ویژه افراد سنتی پسند استفاده نمود و حسن سلیقه خود را به نمایش گذاشت . بنابراین اگر به دنبال زیبایی همراه با اصالت و پیشینه تاریخی اما با قیمت مناسب هستید ، می توانید با مراجعه به بورس جعبه های لیزری چوبی و خرید یک جعبه چوبی خاتم کاری لوکس ، دکوراسیون خود را به این طریق زیبا و شکیل نمایید . نظیر

جعبه کادو آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB021

یک جعبه هشت ضلعی با جنسی از چوب همراه با روکش طرح خاتم ، به عنوان یک طرح و هنر اصیل ایرانی ، که با داشتن 4 قسمت مساوی جهت نگهداری انواع تنقلات ، خشکبار و آجیل ، جعبه ای بسیار لوکس و کارآمد جهت هدیه و یا سوغات برای عزیزانتان می باشد ، که با وجود کیفیت در نوع متریال ، ابعاد مناسب ، یراق آلات فلزی و درجه یک ، یک جعبه چوبی آجیل و خشکبار لوکس ، مستحکم و مقاوم در برابر هر گونه ضربه و آسیب می باشد. وجود دربی با پوشش کریستالی همراه با برش های تزیینی زیبا بر روی قسمت درب جعبه ، ضمن به نمایش گذاشتن محتویات داخلی در معرض دید و جلوگیری از ورود هر گونه گرد و غبار به محتویات داخلی ، جذابیت و زیبایی این باکس  را دو چندان نموده و قطعا خرید آن به شما پیشنهاد می شود.

جعبه خاتم کاری پی وی سی و مقوایی لوکس

جعبه های طرح خاتم در تنوع بالا از لحاظ طرح ، شکل و متریال بسیار گوناگون بوده و جعبه های خاتم کاری پی وی سی مقوایی لوکس ، نیز دسته دیگر از انواع جعبه های خاتم کاری محسوب شده ، به طوری که باکس های خاتم کاری پی وی سی لوکس با استفاده از مواد اولیه درجه یک از پی وی سی ، نوعی ورقه پلاستیکی مقاوم ، مستحکم ، ضد آب و ضد خش همراه با روکش طرح خاتم ، بوده و در طراحی داخلی آن ها فضای داخلی به دو صورت یک تیکه و بدون مقسم و یا همراه با دیوایدر های چوبی و با پارتیشن بندی چند گانه جهت قرار دادن انواع آجیل و خشکبار ، دمنوش تی بگ ، ساعت و جواهرات و ... مورد استفاده قرار می گیرند . باکس هایی لوکس و دارای ارزش هنری به ویژه برای افراد سنتی پسند که به صورت تمام پی وی سی و یا همراه با پوشش شیشه ای طراحی و ساخته می شوند . نظیر :

جعبه دمنوش پذیرایی پی وی سی (PVC) لوکس باکس کد LB658

یک باکس متفاوت و لوکس با جنسی از پی وی سی ، نوعی ورقه پلاستیکی مستحکم و مقاوم همراه با روکش طرح خاتم و یک طرح چاپی سنتی ، دارای ارزش هنری و سبکی سنتی - کلاسیک است . یک باکس جادار با ظرفیت بالا جهت قرار دادن انواع دمنوش تی بگ و یا آجیل و خشکبار که با وجود درب کریستالی نوعی طلق شفاف و نشکن ، محتویات داخلی قابل دیدن بوده و به جهت برش های تزیینی زیبا بر روی درب جلوه ای جذاب و زیبا تر داشته است و برای هدیه ، یک باکس بسیار مناسب و منحصر به فرد است .

مزیت بسته بندی با انواع باکس خاتم کاری چوبی و پی وی سی و مقوایی لوکس

بسته بندی یک محصول تاثیر گذار ترین فرآیند در جلب توجه مشتری محسوب می شود که در این بخش از مقاله می خواهیم به مزیت های بسته بندی چوبی پی وی سی و مقوایی طرح خاتم انواع محصولات اشاره نماییم. از مزیت های بسته بندی با انواع باکس خاتم کاری شده چوبی پی وی سی مقوایی لوکس عبارت اند از :

  • جلب توجه بصری مشتری به شکل و سبک سنتی کلاسیک محصول

  • توجه بیشتر مشتری به خلاقیت و کیفیت به کاربرده شده در بسته بندی با انواع باکس های طرح خاتم

  • افزایش ارزش محصول مورد نظر شما همراه با بسته بندی چوبی پی وی سی مقوایی طرح خاتم

  • قابلیت استفاده به عنوان یک بسته بندی لوکس و صادراتی با ارزش هنری دو چندان

  • محافظت از محصول شما در برابر هر گونه آسیب مانند گرما ، سرما ، گردو و غبار ، مواد شیمیایی و ...

  • بسیار مستحکم ، مقاوم و قابل استفاده برای مدت طولانی

  • قابلیت استفاده در مسافت های طولانی و مقوله  صادرات

  • تبلیغ برند و نام تجاری شما به شیوه ای لوکس و خلاقانه

  • موثر در فروش بیشتر محصولات شما

  • و ....

                                         

از کجا یک باکس خاتم کاری لوکس و با کیفیت را بخریم ؟

ممکن است برای علاقه مندان به صنایع دستی چوبی پی وی سی مقوایی لوکس ، این سوال پیش آمده باشد که چگونه می توان از مرغوبیت کالاهای موجود در بازار اطمینان حاصل کرد و یک جعبه خاتم کاری شده چوبی پی وی سی مقوایی لوکس را تهیه نمود !!!

در همین راستا با توجه به تنوع بالای انواع باکس های خاتم کاری شده موجود در بازار با جنس های مختلف در هنگام خرید جعبه خاتم کاری شده باید به چند نکته توجه نمایید تا خرید شما هوشمندانه و با کیفیت باشد. از جمله :

_  توجه به ظرافت و دقتی که در طراحی وساخت آن به کار رفته است ، به طوری که باید دارای نظم هندسی و متقارن باشد.

_ صاف بودن سطح جعبه

_  دقت در برش و نیز چیدمان و قرینه سازی و موزون بودن نقوش

_ کیفیت بالا در نوع متریال به کار برده شده مانند مواد اولیه چوب ، پی وی سی و مقوا

_ استفاده از یراق آلات مناسب و درجه یک

_ محافظت از محتویات داخلی به بهترین شکل ممکن

_ داشتن قیمت مقرون به صرفه و عالی

بدین جهت و با توجه به نکاتی که در بالا ذکر شد ، لوکس باکس با عرضه و ارئه انواع صنایع دستی خاتم کاری شده چوبی پی وی سی مقوایی لوکس و با کیفیت جهت پاسخگویی به نیاز های خاص و متفاوت مشتریان مشکل پسند ، بهترین و زیبا ترین جعبه های خاتم کاری شده را طراحی و تولید کرده است . جعبه هایی با کیفیت و لوکس به شرح زیر :

جعبه خاتم کاری چوبی لوکس باکس :

این مدل از جعبه های خاتم کاری شده با استفاده از مواد اولیه چوب همراه با روکش طرح خاتم ، به عنوان یک هنر اصیل و ارزشمند با نقوش و خط‌ های پیچیده و منحنی‌ها و قوس‌های دورانی مختلف و مثلثی شکل ، در ابعاد و طرح های مختلف با قابلیت استفاده برای بسته بندی انواع آجیل و خشکبار ،دمنوش و تی بگ ،  جواهرات و ساعت و ...که بسیار مستحکم و مقاوم بوده و با محافظت از محتویات داخلی جعبه در برابر هر گونه آسیب ، ماندگاری و دوام بیشتری داشته و می توانید از آن به عنوان یک سوغات و یا هدیه سنتی کلاسیک استفاده نمایید. مانند :

جعبه کادو آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB027

ابعاد : 7.5 * 23 * 33

وزن : 2000 گرم

جنس : ام دی اف

یراق آلات : فلزی

رنگ : خاتم

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی آجیل و خشکبار

جعبه خاتم کاری شده پی وی سی و مقوایی لوکس باکس :

این مدل از جعبه ها نیز همراه با طرح خاتم دارای جنسی بسیار مستحکم و مقاوم از پی وی سی ، نوعی ورقه پلاستیکی منعطف و ضد آب می باشند که در ابعاد و طرح های مختلف و تعداد پارتیشن بندی های متفاوت ، جعبه های لوکس و هنری برای قرار دادن و سرو انواع آجیل و خشکبار ، دمنوش تی بگ و ... هستند که می توانید با خرید آن و تقدیم نمودن به مخاطب خود ، یک هدیه مانا و ماندگاری را برای او تهیه نمایید. مانند :

جعبه آجیل و خشکبار پی وی سی PVC طرح خاتم لوکس باکس کد LB657

  • ابعاد : 4.5 * 20 * 30
  • وزن : 1000الی 1200 گرم انواع خشکبار و تنقلات
  • جنس : پی وی سی (PVC)
  • یراق آلات : فلزی
  • رنگ : قهوه ای روشن
  • کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی آجیل و خشکبار

که برای خرید جعبه خاتم کاری شده چوبی پی وی سی مقوایی لوکس باکس خود می توانید به وب سایت لوکس باکس مراجعه نمایید و جعبه مورد نظر خود را ثبت سفارش نمایید.

 فروشگاه اینترنتی لوکس باکس ، عرضه کننده انواع جعبه های سنتی – کلاسیک 

لوکس باکس ، با اتکا به تیم هنرمند و کارشناس خود و با توجه به تجربه خود در زمینه طراحی و تولید انواع باکس های لوکس و نفیس چوبی شیشه ای پی وی سی و مقوایی و همچنین با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته و به روز جهانی ، یکی از برترین تولید کنندگان و کارخانه جعبه های چوبی لوکس و فانتزی است که این شرکت اهداف خود را مبتنی بر کیفیت ، خلاقیت ، تنوع ، دوام و زیبایی جعبه ها بنیان نموده و همواره بر آن است تا با تلفیق خلاقیت و هنر اصیل ایرانی و در نظر گرفتن سلیقه مشتریان عزیز خود ، جعبه هایی جدید و نوین همراه با اصالت و ارزش هنری را جهت بسته بندی لوکس و صادراتی ، مصارف شخصی و رومیزی برای انواع آجیل و خشکبار ، دمنوش تی بگ ، جواهرات و طلا و ... ارائه نماید تا ضمن رفع نیاز شما بزرگوارن بتواند ، رضایت شما را نیز جلب نماید . در همین راستا ما با ارائه انواع جعبه خاتم کاری شده چوبی پی وی سی و مقوایی لوکس ،این امکان را برای شما فراهم آوره ایم تا بتوانید از این باکس های هنری و سنتی برای هدیه دادن به عزیزان خود استفاده نمایید .

yesو در پایان ...

شرکت لوکس باکس ، می کوشد کیفیت بالا ، تحویل به موقع ، قیمت مناسب و مشتری مداری را خط مشی اهداف و فعالیت های خود قرار دهد . و در پایان آنچه در سایت ما مشاهده می نمایید ، مروری کلی بر خدمات ارائه شده  و محصولات ما می باشد که قطعا با ما یک خرید هوشمندانه ، با کیفیت و مقرون به صرفه را تجربه خواهید نمود.