کارخانه جعبه های چوبی لوکس و فانتزی

                                        

لوازم چوبی همیشه پرطرفدار و کاربردی بوده اند و طول عمر بالای آن ها باعث محبوبیت بیشتر این وسایل می شود. باکس های چوبی فانتزی و کلاسیک ،  برای مرتب سازی میز و چیدمان وسایل روی میز یک وسیله پر کاربردی است. می توان انواع دمنوش های گیاهی ، خشکبار ، تنقلات ، هدیه ، جواهرات و ... را داخل این باکس های چوبی لوکس قرار داد. علاوه بر کیفیت این باکس های چوبی ، استفاده از جعبه های چوبی لوکس باکس ، با طرحی منحصر به فرد  و خلاقانه به زیبایی محیط منزل و یا کار شما ، می افزاید و موجب می شود تا همیشه در خاطر مهمانان و عزیزان خود بمانید. اگر شما قصد خرید یک باکس چوبی را داشته باشید، اولین موردی که توجه شما را جلب می کند قیمت آن است ، اما با خرید انواع باکس های چوبی لوکس باکس می توانید آن را به سلیقه خود پر نمایید و در ضمن متوجه کیفیت و کارآیی این باکس های زیبا و فانتزی شوید .

🎁 در ادامه قصد داریم تا شما عزیزان را با انواع جعبه و باکس های چوبی فانتزی با سبکی سنتی و کلاسیک و متناسب با هر سلیقه ای و کارخانه جعبه های چوبی لوکس باکس ، بیشتر آشنا نماییم ، بنابراین همراهی با ما را دراین مقاله از لوکس باکس از دست ندهید. 

                                         

  1. تعریف جعبه چوبی در زبان فارسی

  2. تاریخچه جعبه های چوبی

  3. تولید جعبه های چوبی لوکس به شیوه سنتی و قدیمی

  4. تفاوت تولید و ساخت جعبه های چوبی لیزری ( جعبه ام دی اف) و جعبه های چوب  طبیعی( راش ، گردو ، و …)

  5. کارگاه های تولید جعبه های چوبی

  6. کارخانه جعبه های چوبی لوکس باکس

  7. سوالات رایج در مورد لوکس باکس

  • چرا لوکس باکس؟

 🙃تعریف جعبه چوبی در زبان فارسی

جعبه یا شَگا ظرف یا انباره ای است که به منظور نگهداری و بسته‌ بندی موقت یا دائم مواد و گاه برای حمل و نقل به کار می رود. معادل فارسی جعبه (شگا ) است که در اصل به معنی تیردان و امروزه به محل انبار هر چیز دیگر اشاره دارد.

                                                  

🙃 تاریخچه جعبه های چوبی

در دوره صفوی برای نگهداری جواهرات و زینت آلات و وسایل آرایش بانوان و اسناد گران بها از جمله قرآن ها و مرقعات و کتاب های خطی، از جعبه های بزرگی شبیه صندوق و مزین به هنرهای روغنی استفاده می کردند که به دست صورت گران ساخته و پرداخته می شد. برآورد شده است که بسته بندی توسط  چوب برای حدود 5000 سال پیش استفاده می شده است .

🙃 تولید جعبه های چوبی لوکس به شیوه سنتی و قدیمی

در صنعت جعبه سازی ،  با توجه به شیوه های سنتی و قدیمی  و سختی این روش ، که با ادوات دستی و اره و ... صورت می گرفت  ، امروزه طراحی و ساخت جعبه های چوبی با سبک ها و متریال مختلف مانند انواع جعبه های خاتم کاری چوبی و پی وی سی و مقوایی  با  دستگاه های پیشرفته نظیر دستگاه لیزر و سی ان سی و ... صورت می گیرد که جعبه سازی هم ، مانند هر صنعت دیگری برای طراحی و تولید محصولات از انواع ابزار، مواد اولیه و ماشین آلات و دستگاه های صنعتی به روز استفاده می کنند که البته در کنار تمامی این عوامل تجربه و دانش اپراتورها در راه اندازی و مدیریت خط تولید، نقش بسیار موثر در کیفیت و نحوه تولید جعبه ها دارد و لوکس باکس  ، نیز با داشتن دستگاه های به روز و تیم خلاق و هنر مند خود توانسته است تا جعبه های چوبی منحصر به فردی را طراحی و تولید نماید. جعبه‌ های چوبی که با استفاده از دستگاه لیزر درست می‌ شود دارای کیفیت ظرافت و زیبایی بسیار بالایی است. ساخت جعبه‌ های چوبی با استفاده از دستگاه لیزر ، به گونه ‌ای است که هیچگونه جای پیچ، میخ و یا درزی از بیرون جعبه ‌های چوبی قابل مشاهده نمی‌ باشد.

                                                                                                          

🙃 تفاوت تولید و ساخت جعبه چوبی لیزری ( جعبه ام دی اف) و جعبه چوب طبیعی ( راش ، گردو ، و …)

در صنعت ساخت جعبه های چوبی تفاوت در دو متریال زیر ساخت جعبه های ام دی اف خام یا رنگ شده و چوب طبیعی (چوب از یک ماده یکنواخت بدون داشتن مواد دیگر در تولید آن به طور طبیعی از درختان طبیعت بریده و تولید می شود که به آن چوب جامد نیز گفته می شود.) کاملا مشخص است.

  1. در تولید جعبه های چوبی ام دی اف (ام دی اف ، تخته فیبر متوسط نوعی از چوب  است که از  تجزیه مواد باقیمانده چوب تولید می شود و سپس با درجه حرارت و فشار زیاد با موم و رزین ترکیب می شود.) ، تنها از دو فرآیند استفاده می گردد: یکی برش کاری چوب ام دی اف توسط دستگاه لیزر و سپس مونتاژ کاری و در نهایت تولید شدن جعبه های چوبی لیزری .

  2. دومین تفاوت در استحکام و مقاومت در بین دو سبک جعبه چوبی است. طبیعتا ، جعبه چوبی غیر لیزری این شرایط را هم دارد.

  3. سومین تفاوت ، سنتی بودن در شکل ظاهر تولید جعبه سازی چوب نسبت به جعبه های لیزری می باشد. به طوری که اگر جز افراد سنتی پسند هستید ، پیشنهاد می کنیم ما را در مقاله جعبه های چوبی لوکس باکس با طراحی سنتی همراهی نمایید. 

  4.  چهارمین تفاوت در ساخت جعبه های چوب راش ، بر اساس سلیقه خریدار انجام می گردد که خود عاملی جهت طول عمر بیشتر جعبه چوبی با تکنیک چوب راش است. نظیر جعبه پذیرایی نجاری چوبی

جعبه پذیرایی چوبی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB120-B

و جعبه لیزری چوبی لوکس : 

جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB19

 🤨کارگاه های تولید جعبه چوبی

در سطح کشور کارگاه های تولید جعبه های چوبی بسیار زیاد است ، که معمولا این کارگاه ها در فضای کوچک تر با تعداد پرسنل کمتر و بدون تخصص و مهارت مرتبط با ساخت جعبه های چوبی با استفاده از متریال بی کیفیت و درجه سه و بدون کنترل کیفیت انواع باکس های چوبی را تولید می کنند که با مشاهده این باکس ها متوجه کیفیت و عدم ظرافت و دقت در آن ها می شوید . گرچه ممکن است که قیمت نسبتا پایین جعبه های کارگاهی در گام نخست مشتری را فریب دهد اما این قیمت پایین علتی دارد و آن هم کیفیت پایین کار و استفاده از مواد اولیه ارزان است .

🙃  کارخانه جعبه های چوبی لوکس باکس 

لوکس باکس با تولید انواع باکس های چوبی لوکس و صادراتی در منطقه خاوران با تعداد زیادی پرسنل مجرب و ماهر خود ، توانسته است تا طیف وسیعی از بازار را در سراسر کشور به خود اختصاص دهد .

                                        

🤔 سوالات رایج در مورد لوکس باکس

  • نحوه ثبت سفارش چگونه است ؟

ثبت سفارش - بررسی جعبه – بسته بندی جعبه با استفاده از حبابی و ضربه گیر – قرار دادن آن در کارتن مقوایی و لمینت – ارسال و  تحویل آن به اسنپ باکس  یا پست و باربری

  • امکان استفاده از جعبه های شما به صورت نمونه وجود دارد ؟

بله . می توانید نمونه را تا مدت زمان 24 ساعت به صورت امانی تهیه فرمایید و هزینه آن را پرداخت نمایید و در موقع تحویل نمونه مبلغ جعبه عودت داده می شود .

  • آیا می توانیم آرم خود را چاپ کنیم یا به عنوان درخواست خود جعبه مورد نظر خود را سفارش دهیم ؟

بله .  شما می توانید رو تعداد 70 عدد جعبه ، آرم خود را چاپ و یا حک نمایید و یا جعبه مورد نظر خود را سفارش دهید ، فقط کافی است طرح خود را ارائه دهید.

  • مدت زمان تحویل جعبه به چه صورت است ؟

سفارشات در تهران با توجه به موجودی جعبه در کوتاه ترین زمان ممکن و طی 24 ساعت ارسال ولی در شهرستان ها با پست و یا تیپاکس و حداکثر 2 تا 3 روز کاری زمان می برد .

  • نحوه پرداخت به چه صورت است ؟ شما عزیزان باید هزینه جعبه خود را پس از ثبت سفارش واریز نمایید تا خروج آن از انبار صورت گیرد و در مورد جعبه های سفارشی نیز می توانید 50% هزینه کل را واریز و مابقی آن را در زمان دریافت جعبه واریز نمایید .

  • چگونه کیفیت جعبه ها بررسی می شود؟ لوکس باکس ، قبل از تولید انبوه ، نمونه تولید کرده و پس از تایید نمونه ، تولید انبوه خود را آغاز می نماید و بررسی کیفیت جعبه ها هم در حین تولید و هم در موقع بسته بندی جعبه صورت می گیرد.

  • چرا لوکس باکس ؟

  • yesشما عزیزان بهترین کیفیت را همراه با قیمت مناسب و کارخانه را، از فروشگاه آنلاین لوکس باکس بخواهید . لوکس باکس با سابقه سالها فعالیت در زمینه تولید انواع جعبه های چوبی در سالهای اخیر اقدام به گسترش فعالیت خود داشته و به همین دلیل واحد تخصصی  طراحی و تولید جعبه های لوکس و نفیس چوبی، در دسته بندی های مختلف را  به مجموعه اضافه گردیده تا پیش از پیش در خدمت مشتریان عزیز باشیم.