باکس های چوبی (جعبه) لوکس باکس

                                                  

 امروزه جعبه های چوبی از پر کاربرد ترین مواردی است که هم جنبه زینتی و تزیینی دارد و هم اینکه می توانید برای نگهداری ابزار و لوازم شخصی خود از آن استفاده کنید. لوکس باکس  ،تولیدکننده تخصصی انواع جعبه‌ های نفیس چوبی برای کاربردهای تجاری و خانگی است . یکی از زیباترین هنرهای  شناخته ‌شده از چوب، ساخت وسایل ، تزیینات ، دکوری ها و گیفت های چوبی است . ذوق هنری استاد چوب کار چوب ها را از یک تکه چوب معمولی به وسایل و تزییناتی تبدیل می کند که هر انسانی با دیدنش ذوق می کند و حتی برای لحظاتی از مشغله های ذهنی دنیای مدرن به ژرفای سنت و اصالت طبیعت می رود . آن هم از نوع چوبی . این جعبه ها حاصل تجربه ی سال ها هنر کار با چوب و تلفیق آن با تکنولوژی چاپ لیزر می باشد که تبدیل به یکی از منحصر به فرد ترین هدایا برای تقدیم به دوستان و خانواده ی شما عزیزان شده است. ما در تلاش هستیم ، تا همواره با ارتقاء کیفیت ساخت و طراحی ، محصولات جدید و خلاقانه و هدیه های منحصر به فردی رو به شما به عنوان مرکز بورس جعبه های لیزری چوبی پیشنهاد بدهیم.

🤗 با ما همراه باشید تا بیشتر شما را با باکس های چوبی فانتزی – کلاسیک لوکس باکس  آشنا نماییم .

  1. باکس های چوبی لوکس و نفیس

  2. جعبه های چوبی لوکس باکس

  3. طرح جعبه های چوبی نفیس و صادراتی لوکس باکس

  4. مشخصات جعبه های چوبی لوکس باکس

  5. ورق چوبی مناسب  جهت ساخت و تولید باکس های چوبی به صورت حک و لیزر

  6. نکاتی در رابطه با بسته بندی محصولات با جعبه های چوبی لوکس باکس

  7. چرا باکس های چوبی هنری لوکس باکس ؟

  8. پشتیبانی خرید از فروشگاه آنلاین لوکس باکس

                                                  

🧐 باکس های چوبی لوکس

باکس های چوبی ، از عناصری است که در دکوراسیون مدرن و امروزی کاربرد زیادی دارد. با توجه به دنیای صنعتی امروز و فضاهای اغلب کوچکی که برای منازل و محیط های کاری وجود دارد استفاده از لوازمی که جای کمی را اشغال نموده و دارای طراحی شیک و مدرن باشد از اهمیت بالایی برخوردار است. مجموعه لوکس باکس ، اولین و تخصصی ترین کارخانه تولید جعبه های چوبی در کشور ، با سال ها تجربه در طراحی و ساخت انواع باکس های شکیل و خاص چوبی ، می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت برای شما اجرا کند. شما می توانید برای زیباتر شدن اتاق ، محل کار و منزلتان به کمک وسایل ساده ای همچون چوب و جعبه های تزئینی چوبی بسیار زیبا و منحصر به فرد لوکس باکس ، برای نگهداری وسایل خود اعم از خشکبار، دمنوش  ، زیورآلات و جواهرات و ... استفاده نمایید و از دکوراسیون خود لذت ببرید.

 🧐 جعبه های چوبی هنری لوکس باکس

 جعبه های چوبی و MDF لوکس باکس  ، در برابر رطوبت، پوسیدگی و همچنین خوردگی توسط حشرات از جمله موریانه کاملا مقاوم است از اين رو حتي براي مناطق مرطوب هم قابل استفاده هستند . مانند 

جعبه کادو آجیل و خشکبار پذیرایی لوکس باکس کد LB26-11

 

                                                  

جعبه نفیس دمنوش پذیرایی تی بگ لوکس باکس کد LB120-W

 

  🧐طرح جعبه های چوبی نفیس و صادراتی لوکس باکس

تنوع بالای جعبه های لوکس باکس ، در طرح و ابعاد متنوع این امتیاز را فراهم کرده است تا طیف وسیعی از سلیقه ها را در بر گیرد . طراحی بیرونی جعبه های چوبی لوکس باکس ، به گونه ای است که با برش های تزیینی زیبا بر روی قسمت درب و یا بدنه جعبه با طرح های مختلف اصیل  و سنتی _ کلاسیک موجب شده تا به ارزش هنری این باکس های چوبی افزوده شود . نمونه ای از این برش ها و طرح ها می توان به طرح اسلیمی ، خاتم ، گره چینی و برش های ساده  و تزیینی زیبا اشاره کرد.

🧐 مشخصات جعبه های چوبی لوکس باکس 

این جعبه های چوبی، در ابعاد  مختلف و در انواع دسته بندی ها با کارآیی مختلف ساخته و به بازار عرضه می گردد. دوست داریم بدانید که برای ساخت این جعبه ها از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده شده و تیم لوکس باکس  در تلاش است تا جعبه های چوبی منحصر به فردی را به دو صورت فردوش تکی و فروش عمده به دست شما بزرگواران برساند . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش عمده جعبه های چوبی لوکس باکس می توانید بر روی لینک آبی این مقاله کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید. 

از جمله برخی از مشخصات باکس های چوبی مجموعه لوکس باکس:

  • دارای پارتیشن بندی داخلی با قابلیت ثابت و یا پرتابل (برداشته شدن)
  • جعبه های مناسب پذیرایی جهت انواع دمنوش ها ، آجیل و خشکبار ، هدیه و جواهرات
  • در دو رنگ گردویی روشن و تیره
  • دارای یراق آلات فلزی و چوبی (قفل و لولای فلزی و چوبی )

                                                  

🧐 ورق های چوبی مناسب  جهت ساخت و تولید باکس های چوبی به صورت حک و لیزر

در انتخاب جنس و نوع ورقه ها  در طراحی و ساخت باکس های فانتزی لوکس باکس ، جهت حکاکی لیزر به برخی نکات باید دقت کرد تا بتوان جعبه های چوبی را در تیراژ بالا بدون هیچ مشکلی تولید کرد .چوب هایی که مورد استفاده لیزر چوب قرار می گیرد حتما از جنس MDF و نهایت تا سه میل ضخامت دارند که بتوان با برش ها و حکاکی های ظریف و دقیقی که روی آن می شود به تولید انواع جعبه های چوبی پرداخت ، که در ادامه به برخی نکات اشاره کرده ایم :

•          کیفیت ورق ها باید به گونه ای باشد که لیزر کاملا از آن عبور کرده و برش کامل صورت گیرد.

•          حکاکی روی ورق ها نباید زبر شود.

•          ضخامت یک دست در همه ورق ها.

•          جنس و برند روکش.

 

🧐 نکاتی در رابطه با بسته بندی محصولات با جعبه های چوبی لوکس باکس

در دنیای امروزی باید به این موارد توجه ویژه داشت که بسته بندی یکی از شیوه های تبلیغ و فروش بیشتر در عرصه کسب و کارهای مختلف است و در این بین بهترین نوع این بسته بندی ها می تواند جعبه های چوبی با ویژگی های کاربردی و ماندگاری بالا و محافظت بیشتر محصول و نیز بالا بردن سطح کیفی آن از طریق افزایش جلوه ظاهری و نمای بهتر محصول که نتیجه آن جلب نظر هر چه بیشتر مشتری است ، باشد. باکس های چوبی فروشگاه آنلاین لوکس باکس ، با طرحها و رنگهای متنوع و با زیبایی های خاصی طراحی و تولید می شوند و کاربردهای متنوعی دارد. پیشنهاد ما برای شما جهت ماندگاری بالا در عرصه تبلیغات استفاده از جعبه های کاربردی با طرح و لوگوی خاص خود شما است که لوکس باکس این قابلیت را رو تعداد 70 عدد جعبه برای مشتریان عزیز خود امکان پذیر کرده است . مصارف جعبه های تبلیغاتی بیشتر در جشن ها ، همایش ها ، مناسبت های مذهبی و اعیاد می باشد. با هدیه این جعبه ها به دوستان ، مشتریان و زیر مجموعه های شرکتی خود نامتان را ماندگار کنید و سالها در کنارشان بدرخشید.

                                                  

🧐 چرا باکس های چوبی هنری لوکس باکس

اولین و تخصصی ترین کارخانه تولید جعبه های چوبی نفیس و سفارش انواع جعبه ها با تحویل فوری ارسال به کل کشور ، همراه با قیمت مناسب ، تنوع بالا ،استفاده از بهترین mdf و متریال درجه یک ، محصول با کیفیت و اصالت ایرانی ، زیبایی ظاهری ، ظریف و حالات شبیه به چوب ،ظروف چوبی کاربردی ،این محصولات چوبی را با هنر نمایی مجموعه خلاق و هنرمند خود ، به هنرهایی ماندگار تبدیل کرده است و همین ویژگی و قابلیت ها موجب شده تا شرکت تولیدی لوکس باکس ،  یک فروشگاه قابل اعتماد برای خرید شما عزیزان باشد.  

🧐 پشتیبانی خرید از فروشگاه آنلاین لوکس باکس

دوست عزیزم، می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال و یا به منظور پیگیری خرید خود، با ما از طریق پشتیبانی آنلاین وب سایت  فروشگاه لوکس باکس با ما در تماس و ارتباط باشید .