عرضه انواع جعبه چوبی متناسب با بودجه شما

آیا برای کسب و کارخود به دنبال هدایای تبلیغاتی چوبی لوکس و ارزان قیمت اما با کیفیت مناسب هستید ؟؟؟ اما در مورد کیفیت و قیمت آن برای شرکت و برند خود مطمئن نیستید؟ پیشنهاد ما به شما عزیزان انواع جعبه های چوبی نجاری و پذیرایی لوکس باکس است که به عنوان تنها کارخانه تولید کننده انواع باکس های پذیرایی تبلیغاتی ، اقدام به طراحی و عرضه جعبه های چوبی شیک در دسته بندی های گوناگون کرده است تا شما عزیزان با خیالی آسوده و مطمئن بتوانید جعبه تبلیغاتی سازمانی مورد نظرتان را با قیمتی مناسب و اقتصادی و با هر بودجه ای ، سفارشی سازی و تهیه نمایید.

                                                    

😇این مقاله دقیقا برای پاسخ دادن به سوالات شما و معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی چوبی و شیشه ای از مرکز بورس جعبه های چوبی لوکس در تهران است. با ما همراه باشید ...

  • جعبه پذیرایی چوبی

  • نکات خرید انواع جعبه پذیرایی چوبی +لوکس باکس

  • انواع جعبه هدیه تبلیغاتی مناسبتی چوبی لوکس

  • چرا جعبه پذیرایی چوبی تبلیغاتی بخریم ؟

  • تولید جعبه چوبی ، ساخت انواع جعبه چوبی لوکس

  • خرید جعبه پذیرایی چوبی با بهترین قیمت

                                                  

🧐جعبه پذیرایی چوبی

جعبه های پذیرایی ، یکی از باکس های زیبا و بسیار شکیلی هستند که همراه با تنقلات و خوراکی های مختلف ، نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کنند.  جعبه های پذیرایی رومیزی ، جعبه هایی بسیار کاربردی و در عین حال شیک و لوکس برای پذیرایی از مهمانان در منزل و یا محیط کار بوده و بسیاری از شرکت ها از این وسیله چوبی برای تبلیغات خود به عنوان جعبه هدیه تبلیغاتی استفاده می کنند . جعبه های پذیرایی چوبی لوکس ، باکس هایی با تعدادی تقسیم بندی داخلی و منحصر به فرد برای نگهداری انواع دمنوش تی بگ و چای کیسه ای و تنقلات ، آجیل و میوه خشک و ... بوده که به عنوان جعبه دمنوش پذیرایی و یا جعبه آجیل و خشکبار چوبی مورد استفاده قرار می گیرند .

جعبه های پذیرایی چوبی با تنوع بالا در ابعاد ، رنگ ، جنس و شکل ظاهری ، پاسخگوی هر سلیقه ای بوده و قابل استفاده در منزل ، محیط کار ، هتل ها و رستوران ها و ... می باشند.

                                                  

🧐خرید انواع جعبه پذیرایی چوبی + لوکس باکس

برای خرید جعبه پذیرایی چوبی و تبلیغاتی، باید به یک سری نکات توجه نمایید تا یک خرید هوشمندانه و با کیفیت را تجربه نمایید:

  1. جنس و کیفیت جعبه پذیرایی : با توجه به وجود انواع مختلفی از جعبه های پذیرایی موجود در بازار ، جعبه های چوبی در میان جنس های مختلف ، با توجه به استحکام ، مقاومت ، دوام و ماندگاری بالا ، کیفیت قابل قبول تری را داشته و اغلب مخاطبین، جعبه های پذیرایی تبلیغاتی چوبی را با توجه به هارمونی گرم و شکیل بودن به سایر جنس ها ترجیح می دهند.
  2. طراحی بیرونی و داخلی جعبه پذیرایی : در موقع خرید جعبه پذیرایی چوبی باید به نوع نجاری و یا لیزری بودن و ظرافت و دقت به کار رفته در طراحی و ساخت جعبه پذیرایی تبلیغاتی توجه نمود تا ضمن زیبا و جذاب بودن ، نفیس و ماندگار باشد.
  3. نوع یراق آلات ، ابعاد و اندازه جعبه چوبی : جعبه های پذیرایی با استفاده از یراق آلات (قفل و لولا ) مختلف در ابعاد و اندازه های متفاوتی طراحی می شوند تا با ابعاد استاندارد خود ، قابل استفاده در هر محیطی باشند. توجه نمایید که جعبه های چوبی همراه با یراق آلات فلزی ، قفل کلاسیک و لولاهای فلزی ،گزینه بهتری برای خرید جعبه پذیرایی هستند .
  4. تعداد تقسیم بندی و نوع کاربری جعبه پذیرایی تبلیغاتی : برای این که جعبه پذیرایی چوبی تبلیغاتی مورد نظر شما در کنار زیبایی ، کارآیی هم داشته باشد ، باید به نوع آن و تعداد پارتیشن بندی داخلی آن دقت کنید تا بتوانید اقلام خوراکی مورد نظرتان را بدون هیچ دغدغه ای و بدون هیچ افت کیفیتی و با حفظ تازگی ، داخل این باکس های رومیزی ذخیره سازی و به بهترین شکل ممکن نگهداری نمایید.
  5. قیمت جعبه پذیرایی چوبی : و در پایان با توجه به نکات بالا و کیفیت جعبه پذیرایی و نوع نجاری (حاصل هنر دست ) و لیزری بودن آن می توانید یک جعبه پذیرایی چوبی با کیفیت و با قیمت مناسب را تهیه نمایید.  

                                                  

🧐انواع جعبه هدیه تبلیغاتی مناسبتی چوبی لوکس

معمولا دادن هدایای تبلیغاتی در مناسبت های مختلف مانند اعیاد، عید نوروز ، شب یلدا و سایر مناسبت ها ، یکی از بهترین روش های بازاریابی و تبلیغات است ، مشروط بر آن که نوع هدیه تبلیغاتی مورد نظر شما، ضمن زیبایی ظاهری ، باید  کاربردی هم باشد و بتوان از آن در محیط های مختلف بنا بر نیاز و سلیقه خود استفاده نمود . ویژگی هایی که جعبه های پذیرایی چوبی لوکس باکس دارند و همراه با برند و نام تجاری شما ، گزینه پیشنهادی بسیار خوبی برای معرفی برند و نام تجاری شما هستند. با توجه به تنوع بالای جعبه های چوبی لوکس باکس ، انواع مختلفی از این جعبه های تبلیغاتی و سازمانی وجود دارد تا بتوانید با خیالی آسوده و بر اساس سبک و سیاق سلیقه خود ، جعبه چوبی تان را تهیه و خریداری نمایید. نمونه جعبه های تبلیغاتی چوبی لوکس باکس عبارت اند از :

yesجعبه پذیرایی آجیل و خشکبار چوبی : جعبه های آجیل و خشکبار چوبی لوکس باکس ، با توجه به طراحی داخلی منحصر به فرد و ویژه برای انواع خشکبار، با داشتن طراحی داخلی پرتابل ( متحرک) و دوبل (ارتفاع نسبتا کم پارتیشن بندی داخلی از سطح جعبه ، به منظور جلوگیری از مخلوط شدن محتویات داخلی در جابجایی ها )  برای انواع خشکبار و میوه خشک طراحی شده و از این باکس های چوبی نیز می توان برای بسته بندی چوبی نفیس و صادراتی انواع خشکبار، زعفران و پسته نیز استفاده نمود.  مانند :

👈جعبه آجیل و خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB24-0

yesباکس دمنوش تی بگ پذیرایی : جعبه های پذیرایی دمنوش تی بگ لوکس باکس، با توجه به تعبیه تعدادی مقسم همراه با برش های هلالی شکل به منظور سهولت در استفاده از محتویات داخلی جعبه دمنوش، مناسب برای قرار دادن انواع دمنوش ، تی بگ و هر آن چه که ملزومات یک نوشیدنی است ، هستند . البته طراحی برخی از این جعبه های دمنوش به گونه ای است که در کنار مقسم های آن ، محفظه ای گرم نگهدارنده برای قوری و محتویات داخلی در نظر گرفته شده است که به عنوان جعبه وارمردار چوبی دمنوش ، می تواند تکمیل کننده پذیرایی لوکس شما عزیزان باشد.

👈جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB22-0

yesجعبه چوبی ویژه شب یلدا: لوکس باکس با توجه به مناسبت های مختلف ، اقدام به طراحی و تولید باکس های چوبی متناسب با فضای آن مناسبت را همراه با نمادی از آن به عنوان جعبه کادویی آجیل و خشکبار لوکس می نماید که این باکس های زیبا و جذاب در نهایت دقت و ظرافت متناسب با سلیقه شما  ، توسط تیم خوش ذوقی طراحی و تولید می شود تا افرادی که دغدغه تهیه یک هدیه مناسب را دارند ، بتوانند از این جعبه های چوبی لوکس و مناسبتی برای هدیه تبلیغاتی منحصر به فرد خود استفاده نمایند و یک خاطره زیبا ، گرم و به یاد ماندنی را برای عزیزان خود رقم بزنند. نظیر :

👈 جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار شکلات پی وی سی (PVC) ویژه عید نوروز لوکس باکس کد Noruz02

👈جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA02

جعبه شیرینی چوبی تبلیغاتی: امروزه جعبه های شیرینی چوبی با توجه به نوع جنس متفاوت خود از چوب و ام دی اف ، جایگزین بسیار خوبی برای انواع جعبه های شیرینی کاغذی و مقوایی هستند که ضمن زیبایی و شکیل بودن ، بسیار کارآمد بوده و همراه با برند و نام تجاری شما ، گزینه بسیار خوبی برای نشان دادن برند تجاری شما و وفادارسازی مشتریانتان می باشند. مانند :

👈جعبه هدیه کادو شیرینی چوبی لوکس باکس کد LB701

👈جعبه هدیه کادو شیرینی چوبی لوکس باکس کد LB702

ناگفته نماند که شما عزیزان علاوه بر نمونه جعبه های پذیرایی چوبی تبلیغاتی لوکس باکس، می توانید جعبه مورد نظر را با حک و یا پلاک برند و نام تجاری خود سفارشی سازی نمایید تا در خط تولید کارخانه لوکس باکس قرار گیرد.

                                                 

🧐چرا جعبه پذیرایی چوبی تبلیغاتی بخریم ؟

جعبه های پذیرایی چوبی با توجه به این که سبکی جدید برای پذیرایی در منزل و یا محیط کارهستند ، ضمن زیبایی و جذاب بودن ، بسیار کاربردی نیز بوده و می توانند یک هدیه تبلیغاتی چوبی لوکس و بهترین انتخاب برای معرفی برند شما عزیزان باشند که با توجه به کیفیت بالای ناشی از مواد اولیه درجه یک از چوب ، برند شرکت شما ، با ماندگاری بالا ، برای طولانی مدت در ذهن مخاطب خاص شما جاودانه خواهد شد. از دیگر مزیت های انتخاب جعبه پذیرایی به عنوان هدیه تبلیغاتی سازمانی می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • نوعی هدیه و جعبه خاص برای معرفی برند شرکت و یا محصول شما
  • قابل استفاده به عنوان یک وسیله دکوری و کاربردی شیک
  • قابل استفاده به عنوان جعبه دمنوش و یا جعبه آجیل چوبی
  • جذب و وفادارسازی مشتریان خود با حک و پلاک شدن نام برند شما بر روی جعبه پذیرایی تبلیغاتی
  • استفاده به عنوان بسته بندی چوبی صادراتی و نفیس
  • و ...

                                                  

🧐تولید جعبه چوبی ، ساخت انواع جعبه چوبی لوکس

شرکت لوکس باکس با سالها تجربه در زمینه  طراحی و تولید جعبه های چوبی، آماده انجام سفارشات خرد و عمده شما مشتریان عزیز به صورت سفارشی می باشد. لوکس باکس با استفاده از به روز ترین تجهیزات مربوط به صنعت چوب و با بهره مندی از متریال و مواد اولیه درجه یک از چوب طبیعی ، راش و ام دی اف با روکش چوب همراه با یراق آلات فلزی و چوبی درجه یک، با تنوع بالا در شکل ظاهری و نوع تقسیم بندی داخلی ، اقدام به عرضه انواع جعبه های پذیرایی چوبی نموده است و از آن جا که درصدد کسب رضایت مشتریان خود است ، این امکان را برای این عزیزان فراهم نموده است تا بتوانند با ثبت سفارشات خود حداقل با 70 عدد جعبه ، جعبه پذیرایی تبلیغاتی چوبی مورد نظر را با برند و نام تجاری خود به دو صورت حک و پلاک شده ، سفارشی سازی و یا با ارائه طرح و ایده مورد نظر بتوانند جعبه تبلیغاتی مخصوص به خود را داشته باشند . شما عزیزان می توانید برای مشاهده نمونه های جدید جعبه های چوبی لوکس باکس ، به صفحه اینستاگرام و یا وب سایت فروشگاه لوکس باکس ،  مراجعه نمایید.

                                                  

🧐خرید جعبه پذیرایی چوبی  با بهترین قیمت

با توجه به مخاطب پسند بودن و استقبال بی نظیر افراد و شرکت های مختلف از جعبه های پذیرایی چوبی و شیشه ای ، جعبه پذیرایی می تواند یک دکوری شیک و در عین حال بسیار کارآمد برای نگهداری انواع دمنوش ، تی بگ و یا آجیل و خشکبار و .... باشد که با ایجاد بازخورد مثبت در ذهن مخاطبین شما، بهترین و مناسب ترین پیشنهاد برای انتخاب هدایای تبلیغاتی سازمانی مناسبتی است و شما عزیزان با خرید از لوکس باکس ، با خرید بی واسطه و مستقیم از کارخانه می توانید جعبه پذیرایی تبلیغاتی مورد نظر را با قیمت عمده و یا با تخفیف 10% الی 15% درصد از فروشگاه معتبر و شناخته شده لوکس باکس تهیه کرده و لوگوی خود را بر روی آن با لیزر حک و یا به صورت چاپی و پلاک فلزی ، طراحی نمایید.

yesسخن پایانی...

اگر به دنبال یک جعبه پذیرایی شیک برای مشتریان خاص خود هستید ، پیشنهاد ما به شما خرید ارزان و با کیفیت انواع جعبه های تبلیغاتی چوبی لوکس باکس است که به شما پیشنهاد می کنیم از مجموعه هدایای نفیس و لوکس ما دیدن نمایید . شما عزیزان در فروشگاه لوکس باکس می توانید بهترین هدایای تبلیغاتی چوبی و شیشه ای را با بهترین و مناسب ترین قیمت پیدا کنید. همین حالا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق وب سایت ما و یا شماره تماس 44051339-021  در ارتباط باشید .