انواع جعبه های چوبی لوکس باکس

                                                   

جعبه های چوبی موجب می‌شود تا شما با مقرون‌ به ‌صرفه ترین هزینه‌ ها متمایز ترین ایده پردازی ‌ها را به نمایش بگذارید. با خرید باکس ‌های دکوری و فانتزی لوکس ، به‌ سادگی می ‌توانید فضای مرتبط با منزل خود و یا حتی دفتر کارتان را به شکلی متفاوت دیزاین نمایید. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا باکس‌ های فانتزی و نفیسی  را که وب‌ سایت لوکس باکس با آخرین طرح‌ های به روز  و شیک ، برای شما فراهم کرده است ، را برای شما به نمایش بگذاریم. شما می‌ توانید با سفارش سازی کردن این محصولات متناسب با سایز، طرح و رنگی که خود در ذهن دارید، طرح مورد نظر خود را به ما سفارش دهید تا تولید جعبه چوبی سفارشی همراه با درج لوگوی شما عزیزان صورت گیرد. اگر می‌ خواهید یک میزبانی حرفه ‌ای از عزیزان خود را داشته باشید و حسن سلیقه خود را به نمایش بگذارید به شما توصیه می ‌کنیم با ما همراه باشید.

😇موضاعاتی که در ادامه می خواهیم به انواع جعبه های چوبی لوکس باکس بپردازیم :

  1. انواع باکس های چوبی لوکس باکس

  2. آجیل و خشکبار

  3. جعبه پذیرایی لوکس باکس

  4. چای کیسه ای و دمنوش های گیاهی

  5. جعبه پذیرایی دمنوش و تی بگ لوکس باکس

  6. هدیه

  7. جعبه هدیه چوبی لوکس باکس

  8. جواهرات

  9. جعبه چوبی جواهرات لوکس باکس

  10. پذیرایی متفاوت و لوکس

  11. سینی های سرو و پذیرایی لوکس باکس

                                                  

🎁انواع باکس های چوبی لوکس باکس 

لوکس باکس تولیدکننده تخصصی انواع جعبه های چوبی در ایران می باشد. ساخت و طراحی انواع باکس های متنوع چوبی بنا به خواست و نیاز سفارش دهنده از جمله توانایی و تخصص ما در این مجموعه می باشد .تولید و ساخت انواع جعبه های چوبی شکیل و لوکس چای و دمنوش ، جعبه های چوبی پذیرایی ، جعبه های چوبی زعفران ، جعبه های چوبی شکلات ، جعبه های چوبی ساعت ، جعبه های چوبی عطر و ادکلن ، انواع جعبه های  وارمردار و انواع جعبه بنا به نیاز شما عزیزان است .

🌰آجیل و خشکبار

آجیل از دیرباز جایگاه به خصوصی را در بین ما ایرانیان داراست، به طوری که به یکی از نماد های فرهنگی ایران تبدیل شده است.  آجیل و خشکبار متشکل از میوه های خشک شده و همچنین انواع مغز دانه هاست. واژه ی خشکبار که در گذشته به صورت خشکه بار استفاده می شده است، توسط گذشتگان ما در شب نشینی ها و نظایر آن خورده می شد. خشکه بار ها تشکیل شده از تمام میوه ها و مغز دانه هایی است که امکان خشک کردن و نگهداری طولانی مدت آن وجود دارد.

امروزه افزایش مصرف آجیل و خشکبار در رژیم غذایی به علت فواید و مزایای بسیاری که در امر سلامت دار است توصیه می شود . مغزها حاوی مواد مغذی و ریز مغذی هایی مانند ویتامین آ، فسفر، منیزیم و دارای ترکیبات امگا 3 هستند که این مواد مغذی نقش مهمی در بدن ایفا میکنند و مصرف مناسب آن ها ریسک بیماریهای قلبی و عروقی را بین 20 تا 50 درصد کاهش میدهد .

🤨 تاثیر بر وزن

اما نقش آجیل و مغز ها در درمان چاقی، با توجه به انرژی  بالای آنها هنوز به درستی شناخته نشده است. محققان عنوان می کنند مصرف مغزیجاتی نظیر گردو، بادام، فندق و بادام زمینی می توانند در کاهش وزن و همچنین کاهش احتمال چاقی موثر باشند .یافته ها نشان می دهد افرادی که مغزیجات آجیلی می خورند نه تنها اضافه وزن کمتری دارند بلکه از شانس ۵ درصدی کاهش ریسک چاقی و اضافه وزن هم برخور دارند. در گذشته این تصور وجود داشت که مغزیجات آجیلی یک ماده غذایی پرچرب با کالری بالا هستند، و گزینه مناسبی برای افرادی که می خواهند کاهش وزن داشته باشند نیست، در حالی که امروزه چنین نیست .

                                         

🎁جعبه پذیرایی لوکس باکس

جعبه پذیرایی ابزاری بسیار کاربردی برای پذیرایی از مهمان در منزل و محیط کاری است که برای نگهداری انواع آجیل  ، دمنوش‌‌ها و شکلات مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. یکی از وسایل نفیسی که ظرافت‌‌های آن هر بیننده‌‌ای را به خود جذب می‌‌کند همچنین جعبه پذیرایی را می‌‌توانید به عنوان کادو یا هدایای تبلیغاتی به دوستان یا آشنایان خود اهدا کنید. اندازه‌‌ی آن به گونه‌‌ای است که به راحتی داخل کشو محل کار و یا آشپزخانه جای می‌‌گیرد و در زمان‌‌های مختلفی می‌‌توانید مواد داخل آن را مورد استفاده قرار دهید. جعبه پذیرایی، باکسی است که دارای قسمت بندی‌‌های متفاوتی است که حجم متفاوتی از محتویات را در خود جای می دهند. تنوع موجود در بازار مربوط به اندازه، تقسیم بندی‌‌های داخل جعبه و جنس آن می‌‌باشد. انتخاب طرح و جنس مناسب، به کاربردی بودن آن کمک شایانی می کند.

😋چای کیسه ای و دمنوش های گیاهی

در تعریف دمنوش باید گفت که دمنوش یک نوع نوشیدنی است که در آن جزئی از گل، برگ، ساقه، دانه و ریشه و یا حتی پوست گیاهان که قابلیت حل شدن در آب را داشته باشند به صورت خشک یا تازه مورد استفاده قرار می گیرند. دم کردن یعنی گرفتن عصاره گیاه به وسیله جوشاندن در آب. این روش متداول ترین و قدیمی ترین روش به کار بردن داروهای گیاهی است.
از زمان های بسیار دور انواع دمنوش ها برای درمان و خوش طعم کردن غذاها و یا حتی به عنوان دسر و پیش غذا استفاده می شده است. کم کم با تجربیاتی که افراد در زمینه خوراکی ها به دست آوردند برای درمان برخی از بیماری ها هم از انواع دمنوش های گیاهی بهره می بردند دمنوش های گیاهی مفید و معجزه گری که به سادگی می توان در خانه آنها را تهیه کرد و از نوشیدن آنها و خواص بی شمارشان لذت برد. از خواص دمنوش های گیاهی می توان به رفع خستگی چشم ، آرامبخشی، بهبود سرماخوردگی، خواب‌آوری، بهبود تمرکز حواس و ... می توان اشاره کرد.

                                        

😋جعبه پذیرایی چای کیسه ای  دمنوش و تی بگ لوکس باکس

این جعبه ها با هدف نظم دادن به بسته های دمنوش، چای کیسه ‌ای یا انواع نوشیدنی های پودری  طراحی و ساخته شد .جعبه های پذیرایی و دمنوش ارائه شده ازلوکس باکس  در طرح و ابعاد مختلف ضمن زیبایی که به میز پذیرایی شما عزیزان می بخشند بسیار کاربردی بوده و قطعا حسن سلیقه و میزبانی آسانی را برای شما عزیزان به همراه خواهند داشت . طراحی داخلی جعبه های چوبی دمنوش تی بگ  به گونه ای است که قسمت داخلی جعبه به وسیله پارتیشن بندی های مجزا و ضخامت مناسب منظور نگهداری انواع  دمنوش های گیاهی ، چای کیسه ای و تی بگ و با اتصال به بدنه جعبه ضمن جداسازی محتویات داخلی جعبه ، با ظرفیت های مختلف ، نظم و چیدمان خاصی را به انواع نوشیدنی ها و دمنوش ها می بخشد . در طراحی داخلی جعبه های دمنوش پذیرایی لوکس باکس ، برش های هلالی شکل جهت استفاده آسان تر شما عزیزان از محتویات داخلی تعبیه و طراحی شده است .همچنین با دوبل کار شدن درب جعبه استحکام و زیبایی این باکس های چوبی دوچندان شده است. مانند

جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB22-0

 

🥰هدیه 

هدیه دادن شاید یکی از قدیمی ترین فعالیت های انسانی باشد که به ما قبل تمدن بشر و به خاستگاه گونه ما بر می گردد. بطوری که حتی در فرهنگ ابتدایی غارنشینی، هدیه دادن فعالیت متداولی برای ابراز و جلب علاقه و محبت دیگران بوده است. نوع دیگر هدایا به عنوان یک نماد و سمبلی تعریف می شده است که رهبران قبیله یا دسته ها برای قدردانی یا احترام به یکدیگر تقدیم می کردند.

❤جعبه هدیه چوبی یک جایگزین مناسب برای پاکت های کادویی یا کاغذ کادو محسوب می­شود. ساخت این جعبه های چوبی به گونه­ای انجام می­گیرد که آثار هیچگونه جای پیچ، میخ و … در بیرون آن دیده نمی شود. ظاهر زیبا، طبیعی و لطیف چوب باعث شده است که افراد زیادی استفاده از جعبه هدیه چوبی را برای کادو های فانتزی خود ترجیح بدهند و به این جعبه ها روی بیاورند. طراحی داخلی  این باکس های رائه شده از لوکس باکس به صورتی است که که ضمن طراحی منحصر به فردی که دارد بسیار کاربردی بوده و قابلیت استفاده برای هدیه دادن به افراد خاص یا مراسمات مختلف را دارد . ضمن خوشحال کردن طرف مقابلتان در واقع دوبار به او هدیه ای ارزشمند را تقدیم می نمایید ، یک بار به دلیل وقت و احترامی که برای آن فرد قائل شده اید و بار دیگر به خاطر جعبه لوکس هدیه _ کادویی گل چوبی لوکس باکس  ، که شما عزیزان بر حسب سلیقه خود می توانید داخل این جعبه هدیه چوبی را با پوشال و برگ های خشک رنگی تزیین نمایید و حسن سلیقه خود را به نمایش بگذارید. مانند 

جعبه گل هدیه کادو ولنتاین لوکس باکس کد LB201

 

                                         

💍 جواهرات

در دو هزار سال پیش از میلاد ، ساکنان فلات ایران ،ساختن جواهرات و زیور آلات را با دانه و مهره هاى رنگى آغاز کردند و بدین گونه ،علاقه خود را به تزئینات و زیور آلات نشان دادند. در زمان هخامنشيان ،کار با طلا و هنر جواهر سازى ، نتيجه  هماهنگى سنت هاى مختلف ،به روشى  بسيار ماهرانه بود. تعدادى از جواهرات و زیورآلات داده شده مربوط به اين دوره ،شامل بازوبند ،پلاک ،شمسه ،دستبند ،انگشتر ،دکمه ،مهره ،گردنبند ،سنگ هاى قيمتى و ...است .

💍جعبه جواهرات برای محافظت از طلا و جواهرات قیمتی، مورد استفاده قرار می گیرد. وسیله ای بسیار کاربردی و مفید است و ظاهر جعبه جواهرات در اولویت دوم اهمیت قرار دارد. جعبه جواهرات باید به خوبی از طلا و زیور آلات گرانبهایتان محافظت کند، از گره خوردن آنها در هم پیشگیری کند و نگذارد در معرض هوا و گرد و غبار قرار داشته باشند . اما اگر جعبه جواهرات را به قصد محافظت از زیور آلات گرانبهای خود خریداری می‌کنید (نه صرفا برای تزئین و دکور اتاق)، توصیه می‌کنیم حتما سراغ نمونه‌های جعبه جواهرات چوبی لوکس باکس ، بروید. چوب از شکل‌گیری رطوبت در فضای داخلی جعبه پیشگیری می‌کند. همچنین نوعی عایق ‌بندی مناسب برای طلا و جواهرات بشمار می ‌رود. چوب ذاتا زیباست و رنگ  ‌های جذابی دارد و به تزئینات زیادی نیاز ندارد. یعنی در عین سادگی بسیار شیک است و با هر دکوری هم ست می ‌شود. مانند 

جعبه جواهرات طلا هدیه ساعت انگشتر لوکس باکس کد LB302-N

 

👌 پذیرایی متفاوت و لوکس

دور همی و مهمانی برای همه خوشایند است. یک پذیرایی کم خرج و ایده آل از مهمان، از جمله اهدافی محسوب می ­شود که هر میزبانی به آن می اندیشد. برای برگزاری یک مهمانی، قدم اول آن است که از دعوت و پذیرش مهمان نترسید. برای حل این دغدغه، بهتر است مهمانی خود را هر چه ساده تر ولی باشکوه تر برگزار کنید. راه هایی وجود دارد که می­توانید یک مهمانی کم هزینه ولی با میزبانی عالی را به نمایش بگذارید. در اینجا می­خواهیم ترفندی را برای یک پذیرایی ساده و شیک و در عین حال متفاوت و منحصر به فرد را با سینی های چوبی و باکس های چوبی لوکس باکس به شما پیشنهاد دهیم .

                                         

👌سینی های سرو و پذیرایی لوکس باکس

ظرف چوبی از گذشته تا به امروز در آشپز خانه‌های ما حضور دارند. از ظروف چوبی مورد استفاده می‌ توان به کاسه چوبی، بشقاب چوبی، سینی چوبی و … اشاره کرد. سرو سالاد در داخل یک کاسه چوبی زیبا، مطمئناً برای شما و مهمانانتان  لذت‌ بخش خواهد بود. اولین نکته در مورد استفاده از ظروف چوبی، حس طبیعی بودن و لذت در دست گرفتن یک وسیله ۱۰۰ درصد طبیعی و زنده است. سینی های چوبی لوکس باکس ، امروزه کاربردهای بیشتر نسبت به گذشته دارند . علاوه بر کاربردهای قبلی ، سینی سرو چوبی امروزه کاربرد تزیینی و دکوراتیو نیز پیدا کرده اند .گاهی برای سرو فست فود ، یا پیش غذاها و یا حتی به عنوان وسیله ی تزئینی برای قرار دادن شمع و گل مورد استفاده قرار می گیرد .

 سینی های چوبی لوکس باکس ، با طراحی منحصربه فرد خود برای استفاده در مهمانی شما بسیار مناسب است. اگر علاقه مند به ظروف چوبی هستید و به دنبال ظرفی خاص برای پذیرایی از مهمانان خود هستید، این سینی های سرو و پذیرایی ، را انتخاب کنید. سینی پذیرایی چوبی ، یکی از پر کاربرد ترین سینی‌‌ها بوده که تماما از چوب طبیعی ساخته شده و با حک شدن طرح های بسیار زیبا به صورت چاپی و حکی ، در قسمت کف سینی ، جلوه ای بی نظیر داشته و چشم هر مخاطبی را به خود جلب می کند. به کار بردن متریال درجه یک نظیر چوب طبیعی در ساختار این سینی های پذیرایی ضمن دارا بودن زیبایی خاص با محیط هم سازگار و در برابر ضربه و وزن بالا هم بسیار مقاوم می باشد. طراحی منحصر به فرد سینی پذیرایی های لوکس باکس ، موجب شده تا به سبب وجود دستگیره حمل و استفاده از آن آسان تر باشد و با وجود دیواره هایی نسبتا بلند مانع از واژگونی لیوان ها می شود . این سینی های چوبی همان طور که از ظاهرش مشخص است، برای جا به جایی راحت دارای دسته می باشد و همراه با ابعاد مناسب ، ظرفیت متفاوتی را برای استکان دارند و همراه متریال مرغوب ، باعث شده تا بتوانید از این سینی ها برای داشتن یک پذیرایی شیک و آسان استفاده نمایید . قابل ذکر است که سینی های چوبی پذیرایی لوکس باکس ، به جهت استفاده از مواد عایق کننده و براق کننده ای که دارند ، سبب ماندگاری و کیفیت بیشتر این سینی ها شده که برای تمیز کردن آن پیشنهاد می شود تا از یک دستمال مرطوب استفاده نمایید . اگر به دنبال خرید سینی هستید که بتواند همیشه حس تازگی را در خانه شما به همراه داشته باشد ، سینی های پذیرایی چوبی لوکس باکس ، با طرحی ساده و در عین حال جذابی که دارند بهترین انتخاب برای پذیرایی محسوب می شوند.نظیر 

سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB511

 

در حال حاضر می توانید تصمیم بگیرید و پس از انتخاب یک جعبه و یا سینی چوبی لوکس در وب سایت  فروش آنلاین لوکس باکس ، هزینه آن را پرداخت کرده  و سفارش خود را درب منزل در سراسر نقاط کشور تحویل بگیرید.

                                                  

برای ثبت سفار در وب سایت لوکس باکس باید مراحل زیر را طی نمایید:

1- جعبه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

2- پس از انتخاب محصول با زدن کلید افزودن به سبد خرید محصول را به سبد خرید خود اضافه نمایید.

3- شما می توانید تعداد جعبه های  خود را افزایش دهید یا آن را از سبد خود حذف نمایید. همچنین می توانید با کلیک بر روی روش های ارسال از تمامی شرایط ارسال با خبر شوید.

4- اطلاعات خود را به صورت کامل وارد نمایید.

5- دکمه ثبت سفارش را کلیک کنید.

6- اطلاعات بانکی خود را وارد کنید تا جعبه مورد نظر شما ثبت شود.

yesسخن پایانی ... 

سپاس گزار شما عزیزان هستیم که ما را در این مقاله از لوکس باکس نیز همراهی نمودید . امیدوار هستیم که توانسته باشیم مطالب مفیدی را خدمت شما بزرگواران ارائه داده باشیم.