جعبه جواهرات لاکچری لوکس باکس

                                                  

معمولا جعبه جواهرات يک هدیه لوکس و زیبا برای خانم ها است. خانم ها و دختر خانم هایی که دکوراسیون اتاق برایشان مهم است، می توانند این جعبه های چوبی لوکس را روی میز خود قرار دهند و در عین زیبا کردن دکوراسیون اتاق خود ، از آن برای قرار دادن و نگه داشتن زیور آلات ، جواهرات ، ساعت و اکسسوری های خود استفاده نمایند. شکل ظاهری و طراحی داخلی و خارجی  جعبه جواهرات نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و شما عزیزان باید در هنگام خرید این نوع از باکس های چوبی لوکس ، به ابعاد ، متریال ، پارتیشن بندی داخلی جعبه ، آستر کشی داخل آن و ... توجه نمایید . جعبه های جواهرات انواع مختلفی دارد که شما عزیزان باید بر حسب سلیقه و نیاز خود آن را خریداری نمایید.

🙂 در ادامه با ما همراه شوید تا با انواع جعبه های جواهرات لاکچری لوکس باکس  و تنها کارخانه تولید انواع جعبه طلا جواهرات فانتزی چوبی در تهران ، آشنا شوید:

  1. جعبه جواهرات

  2. انواع جعبه های جواهرات لوکس

  3. مزیت استفاده از جعبه های جواهرات چوبی لوکس

  4. پارتیشن بندی داخلی جعبه جواهرات چوبی

  5. قفل دار بودن جعبه جواهرات و حفظ امنیت جعبه

  6. قیمت جعبه جواهرات چوبی لوکس

  7. از کجا یک جعبه جواهرات با کیفیت و لوکس بخرم ؟

                                                  

💍 جعبه جواهرات

همان طور که از نام این وسیله مشخص است، جعبه‌ ی جواهرات،  جعبه ای است که می ‌توان انواع مختلف زیورآلات طلا، نقره، گیره سر و را درون آن قرار داد. در واقع شما عزیزان می‌ توانید با خرید جعبه‌ ی جواهرات ،  تمامی زیورآلات خود را به صورت یک جا در این جعبه های لوکس مجتمع کنید و با خیال راحت همه‌ ی آنها را در یک مکان امن بگذارید ، بدون اینکه نگران گم شدن و عدم در دسترس بودن آن ها باشید . طراحی این جعبه های لوکس و منحصر به فرد  به گونه ای است که گردنبند، گوشواره و انگشتر دارای مکان مشخصی هستند و بدون هیچ‌گونه گره خوردگی در جای خود با نظم و ترتیبی خاص قرار می‌گیرند.

💍 انواع جعبه های جواهرات لوکس

نمونه های متنوعی از جعبه جواهرات در مدل های مختلف وجود دارد. در این بین یکی از بهترین نمونه ها برای نگهداری زیور آلات ، جعبه جواهرات چوبی لوکس است. این مدل از جعبه ها از نفوذ رطوبت به درون جعبه و اکسید شدن مصنوعات طلا و جواهرات جلوگیری می کند. اگر می خواهید از جعبه جواهرات چوبی استفاده کنید ، پیشنهاد می کنیم که از یک باکس جواهرات چوبی لوکس و منحصر به فرد استفاده کنید. جعبه های جواهرات چوبی از لحاظ متریال انواع مختلفی دارند :

جعبه جواهرات فلزی: این مدل از جعبه‌ ها از جنس فلز هستند و می ‌توانید انواع مختلف اکسسوری های خود را درون آن قرار دهید. این نوع جعبه ها از دوام و کیفیت خوبی برخوردار هستند و می‌توان انواع طلا را بدون نگرانی در این نوع از جعبه جواهرات نگه داشت.

جعبه چوبی:  جعبه جواهرات چوبی با هر دیزاین و دکوراسیونی قابلیت ست شدن را دارند وبا داشتن جنسی از چوب طبیعی و یا ام دی اف با روکش چوب ، جعبه بسیار مقاوم در برابر ضربه هستند.  جعبه‌ ی چوبی نسبت به سایر مدل ‌هایی که در بازار وجود دارد از لحاظ امنیتی ، کیفیت قابل قبول تری دارد. جنس چوب از شکل‌ گیری رطوبت در فضای داخلی جعبه جلوگیری می ‌کند و مانع از به وجود آمدن رطوبت در داخل جعبه می‌ شود .علاوه بر آن نوعی عایق بندی با دوام برای محافظت از جواهراتتان خواهد بود. اگر تمایل دارید که جعبه ‌ی چوبی را برای نگهداری جواهراتتان انتخاب کنید به سراغ جعبه های چوبی جواهرات لوکس باکس بروید ، چراکه این نوع از باکس های چوبی جواهرات ماندگاری و دوام بالایی دارند و با هرنوع دکوراسیونی قابلیت ست شدن را نیز دارند و به عنوان یکه هدیه ، هدیه ای خاطره انگیز خواهند بود . نظیر :

👈 جعبه جواهرات طلا ساعت هدیه چوبی لوکس باکس کد LB301-W

 

🤨 مزیت استفاده از جعبه های جواهرات چوبی لوکس

جعبه جواهرات کادو چوبی یکی از لوازمی است که در بازار برای قرار دادن هدیه‌ های لوکس و شیک و جواهرات و... در نظر گرفته می ‌شود. این روزها اغلب زنان زیورآلات و طلا و جواهرات متنوعی دارند که نگهداری از آنها به دقت زیادی نیاز دارد. اگرچه طلا بادوام است، ولی می تواند در مقابل ضربات محکم و اجسام تیز، دچار فرورفتگی و خراش شود به همین دلیل از جعبه جواهرات لوکس برای نگهداری زیورآلات خود می توانید استفاده کنید. در این حالت احتمال ضربه خوردن به جواهرات را کمتر می کنید و یکی دیگر از مزیت های باکس جواهرات چوبی این است که چوب از شکل‌ گیری رطوبت در فضای داخلی جعبه پیش گیری می‌ کند و همچنین نوعی عایق ‌بندی مناسب برای طلا و جواهرات نیز به شمار می‌ رود. چوب ذاتا زیباست و رنگ‌ های جذابی دارد و به تزئینات زیادی نیاز ندارد. یعنی در عین سادگی بسیار شیک است و با هر دکوری هم ست می‌شود.

                                                  

🤨 پارتیشن بندی داخلی جعبه جواهرات چوبی

یک جعبه جواهرات مناسب ، ضمن زیبایی باید کاربردی نیز باشد . پارتیشن بندی داخل جعبه جواهرات بسیار مهم است ، چراکه باید بتواند حجم و تعداد زیادی از زیورآلات و جواهرات را در خود جای دهد . بعضی از جعبه های جواهرات دارای کشو نیز هستند که همین ویژگی باعث گنجاندن تعداد بیشتری از جواهرات و کارآیی بیشتر این نوع از باکس های چوبی شده است . در ساخت و تولید جعبه چوبی جواهرات طلا لوکس باکس و طراحی  داخلی این جعبه های فانتزی ،  معمولا تعداد تقسیم بندی های داخلی زیاد در نظر گرفته شده است ، بدین صورت که قسمتی همراه با ردیف های اسفنجی جهت قرار دادن انگشتر و حلقه ها ، قسمتی با بالشتک به منظور قرار دادن ساعت و دستبند ها ، قسمتی جهت قرار دادن زیورآلات و اکسسوری ها و محلی دیگر برای قرار دادن عینک تعبیه و طراحی شده است . آستر کشی داخل جعبه های جواهرات لوکس، معمولا از نوع پارچه نفیس مخمل بوده بوده که ضمن زیبایی و جذابیتی که دارد ، از هرنوع خدشه و ضربه به محتویات داخل جعبه نیز جلوگیری می کند و قابل ذکر است که بعضی از جعبه های جواهرات پرتابل بوده و دارای فضایی یک تیکه و بدون مقسم نیز هستند مانند :

👈 جعبه جواهرات طلا ساعت هدیه چوبی لوکس باکس کد LB303-W

 

  • ابعاد : 13 * 23 * 31.5

  • جنس : ام دی اف با پوشش رنگی

  • یراق آلات : فلزی

  • رنگ : سفید

  • کاربرد : مناسب به عنوان جعبه جواهرات ، انواع کادو ( گل ، کادو ، جواهرات و ... )

                                                   

🤨 قفل دار بودن جعبه جواهرات و حفظ امنیت جعبه

اگر برای نگهداری اشیای قیمتی از جعبه جواهرات استفاده می ‌کنید، از مدل ‌های قفل ‌دار استفاده کنید و به این صورت امنیت جواهرات را تامین کنید. در ساختار جعبه های جواهرات چوبی لوکس باکس ، از قفل کلونی (کلاسیک ) و قفل سامسونتی استفاده می شود ، که هر دو نوع قفل مناسب بوده و امنیت محتویات داخل جعبه را حفظ می کنند.

🤨 قیمت جعبه جواهرات چوبی لوکس

آیا می دانید برای محاسبه ی قیمت جعبه چوبی چه مواردی را باید در نظر بگیرید؟ در ادامه این مطلب راهنمای خرید جعبه چوبی هستیم که باید با این موارد آشنا شوید:

- سایز و اندازه باکس چوبی

- نوع چوب و متریال مصرفی در جعبه

- نحوه ساخت جعبه

🤨 ازکجا یک جعبه جواهرات با کیفیت و لوکس بخرم ؟

جعبه جواهرات، فقط یک جعبه جواهرات نیست . بلکه برای خانم ها ، به عنوان بخشی از دکوراسیون اتاق و میز محسوب می شود . حال باید یک جعبه جواهراتی را انتخاب کرد که در عین زیبایی ظاهری و شکیل بودن ، بسیار کارآیی داشته باشد و بتواند تعداد زیادی از زیورآلات ، اکسسوری ، جواهرات و طلاها و ... را در خود جای دهد تا در موقع نیاز بدون هیچ سردرگمی ، آن ها را از جای مخصوص خود بر داریم . فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس ، ضمن تولید انواع جعبه های چوبی لوکس جهت مصارف مختلف ، اقدام به طراحی و ساخت  جعبه های لوکس طلا و جواهرات چوبی چرمی شیشه ای کرده است که با استفاده از متریال درجه یک و طراحی منحصر به فرد ، گزینه بسیار مناسبی برای نگهداری جواهرات و حتی به عنوان هدیه ، کادویی لوکس و گران بها به شمار می رود که با توجه به قیمت مناسبی که دارد ، پیشنهاد می شود تا یک  خرید اینترنتی جعبه طلا جواهرات بی نقص و عالی را با لوکس باکس،  تجربه نمایید و از خرید خود لذت ببرید .

👈 سخن پایانی ... 

شما عزیزان با توجه به مطب ارائه شده در بالا ، می توانید انواع جعبه جواهرات دخترانه و زنانه را در طرح های جدید و خاص ، از جنس چوبی و شیشه ای را در مدل های گوناگون در فروشگاه لوکس باکس مشاهده و بررسی نمایید و براساس سلیقه و بودجه ی مورد نظر، می توانید شیک ترین و بهترین جعبه های جواهرات چوبی فانتزی و شیک را از میان مدل های موجود ، انتخاب کنید. امیدوار هستیم توانسته باشیم تا راهنمای ارزان و هوشمندانه شما عزیزان از فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس در این مقاله بوده باشیم.