خرید اینترنتی جعبه طلا جواهرات تهران لوکس باکس

                                                  

تاثیر زیور آلات و جواهرات روی ظاهر هر خانمی انکار ناپذیر است. در همه جای دنیا خانم ها از انگشتر های زیبا، گوشواره هایی متناسب با سبک لباس، دستبند های متفاوت و سایر زیور آلات استفاده می کنند. زیورآلات و جواهرات نیز همچون لباس ها که در کمدها و کشوها نگهداری می شوند، نیاز به جایی در خانه دارند تا هم مرتب باشند، هم آسیب نبینند و هم دسترسی به آن ها و انتخاب شان راحت تر باشد. جعبه های چوبی جواهرات طلا ساعت ، گزینه بسیار خوبی برای نگهداری انواع زیورآلات ، دستبند ، جواهرات ، ساعت و ... می باشد . این جعبه ها را می توانید در گوشه ای از میز آرایش خود قرار دهید و آن را با هر دکوراسیونی ست نمایید و از خرید خود لذت ببرید .

🧐در این مقاله می خواهیم با انواع جعبه های جواهرات آشنا شویم و ضرورت خرید اینترنتی جعبه طلا جواهرات و باکس هدیه جواهرات طلا ساعت چوبی لوکس ، را بدانیم :

  1. جعبه و اکسسوری های نظم دهنده و سازماندهنده انواع جواهرات

  2. جعبه جواهرات شیشه ای لوکس باکس

  3. جعبه جواهرات و ساعت  لوکس باکس

  4. چرا باکس های جواهرات چوبی لوکس باکس

  5. طراحی و ساخت جعبه های لاکچری و خاص با لوکس باکس

  6. باکس جواهرات ساعت دستبند لوکس باکس ، هدیه ای فراموش نشدنی و ماندگار

  7. خرید اینترنتی جعبه جواهرات و ساعت طلا چوبی لوکس باکس

                                                   

😎جعبه و اکسسوری های نظم دهنده و سازماندهنده انواع جواهرات

جواهرات از جمله لوازم زینتی هستند که نیاز به مراقبت زیادی دارند ، چراکه اغلب ابعاد کوچکی دارند ، به همین دلیل به راحتی می توان آنها را در هر جایی گم کرد . بسیاری از خانم ها برای جلوگیری از بروز این مشکل سعی می کنند ، جواهرات خود را در مکانی مشخص نگهداری کنند و برای این کار از جعبه مربوط به خود لوازم استفاده می کنند . راه حل این مشکل ، جمع آوری کلیه زیورآلات در یک جعبه جواهرات است تا علاوه بر سهولت در نگهداری ، به راحتی در دسترس شما باشند ، کاری که باکس های چوبی جواهرات طلا ساعت لوکس باکس ، با طراحی منحصر به فرد و زیبای خود ، انجام می دهند . باید گفت که در میان انواع جعبه های جواهراتی که در بازار موجود است از نوع شیشه ای ، چوبی ، پلاستیکی و مقوایی و... ، باکس های چوبی فانتزی از کیفیت قابل قبول تری برخوردار بوده ، چراکه که از اکسید شدن و رطوبت فضای داخلی جعبه های جواهرات نیز جلوگیری می کند و می توان از آن ها برای زمان طولانی مدت بدون هیچ افت کیفیتی استفاده کرد.

😎جعبه جواهرات شیشه ای لوکس باکس

جعبه های شیشه ای جواهرات ، نوعی دیگر از باکس های جواهرات است که زیبایی خاص خود را دارند. جعبه های شیشه ای جواهرات لوکس باکس ، یک ویترین کوچک برای به نمایش گذاشتن طلا ، جواهرات و زیورآلات شما هستند که می توانید  طلا و جواهراتتان را درون این جعبه ها قرار دهید و از درخشش آن ها لذت ببرید. جنس جعبه های شیشه ای لوکس باکس از شیشه سه میلی متر با کیفیت ، همراه با پروفیل برنجی است که پروفیل برنجی ، نوعی فلز است  که نسبت به کدر و مات شدن مقاوم است . طراحی داخلی این نوع از باکس ها دارای فضای یک تیکه و بدون پارتیشن بندی است که شما عزیزان برحسب سلیقه و نیاز خود می توانید جعبه مورد نظر را با توجه به ابعادی که دارند ، انتخاب نمایید و از آن برای قرار دادن انواع جواهرات ، طلا و ساعت و ... استفاده نمایید که در ادامه با برخی از این جعبه ها ی شیشه ای جواهرات لوکس باکس ، آشنا می شویم :

👈 جعبه شیشه ای هدیه گل جواهرات لوکس باکس کد LB601-G

 

ابعاد : 8* 20 * 28

ظرفیت : 1000 الی 1500 گرم

جنس : ساخته شده از پرو فیل برنج و شیشه شفاف و بی رنگ با ضخامت 3 میلی متر

رنگ : شفاف و طلایی

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی

قابلیت شستشو: دارد

👈 جعبه جواهرات کادو هدیه شیشه ای لوکس باکس کد LBL601-G

ابعاد : 8* 15 * 20

جنس : شیشه

یراق آلات : فلزی

رنگ : شفاف و طلایی

کاربرد : مناسب به عنوان جعبه انواع کادو ( گل ، کادو ، جواهرات و ... )

                                                   

👈 جعبه جواهرات کادو هدیه شیشه ای لوکس باکس کد LBL601-S

ابعاد : 8* 15 * 20

جنس : شیشه

یراق آلات : فلزی

رنگ : شفاف و نقره ای

کاربرد : مناسب به عنوان جعبه انواع کادو ( گل ، کادو ، جواهرات و ... )

👈 جعبه شیشه ای جواهرات هدیه گل لوکس باکس کد LB601-S

ابعاد : 8* 20 * 28

ظرفیت : 1000 الی 1500 گرم

جنس : ساخته شده از پرو فیل برنج و شیشه شفاف و بی رنگ با ضخامت 3 میلی متر

رنگ : شفاف و نقره ای

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی

قابلیت شستشو: دارد

😎جعبه جواهرات و ساعت  لوکس باکس

استفاده از جعبه های جواهرات ، اگرچه باعث سامان دادن و نظم دادن به به زیورآلات می شود ، اما در نهایت زمان استفاده از آنها کمی با مشکل مواجه می شوید ، چرا که جعبه های مختلفی را دارید که باید هر کدام از آنها را باز کنید و یا کنار بگذارید تا بتوانید چیزی که مد نظرتون هست را پیدا و استفاده نمایید ، در حالی که لوکس باکس ، با تیم هنرمند و خلاقی که دارد ، انواع جعبه انگشتر دستبند گردنبند چوبی و باکس های جواهرات را در نهایت دقت و ظرافت طراحی و تولید کرده است که این نوع از جعبه ها با توجه به طراحی منحصر به فرد داخلی که دارند ، می توانند انواع زیور آلات ، جواهرات ، طلا و .... را در جای مخصوص خود قرار دهند ، چراکه در طراحی و ساخت جعبه جواهرات چوبی لوکس باکس ، قسمتی با ردیف های اسفنجی برای قرار دادن تعداد زیادی حلقه و انگشتر ، قسمتی با بالشتک برای جای دادن ساعت ها ، قسمتی برای زیورآلات و قسمتی برای قرار دادن عینک و ... تعبیه شده است که همین ویژگی موجب می شود تا شما سایر اکسسوری و جواهرات خود را در یک جا و یک مکان مشخص با نظم و ترتیب خاصی نگهداری نمایید و نگران گم شدن آن ها نباشید.

😎چرا باکس های جواهرات چوبی لوکس باکس

  1. طراحی منحصر به فرد و لوکس انواع جعبه های فانتزی جواهرات

  2. کیفیت بالا و استفاده از مواد اولیه درجه یک

  3. استفاده از پوشش مخملی قرمز رنگ به عنوان یک پارچه نفیس در طراحی داخلی جعبه ها

  4. ابعاد مناسب و جادار بودن آن ها برای قرار دادن انوع جواهرات

  5. محافظت جواهرات از هر نوع آسیب ، گم شدن و ضربه

😎طراحی و ساخت جعبه های لاکچری و خاص با لوکس باکس 

ما می ‌توانیم این جعبه جواهرات لاکچری را در هر ابعاد و با هر شکل و جنسی طراحی و تولید کنیم ، مشروط بر آن که تعداد جعبه های مورد نظر شما 70 عدد به بالا باشد تا در خط تولید کارخانه قرار گیرد .

🎁جعبه جواهرات چوبی فروشگاه اینترنتی لوکس باکس ، هدیه ای مناسب برای خانم های نوجوانان و جوان است. جنس این جعبه جواهرات ، چوبی است البته چوب با کیفیت، که به راحتی می توان با دستمال مرطوب آن را تمیز کرد. کادویی که می تواند برای بانوان و دختران ، جذاب و سرگرم کننده باشد. این نوع جعبه جواهرات در طرح ها و ابعاد مختلف موجود می باشد و برای مناسبت های مختلفی از جمله روز عشق ، روز تولد و…. مناسب می باشد. شما می توانید با خرید آن و قرار دادن جواهری زیبا درون این جعبه های لوکس ، هدیه ای متفاوت و زیبا برای سالگرد ازدواج و دیگر مناسبت ها خریداری نمایید و عزیزان خود را خوشحال نمایید.

                                                   

😎خرید اینترنتی جعبه جواهرات و ساعت طلا چوبی لوکس باکس

فروشگاه اینترنتی لوکس باکس ، با هدف ارائه خدمات در زمینه طراحی و تولید انواع جعبه چوبی طلا ، جواهر و همچنین سفارش و طراحی انواع باکس جواهرات ساعت چوبی لوکس  سفارشی ، کار خود را از سال 1385 آغاز نموده است.  این مجموعه تمام تلاش خود را می‌کند تا جعبه های چوبی را با کیفیت و البته در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان برساند. اگر به دنبال خرید جعبه و باکس شیک و مدل روز برای جواهرات و زیورآلات خود هستید ، جعبه جواهرات چوبی لوکس باکس ، که به تازگی ، در فروشگاه ما عرضه شده است  ، را از دست ندهید .این جعبه جواهرات و زیورآلات لاکچری و خاص را همراه با کیفیت عالی و قیمت مناسب ، می توانید از طریق وب سایت ما  ، ثبت سفارش نمایید تا در اسرع وقت برای شما عزیزان در سراسر کشور ارسال شود.

yes سخن پایانی...

اگر می خواهید جهت محافظت بیشتر از زیورآلات و جواهراتتان که برای استفاده در زمان های مختلف بر روی میز آرایشتان قرار دارد ، محافظت بیشتری نمایید و نظم و سازمانی را به آن ها بدهید ، پیشنهاد می کنیم که از انواع جعبه های چوبی طلا و جواهرات فروشگاه اینترنتی لوکس باکس ، با قیمت تولید و کیفیت درجه یک استفاده کرده و جعبه مورد نظر را تهیه و ثبت سفارش نمایید. سپاسگذاریم که ما را تا انتهای این مقاله همراهی نمودید.