جعبه انگشتر دستنبد گردنبند چوبی لوکس باکس

                                                   

همه ی ما انسان ها تنوع را دوست داریم و  از اهمیت استفاده از زیور آلات برای داشتن استایل و ظاهری بهتر و زیباتر آگاه هستیم . زیورآلات  و اکسسوری های مختلف همچون گوشواره، دستبند، انگشتر و …که در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی در بین خانم ها و آقایان دارند، امروزه بسیار مورد استفاده افراد قرار گرفته است . حال این جواهرات و زیورآلات احتیاج به مراقبت و نگهداری دارند، تا گم نشوند و در صورت نیاز بتوان به راحتی به آن ها دسترسی داشت . پس استفاده از جعبه جواهرات چوبی مناسب برای قرار دادن جواهرات در آن لازم و ضروری است و می تواند علاوه بر کاربردی که دارد ، زیبایی میز اتاق شما را نیز دو چندان کند. جعبه جواهرات علاوه بر این‌ که برای نگهداری جواهرات و زیورآلات کاربرد دارد، کالایی لوکس و زیباست. خانم‌هایی که به دکوراسیون اتاق خود اهمیت می ‌دهند حتما از این وسیله روی میز خود استفاده می‌ کنند. این جعبه با توجه به نوع و تعداد جواهرات، طراحی ‌های متفاوتی دارد. به همین دلیل است که پیش از انتخاب جعبه، باید نیاز خود را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید.

💎در این مقاله قصد داریم تا با زیورآلات و جعبه های چوبی دستبند ، انگشتر لوکس، بیشتر آشنا شویم :

                                                                        

  1. جواهرات

  2. استفاده از جواهرات در فرهنگ های مختلف

  3. انواع جواهرات و زیورآلات مورد علاقه بانوان

  4. جعبه جواهرات انگشتر دستبند گردنبند چوبی لوکس

  5. خصوصیت و ویژگی های  یک جعبه جواهرات طلا ساعت لوکس

  6. جعبه های جواهرات طلا ساعت لوکس باکس 

  7. قیمت جعبه های جواهرات چوبی

💎جواهرات

عمر استفاده از زیور و جواهر ، در طول تاریخ چند هزار ساله بشریت ادامه داشته و اولین نشانه های استفاده از جواهرات به بیش از هفت هزار سال قبل می رسد. در این زیورها از صدف ها و دیگر سنگ های زینتی زیبا استفاده می شده که در کنار جنبه های زیبایی و زیوری، با اعتقادات پزشکی و حتی جادویی همراه بوده است. این به دلیل تنوع رنگ و شکل سنگ ها بوده است که به آنها «گوهر» گفته می شود. زیور آلات عموما از یک قطعه فلز گرانبها مثل طلا، نقره، پلاتین و یا سایر فلزها تهیه می شوند و زمانی که در آنها سنگ زینتی یا گوهر به کار می رود، به آن «جواهر» می گویند.

💎استفاده از جواهرات در فرهنگ های مختلف

جواهرات در فرهنگ های مختلف به صورت های مختلفی استفاده می شود. مثلا در اروپا انواع انگشتر، گردنبند و گوشواره های ساده و سبک مرسوم بوده، درحالی که در کشورهای آسیایی نظیر هند و کشورهای عربی، زیورآلات سنگین و پرکار و نیز زیورهای بینی و مچ پا کاربرد فراوانی دارد. تاریخچه طلا و جواهرات در ایران نیز از قدمت زیادی برخوردار می باشد ، به طوری که مردم بومی ایران، مس را بی آنکه ذوب کنند، چکش کاری می کردند و برای ساختن ابزارهایی همچون درفش و سنجاق به کار می گرفتند و از حدود 2000  سال قبل از میلاد از مس ذوب شده در ساختن اشیا استفاده می کردند.

                                                  

💎انواع جواهرات و زیور آلات مورد علاقه بانوان

زیور آلات از گذشته تا کنون جزء ابزارهای مورد استفاده برای زیبایی به خصوص در خانم‌ ها بوده است. مدل‌ های مختلفی از این لوازم تزئینی وجود دارد که هر کسی با توجه به سلیقه خود از آن‌ ها استفاده می‌ کند. زیورآلات مدل‌ های مختلفی را در بر می ‌گیرد که هر کدام برای عضو خاصی از بدن مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

گردنبند و زنجیر: گردنبند یک زیور آلات متداول است که اکثرا برای خانم ‌ها مورد استفاده قرار می ‌گیرد ولی مدل ‌هایی از آن‌ ها مانند پلاک‌ های کوچک نیز برای آقایان قابل استفاده است. زنجیر و گردنبند بر روی گردن قرار می ‌گیرد و مدل‌ های کوتاه و بلند دارد.

گوشواره و گل گوش: برای تزئین گوش، از گوشواره یا گل گوش استفاده می ‌شود، که به دو صورت آویزان و ثابت تولید می ‌شود. این زیور آلات نیز ممکن است از جنس طلا یا سایر فلزات و به همراه نگین‌ هایی با سنگ ‌های گران قیمت و معمولی تهیه شود. فرق گوشواره با گل گوش در این است که گوشواره به صورت آویزان از گوش است ولی گل گوش مانند یک نگین یا زیور آلات طرح دار به گوش متصل می ‌شود و حالت ثابت دارد.

دستبند و النگو: دستبند معمولا با یک گیره بسته می ‌شود. برخی از مدل‌ های آن نیز به صورت فنری باز و بسته می ‌شوند، اما النگو مانند یک حلقه بزرگ است که باید دست را در آن فرو کرد.

انگشتر و حلقه: شاید بیشترین استفاده از زیور آلات از این نوع باشد. به خصوص حلقه که در فرهنگ اکثر کشورها به عنوان نشان متأهل بودن افراد مورد استفاده قرار می ‌گیرد. انگشتر و حلقه زیور آلات مخصوص انگشتان هستند و با توجه به فرهنگ جامعه و سلیقه فردی بر روی انگشتان مختلفی مورد استفاده قرار می ‌گیرند. انگشتر و حلقه گاهی با نگین‌ هایی از جنس الماس، یاقوت، زمرد، فیروزه، عقیق و ... تزئین می ‌شوند.

                                                   

😉جعبه جواهرات انگشتر دستبند گردنبند چوبی لوکس 

جواهرات خود را کجا نگه می دارید؟ حتما برای شما هم بارها اتفاق افتاده که آنها را گم کنید یا حتی ندانید کجا پنهان شان کرده اید. اما چرا این اتفاق می افتد؟ به این دلیل که  شما جواهرات خود را در جاهای مختلف نگه می دارید و هر بار یادتان می رود کجا دنبال شان بگردید. اگر می خواهید از این سردرگمی رها شوید، تمام جواهرات خود را هم در یک جای به خصوص و امن قرار دهید. جعبه های جواهرات چوبی فانتزی یکی از گزینه های مناسبی جهت قرار دادن انواع جواهرات ، ساعت ، اکسسوری و ... هستند که ضمن اینکه موجب می شوند تا طلا و جواهرات و اشیای زینتی در جای مخصوصی قرار گیرند ، آن ها را نیز از هرگونه خدشه ، آسیب و ضربه نیز در امان نگه می دارند به خصوص در باکس هایی که داخل آن ها با پوششی نرم و مناسب آستر کشی شده باشد .

😉خصوصیت و ویژگی های یک جعبه جواهرات طلا ساعت لوکس 

در ساخت جعبه های چوبی جواهرات فانتزی ، نهایت ظرافت و دقت به کار رفته تا ظاهری زیبا و بدون ایراد داشته باشند. ساخت جعبه های جواهرات طلا ساعت دخترانه چوبی ، باید به  گونه ای باشد که هیچ گونه جای پیچ و میخ و یا درزی از بیرون جعبه های جواهرات چوبی  فانتزی مشخص نباشد. جعبه های چوبی جواهر باید جذاب و متناسب با سلایق خاص خانم ها باشد. تنوع طرح و رنگ جعبه چوبی جواهرات از اهمیت بالایی برخوردار است. نکته مهم تر در خرید جعبه طلا چوبی لوکس ، جادار و بزرگ بودن آن است ، تا بتواند تعداد زیادی از طلا ، جواهرات ، ساعت ، عینک و زیورآلات را در خود جای دهد . بنابراین یک جعبه جواهرات چوبی منحصر به فرد و خاص باید در عین زیبایی و جذابیتی که دارد ، کارآیی نیز داشته باشد و همچنین قیمت آن نیز مناسب باشد.

                                                  

😉جعبه های جواهرات طلا ساعت لوکس باکس 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید زیور آلات و جواهرات خود را در جایی نگه داری کنید. برای نگهداری از وسایل با ارزش و زینتی خود  نیاز به یک جعبه زینتی و شیک دارید . جعبه های جواهرات طلا و ساعت لوکس باکس در نهایت دقت و ظرافت توسط افراد هنرمندی طراحی و ساخته شده اند . جعبه های جواهرات چوبی لوکس باکس دارای ابعاد و سایز های مختلفی هستند که قسمت بیرونی آن ها توسط نجار طرح و ابزار خورده شده است . متریال استفاده شده در این باکس های چوبی فانتزی از چوب طبیعی و یا ام دی اف با روکش چوب می باشد که در هر دو صورت در مقابل ضربه و وزن بالا بسیار مستحکم و مقاوم هستند . قسمت داخلی جعبه های چوبی جواهرات لوکس باکس توسط دیوایدر هایی مجزا به قسمت های مختلفی تقسیم شده اند که قسمتی با بالشتک برای قرار دادن ساعت و دستبند ، قسمتی با ردیف های اسفنجی برای قرار دادن حلقه و انگشتر و قسمتی برای عینک و قسمت های دیگر برای قرار دادن انواع زیورآلات و ... تعبیه و طراحی شده است . طراحی و ساخت جعبه های جواهرات طلا و ساعت لوکس باکس با استفاده از متریال بسیار با کیفیت صورت گرفته است به طوری که داخل جعبه های چوبی جواهرات با پارچه نرم و نفیس مخمل قرمز رنگ آستر کشی  شده و از هرگونه آسیب به محتویات داخل جعبه جلوگیری می کند و همراه با یک آینه که در قسمت داخلی درب جعبه تعبیه شده است  ، موجب کارایی بیشتر و جذابیت و زیبایی دوچندان جعبه می شود. باکس های چوبی که در نهایت کیفیت و مرغوبیتی که دارند ، دارای قیمتی بسیار مناسبی نیز هستند. بنابراین اگر به دنبال جعبه ای گران بها و مناسب ، برای هدیه دادن به عزیزان خود هستید ، جعبه های جواهرات چوبی لوکس باکس پیشنهاد بسیار خوبی هستند که قطعا به عنوان یک هدیه ماندگار و گران بها همیشه در ذهن مخاطب شما باقی خواهد ماند. نظیر 

👈جعبه جواهرات طلا هدیه ساعت انگشتر لوکس باکس کد LB302-N

 

  • ابعاد : 10 * 18 * 26

  • جنس : چوب طبیعی

  • لولا : فلزی

  • رنگ : قهوه ای روشن

  • برای مشاهده نمونه جعبه های جواهرات چوبی لوکس باکس می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید. 

                                                   

😉قیمت جعبه های جواهرات چوبی لوکس باکس 

جعبه های جواهرات چوبی فروشگاه آنلاین لوکس باکس بر اساس نوع متریال ، ابعاد و سایز ، نوع طراحی و پرداخت ظاهری ، نوع ساخت جعبه و ... بستگی دارد ولی می توان گفت با توجه به متریال و کیفیتی که در عین زیبایی دارند ، از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. کافی است تا به وب سایت ما ، مراجعه نمایید.

yesسخن پایانی ... 

شایان به ذکر است که تمامی جعبه های طلا وجواهرات چوبی لوکس باکس ، با تنوع بالا ، قیمت تولید و کیفیت درجه تولید شده و مجموعه لوکس باکس این امکان را برای مشتریان عزیز خود به ویژه  مغازه داران و صادرکنندگان فراهم آورده است تا بتوانند جعبه های چوبی جواهرات مورد نظر خود به همراه با برند و نام تجاری خود ،  با قیمت عمده با تعداد حداقل 70 عدد سفارشی سازی نمایند . شما همراهان جهت خرید اینترنتی جعبه طلا جواهرات لوکس خود به صورت تک و عمده می توانید خرید خود را به دو صورت حضوری و یا آنلاین انجام دهید.