جعبه ساعت

باید بگوییم که امروزه با توجه به استفاده زیاد اکثر افراد از انواع مختلف اکسسوری ها و ساعت های متنوع ، وجود یک جعبه ساعت جهت قرار دادن و نگهداری ساعت ها ، زیورآلات و جواهرات جزء نیازهای اساسی است. شما عزیزان با توجه به شغل و مکان هایی که روزانه به آن جا مراجعه می کنید ، از ساعت مچی های خود به صورت روتین استفاده کرده و مسلما از همه ساعت مچی های خود روی دستتان استفاده نمی کنید و باید جایی برای نگهداری آن ها داشته باشید تا در مواقع نیاز به راحتی به ساعت مورد نیاز خود دست پیدا نمایید . بدین جهت وجود یک جعبه نگهدارنده ساعت مچی و زیورآلات که ضمن زیبایی و جذابیت ، کارآیی نیز داشته باشد و بتواند به خوبی از اکسسوری و ساعت های شما در برابر هر گونه آسیبی محافظت کند ، حس می شود.

                                                                           

yesقصد ما در این مقاله ، آشنایی شما عزیزان با جعبه ساعت و انواع باکس های نگهدارنده ساعت و جواهرات است ، بنابراین تا پایان این مقاله ما را همراهی نمایید:

  • جعبه ساعت
  • چرا باید جعبه ساعت چوبی بخرم؟
  • انواع جعبه ساعت مچی
  • راهنمایی خرید جعبه ساعت شیک و با کیفیت
  • 5 مدل جعبه ساعت چوبی لوکس و مقرون به صرفه
  • خرید باکس ساعت شیک و ارزان

😇جعبه ساعت

جعبه ساعت و یا باکس ساعت مچی ، جعبه ای بسیار شیک می باشد که با نام جعبه کلکسیون ساعت مچی هم شناخته می شود. این نوع از جعبه های چوبی مخصوص قرار دادن و نگهداری انواع ساعت ها ، زیورآلات ، جواهرات و اکسسوری های مختلف و متنوع است که علاوه بر این که ساعت ها را در خود جای می دهد ، آن ها را نیز از هر گونه ضربه و آسیب محافظت می کند و با ایجاد نظم ، نمایی زیبا از ساعت های مچی تان را ایجاد می کند که حس لوکس کلکسیون دار بودن را خواهید داشت .

😇چرا باید جعبه ساعت چوبی بخرم؟

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که علاقه مند به داشتن یک کلکسیون ساعت چوبی لوکس و ساده هستید تا انواع اکسسوری ها و ساعت های خود را در یک مکان مشخص داشته باشید و از آن ها محافظت نمایید ، جعبه ساعت بهترین پیشنهاد است که به ما در محافظت از ساعت ها و کالاهای با ارزشمان مانند انواع طلا و جواهرات در مقابل گرد و غبار، رطوبت، ضربه و ... کمک می کند .

                                                                                        

😇انواع جعبه ساعت مچی

امروزه جعبه های ساعت از لحاظ نوع مواد اولیه و متریال ، شکل ظاهری ، ابعاد ، نوع یراق آلات ، نوع لیزری و نجاری بودن جعبه ساعت و قیمت ، به انواع مختلفی تقسیم می شوند  که ما در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با انواع جعبه های ساعت مچی لوکس باکس در دو نوع لیزری و نجاری آشنا نماییم .

جعبه ساعت لیزری لوکس باکس : جعبه های ساعت و جواهرات لوکس باکس از نوع لیزری ، دارای تنوع بالایی در ظاهر و ابعاد هستند . این مدل از باکس های ساعت توسط دستگاه سی ان سی ، یک دستگاه تمام اتوماتیک و پیشرفته ، با دقت فراوان و با استفاده از متریال با کیفیت ام دی اف با روکش چوب و به رنگ های مختلف طراحی و ساخته می شوند که با توجه به مدت زمان کمترتولید و نوع مواد اولیه ، از قیمت مناسب تری نسبت به نمونه کارهای نجاری برخوردار هستند ، ولی شایان به ذکر است که استحکام ومقاومت در برابر هر گونه ضربه و آسیب در این نوع باکس های لیزری ساعت بالا بوده و موجب دوام این نوع از جعبه های نگهدارنده ساعت شده است .

مانند نمونه جعبه ساعت لیزری لوکس باکس:

👈 جعبه جواهرات طلا هدیه ساعت چوبی لوکس باکس کد LB320-0

ابعاد : 8 * 15.5 * 22.5

ظرفیت : 6 خونه مجزا با باشتک

جنس : ام دی اف

رنگ : قهوه ای روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی ساعت

                                                                          

جعبه ساعت نجاری لوکس باکس : مدل دیگری از انواع جعبه های ساعت مچی لوکس ، نوع نجاری آن است که در نهایت دقت و ظرافت توسط نجار با صرف مدت زمان بیشتر طراحی و ساخته می شود . عموما جنس این مدل باکس های ساعت رومیزی از چوب طبیعی می باشد که ضمن استحکام و مقاومت بالا در برابر هر گونه ضربه ، به عنوان یک مواد اولیه کاملا طبیعی با داشتن هارمونی گرم و زیبا ، قابل ست شدن با هر نوع دکوراسیونی بوده و با توجه به این که یک نمونه باکس نجاری است که حاصل هنر دست است ، از ارزش هنری و قیمت بیشتری برخوردار است .  

مانند نمونه باکس ساعت طلا و جواهرات چوبی نجاری لوکس باکس :

👈 جعبه جواهرات طلا ساعت هدیه چوبی لوکس باکس کد LB302-W

ابعاد : 9 *18 * 26

جنس : ام دی اف با پوشش رنگی

یراق آلات : فلزی

رنگ : سفید

کاربرد : مناسب به عنوان جعبه جواهرات ، انواع کادو ( گل ، کادو ، جواهرات و ... )

😇راهنمایی خرید جعبه ساعت شیک و با کیفیت

در این قسمت از مقاله می خواهیم تا شما را با نکات خرید جعبه ساعت چوبی لوکس و ارزان آشنا نماییم .

حالا می خواهیم ببینیم یک جعبه ساعت مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد:

  1. سعی کنید تا جعبه ساعتی که می خواهید خریداری نمایید ، قابلیت استفاده برای نگهداری و قرار دادن انواع جواهرات و طلاها را نیز داشته باشد.
  2. از استحکام و مقاومت جعبه ساعت مورد نظر مطمئن شوید . برای این کار لازم است به جنس و متریال استفاده شده در طراحی و ساخت جعبه ساعت مورد نظر با دقت فراوان توجه نمایید که در این صورت جعبه ساعت مورد نظر و خریداری شده با توجه به کیفیت بالا از دوام و ماندگاری بالایی بر خوردار خواهد بود و شما عزیزان برای مدت زمان طولانی می توانید از این جعبه ساعت استفاده نمایید.
  3. توجه به زیبایی ، ظرافت و جزئیات ظاهری باکس ساعت که موجب می شود تا میز آرایش شما جلوه ای لوکس و شکیل را داشته باشد و با دکوراسیون شما مطابقت داشته باشد از دیگر نکات لازم است که باید به آن توجه شود.
  4. قیمت جعبه چوبی نگهدارنده ساعت و زیورآلات از دیگر مواردی است که باید بر حسب نوع مواد اولیه و مدت زمان تولید باکس ساعت ، لیزری و یا نجاری بودن آن بدان توجه نمایید.

                                                                                      

😇5 مدل جعبه ساعت چوبی لوکس و مقرون به صرفه

اگر به دنبال یک جعبه ساعت شیک و مناسب برای خود و یا هدیه به عنوان جعبه ساعت هدیه لوکس به عزیزان خود هستید ، جعبه های ساعت مچی لوکس باکس ، می تواند انتخاب خوبی باشد که ضمن کیفیت بالا و زیبایی ، از قیمت مناسب هم برخوردار است . نظیر نمونه جعبه های ساعت جواهرات چوبی لوکس و مقرون به صرفه لوکس باکس :

_ جعبه جواهرات طلا هدیه ساعت چوبی لوکس باکس کد LB320-1

زیبا و کاربردی

دارای جنسی از ام دی اف با روکش چوب

 نقلی و شیک

 مناسب برای هدیه و نگهداری ساعت

 حاوی 6 عدد بالشتک

_ جعبه جواهرات طلا هدیه زیورآلات چوبی لوکس باکس کد LB321

حاصل هنر دست و کار نجاری

 زیبا و نفیس با جنسی از چوب طبیعی

 مناسب برای هدیه

 جادار و کاربردی

_ جعبه جواهرات طلا ساعت هدیه چوبی لوکس باکس کد LB301-W

زیبا و بسیار جادار

 لوکس و زیبا

 با کیفیت و مقاوم

 مناسب برای هدیه و نگهداری طلا و جواهرات

_ جعبه ساعت مچی و زیورآلات شیک و لاکچری لوکس باکس مدل 5 خانه کد LB322-1

مقاوم و مستحکم با جنسی از ام دی اف

 دارای کارآیی زیاد و مختلف

 همراه با پنج محفظه مجزا با بالشتک مخمل قرمز رنگ

 لوکس و مناسب برای هدیه

_ جعبه نگهدارنده ساعت مچی سه تایی لوکس باکس کد LB323-0

زیبا و بسیار لوکس

 دارای سه تقسیم بندی مجزا

دارای جنسی از ام دی اف

همراه با پایه های زیبا با برش های تزیینی

جهت مشاهده نمونه های دیگری از انواع جعبه های ساعت چوبی لوکس باکس می توانید بر روی کد مورد نظر کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید.

                                                   

😇خرید باکس ساعت شیک و ارزان

مطمئنا جعبه ساعتی که به آن نیاز دارید ، باید درخور برند ساعت و اکسسوری های شما باشد ، لذا شیک ترین جعبه ساعت ، علاوه بر ظاهری زیبا و جذابیت باید از کیفیت و کارآیی خوبی نیز برخوردار باشد تا بتوان برای مدت زمان طولانی بدون هیچ افت کیفیتی از آن استفاده نمود. خوشبختانه برند ما لوکس باکس به عنوان تنها تولید کننده انواع جعبه های چوبی در کارآیی و دسته بندی های مختلف ، انواع باکس نگهدارنده ساعت و جواهرات را در ابعاد و متریال مختلف طراحی و تولید کرده است .

لوکس باکس، همیشه در صدد تسهیل خرید مشتریان خود بوده و حالا برای بی نیاز کردن مشتریان گرامی از گشت و گذار در فروشگاه های دیگر ، قصد معرفی و فروش انواع جعبه ساعت مچی با قیمت های کاملا مقرون به صرفه را دارد. لذا شما هم اگر به دنبال جعبه ساعت شیکی هستید ، به شما اطمینان می دهیم که ما همان جعبه ای که درخور شما باشد را ارائه خواهیم داد. بدین منظور کافی است تا بر روی لینک آبی کلیک نمایید تا به صفحه فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس وارد شوید.

و در پایان ...

لازم به ذکر است که تولید جعبه ساعت و جواهرات که روز به روز رو به افزایش است و شما قیمت های بسیار متفاوتی را با کیفیت های مختلف را نظاره خواهید فرمود، شاید کمی گمراه کننده نیز باشد، از این رو بایستی با شناخت قبلی اقدام به خرید ارزان جعبه ساعت نمایید تا با پرداخت کمترین هزینه ، ماندگارترین باکس ساعت را تهیه بفرماید که در همین جهت فروشگاه لوکس باکس بهترین انتخاب برای تجربه نمودن یک خرید مقرون به صرفه و هوشمندانه است. امیدوارهستیم تا توانسته باشیم شما را در این مقاله برای خرید جعبه ساعت لوکس راهنمایی کرده باشیم .