خرید و قیمت انواع سینی سرو و مزه چوب راش گرد و مستطیل

مطمئنا امروزه وقتی وارد بازار می شوید ، با انواع ظرف و سینی های سرو و پذیرایی در طرح و اشکال مختلف و به خصوص در جنس های متفاوت رو به رو می شوید که همین موضوع ، کار شما را برای خرید یکی سینی مزه چوبی ساده و لوکس دشوار می کند. از آن جا که برای سرو غذا ، انواع تنقلات و فینگر فود ها که امروزه در بسیاری از مهمانی ها رایج شده و مورد توجه قرار گرفته است ، یکی از مهمترین نکته ها ، خرید یک سینی مزه مناسب و جذاب برای سرو انواع خوراکی های مختلف می باشد، بنابراین پیشنهاد ما به شما سینی مزه چوبی است تا بتوانید یک میزبانی راحت و منحصر به فرد را از مهمانان خود داشته باشید.

                                                  

🧐در همین راستا ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع سینی سرو و مزه چوب راش گرد و مستطیل برای مهمانی و پذیرایی آشنا نماییم تا بتوانید یک خرید دقیق و هوشمندانه را تجربه نمایید. پس ما را در این مقاله تا انتها همراهی نمایید.

  1. سینی چوبی مزه مجلسی شیک برای مهمانی

  2. نگاهی به انواع سینی مزه جدید از لحاظ جنس و خصوصیات

  3. مزایای سینی مزه چوبی لوکس باکس

  4. مهمترین نکات انتخاب و خرید سینی مزه پذیرایی ساده

  5. بهترین مدل های سینی چوبی سنتی و مدرن لوکس باکس با طرح های شیک و جدید + خرید

🤓سینی چوبی مزه مجلسی شیک برای مهمانی

داشتن دست کم یک سینی زیبا و شکیل در هر خانه ‌ای واجب است. به وقت مهمانی‌های مهم و رسمی دوست داریم سینی که در آن برای مهمان‌‌ها نوشیدنی سرو می‌کنیم ،همراه آن ، ملزومات نوشیدنی را همراه با تنقلات و خوراکی های مختلف نیز سرو نماییم تا میزبانی ما شیک و چشم‌نواز باشد.

در همین راستا ، سینی مزه چوبی ، یک سینی و ظرفی با ابعاد و در طرح های مختلف ، همراه با تنقلات و خوراکی های مختلف می باشد که برای داشتن یک سینی مزه با انواع فینگر فود و تنقلات لازم نیست به دنبال چیزهای عجیب و پیچیده باشید، کافی است از انواع غذاهای ایرانی به شکل فینگر فود استفاده کنید و سینی مزه ایرانی خود را همراه با خوراکی های خوشمزه و رنگارنگ و نوشیدنی ها داشته باشید.

                                                  

🤓نگاهی به انواع سینی مزه جدید از لحاظ جنس و خصوصیات

امروزه یکی از وسایل ضروری و بسیار کاربردی برای سرو و پذیرایی در دورهمی ها و مناسبت های مختلف ، سینی مزه سرو و پذیرایی است . سینی های مزه در مدل ها و طرح های گوناگونی در بازار موجود هستند . سینی های مزه به شکل های مختلفی از جمله : مستطیل ، مربع ، بیضی ، دایره و ... وجود دارند که هر کدام با جنس های مختلفی مانند چوبی ، سرامیکی ، استیل ، سنگی ، شات پلیت ها ، سینی های شیشه ای ، اردو خوری ها و گالوانیزه طراحی وتولید می شوند که شما عزیزان هر کدام از این مدل سینی های مزه را باید بر حسب سلیقه و میزان استفاده خود ، انتخاب نمایید که در ادامه به طور انحصاری به معرفی انواع مدل سینی های چوبی مزه لوکس باکس می پردازیم ، به شرح زیر :

سینی مزه چوبی : از گذشته تا به امروز ، چوب یکی از مصالحی بوده است که برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گرفته است و امروزه نیز سینی های چوبی یکی از پر تقاضا ترین مدل سینی های مزه هستند که از چوب هایی مانند چوب راش ، چوب گردو و ... در طراحی آن ها استفاده می شود. با توجه به وجود برند های مختلف در بازار ، ما می خواهیم شما را با سینی های مزه چوبی لوکس باکس ، به عنوان یک برند معتبر در حوزه طراحی و تولید انواع جعبه های چوبی و ... آشنا نماییم .

سینی های مزه و فینگر فود چوبی لوکس باکس در طرح و اشکال مختلف ، مستطیل ، مربع ، دایره و در جنس های چوب طبیعی و راش بسیار با کیفیت در ابعاد مختلف و مناسب برای قرار دادن انواع خوراکی ها و تنقلات مختلف توسط نجار در نهایت دقت و ظرافت طراحی و تولید می شوند ، نظیر نمونه سینی های مزه چوبی زیر :

نمونه سینی مزه چوب راش گرد :

👈سینی سرو پذیرایی آجیل و خشکبار چوبی لوکس باکس کد LB401

جنس این سینی سرو آجیل و خشکبار پذیرایی کد LB401 ، از چوب راش می باشد ، چوبی که مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی داشته و گفتنی است که سطح این باکس دمنوشی با روغن گیاهی پوشش داده شده است. در طراحی سینی سرو پذیرایی کد LB401 ، شش محفظه جداگانه جهت قراگیری انواع دمنوش های گیاهی ، تنقلات و ... و یک محفظه وارمردار ، مخصوص قرار گیری قوری چای ، دمنوش ، قهوه و ... جهت گرم ماندن محتویات داخلی قوری تعبیه شده است و همین ویژگی کارایی این باکس را دو چندان نموده است .

نمونه سینی مزه چوب راش مستطیل :

                                                  

👈سینی سرو و پذیرایی چوبی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB403

باکسی با طراحی زیبا ، با جنسی از چوب راش به عنوان یک فرآورده چوبی با دوام ، ماندگاری و مقاومت بالا در برابر ضربه و خوردگی ، همراه با روکشی از روغن گیاهی  و دارای پنج محفظه مجزا در کنار محفظه وارمر جهت نگهداری 50 گرم انواع تنقلات ، خشکبار و... می باشد.

نمونه سینی مزه فینگر فود چوب طبیعی :

👈سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB511

یک محصولی تمام چوب و با کیفیت و ماندگاری بالا، همراه با یک طرح حک شده در قسمت کف سینی و دسته ای صاف با ابعاد مناسب که یهترین گزینه برای انواع فینگر فود و غذاهای انگشتی و حتی سرو و پذیرایی انواع چای و نوشیدنی می باشد . حمل آسان و سبک از مهمترین ویژگی های این سینی چوبی است .

🤓مزایا سینی مزه چوبی لوکس باکس

مزایای انواع سینی های مزه چوبی لوکس باکس به عنوان تنها کارخانه تولید انواع محصولات چوبی عبارت اند از:

  • - دارای طراحی زیبا و شیک علاوه بر کاربردی بودن
  • - دارای سطح محافظت شده به وسیله روغن گیاهی
  • - احیا و القای حس طبیعت
  • - قابل ست شدن با هر نوع دکوراسیونی
  • - مقاوم ، مستحکم و ضد ضربه
  • - قابل استفاده برای مدت طولانی
  • - طراحی شده توسط نجار و حاصل هنر دست
  • - طراحی شده در نهایت دقت و ظرافت

                                           

🤓مهمترین نکات انتخاب و خرید سینی مزه پذیرایی

سینی های مزه چوبی مدل های مختلفی دارند که هرکدام برای انجام کارهای مختلفی ساخته شده اند. در ادامه مهمترین نکاتی که هنگام خرید سینی مزه ، باید در نظر بگیرد را همراه با آموزش 10 مدل تزیین و چیدمان تخته سرو چوبی برای پذیرایی را با هم مطالعه می کنیم:

  1. جنس سینی : یکی از نکاتی که هنگام خرید سینی مزه باید مورد توجه شما عزیزان باشد، جنس آن است، سینی ممکن است از چوب، مس، استیل، شیشه، پلاستیک، سرامیک، باشد که در این میان سینی های چوبی مزه و سرو با توجه به نکاتی که در بالا ذکر شد ، بهترین گزینه برای تجربه نمودن یک میزبانی فوق العاده می باشد.
  2. استحکام ، مقاومت و کیفیت مواد اولیه و یراق آلات استفاده شده در طراحی و ساخت سینی سرو و مزه : قبل از خرید سینی مزه از استحکام سینی ، حمل آسان ، جلاداده شدن سطح سینی با روغن و بافت چوب مطمئن شوید.
  3. اندازه ، زیبایی و طراحی ظاهری و تعداد پارتیشن بندی داخلی سینی مزه و فینگر فود : زیبایی و جلوه ی خاص و لوکس سینی مزه و پذیرایی برای بانوان بسیار حائز اهمیت است در عین حال ، اندازه سینی پذیرایی و مزه بستگی به تعداد نفرات خانواده و مهمانان دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
  4. قیمت سینی مزه چوبی : قیمت سینی های مزه چوبی موجود در بازار بسیار متفاوت است و شما عزیزان کافی است با در نظر گرفتن جنس و کیفیت سینی مزه ، سلیقه، علاقه و بودجه تان اقدام به خرید نمایید.

🤓بهترین مدل های سینی چوبی سنتی و مدرن لوکس باکس با طرح های شیک و جدید + خرید

فروشگاه اینترنتی لوکس باکس با تکیه بر نیروی خلاق و دقیق خود در حوزه طراحی و تولید انواع سینی های سرو و پذیرایی و سینی چوبی خام دست ساز جدید  ، سینی مزه و فینگر فود پا به عرصه رقابت گذاشته است و توانسته است تا با بهره مندی از ایده های تازه و جذاب ، انواع مدل سینی های مزه چوبی لوکس و با کیفیت را همراه با برترین کفیت و به صرفه ترین قیمت جهت ارسال به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهد  . شما عزیزان برای مشاهده تمامی مدل های سینی چوبی سنتی و مدرن لوکس باکس با طرح های شیک و جدید ، کافی است تا با کلیک بر روی لینک آبی رنگ بالا وارد صفحه اصلی سایت لوکس باکس شوید و با مشاهده سینی مزه مورد نظر و افزودن آن به سبد خرید خود ، یک خرید مطمئن و با کیفیت را با ما تجربه نمایید. نظیر نمونه سینی مزه چوبی سنتی :

👈سینی چوبی سنتی پذیرایی طرح شعر لوکس باکس کد LBL574

 ابعاد : 4 * 25 * 30

جنس : چوب طبیعی

ظرفیت : 4 تا 6 عدد لیوان

سایز : متوسط

yesسخن پایانی ...

امیدوار هستیم که مطالب ارائه شده در این مقاله جهت خرید سینی مزه چوبی ارزان و لوکس مورد پسند شما بزرگواران قرار گرفته باشد تا بتوانید یک خرید مطمئن و با کیفیتی را از فروشگاه آنلاین لوکس باکس تجربه نمایید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید.