🤔 قیمت سینی چوبی خام دست ساز جدید و پذیرایی – فروشگاه لوکس باکس

سینی یکی از وسایل و ابزار هایی است که چه برای مصرف شخصی و چه برای پذیرایی در دورهمی ها و جشن ها بسیار پرکاربرد است و برای این که بتوانید در مهمانی هایتان به راحتی و با ظروف سرو و پذیرایی شیک از عزیزان خود میزبانی کنید به یک سینی سرو و پذیرایی چای چوبی لوکس و شیک نیاز دارید ، اما خب با توجه به تنوع سینی های موجود در بازار از لحاظ مختلف ، انتخاب و خرید سینی ، به کاری بس دشوار تبدیل می شود . بدین جهت ما با نشر این مطلب و معرفی جدید ترین و پر فروش ترین مدل های سینی پذیرایی خام چوبی لوکس با کیفیت قابل قبول تر و قیمت مناسب تر نسبت به بقیه نمونه سینی های موجود در بازار و معرفی یک فروشگاه آنلاین و معتبر برای خرید سینی و تخته سرو چوبی شیک و فانتزی می خواهیم تا راهنمای شما بزرگواران در این راستا باشیم .

                                                  

🧐 ضمن مطلب بالا ، این مقاله یک راهنمای جامع و کامل برای خرید ارزان و با کیفیت انواع سینی چوبی دست ساز گرد و مستطیل لوکس است . نکاتی بسیار مهم که باید قبل از خرید بدانید تا یک خرید هوشمدانه را تجربه نمایید.            

  • سینی چوبی

  • چرا سینی چای خوری چوبی؟

  • کاربرد و ایده استفاده از سینی چوبی شیک در دکوراسیون

  • فواید و ضرورت خرید سینی چوبی

  • انتخاب جنس سینی چوبی شیک

  • انتخاب مدل و ابعاد سینی چوبی پذیرایی لوکس

  • سینی چوبی فانتزی از کجا بخرم ؟ مزایای خرید سینی سرو و پذیرایی چوبی از لوکس باکس

                                                  

🤓 سینی چوبی

سینی پذیرایی چوبی یکی از اکسسوری ها و لوازم ضروری در هر خانه و آشپزخانه ای است که به وسیله آن می توان انواع نوشیدنی ها و خوراکی ها و تنقلات را با استفاده از سینی چوبی به روی میز پذیرایی انتقال داد و از مهمانان خود پذیرایی کرد. بنابراین اگر به دنبال یک سینی چای و پذیرایی هستید که هیچ گاه از مد نیفتد و کیفیت اولیه خود را حفظ کند و کارآیی گوناگونی نیز داشته باشد ، پیشنهاد ما به شما عزیزان سینی چوبی لوکس است .

🤓 چرا سینی چای خوری چوبی ؟

با توجه به متریال کاملا طبیعی به کار برده شده در طراحی و ساخت سینی های چوبی و این که چوب از دیرباز همواره برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گرفت و از طرف دیگر تنوع بالای چوب در طرح و رنگ ، استحکام و مقاومت بالا  در برابر هر گونه ضربه و شکستگی ، موجب شده است تا ظروف چوبی بسیار مورد استقبال افراد قرار گیرد و کمتر کسی باشد که از ملزومات و سازه های چوبی مانند سینی چوبی لذت نبرد.

                                                   

🤓 کاربرد و ایده استفاده از سینی چوبی شیک در دکوراسیون

سینی های چوبی با توجه به نوع متریال کاملا طبیعی از چوب ، قابل ست شدن با هر نوع دکوراسیونی بوده و  در دکوراسیون منزل و یا محیط کار ، طرح های بسیار جالب ، شیک و لوکسی را رقم می زنند و با طیف وسیعی از سبک ها ترکیب می شوند. در واقع سینی های سرو چای پذیرایی چوبی ، طرح های جذابی را در دکور رقم زده و جلوه ای متفاوت ایجاد می کنند. از دیگر قابلیت های استفاده از سینی چوبی لوکس :

  • -  استفاده از سینی چوبی شیک در اتاق نشیمن
  • - استفاده از سینی چوبی فانتزی در اتاق ناهارخوری
  • - استفاده از سینی چوبی برای کافه و قهوه در هتل و کافه رستوران ها
  • - استفاده سینی چوبی لوکس در آشپزخانه
  • - استفاده از سینی چوبی در اتاق خواب
  • - استفاده سینی چوبی مزه شناور استخری

🤓 فواید و ضرورت خرید سینی چوبی

استفاده از ظروف چوبی در آشپزخانه ها  از گذشته تا به امروز بسیار رایج بوده است .این نوع از سینی های پذیرایی چوبی ، ضمن  القای حس زیبایی و حس طبیعی ، سادگی و کلاسیک بودن ، حس زیبایی شناختی را در افراد برانگیخته و سرو نوشیدنی و غذا را تا حد زیادی  برای افراد لذت بخش می کند. از دیگر فواید خرید سینی چای خوری چوبی لوکس باکس عبارت اند از :

  1. طراحی و ساخته شده از بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه کاملا طبیعی از چوب
  2. دارای پوششی از روغن گیاهی درجه یک ازمو که ضد بو و ضد آب بوده و ضمن جلادهی ، محافظ سینی در مقابل هر گونه قارچ و رطوبت است.
  3. دارای سهولت در حمل به جهت داشتن وزنی نسبتا سبک و دو نوع دسته صاف و هلالی شکل
  4. دارای دو ابعاد سایز بزرگ و کوچک متناسب با نیاز شما
  5. حاصل هنر دست نجار و ساخته شده با دقت و ظرافت فراوان
  6. دارای دو نوع طرح حکی و چاپی در قسمت کف سینی
  7. قابل استفاده برای سرو سرد و گرم
  8. بسیار با کیفیت و قابل استفاده برای مدت طولانی
  9. دارای کاربرد های مختلف مانند سینی مزه چوبی ، سینی صبحانه ، سینی چوبی میوه و کیک و ...

👈از دیگر مزیت های استفاده از سینی چوبی پذیرایی لوکس باکس ، تقویت حس ارتباط ما با طبیعت به طور روزمره ، ماندگاری و دوام بالا ، عدم شکستگی و خراش در هنگام استفاده از سینی چوبی و عایق حرارتی بودن آن است که از انتقال گرما به دستان شما جلوگیری می کند.

                                                  

🤓 انتخاب جنس سینی چوبی شیک  

مهم ترین نکته در انتخاب سینی ، جنس آن است . مطمئنا دوست ندارید که پس از یک بار استفاده از سینی خود ، دیگر قابل استفاده نباشد. بیشتر سینی های موجود در بازار از جنس چوب راش ، گردو و با بامبو ، فلزی و استیل و ... است که در این میان سینی های سرو و پذیرایی چوبی ، کیفیت قابل قبول تری داشته و بدون هیچ افت کیفیتی برای مدت زمان طولانی می توان از آن ها استفاده کرد. سینی های چوبی لوکس باکس ، از جنس چوب طبیعی درجه یک با دقت فراوان توسط نجار طراحی و عرضه شده است که با توجه به طرح های حکی و چاپی در قسمت کف سینی می توان از آن ها هم برای سرو سرد و گرم و یا فقط سرو سرد استفاده نمود. پوشش دهی سطح سینی های چوبی لوکس باکس با روغن گیاهی مرغوب و ضد بو، موجب کیفیت دو چندان این سینی های چوبی شده است . ارگانیک بودن ، ضد آب و ضد رطوبت و آنتی باکتریال بودن از دیگر ویژگی های جنس چوب این نوع از سینی های پذیرایی فانتزی لوکس است که جای هیچ گونه شک و شبهه ای را برای خرید سینی چوبی باقی نمی گذارد.

                                                  

🤓 انتخاب مدل و ابعاد سینی چوبی پذیرایی لوکس

نکته مهم دیگر در انتخاب سینی چوبی ، انتخاب مدل و ابعاد سینی پذیرایی است . بدین منظور ابتدا باید توجه کنید که سینی را برای چه نوع استفاده ای می خواهید؟؟؟ در چه محیطی می خواهید از سینی چوبی شیک خود استفاده کنید؟  برای چه تعدادی و با چه ظرفیتی می خواهید ؟ همه ی این موارد در انتخاب مدل و ابعاد سینی چوبی تاثیر گذار است. ولی خب سینی های چوبی لوکس باکس، با توجه به دو سایز بزرگ و کوچک برای سرو 4 یا 8 عدد لیوان و یا فنجان مناسب است و شما عزیزان به منظور استفاده شخصی و یا سرو و پذیرایی می توانید این سینی های چوبی دست ساز گرد و مستطیل را به صورت ست تهیه نمایید و بر اساس نیاز خود از آن ها استفاده نمایید. نظیر :

  1. سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB501

ابعاد : 4.4 * 28 * 38

جنس : چوب طبیعی

ظرفیت : 6 تا 8 عدد لیوان

سایز : بزرگ

پایه : ندارد

دسته : دارد

رنگ : گردویی روشن

  1. سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LBL502

ابعاد : 4.4 * 25 * 30

جنس : چوب طبیعی

ظرفیت : 4 تا 6 عدد لیوان

سایز : متوسط

پایه : ندارد

دسته : دارد

رنگ : گردویی روشن

  1. سینی سرو و پذیرایی چوبی لوکس باکس کدLB400

ابعاد : 4.5 * 33 * 33

ظرفیت : 600 الی 1000 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب راش

یراق آلات : ندارد

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها و ...

                                                  

  1. سینی سرو و پذیرایی چوبی وارمردار لوکس باکس کد LB403

ابعاد : 4 * 20 * 42

ظرفیت : 600 الی 700 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب راش

یراق آلات : ندارد

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها و ...

  1. سینی سرو پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB580

ابعاد : 6 * 26 * 46

ظرفیت : 4 عدد استکان و یا لیوان

رنگ : قهوه ای تیره

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،سرو تنقلات و نوشیدنی ها

👈جهت مشاهده نمونه سینی های چوبی  و انواع سینی سرو و مزه چوب راش گرد و مستطیل لوکس باکس و عکس های بیشتر و بررسی کامل تر هر یک از محصولات چوبی بالا کافی است بر روی لینک آبی آن کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید.

                                                  

🤓 سینی چوبی فانتزی از کجا بخرم ؟ مزایای خرید سینی سرو و پذیرایی چوبی از لوکس باکس

اگر قصد خرید ارزان و با کیفیت سینی چوبی فانتزی و لوکس را دارید ، اما نمی دانید با توجه به تنوع بالای این سینی ها ، از کجا باید آن را تهیه نمایید ، نگران نباشید!!!

البته در صورتی که قصد خرید سینی های چوبی مدرن و سنتی  را دارید، فروشگاه لوکس باکس ، به عنوان بزرگ ترین کارخانه تخصصی تولید انواع جعبه های چوبی و سینی های سرو و پذیرایی و انواع محصولات چوبی پذیرایی لوکس ، به شما کمک می کند تا بتوانید در زمینه خرید سینی چوبی ، تصمیم گیری بهتری داشته باشید . ضمن ارائه مطالب بالا در مورد جنس و طراحی انواع سینی های چوبی لوکس باکس ، این سینی ها با بهترین کیفیت و قیمت مناسب و اقتصادی در بازار عرضه شده اند که تنوع بالای این سینی های چوبی لوکس این امکان را به شما عزیزان می دهد تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت آنلاین و بر اساس سلیقه شخصی خود ، سفارش خود را از طریق وب سایت فروشگاه آنلاین لوکس باکس ، ثبت نمایید و چنانچه اگر به خرید حضوری نیز علاقه مند هستید ، می توانید به صورت حضوری از شوروم و نمونه سینی های چوبی مجموعه لوکس باکس دیدن نمایید.

آدرس جهت خرید حضوری : ایران ، تهران ، آریاشهر، بلوار فردوس شرق، بین خیابان قبادی و ولیعصر، پلاک 86 واحد 9

از مزیت های خرید سینی پذیرایی چای خوری چوبی از لوکس باکس عبارت اند از :

  • 👈مناسب دکوراسیون های مدرن و سنتی
  • 👈امکان خرید حضوری و اینترنتی
  • 👈ارسال فوری و تحویل در کمترین زمان ممکن
  • 👈تضمین اصالت کالا و قیمت کالا
  • 👈کیفیت بسیار بالای مواد اولیه و یراق آلات
  • 👈امکان رقابت با  سایر نمونه های موجود در بازار و نمونه های خارجی

wink سخن پایانی و  پیشنهاد ویژه ...!

امیدواریم توانسته باشیم تا شما را در جهت خرید ارزان و با کیفیت انواع سینی چوبی شیک و مدرن و قیمت سینی چوبی لوکس ، راهنمایی کرده باشیم . توجه داشته باشید که فروشگاه لوکس باکس چهار شنبه های هر هفته یک تخفیف ویژه و تخفیف 10% الی 15% درصدی دارد که می توانید از محصولات ما دیدن نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و از این تخفیف بهره مند شوید. فراموش نکنید که علاوه بر سینی پذیرایی چوبی ، شما عزیزان می توانید این سینی ها را با سایر ظروف پذیرایی چوبی لوکس باکس (جعبه های رومیزی پذیرایی) ست نمایید و یک میزبانی شیک و متفاوت را تجربه نمایید.