خرید و لیست قیمت تخته سرو چوبی مستطیل شیک و فانتزی + لینک خرید

هم اکنون که فصل تابستان است و بحث دورهمی ها و مهمانی ها داغ است ، یکی از دغدغه های اصلی بانوان این است که که چگونه اقلام پذیرایی خود را در ظروف سرو و پذیرایی چوبی شیک و لوکس مانند سینی پذیرایی چوبی سرو کنند تا ضمن کارآیی ، ظاهری زیبا و چشم نواز نیز داشته باشد. بدین منظور تخته سرو یکی از ظروف سرو و پذیرایی بسیار پر طرفدار و محبوب در میان افراد است که این امکان را برای شما عزیزان فراهم می کند تا ضمن داشتن یک دکور و دیزاین زیبا و شیک ، یک میزبانی متفاوت و راحتی را نیز تجربه نمایید.

                                                  

🧐 در این مقاله به چند تخته سرو چوبی و پذیرایی لوکس باکس اشاره خواهیم کرد که می توان از آن ها برای سرو انواع غذاها و پیش غذاها استفاده نمود .

  1. تخته سرو چیست و چه کاربرد هایی دارد ؟

  2. مشخصات تخته سرو و چیدمان چوبی فانتزی و لوکس

  3. تخته سرو و پذیرایی چوبی مستطیل سایز بزرگ

  4. تخته سرو چوب راش سایز کوچک

  5. تخته سرو چوبی سایز متوسط  لوکس مدل دسته دار

  6. چگونه یک تخته سرو چوبی با کیفیت و ارزان بخریم ؟؟؟

                                                  

🤓 تخته سرو چیست و چه کاربرد هایی دارد ؟

مطمئنا بارها برایتان سوال پیش آمده است که تخته سرو چیست و چه کاربردی دارد و از کجا می شود یک تخته سرو فانتزی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه کرد؟؟؟

جالب است بدانید که تخته سرو یکی از جدید ترین و محبوب ترین اکسسوری های جذاب به ویژه برای بانوان است که ضمن ظاهری زیبا و دکوراتیو ، کاربرد های فراوانی نیز در خانه ، آشپزخانه ، کافه رستوران ها و هتل ها دارد. تخته های سرو موجود در بازار انواع مختلفی دارند که استفاده از این ظروف سرو و تخته ها ، پذیرایی را آسان و دلنشین تر می کند.

تخته سرو یک ابزار و تخته کاملا مسطح برای سرو انواع غذا و سالاد و دسر است و شما می توانید از قابلیت ها و کاربرد این ظروف سرو چوبی به بهترین شکل ممکن بهره ببرید. از جمله کاربرد های تخته سرو :

  • القای حس خوب و قابل ست کردن با هر نوع دکوراسیون و ظروف سرو و پذیرایی
  • قابل استفاده به عنوان یک ظرف سرو و پذیرایی شیک و فانتزی
  • قابل استفاده به عنوان یک دکوراتیو در خانه ، آشپزخانه و کافه رستوران ها
  • قابل استفاده به عنوان تخته مزه چوبی بر روی میز پذیرایی و یا میز پیش غذا
  • سرو انواع میوه ،کیک و تنقلات و ...
  •  قابل استفاده برای سرو غذا ، پیتزا ، فینگر فود ، صبحانه ، پنیر، قهوه و ...
  • البته شماعزیزان علاوه بر نمونه تخته سرو های چوبی می توانید از سینی چوبی خام دست ساز جدید و پذیرایی لوکس باکس نیز برای تزیین و سرو انواع غذاهای انگشتی و فینگرفودها استفاده نمایید. 

                                                   

🤓 مشخصات تخته سرو و چیدمان چوبی فانتزی لوکس باکس

در گذشته های بسیار دور برای سرو انواع مواد غذایی از سینی های پذیرایی و امروزه  برای سرو انواع فینگرفودها از انواع سینی فینگرفود چوبی  استفاده می شود . گرچه سینی های پذیرایی کاربرد زیادی دارند، اما امروزه به دلیل عدم هماهنگی با سایر ظروف سرو و پذیرایی ،مورد استفاده قرار نمی گیرند . در همین راستا تخته های سرو چوبی ، جایگزین بسیار مناسبی به جای انواع ظروف قدیمی و سنتی هستند که با توجه به طراحی و ساخت منحصر به فردی که دارند ، می توانند تکمیل کننده پذیرایی و میزبانی های شما عزیزان باشند.

تخته های سرو چوبی دست ساز شیک و ارزان لوکس باکس، جایگزین بسیار مناسبی برای سینی های سنتی بوده که در طرح و اندازه های مختلف با استفاد از مواد اولیه کاملا طبیعی و چوب راش ، یک چوب نسبتاً سخت و نیمه سنگین ، بسیار مستحکم و مقاوم در برابر ضربه و شکستگی در نهایت دقت و ظرافت توسط نجار طراحی و ساخته شده است و  همراه با روغن گیاهی درجه یک  ازمو ، سطح تخت آن پوشش داده شده که ضمن جلا دهندگی و درخشندگی ، از نفوذ آب و رطوبت به بافت چوب جلوگیری کرده و بدین واسطه موجب افزایش طول عمر آن می شود . ابعاد استاندارد و ست سه تایی در سه سایز بزرگ ، متوسط و کوچک ، داشتن دستگیره ای دایره ای شکل ، قابلیت داشتن شست و شو از دیگر مزیت های تخته سرو های پذیرایی و چیدمان چوبی لوکس باکس است که موجب شده است تا بهترین گزینه برای سرو انواع غذا ، فینگر فود ، قهوه و پنیر و ... باشد و یا حتی قابل استفاده به عنوان وسیله دکوراتیو و دیوار کوب نیز می باشد.

🤓 تخته سرو و پذیرایی چوبی مستطیل سایز بزرگ

                                                   

اگر به دنبال یک تخته سرو چوبی فانتزی با سایز بزرگ هستید که ضمن القای حس خوب ، کاربرد فراوانی نیز داشته باشد ، تخته سرو پذیرایی و چیدمان چوب راش سایز بزرگ کد LB590 ، می تواند گزینه بسیار مناسبی برای حمل ، سرو و چیدمان انواع مواد غذایی ، دسر و یا به عنوان تخته چوبی مناسب برای برش دادن گوشت و مرغ و ... باشد . یک تخته سرو چوبی ساخته شده از چوب راش ، یک چوب مفید و پرکاربرد با دوام و استحکام بالا و وزن نسبتا سنگین که همراه با روکش و آستری از روغن گیاهی ضد بو و ضد پوسته شدن ، با خواص ضد باکتریایی و ضد میکروبی با دوام و ماندگاری بالا بوده و قابلیت شست و شو نیز دارد .

🤓 تخته سرو چوب راش سایز کوچک

قبل از این که تخته سرو چوبی خود را انتخاب کنید ، باید بدانید که برای چه کاربرد هایی و برای چه فضایی می خواهید از تخته سرو مورد نظرتان استفاده نمایید. طبیعتا تخته سرو پذیرایی و چیدمان چوب راش سایز کوچک کد LBL590 ، یک تخته سرو بسیار مناسب با ابعاد استاندارد و کوچک با جنسی از چوب راش ، به عنوان یک فرآورده چوبی مقاوم و مستحکم  همراه با پوششی از روغن گیاهی ضد آب است و طراحی این تخته سرو فانتزی و شیک به گونه ای است که برروی دسته آن سوراخی تعبیه شده است که می توانید آن را بر روی دیوار هم قرار دهید تا از فضای بسیار کمی در آشپزخانه استفاده کند.

🤓 تخته سرو چوبی سایز متوسط  لوکس مدل دسته دار

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای خرد کردن انواع سبزیجات و میوه جات نیاز به یک تخته سرو چوبی با سایز متوسط دارید که ضمن داشتن سایز متوسط و ظاهری زیبا ، قابل استفاده برای سرو چای ، صبحانه ، پیتزا و ... باشد . بدین منظور تخته سرو پذیرایی و چیدمان چوب راش سایز متوسط کد LBM590 ، یک گزینه مناسب با جنسی از چوب راش بوده و با قابلیت ضد خش و ضد آب ، قابلیت شست و شو نیز دارد و همین ویژگی ، ماندگاری و کیفیت این تخته سرو را دوچندان کرده است.

                                                       

🤓 چگونه یک تخته سرو چوبی با کیفیت و ارزان بخریم ؟؟؟

برای این که از خرید خود رضایت داشته باشید و بتوانید یک تخته سرو چوبی مناسب را با کیفیت عالی و درجه یک از یک فروشگاه معتبر تهیه نمایید ، باید به یک سری نکات مهم  از جمله ابعاد و شکل ظاهری ، ضخامت ، جنس و قابلیت شست و شو و ... در هنگام خرید تخته سرو و پذیرایی چوبی دقت کنید تا خرید شما هوشمندانه و دقیق باشد، نظیر نمونه تخته سرو های چوبی لوکس باکس که در نهایت دقت و ظرافت و با استفاده از با کیفیت ترین و درجه یک ترین متریال کاملا طبیعی، چوب راش ، طراحی و تولید شده اند تا  تمام افراد با هر سلیقه و هر میزان بودجه ای ‌بتوانند باکیفیت‌ترین تخته سرو چوبی خود را با قیمتی مناسب ، خریداری کرده و از آن برای مصارف گوناگون به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند. برای مشاهده نمونه سینی و تخته سرو های چوبی لوکس باکس کافی است وارد وب سیات فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس شده و با سرچ محصول مورد نظر در دسته بندی مورد نظر ، تخته سرو چوبی و سفارش خود را ثبت نمایید.

👈 و در پایان ....

اگر برای پذیرایی به اکسسوری های مدرن و در عین حال کاربردی علاقه دارید ، تخته سرو چوبی دست ساز شیک و ارزان لوکس باکس ، می تواند گزینه مناسبی برای شما دوستان باشد و شما عزیزان می توانید از این ظروف سرو و پذرایی چوبی برای خانه ، رستوران ، هتل و یا کافی شاپ ها به عنوان یک وسیله دکوراتیو و یا تخته سرو و پذرایی برای سرو و چیدمان انواع تنقلات و مواد غذایی مختلف تنها با کمی خلاقیت به بهترین شکل ممکن ، استفاده نمایید .