سینی چوبی شیک لوکس از کجا بخرم - خرید اینترنتی و آنلاین انواع سینی چوبی پذیرایی 1401

یکی از چیزهایی که پذیرایی خوب ، بی بدیل و قابل توجه شما را تکمیل و در خاطره ها ماندگار می کند ، استفاده از ظروف سرو و پذیرایی لوکس نظیر سینی چوبی است . سینی های چوبی از جمله ابزار های بسیار کاربردی در هر خانه ای هستند که علاوه بر کارکرد معمولی و روزانه ، حمل و سرو چای ، نوشیدنی ، میوه ، شیرینی و غذا و ...، به عنوان سینی های دکوراتیو نیز قابل استفاده هستند و ضمن جذابیت و شیک بودن ، قابل ست شدن با هر نوع دکوراسیونی با هر سبکی بوده و زیبایی خاصی را نیزبه فضای شما می بخشند.

                                                  

🙃 اگر به دنبال سینی های چوبی سنتی و کلاسیک هستید که بتوانید به صورت همیشگی و بدون هیچ افت کیفیت و با حفظ جلوه تازگی و کیفیت اولیه ، از آن برای مدت زمان طولانی استفاده نمایید ، سینی پذیرایی چوبی ، بهترین انتخاب است . در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با معتبر ترین فروشگاه انواع سینی چوبی ، آشنا نماییم تا بتوانید با حذف واسطه ها و به طور مستقیم از کارخانه ، خرید ارزان و با کیفیت سینی پذیرایی خود را انجام دهید.

  1. پذیرایی جذاب با سینی سرو چای خوری چوبی لوکس

  2. انوع سینی چوبی فانتزی و مدرن

  3. مزایای سینی چوبی

  4. سینی های چوبی لوکس باکس از چه نوع چوبی ساخته شده اند ؟

  5. نکات طلایی در هنگام استفاده از سینی های چوبی لوکس باکس چیست؟

  6. سینی چوبی شیک از کجا بخرم ؟

                                                   

😇 پذیرایی جذاب با سینی سرو چای خوری چوبی لوکس

استفاده ازسینی های سرو و پذیرایی از گذشته تا کنون بسیار مرسوم بوده است که به وسیله آن انواع خوراکی و نوشیدنی ها و غذاها را می توان داخل این سینی ها را قرار داد و انواع اقلام خوراکی را به میز پذیرایی انتقال داد. اما خب با توجه به تنوع بالای انواع سینی های موجود در بازار ، انتخاب یک سینی سرو و پذیرایی لوکس و با کیفیت، کاری دشوار است اما جنس چوبی در میان سایر سینی های موجود در بازار ، بسیار پر طرفدار تر و از لحاظ کیفیت ،  قابل قبول تر است . به طور کلی محصولات چوبی اعم از سینی های چوبی لوکس و شیک ، زیبایی چشم نوازی دارند و حس خوبی را به افراد منتقل می کنند و استفاده از سینی های سرو و پذیرایی چوبی لوکس باکس ، باعث می شود تا شما یک پذیرایی زیبا ، لوکس و در عین حال آسان را با هر تعداد مهمانی ، تجربه نمایید.

                                                  

😇 انوع سینی چوبی فانتزی و مدرن

سینی چوبی به عنوان یک وسیله مهم سرو و پذیرایی در هر خانه و آشپزخانه ای لازم و ضروری است ، بنابراین وجود مجموعه ای از سینی های چوبی زیبا ، رنگارنگ و در عین حال کاربردی در هر خانه ای حس می شود و اگر فکرمی کنید که چنین ظروف سرو و پذیرایی را ندارید و یا از مد افتاده اند ، بهتر است هر چه سریع تر به خرید ارزان سینی چوبی شیک اقدام کنید.

سینی های مختلفی از لحاظ جنس ، ابعاد ، شکل، طرح و کاربرد در دسته بندی های مختلف در بازار موجود است ، از سینی چوبی گرفته تا سینی ملامینی ، سینی استیل و فلزی ، سینی شیشه ای و ... که در این میان سینی چوبی ضمن زیبایی ، استقبال و کارآیی زیاد ، کیفیت قابل قبول تری نیز دارد . انواع سینی های چوبی پذیرایی سرو لوکس باکس عبارت اند از :

👈 سینی چای چوبی

سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB511

👈 سینی سرو و پذیرایی چوبی دست ساز گرد و مستطیل

سینی سرو و پذیرایی چوبی لوکس باکس کدLB400

👈 سینی دکوارتیو چوبی شیک

سینی چوبی سنتی مستطیل طرح شمسه لوکس باکس کد LB556

👈 سینی مزه و فینگر فود چوبی ضد آب و شناور

سینی سرو پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB580

👈 جهت مشاهده هر کدام از این سینی های چوبی کافی است بر روی کد آن ها کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی محصول مورد نظر منتقل شوید.

                                                   

😇 مزایای سینی چوبی لوکس باکس

همان طور که گفتیم ، استفاده از ظروف و سینی های چوبی از زمان‌های گذشته رایج بوده است. خواص استفاده از ظروف و سینی چوبی به قدری بوده که حتی امروزه نیز، مردم این ظروف و سینی ها را به ظروف دیگر ترجیح می‌دهند. استفاده از ظروف و سینی های چوبی در آشپزخانه مزایای بسیاری دارد که شاید از آن بی‌خبر باشید. کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید برای جذاب ‌تر شدن آشپزخانه‌ تان انجام دهید. اگر دوست دارید آشپزخانه ‌تان را زیبا و به روز کنید، اما پول کافی برای بازسازی ندارید، بهتر است بدانید چند راه بسیار ارزان و آسان وجود دارد که می‌توانید برای بهتر شدن جلوه‌ ی آشپزخانه خود انجام دهید و آن هم خرید سینی چوبی لوکس باکس است که هم جنبه تزیینی و دکوری دارد و هم جنبه کاربردی و جایگزین بسیار خوبی به جای انواع سینی های پلاستیکی است. از جمله مزایای سینی های چوبی لوکس باکس عبارت اند از :

  • - بسیار زیبا و شیک و چشم نواز
  • - القای حس خوب و زیبا
  • - متنوع و کاربردی به عنوان سینی چای خوری چوبی و یا سینی مزه و تنقلات چوبی
  • - سینی های چوبی لوکس باکس فاقد ترکیبات شیمیایی هستند و درعین سادگی ، بسیار شیک و متنوع است.
  • - عایق حرارتی و عدم انتقال گرما
  • - مستحکم و بسیار مقاوم (ضد ضربه و شکستگی )
  • - ماندگار و داری دوام بالا
  • - جلاداده شده با روغن گیاهی درجه یک ازمو که ضد بو و ضد آب است.
  • - دارای حمل آسان به واسطه دستگیره های هلالی شکل و صاف
  • - قابل استفاده برای سرو و تزیین انواع سالاد ، دسر و غذا و نوشیدنی در کافه رستوران ها و هتل ها به عنوان سینی چوبی برای قهوه

                                                   

😇 سینی های چوبی لوکس باکس از چه نوع چوبی ساخته شده اند ؟

سینی چوب گردو لوکس باکس : این نوع از سینی های چوبی لوکس باکس در نهایت دقت و ظرافت و با استفاده از چوب طبیعی گردو ، چوبی سخت با استحکام ، دوام و ماندگاری بالا به وسیله آستر و پوششی از روغن گیاهی ضد رطوبت و ضد بو، جلاداده شده است که به دو صورت حکی و چاپی به منظور سرو سرد و گرم انواع نوشیدنی با تنوع بالا در طرح و ابعاد مختلف طراحی و تولید شده اند و ناگفته نماند که با داشتن دستگیره های هلالی و صاف و وزن سبک ، حمل آن ها بسیار سبک و آسان است و از این نوع از سینی های چوب طبیعی می توان برای کاربرد های مختلف و به صورت ست چوبی شیک و نفیس مانند سینی مزه و فینگر فود ، سینی میوه و کیک و سینی چای خوری و ... استفاده کرد. نظیر :

👈ست سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB.S501

ابعاد : 4.4 * 28 * 38

جنس : چوب طبیعی

ظرفیت : 6 تا 8 عدد لیوان

سایز : بزرگ  و کوچک

پایه : ندارد

دسته : دارد

رنگ : گردویی روشن

                                                   

سینی چوبی دست ساز چوب راش لوکس باکس

سینی های سرو و پذیرایی چوب راش لوکس باکس نمونه ای دیگر از انواع سینی های چوبی هستند که با استفاده از چوب راش ، یک چوب نیمه سنگین با عمر طولانی ، بسیار مفید و کاربردی  و مقاوم به پوسیدگی  با دقت فراوان توسط نجاربا روغن گیاهی ضد رطوبت و ضد ترک و پوسته شدن ، پوشش دهی شده اند و با داشتن طراحی فوق العاده و منحصر به فرد دارای تعدادی تقسیم بندی مجزا همراه با درب های کریستالی ، نوعی طلق نشکن و شفاف برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به محتویات داخلی بوده و با وجود یک محفظه وارمردار و مجهز به شمع وارمر به منظور گرم و تازه نگه داشتن محتویات داخلی قوری ، می توانند تکمیل کننده میزبانی لوکس شما عزیزان باشند. مانند :

👈سینی سرو و پذیرایی چوبی وارمردار لوکس باکس کد LB403

ابعاد : 4 * 20 * 42

ظرفیت : 600 الی 700 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب راش

یراق آلات : ندارد

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها و ...

👈سینی سرو و پذیرایی وارمردار چوبی لوکس باکس کد LB402

ابعاد : 4.5 * 33 * 33

ظرفیت : 600 الی 800 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب راش

یراق آلات : ندارد

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها و ...

😇 نکات طلایی در هنگام استفاده از سینی های چوبی لوکس باکس چیست؟

 برای تمیز کردن سینی های چوبی خام و فانتزی لوکس باکس ، بهتر است که آن ها را با یک دستمال مرطوب تمیز نمایید و از قرار دادن آن ها داخل ماشین ظرفشویی و ماکروویو خودداری نمایید. در این صورت کیفیت سینی پذیرایی چوبی مورد نظر شما حفظ می شود و برای مدت زمان طولانی قابل استفاده می باشد.

                                                  

😇  سینی چوبی شیک از کجا بخرم ؟

سینی چوبی خود را به صورت حضوری و یا غیر حضوری از فروشگاه لوکس باکس بخرید !!!

یکی از پرکاربردترین وسایلی که به‌ طور روزانه و در مهمانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، سینی چوبی است. فروشگاه لوکس باکس با در اختیار قرار دادن اطلاعات دقیق در مورد محصولات چوبی خود در دسته بندی های مختلف و با کارآیی گوناگون به عنوان بزرگ ترین مرجع تخصصی تولید کننده انواع سینی های چوبی دست ساز شیک و لوکس با تنوع بالا و کیفیت عالی به همراه قیمت ارزان و اقتصادی و خرید جدید ترین مدل های سینی مزه چوبی چای و پذیرایی، این امکان را برای مشتریان عزیز خود فراهم نموده است تا با فراق خاطر و با هر بودجه بتوانند ظروف سرو و پذیرایی چوبی مورد نظرشان را متناسب با نیاز و سلیقه خود خریداری نمایند و از خرید خود نهایت استفاده و لذت را ببرند.

yes کلام آخر

به پایان یکی دیگر از مقالات خرید سینی چوبی لوکس باکس رسیدیم و در این مطلب به نکات حائز اهمیتی در مورد انواع سینی های پذیرایی و سرو چوبی و همچنین توصیه هایی در ارتباط با به کاربردن این نوع سینی های چوبی فانتزی و مدرن لوکس و ایده های جدید تزیین سینی مزه و فینگر فود چوبی ،  پرداختیم . امیدواریم که شما همراهان عزیز با توجه به این نکات توضیح داده شده ، بتوانید موفق به خرید سینی چوبی مورد علاقه خود شده باشید و به صورت حضوری و یا غیر حضوری سینی چوبی خود را سفارش دهید و سلیقه ی خاص خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.