خرید جدید ترین مدل های سینی مزه چوبی چای و پذیرایی لوکس باکس

                                                   

در صورتی که می خواهید پذیرایی شما در جمع دوستانه ، خانوادگی شما جذاب تر باشد ، بهتر است از یک سینی مزه چوبی لوکس و جادار استفاده نمایید . در واقع سینی مزه یکی از آیتم های عالی و جذاب برای هر مهمانی و یک انتخاب فوق العاده خواهد بود که شما عزیزان با توجه به مناسبت مهمانی خود می توانید انواع تنقلات ، انواع پنیر ، خشکبار ، میوه خشک و انواع فینگر فود و یا غذاهای فست فودی مانند سیب زمینی و ... را در قالب سینی های مزه چوبی لوکس تزیین کرده و آن را بر روی میز پذیرایی و سرو خود قرار دهید تا مهمانان با دسترسی آسان بتوانند نوع خوراکی مورد نظر خود را به راحتی نوش جان نمایند و حسن سلیقه و ارزشی را که برای آن ها قائل شده اید را متوجه شوند. در واقع سینی مزه چوبی چای و پذیرایی لوکس باکس، سبکی نوین از پذیرایی آسان و لوکس است که می توانید این سینی های پذیرایی لوکس را در قالب و رنگ بندی زیبا همراه با تنقلات مختلف برای عزیزان خود سرو نمایید و یک میزبانی متفاوت و چشمگیر را داشته باشید.

😉در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع مدل های سینی مزه چوبی چای و پذیرایی لوکس باکس ، آشنا نماییم :

  1. سینی مزه لوکس و لاکچری

  2. سینی مزه شامل چیست ؟؟؟

  3. ایده های تزیین سینی مزه لوکس

  4. انواع سینی مزه و کارآیی آن

  5. سینی مزه چوبی لوکس باکس

  6. فروشگاه خرید آنلاین انواع سینی مزه چوبی چای و پذیرایی لوکس

  7. خرید ارزان جدید ترین مدل های سینی مزه چوبی چای و پذیرایی لوکس باکس

                                                  

😇سینی مزه لوکس و لاکچری

همه چیز در مورد سینی مزه لوکس :

_ سینی مزه چیست ؟

سینی مزه یک پیشنهاد عالی و مناسب برای انواع مهمانی های مختلف ، عصرانه و جشن های مختلف مانند جشن تولد ، سالگرد ازدواج ، عقد و ... است که می توانید  انواع و اقسام خوراکی و تنقلات مورد نظر خود را با توجه به تعداد مهمانان خود در این سینی های سرو و پذیرایی لاکچری و لوکس سرو نمایید و با چیدن و قرار دادن سینی مزه خود بر روی میز پذیرایی ، یک میزبانی خلاقانه و منحصر به فردی را از مهمانان خود داشته باشید.

تنقلات مورد نیاز برای سینی مزه :

سینی های مزه و محتویات داخلی آن به نوع مهمانی و سبک سلیقه  و نیاز شما بستگی دارد . اما به طور معمول می توانید از انواع میوه ، آجیل چهار مغز ، چیپس ، انواع ترشیجات مانند میوه خشک ، آلبالو خشکه ، برگه زردآلو ،از پاستیل و بیسکوییت شکلاتی و چوب شور و ... استفاده نمایید و یا اگر خوراکی مورد نظر شما فینگر فود است ، می توانید از انواع زیتون ، خیارشور ، سس هاس سرو و... نیز استفاده نمایید که همه این ها بستگی به نوع مهمانی و سلیقه ی شما دارد .

😇سینی مزه شامل چیست ؟؟؟

سینی مزه در واقع یک وسیله و یا ظرف خاص نیست ، بلکه یک ظرف چوبی و مجموعه ای از خوراکی های مختلف است که درون سینی مزه بر روی میز سرو و پذیرایی قرار می گیرد . محتویات سینی مزه لوکس شامل انواع میوه های تازه ، فینگرفودها ، آجیل ها ، تنقلات مختلف مانند چیبس ، پفک و یا انواع دسر ، سالاد و موارد دیگر است که این محتویات بر اساس سلیقه میزبان می تواند تغییر کند.

😇ایده های تزیین سینی مزه لوکس

تزیین و چیدمان سینی مزه لوکس شما به نوع مهمانی ، سبک سلیقه شخصی ، تعداد مهمانان شما و ... بستگی دارد اما ما درادامه چند پیشنهاد و ایده تزیین سینی مزه چوبی لوکس را به شما معرفی خواهیم نمود تا یک پذیرایی عالی و خاصی را از مهمانان خود داشته باشید و یک خاطره به یادماندنی را برای آن ها رقم بزنید .

در تهیه سینی مزه میوه : برای تزیین سینی مزه میوه می توانید میوه های خود را به شکل های مختلف با پوست و یا بدون پوست برش داده و می توانید میوه ها را کنار هم با سیخ های چوبی و رنگی ، با تهیه آن ها از لوازم قنادی فروشی ، در کنا رهم فیکس نمایید.

تهیه سینی مزه آجیل : برای این کار نیز می توانید یک طرف سینی مزه خود را آجیل و تنقلات قرار دهید و در طرف دیگر میوه های برش خورده را بچینید .

تهیه سینی مزه غذا و فینگر فود : برای تهیه سینی مزه غذا می توانید از انواع غذاها مانند فینگرفود ها ، سمبوسه ، ته چین مرغ و ... را همراه با انواع برگ های سبز مانند کاهو ، فلفل دلمه ای ، هویچ ، ذرت و سس های رنگی تزیین نمایید .

چیدن سینی مزه برای مهمانی ها و دورهمی ها یکی از بهترین ایده های پذیرایی لاکچری و خاص است که به راحتی انجام می گیرد و می توان با کمی سلیقه و هنر،  کدبانو بودن خود را به اثبات برسانید.

                                                  

😇انواع سینی مزه و کارآیی آن

سینی های مخصوص مزه هم مانند سایر سینی ها و ظروف سرو و پذیرایی و انواع سینی چوبی فانتزی و طرح دار شیک و جدید ، انواع مختلفی دارند که در ادامه این مطلب می خواهیم انواع سینی مزه از لحاظ نوع سینی را به شما معرفی کنیم . با ما همراه باشید :

_ سینی مزه چوبی : امروزه سینی های مزه چوبی لوکس باکس ، یکی از پرکاربرد ترین انواع سینی ها برای چیدن مزه و فینگرفودها ، میوه ها و ... است . سینی های چوبی انواع مختلفی دارند که در ابعاد مختلف و طرح و شکل های متنوع ، برخی از آن ها لبه داشته که از بیرون ریختن محتویات داخل سینی جلوگیری کرده و می توانید از آن ها برای سرو و پذیرایی چای ، انواع نوشیدنی و فینگر فود ها و ... استفاده نمایید و برخی از آن ها دارای درب های قندانی شکل هستند که از ورود گرد و خاک به محتویات داخل سینی مزه جلوگیری می کند.

_ شات پیلت : یکی دیگر از انواع سینی های مزه برای چیدمان انواع تنقلات ، و فینگر فود ها است که از یک سینی و یا صفهه با قسمت های مختلف برای قرار دادن تنقلات تشکیل شده است .

_ سینی مزه گالوانیزه : یکی از جدید ترین سبک های چیدن انواع فینگر فود است که از جنس روحی بوده و روی آن رنگ شده است و در دو رنگ مشکی و سفید در بازار موجود هستند .

_ سینی فینگر فود : یکی دیگر از انواع سینی های مزه ، سینی مزه فینگر فود است که برای چیدمان انواع فینگر فود می توانید از سینی مزه چوبی و یا انواع دیگر سینی ها که ابعاد بزرگتری دارند ، استفاده نمایید .

کارآیی سینی مزه چوبی لوکس :

به طور معمول در مهمانی ها و جشن های مختلف از سینی های مزه و سرو چای پذیرایی استفاده می شود که با قرار دادن انواع تنقلات و خوراکی های مختلف در سینی مزه چوبی علاوه بر زیبایی و جذابیت این سینی های سرو ، استفاده از سینی مزه چوبی ، سبب جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه شده و با این وجود می توانید از تعداد بیشتری از مهمانان خود پذیرایی داشته باشید. سینی های مزه چوبی لوکس باکس علاوه بر کاربرد و کارآیی که دارند ، یک هدیه خاص و لوکس برای دوستان و آشنایان هستند که این امکان را به مهمان می دهند تا بتوانند بر حسب میل خود ، خوراکی مورد نظر خود را انتخاب و میل نمایند.

😇سینی مزه چوبی لوکس باکس

باتوجه به این که استفاده از سینی های چوبی در میان انواع سینی های مزه ، امروزه بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است ، با توجه به بافت و متریال استفاده شده در طراحی و ساخت سینی های مزه چوبی ، از چوب طبیعی ، به دلیل خاصیت ، گرمابخشی و انرژی فوق العاده ی چوب و بافت زیبای آن ، سینی های مزه چوبی چای و پذیرایی لوکس باکس از محبوبیت بالایی در میان مشتریان عزیز برخوردار بوده و تمامی سلیقه ها را توانسته است پوشش دهد. سینی های مزه چوبی لوکس باکس در طرح و مدل های مختلف با استفاده از مواد اولیه درجه یک چوب راش ، چوب طبیعی و ام دی اف طراحی شده است به طوری که طراحی فوق العاده سینی های سرو و پذیرایی لوکس باکس، موجب شده است تا بتوان از این سینی های مزه چوبی برای کاربرد های مختلف استفاده نمود . از جمله مزیت های سینی های مزه چوبی لوکس باکس عبارت اند از :

  • زیبایی ظاهری و لوکس بودن

  • مناسب هر دکوراسیون مدرن و کلاسیک

  • مناسب برای استفاده در کاربردهای مختلف نظیر سرو و پذیرایی انواع چای و نوشینی و سرو  سرد و گرم ، انواع فینگر فود ها و ...

  • حمل آسان این سینی های مزه چوبی

  • سهولت در جابجایی انواع سینی سرو و چای پذیرایی با توجه به سبک بودن وزن آن ها

  • تضمین اصالت کالا

  • امکان خرید حضوری و اینترنتی

  • گارانتی مرجوع کالا تا 48 ساعت پس از خرید

  • قابلیت رقابت با نمونه های خارجی و داخلی

                                                   

😇فروشگاه خرید آنلاین انواع سینی مزه چوبی چای و پذیرایی لوکس

برای این که بتوانید یک سینی مزه چوبی سرو و پذیرایی لوکس و منحصر به فرد را برای خود و خانواده خود خریداری نمایید و این که  سینی چوبی شیک و لوکس را از کجا بخرم ؟ برای این که بتوانید یک پذیرایی و میزبانی مجلل از مهمانان خاص خود را داشته باشید ، کافی است تا به وب سایت لوکس باکس به نشانی ، مراجعه کرده تا بتوانید ضمن این که تنوع در طرح و رنگ سینی های مزه سرو و پذیرایی لوکس باکس را مشاهده نمایید ، بتوانید از بین این مدل سینی های مزه چوبی لاکچری ، به خرید سینی مزه سرو پذیرایی چای با کیفیت و مناسب خود اقدام نمایید .

😇خرید جدید ترین مدل های سینی مزه چوبی چای و پذیرایی لوکس باکس

 اگر شما هم به دنبال یک خرید ارزان سینی مزه چوبی نفیس و لوکس برای پذیرایی از مهمانان خود در میزبانی های خود هستید ، تا بتواند ضمن القای حس تازگی و طراوت ، هیچ گاه از مد نیفتد و با گذشت زمان از کیفیت آن ها کاسته نشود ، سینی مزه چوبی سرو چای و پذیرایی لوکس باکس گزینه بسیار خوبی است که می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی در هر نقطه ای از کشور باشید ، سفارش سینی مزه و سرو پذیرابی خود را ثبت سفارش نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود . برای مشاهده نمونه های بیشتر سینی مزه چوبی سرو و پذیرایی لوکس باکس می توانید به وب سایت فروشگاه آنلاین لوکس باکس  ، مراجعه نمایید و ودر میان انواع سینی سرو و پذیرایی چوبی لوکس باکس ،سینی مورد نظر خود را انتخاب نمایید .