انواع سینی چوبی فانتزی و طرح دار شیک و جدید با قیمت ارزان (چاپی و حکی )

سینی های چوبی ، محصولی پرکاربرد و زیبا برای پذیرایی از مهمانان در منزل و یا محیط کار هستند که  افزون بر کارکرد تزئینی و دکوری ، سینی پذیرایی چوبی یک وسیله کاربردی برای انتقال و سرو انواع نوشیدنی و غذاها بوده که نسبت به سایر جنس های موجود در بازار ، حس بهتری را القا می کند و همیشه  با طراحی به روز ، از مد نمی افتد.  فراموش نکنید که انواع مدل های جدید سینی چوبی ، مکمل هر نوع دکوراسیونی بوده و خرید این نوع از سینی های سرو و پذیرایی چوبی که مهمان هر خانه ای است ، هیچ گاه از نگاه تیزبین بانوان و خانم ها به ویژه تازه عروس ها دور نمی ماند و همواره بانوان تلاش می کنند تا شیک ترین و به روز ترین سینی چوبی لوکس را برای خانه و آشپزخانه خود تهیه نمایند.

                                                

🧐 در این قسمت ، لوکس باکس ،  سعی در این دارد با نقد و بررسی انواع سینی های چوبی  پر فروش خود ، بهترین ها را برای شما پیشنهاد دهد که قبل از خرید انواع سینی چوبی ، نکات مهم در زیر مربوط به این محصولات را بخوانید تا خرید شما هوشمندانه و دقیق باشد.

  1. سینی چوبی لوکس باکس

  2. راهنمای خرید ارزان سینی چوبی فانتزی و مدرن

  3. 10 مدل سینی سرو چوبی جدید و شیک 1401

  4. قیمت سینی چوبی پذیرایی لوکس باکس

  5. سوالات متداول در مورد سینی چوبی لوکس باکس

                                                  

🤔 سینی چوبی لوکس باکس

لوکس باکس یک کارخانه تولید انواع ظروف سرو و پذیرایی شیک و از جمله جعبه های چوبی و انواع سینی های چوبی فانتزی و مدرن است که با بهره مندی از به روز ترین تجهیزات صنعت چوب و با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه و متریال چوبی اقدام به طراحی و ارائه انواع سینی های پذیرایی چوبی سنتی و مدرن کرده است که با تنوع بالا در طرح و ابعاد و نوع جنس سینی ، پاسخگوی هر نیاز و سلیقه ای بوده که ما در ادامه به طور ویژه تر به بررسی طراحی و ساخت انواع سینی های چوبی لوکس باکس می پردازیم .

👈جنس سینی چوبی : در خرید هر محصولی ابتدا باید به نوع جنس آن توجه کرد تا با توجه به کاربرد زیادی که در طول روز برای سرو انواع نوشیدنی سرد و گرم ، صبحانه ، میوه و ... دارد ، قابل استفاده برای مدت زمان طولانی باشد . بدین جهت در میان انواع سینی های موجود در بازار از نوع استیل و فلزی ، شیشه ای ، برنجی و ... سینی چوبی لوکس باکس ، کیفیت قابل قبول تری داشته و برای پذیرایی در مهمانی ها و دورهمی ها گزینه مناسبی می باشد چراکه سینی های چوبی لوکس باکس، با استفاده از چوب طبیعی و راش ، یک چوب نیمه سنگین و بسیار مستحکم و مقاوم ساخته شده که این چوب بافت بسیار مستحکم و یکنواختی دارد و همین ویژگی ،آن را جزء خوش کارترین چوب‌های ایران کرده است و به همین دلیل است که سینی های چوبی لوکس باکس با استحکام و مقاومت بالا در برابر هر گونه خدشه و شکستگی ای در نهایت دقت و ظرافت توسط نجار طراحی و تولید شده اند . استفاده از یراق آلات چوبی و کریستالی نوعی طلق نشکن و شفاف در ساختار این نوع از سینی های چوبی ، بر کیفیت این سینی های چوبی شیک و لاکچری افزوده و آن را برای مدت زمان زیادی بدون هیچ افت کیفیتی ، قابل استفاده کرده است .

👈ابعاد و سایز سینی سرو چوبی : سینی های چای خوری لوکس باکس با ابعاد استاندارد خود در دو سایز بزرگ با ظرفیت 4 الی 8 عدد لیوان و یا فنجان و سایز کوچک با گنجایش 4 تا 6 لیوان طراحی و عرضه شده اند تا هر شخصی بتواند بر اساس نیاز خود سینی مورد نظر را تهیه نماید، البته ناگفته نماند که این سینی های چوبی را می توانید به صورت ست نیز خریداری نمایید . بنابراین سعی کنید تا اندازه سینی را متناسب با تعداد اعضای خانواده خود انتخاب کنید تا سینی چوبی مورد نیازتان به اندازه کافی برای شما کارآیی داشته باشد .

                                                   

👈طرح و شکل ظاهری سینی چای خوری چوبی : لوکس باکس علاوه کیفیت سینی های چوبی خود ، سعی نموده است تا تنوع زیادی از سینی ها را ارائه دهد ، بدین صورت که سینی های چوبی لوکس باکس به دو صورت حکی و چاپی دارای تنوع زیادی هستند . سینی های چوبی حکی لوکس باکس دارای طرح های گوناگون از درخت حک شده در قسمت کف سینی و مناسب برای سرو سرد و گرم است و سینی های چاپی لوکس باکس فقط برای سرو سرد و همراه با طرح های چاپی سنتی گوناگون دارای سبکی سنتی کلاسیک و مورد پسند افراد سنتی پسند هستند و همین ویژگی باعث می شود تا بتوانید به راحتی سینی مورد نظر خود را با سبکی سنتی و یا کلاسیک انتخاب نمایید.

👈رنگ سینی چوبی پذیرایی : انتخاب رنگ سینی چای ، کاملا سلیقه ای است ولی خب با توجه به متریال چوبی سینی های سرو و پذیرایی لوکس باکس ، رنگ این سینی ها به رنگ چوب و قهوه ای روشن است که با توجه به پوشش دهی و جلادهی سطح این سینی ها با روغن گیاهی ازمو ، محافظ انواع چوب ها در برابر نور خورشید و پوسیدگی و رطوبت که ضمن ضد آب بودن ، ضد بو نیز بوده و موجب شده است تا کیفیت و رنگ سینی حفظ شود.

👈دسته دار و لبه دار بودن سینی چوبی مدرن : سینی های چوبی شیک لوکس باکس به گونه ای طراحی شده اند که داری لبه و دیواره ای با ارتفاع مناسب بوده تا از جابجایی، سقوط و ریختن محتویات داخلی سینی در هنگام جابجایی و حمل نوشیدنی ها جلوگیری شود. از طرف دیگر وجود دسته های هلالی شکل و یا صاف در طراحی سینی های چوبی لوکس باکس ، موجب زیبایی دو چندان و سهولت در حمل این نوع از سینی های پذیرایی شده است.

🤔 راهنمای خرید ارزان سینی چوبی فانتزی و مدرن

با توجه به نکات بالا و ویژگی های سینی های چوبی لوکس باکس ، کافی است فقط به چند نکته حائز اهمیت مانند جنس سینی ، ابعاد و سایز ، ظرافت و شکل سینی چوبی ، کیفیت و نوع کارآیی آن و قیمت سینی پذیرایی چوبی توجه نمایید تا بتوانید با آگاهی کامل، سینی چوبی  مورد نظرتان را تهیه نمایید.

                                                   

🤔 10 مدل سینی سرو چوبی جدید و شیک 1401

از آن جا که سینی یک وسیله سرو و پذیرایی بسیار مهم برای مصارف شخصی و یا میزبانی است و وجود آن در هر آشپزخانه و خانه ای لازم و ضروری است ، وجود یک سینی چوبی لوکس و با کیفیت در هر مکانی ، حس می شود که به همین منظور ما در این قسمت از مقاله به معرفی 10 مدل جدید ترین و پرفروش ترین سینی های چوبی لوکس باکس، پرداخته ایم. البته کارکرد تزئینی و دکوری این سینی های چوبی را نیز نباید فراموش کرد که علاوه بر قابلیت استفاده به عنوان سینی چوبی قهوه در کافه رستوران ها و هتل ها ، منازل و محیط کار می توان این نوع از سینی ها را با هر دکوراسیونی ست کرد و زیبایی خیره کننده ای را به آن محیط و فضا بخشید.

انواع سینی چوبی دست ساز گرد و مستطیل چوب راش لوکس باکس :

  1. سینی سرو و پذیرایی چوبی لوکس باکس کدLB400

بسیار زیبا و نفیس- دارای جنسی از چوب طبیعی راش -مناسب برای پذیرایی

  1. سینی سرو وارمردار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB401

ساخته شده از چوب راش مستحکم و مقاوم دارای محفظه مجهز به شمع وارمر

  1. سینی سرو و پذیرایی وارمردار چوبی لوکس باکس کد LB402

دارای ظرفیت و کیفیت مناسب- مناسب برای پذیرایی -دارای محفظه مجهز به وارمر- دارای قسمتی برای قرار دادن لیوان

  1. سینی سرو و پذیرایی چوبی وارمردار لوکس باکس کد LB403

دارای جنسی از چوب بسیار با کیفیت راش- زیبا و نفیس- دارای طراحی منحصر به فرد و خاص- مجهز به محفظه وارمر

                                                  

انواع سینی های چای خوری چوبی لوکس باکس (حکی و چاپی )

  1. سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LBL501

دارای ابعاد مناسب و مقاوم - زیبا و دارای جلوه طبیعی سایز کوچک

  1. سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB502

مقاوم و مستحکم - تمام چوب - دارای دستگیره سایز بزرگ مناسب برای سرو سرد و گرم

  1. ست سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB.S511

تماما از چوب - زیبا و دارای طراحی لوکس-  دارای ابعاد مناسب و مستحکم-  دارای دو سایز بزرگ و کوچک

  1. سینی چوبی سنتی مستطیل طرح شمسه لوکس باکس کد LB556

حمل آسان به دلیل وزن بسیار سبک - طراحی جدید و منحصر به فرد دارا ی طرح چاپی زیبا مناسب برای سرو سرد

  1. سینی چوبی سنتی پذیرایی طرح شعر لوکس باکس کد LBL554

قابل تمیز شدن با دستمال مرطوب - دارای طراحی جدید و زیبا دارای سبکی سنتی و کلاسیک

  1. سینی سرو پذیرایی چوبی  استخری و شناور لوکس باکس کد LB580

زیبا و دارای قایلیت شناور ماندن روی آب -  دارای جنسی از چوب طبیعی - بسیار مستحکم و دارای دستگیره

شما عزیزان علاوه بر مشاهده نمونه سینی های سرو و پذیرایی چوبی لوکس باکس و سینی های مزه چوبی گرد و مستطیل لوکس باکس ، می توانید جهت ایده تزیین سینی مزه و فینگر فود برای تولد و مهمانی، بر روی لینک آبی این مطلب کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی محصول مورد نظر منتقل شده و با بررسی کامل تر و مشاهده نمونه عکس های بیشتر ، خرید خود را انجام دهید.

                                                 

🤔 قیمت سینی چوبی پذیرایی لوکس باکس

قبل از خرید سینی چوبی فانتزی و لوکس مورد نظرتان بهتر است از این موضوع آگاهی داشته باشید که کیفیت و قیمت سینی چوبی تحت تاثیر جنس و نوع چوب استفاده شده در ساختار آن ها است .سینی های چوبی لوکس باکس در طرح و اشکال و متریال مختلف دارای قیمت های متفاوتی هستند و لوکس باکس با عرضه و ارائه انواع سینی های چوبی شیک با رنج قیمتی متفاوت ، اما با کیفیت عالی و درجه یک ، سعی نموده است تا این امکان را برای مشتریان عزیز خود فراهم کند تا بتوانند با هر بودجه و سلیقه ای ، خرید سینی پذیرایی چوبی لوکس خود را انجام دهند. بنابراین ، بهتر است تا قبل از خرید ارزان و با کیفیت سینی های چای خوری پذیرایی لوکس باکس ، ابتدا بودجه خود و میزان قیمت سینی چوبی را مشخص کنید و سپس به دنبال سینی هایی مناسب با این میزان بودجه بروید .

                                                  

🤔 سوالات متداول در مورد سینی چوبی لوکس باکس

👈 محبوب ترین نوع سینی های موجود در بازار کدام نوع هستند ؟

سینی های چوبی لوکس باکس با تنوع بالا در نوع جنس و متریال ، ابعاد و طراحی و نوع شکل ، استحکام و مقاومت بالا ، پوشش دهی شده با روغن گیاهی ضد بو و ضد رطوبت ، بهترین نوع سینی سرو و پذیرایی نسبت به بقیه نمونه سینی ها ی موجود در بازار هستند .

👈 سینی سبک بخرم و یا سنگین ؟

سینی‌های متنوعی که در بازار به فروش می‌رسند، دارای وزن متفاوت بوده و برخی نسبت به برخی دیگر ، سبک‌تر و سنگین‌تر هستند. شما می‌توانید متناسب با سلیقه‌ای که دارید یکی از بهترین سینی‌ها را با وزن متعادل انتخاب کرده و خریداری نمایید. توجه داشته باشید که پذیرایی با سینی‌هایی که وزن نسبتا سنگینی دارند، دشوارتر است. بنابراین سینی های  چای خوری سرو و پذیرایی چوبی لوکس باکس با وزن نسبتا سبکی که دارند،  بهترین پیشنهاد برای میزبانی و پذیرایی هستند .

👈 چه نوع سینی چوبی را بخرم ؟ عموما سینی های چوبی لوکس باکس که دارای دستگیره و دیواره هستند برای میزبانی گزینه مناسب تری بوده ، چراکه از لغزش و ریختن محتویات سینی به بیرون جلوگیری کرده و حمل آن ها به واسطه دستگیره ها ، آسان تر می باشد.

👈 ابعاد و شکل سینی چوبی باید چگونه باشد؟ شما عزیزان باید بر اساس تعداد اعضای خانواده و یا مهمانان خود و بر اساس سبک و سلیقه خود سینی چوبی و سینی دست ساز گرد و مستطیل راش مورد نظرتان را تهیه نمایید.

                                                   

👈 کاربرد سینی چوبی پذیرایی لوکس باکس چیست ؟

از این نوع سینی های چوبی شیک و ارزان قیمت ، هم می توان به حمل و نقل تنقلات ، نوشیدنی ها و سرو غذا و ... در پذیرایی و دورهمی ها به عنوان سینی مزه فینگر فود ، سینی چوبی صبحانه ، سینی مزه شناور استخری ، سینی چای خوری و ...  از مهمانان پذیرایی و یا برای سرو قهوه و نسکافه و ... در کافه رستوران ها و هتل ها استفاده کرد و هم می توان از آن به عنوان یک دکوری و یا سینی دکوراتیو که در آن اجسام تزیینی مانند شمع و ... قرار می دهند، نیز استفاده کرد .

👈 بهترین روش شستشوی انواع سینی‌ چوبی چگونه است؟

سینی های چوبی لوکس باکس را به جهت حفظ کیفیت اولیه آن ، باید با یک دستمال مرطوب تمیز کرد.

👈 چگونه عمر استفاده از سینی چوبی خود را افزایش دهم  و نو نگه داریم ؟

سینی چوبی خود را هرگز داخل ماشین ظرفشویی ، داخل فر و ماکروفر قرار ندهید و قبل از خرید حتما به ضد خش و ضد آب  بودن آن توجه نمایید .

👈 محبوب ترین برند های سینی در بازار چه برند هایی هستند؟

برند لوکس باکس ، یک برند شناخته شده ، معتبر در میان سایر برندها می باشد که بزرگ ترین و تخصصی ترین تولید کننده انواع ظروف سرو و پذیرایی چوبی در کشور است .

                                                  

👈 سینی چوبی جدید از کجا بخریم ؟

یکی از سوالاتی که افراد زیادی می پرسند، در این مورد است که جدیدترین مدل های سینی چوبی را از کجا بخریم ، برای این امر پیشنهاد می شود که به سراغ فروشگاه های معتبر و همچنین نمایندگی های برندهای معروف چوبی چون برند لوکس باکس بروید تا سینی چوبی خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب  و ارزان  تهیه کنید .

😇 سخن پایانی ...

ما در این مطلب سعی نمودیم تا ضمن راهنمایی شما در جهت خرید سینی چوبی ، جدید ترین مدل های سینی مزه چوبی چای و پذیرایی ارزان و با کیفیت را از یک فروشگاه معتبر و اینترنتی را مانند فروشگاه لوکس باکس ، معرفی نماییم تا به راحتی و با خیال آسوده بتوانید خرید مطمئن و امنی را همراه با قیمت مناسب از سراسر کشور داشته باشید.