10ایده جدید تزیین سینی مزه و فینگر فود برای تولد و مهمانی

اصلا امکان ندارد مهمانی و یا دورهمی باشد و سینی پذیرایی چوبی و یا سینی مزه چوبی نباشد. در واقع یکی از هیجان انگیز ترین و خوشمزه ترین خوراکی هایی که برای مهمانی و جشن تولد ها می توان تدارک دید ، سینی مزه چوبی است . سینی های رنگارنگ و پر از خوراکی های خوشمزه ای که ذهن هر کسی را درگیر خود کرده و در عین حال ، زیبایی میز پذیرایی شما را دو چندان می کند . حال این سینی های مزه چیست و چه کاربردی دارد ، سوال بسیاری از شما عزیزان می باشد که در ادامه به طور کامل به آن خواهیم پرداخت .

angelدر این مقاله ما قصد داریم تا شما را با طرز تهیه انواع سینی مزه برای تولد و مهمانی آشنا نماییم تا یک پذیرایی لوکس و بی نقصی را از مهمانان خود داشته باشید. پس در ادامه همراه ما باشید:

                                                  

vسینی مزه چیست ؟؟؟

vکاربرد و ضرورت خرید سینی مزه چوبی لوکس

vانواع سینی مزه برای مهمانی و تولد

vساخت و ایده تزیین سینی مزه تولد

vخرید ارزان و با کیفیت سینی مزه چوبی

vسوالات متداول در مورد سینی مزه چوبی

                                                  

🧐سینی مزه چیست ؟؟؟

به مجموعه ای از خوراکی های مختلف و تقریبا با طعمی نزدیک به هم در یک سینی چوبی و یا ظرف بر روی میز پذیرایی که با نظم و ترتیبی خاص در کنار یکدیگر چیده شده اند ، سینی مزه گفته می شود .

محتویات سینی مزه و یا سینی مزه سرو گردان چوبی ، بسیار سلیقه ای و متناسب با نوع مهمانی شما می باشد و به طور معمول شامل انواع فینگر فودها ، آجیل ها ، تنقلات و یا انواع دسر و سالاد می باشد که شما عزیزان بر حسب سلیقه و نیاز خود می توانید این محتویات را تغییر دهید.

🧐کاربرد و ضرورت خرید سینی مزه چوبی لوکس

سینی های سرو و مزه چوبی امروزه سبکی جدید و نوین برای پذیرایی از مهمانان در مناسبت های مختلف و دورهمی ها می باشد که یکی از بهترین انتخاب هایی که برای پذیرایی می توانید داشته باشید ، سینی های مزه چوبی لوکس است که تنها با کمی خلاقیت و سلیقه به خرج دادن می توانید به بهترین شکل ممکن و یه شکلی متفاوت با هزینه ای کم ، یک میزبانی جذاب را از مهمانان خود داشته باشید.

ضرورت خرید سینی مزه ساده و لوکس علاوه بر زیبایی و دو چندان کردن میز پذیرایی و سرو شما ، از هدر رفتن بسیاری از مواد غذایی و تنقلات و ... جلوگیری کرده و شما عزیزان به کمک این سینی های مزه چوبی می توانید یک میزبانی لوکس و آسان را از تعداد نفرات بالا داشته باشید . سینی های مزه چوبی ، ضمن جلوگیری از اتلاف وقت زیاد ، اقتصادی بوده و همین امر شما را مجاب می کند تا یک سینی مزه چوبی شیک و لوکس را خریداری و آن را با سلیقه شخصی خود و تنها با کمی ذوق و هنر ، تزیین نمایید.

                                                  

🧐انواع سینی مزه برای مهمانی و تولد

سینی های مزه با توجه به تنوع بالا در طرح و شکل ، جنس و متریال استفاده شده ، ابعاد و سایز ، این امکان را یه شما عزیزان می دهند تا بتوانید بر حسب نیاز و سبک سلیقه خود ، سینی مزه مورد نظر را خریداری نمایید. ما در این قسمت از مقاله قصد داریم تا شما را با انواع سینی مزه برای تولد و مهمانی از لحاظ جنس و کاربرد آشنا نماییم تا بتوانید یک خرید هوشمندانه و دقیق را داشته باشید.

ظروفی که امروزه برای چیدن خوراکی های مختلف به عنوان سینی مزه از آن استفاده می کنند از نظر جنس و متریال استفاده شده انواع مختلفی دارد که عبارت اند از : سینی مزه چوبی ، سینی مزه شیشه ای ، سینی مزه گالوانیزه و شات پلیت ها و سرو سنگی و .... ، البته شایان به ذکر است که در این میان ، سینی مزه چوبی ، یکی از پر کاربردترین انواع سینی های مزه و فینگر فود است که ضمن تنوع بالا ، بسیار ماندگاری داشته و از کیفیت قابل قبول تری هم برخوردار است ، ضمن این که قابل ست شده با هر نوع دکوراسیونی بوده و زیبایی کارشما را دو چندان می کند.

winkو اما انواع سینی های مزه چوبی از لحاظ کاربرد به صورت زیر می باشد :

  • سینی مزه فینگر فود
  • سینی مزه رژیمی و گیاهی
  • سینی مز تنقلات و چیپس و پفک
  • سینی مزه شور
  • سینی مزه شیرین
  • سینی مزه ترش
  •  سینی مزه صبحانه و عصرانه

                                                  

🧐ساخت و ایده تزیین سینی مزه مخصوص مهمانی و تولد

در این بخش از مقاله می خواهیم ایده ای جذاب را برای دیزاین و تزیین سینی مزه چوبی برای تولد و مهمانی پیشنهاد بدهیم . برای این کار کافی است تا با خرید سینی های مزه چوبی لوکس باکس و تنها با کمی حوصله ، هنر و ذوق ، آن را با محتویات مورد نظر و با چیدمانی خاص در کنار یکدیگر و با ترکیب رنگی زیبا تزیین نمایید.

برای تهیه سینی مزه شیک مخصوص تولد می توانید ، سوسیس و کالباس را به شیوه های بسیار متنوع و شیکی تزیین کنید. یکی از مزیت های انتخاب سوسیس و کالباس به عنوان غذای مهمانی تولد، دورهمی عصرانه و این است که می توانید این غذاها را به راحتی طبق تم تولد و مهمانی خود بیارایید و فضای مهمانی را بسیار زیباتر کنید. بدین منظور می توانید ورق های کالباس را به شکل گل تزیین نمایید برای این کار کافی است :

- ابتدا ورق های کالباس را از وسط تا کنید و کنار هم بچینید.

- حالا آن ها را روی هم لوله کنید و دور آن را با یک کش ببندید.

- قسمت پایین کالباس ها را با چاقو جدا کنید.

- حالا کالباس ها را روی یک بشقاب قرار دهید و کمی آن ها را از هم باز کنید تا به شکل گل درآید.

- در ادامه می توانید با برش های زیبای خیارشور و گوجه ها و همراه با برش نان های تست و استفاده از خلال دندان با کمی خلاقیت و تنوع آن ها را تزیین نمایید.

کمی خلاقیت و سلیقه باعث می شود بتوانید با هزینه کم ، بهترین و شیک ترین پذیرایی را داشته باشید، اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که همیشه سعی می کنید حتی در میزبانی نیز به روز باشید، پیشنهاد می کنیم برای همه مهمانی ها و دورهمی سینی مزه بچینید و به این شکل هنر و سلیقه خود را به نمایش بگذارید.

🧐خرید ارزان و با کیفیت سینی مزه چوبی

اگر به دنبال خرید سینی مزه چوبی ساده و لوکس هستید که ضمن زیبایی بتواند حس خوبی را نیز القا کند و با دکوراسیون شما قابل ست شدن باشد ، پیشنهاد ما به شما فروشگاه آنلاین و اینترنتی لوکس باکس می باشد که با طراحی و تولید انواع سینی مزه چوبی با کیفیت و همراه با قیمت مناسب ، این امکان را برای شما فراهم نموده است تا بتوانید سینی چوبی مزه با کیفیت و ارزان قیمت را در طرح و رنگ های مختلف و با استفاده از بهترین متریال چوبی تهیه نمایید و بتوانید یک میزبانی ساده اما لوکس را از مهمانان خود در مناسبت های مختلف داشته باشید . نظیر نمونه سینی های مزه چوبی زیر :

👈سینی سرو و پذیرایی وارمردار چوبی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB402

  • ابعاد : 4.5 * 33 * 33
  • ظرفیت : 600 الی 800 گرم انواع تنقلات و آجیل و خشکبار
  • جنس : چوب راش
  • یراق آلات : ندارد
  • رنگ : گردویی روشن

کاربرد : جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها و ...

👈جهت مشاهده انواع سینی های مزه چوبی لوکس باکس کافی است بر روی لینک آبی رنگ زیر کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید.

                                                  

yes و در پایان ...

🧐سوالات متداول در مورد سینی مزه چوبی

  1. آیا سینی سرو چوبی گزینه مناسبی برای سرو غذا است ؟

برای سرو غذاهای کوچک و آماده مانند انواع لقمه ها ، فینگر فود یا انواع تارت ها سینی سرو و مزه چوبی می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد .

  1. سینی سرو چوبی از متریالی ساخته می شود ؟

سینی های سرو و پذیرایی چوبی ، از جنس مواد اولیه درجه یک و بسیار با کیفیت ، چوب طبیعی ، چوب راش به همراه یراق آلات مناسب طراحی و ساخته می شوند.

  1. موارد مصرف سینی مزه و سرو چوبی شیک چیست ؟

از سینی مزه چوبی می توان برای سرو انواع فینگر فود ، سرو تنقلات و میوه های برش خورده و همچنین برای دکوراسیون منزل بر روی میز پذیرایی از آن استفاده کرد. 

  1. سینی مزه چوبی لوکس و ارزان از کجا بخریم ؟

برای خرید سینی سرو و مزه چوبی ارزان و لوکس ، اولین نکته ای که باید دقت کنید که حتما از فروشگاه های معتبر و شناخته شده نظیر لوکس باکس، محصول خود را خریداری کنید .

yesو سخن پایانی ...

سعی کنید سینی سرو و پذیرایی خود را از یک برند معتبر و شناخته شده مانند لوکس باکس تهیه نمایید تا با پرداخت هزینه ای مناسب و اقتصادی بتوانید یک سینی چوبی با کیفیت را برای مصارف مختلف در اختیار داشته باشید. البته ما با نشر مقاله انواع سینی چوبی فانتزی و طرح دار شیک و جدید با قیمت ارزان ، سعی نموده ایم تا شما همراهان را در این جهت کمک نماییم.