ایده های جدید تزیین سینی مزه و فینگر فود چوبی لوکس باکس

                                                   

امروزه استفاده از فینگر فود ها در مراسمات مختلف از جمله تولد ، جلسه خواستگاری ، سفره عقد و ... بسیار باب شده است اما برای سرو و پذیرایی با فینگر فود ها به ظروف و سینی های لوکسی نیاز است تا ضمن زیبایی و جذابلیت ، کارآیی داشته و بتوان از آن ها برای مصارف مختلف نظیر انواع نوشیدنی ، فینگر فود ، تنقلات و ... استفاده نمود. می توان گفت که سینی های مزه و فینگر فود چوبی لوکس باکس ، به جهت افزایش جذابیت بصری در نحوه پذیرایی و میزبانی ، اقتصادی و به صرفه بودن سینی های مزه چوبی و سرو آن برای تعداد نفرات بالا و جلوگیری از اسراف و دست خورده شدن محتویات داخلی سینی مزه ، این امکان را به شما می دهند تا به سبکی نوین و بسیار لوکس از مهمانان ویژه خود پذیرایی نمایید و حسن سلیقه خود را به نمایش بگذارید .

😊 ما در این مقاله قصد داریم با معرفی بهترین و زیباترین ایده ها برای تزیین سینی مزه و فینگر فود لوکس باکس، شما عزیزان را در جهت میزبانی ، فوق العاده بودن کمک کنیم. پس تا پایان همراه ما باشید:

  1. پذیرایی با سینی مزه و فینگر فود

  2. ایده تزیین سینی مزه و فینگر فود چوبی لوکس

  3. راهنمای خرید ارزان سینی مزه و فینگرفود چوبی لوکس

  4. بهترین روش شست و شو انواع مدل های سینی مزه چوبی چای و پذیرایی لوکس

  5. فروشگاه آنلاین انواع سینی مزه و فینگر فود چوبی لوکس باکس

                                                  

😎پذیرایی با سینی مزه و فینگر فود

قطعا چیدن سینی مزه برای مهمانی ها و دورهمی ها یکی از ایده آل ترین سبک پذرایی لاکچری و لوکس است که با تهیه یک سینی مزه و فینگر فود و به خرج دادن کمی سلیقه و هنرمندی می توانید یک میز سرو و پذیرایی منحصر به فرد را برای عزیزان خود داشته باشید. در واقع برای تهیه سینی های مزه و فینگر فود باید بدانید که چند مدل مزه دارید و مهمانان شما از کدام سینی مزه استقبال بیشتری دارند . معمولا سینی مزه فینگرفود را باید بر اساس ذائقه مهمانان خود تدارک ببینید و آن را با خوراکی های رنگارنگ و مفید دیزاین نمایید .

سینی مزه فینگر فود : سینی های مزه فینگر فود ، سینی های بسیار متنوعی هستند که با داشتن محتویات داخلی متفاوت و با استفاده از غذاهای انگشتی گرم و سرد، فینگر فودهای رژیمی با ارزش غذایی بالا ، ژامبون ها و ... ، می تواند جوابگوی هر سلیقه و نظری باشد . باید گفت که اگر تا به حال از سینی های مزه فینگر فود برای مهمانی های خود استفاده نکرده اید ، پس معطل نکنید و با تهیه یک سینی مزه فینگر فود چوبی لوکس و تزیین و چیدمان انواع فینگر فود ها در داخل این سینی های سرو ، می توانید یک سینی مزه فینگر فود چوبی لوکس را بدون صرف هزینه ای گزاف داشته باشید و با آرامش خاطر منتظر مهمانان خود باشید .

😎ایده تزیین سینی مزه و فینگر فود چوبی لوکس

همیشه کمی خلاقیت و سلیقه به خرج دادن موجب می شود تا بتوانید در هر زمینه و کاری ، آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهید ، مانند تهیه یک سینی مزه و فینگر فود چوبی لوکس باکس، با کیفیت و قیمت مناسب و تزیین این سینی مزه به سبک سلیقه شخص که در این صورت با صرف هزینه کم ، بهترین و شیک ترین پذیرایی را از عزیزان خود خواهید داشت . برای تهیه سینی مزه فینگر فود  و این که یک سینی مزه فینگر فود بسیار شیک و لاکچری بچینید ، تنها کافی است  تا پایان این مطلب با ما همراه شوید و از ایده های معرفی شده نهایت استفاده را نمایید.

برای تهیه سینی مزه و فینگر فود چوبی لوکس خود ابتدا سینی مزه چوبی لوکس خود را با توجه به ابعاد مناسب تهیه نمایید. برای خرید سینی مزه مناسب خود می توانید با مراجعه به تولید کننده انواع سینی های سرو و پذیرایی چوبی (لوکس باکس )، سینی مزه مورد نظر خود را تهیه نمایید . با توجه به این که فینگر فود به نوعی غذای فرنگی گفته می شود که با انواع مواد خوراکی می توان آن را با سرعت و در کوتاه ترین زمان ممکن  تهیه نمود و این که  فینگر فود ها غذای تزیینی و آماده ای هستند که به خاطر زیبایی ظاهری و طعم فوق العاد های که دارند ، لذیذ و اشتها آور هستند ،می توانید یک سینی مزه سرو و فینگر فود رنگارنگ و نشاط آوری را برای خود به آسانی و در مدت زمان کوتاه ایجاد نمایید.

                                                   

برای تزیین سینی مزه و فینگر فود بهتر است که از مواد خوراکی رنگارنگ  ، سوسیس های انگشتی ، گوجه گیلاسی ، لقمه های کشک بادمجان داخل نان های فانتزی ، رول کردن انواع ژامپون با سیخ های چوبی و رنگارنگ استفاده نمایید و در کنار فینگر فود های خود می توانید انواع سبزیجات بخار پز شده مانند کدو ، هویچ ، ذرت و ... را همراه با برگ های سبز کرفس ، بروکلی و ... در شکل های مختلف تزیین نمایید و در انتها برای زیبا تر شدن آن ، از غنچه های گل استفاده نمایید . البته در ادامه نیز چند نکته جهت تزیین سینی مزه فینگر فود شرح داده ایم که امیدوار هستیم برای شما کاربردی باشد :

  • فینگر فود ها را رنگی رنگی درست کنید.

  • محتویات سینی فینگر فود خود را با قالب های سلیکونی و یا قالب های ژله قالب بزنید تا شکل زیباتری داشته باشند .

  • سیخ های چوبی رنگارنگ را فراموش نکنید و آن ها را از لوازم قنادی فروشی تهیه نمایید تا محتویات و خوراکی های شما در کنار هم فیکس شوند.

  • از ژله های رنگی  و میوه های رنگارنگ و فصلی استفاده نمایید .  

  • از پرچم های رنگی رنگی خلاقانه استفاده کنید و یا خودتان شکل و متن مورد نظر را با کاغذهای رنگی برش و تزیین کرده و با چسب بر روی خلال دندان بچسبانید .

  • و.....

                                                  

😎راهنمای خرید ارزان سینی مزه و فینگرفود چوبی لوکس

آیا به این نکته فکر کرده اید که سینی چوبی شیک و لوکس از کجا بخرم ؟

خرید سینی مزه و فینگر فود هم کاری آسان و هم کاری بس دشوار است چرا که اگر بخواهید از بیرون سینی مزه و فینگر فود خود را تهیه نمایید از بهداشت و سلامت آن اطمینان نداشته و نمی توانید سلامت مهمان خود را به خطر بیندازید . اما پیشنهاد ما به شما تهیه یک سینی مزه و فینگر فود چوبی لوکس خانگی است که با صرف هزینه ای بسیار مناسب جهت خرید سینی سرو و پذیرایی لوکس باکس و تزیین آن با تنقلات و فینگر فود های آماده ، می توانید یک سینی مزه و فینگر فود خاطره انگیز و وسوسه کننده را با طعم مزه و فینگر فود های مختلف و خوشمزه همراه با یک میز پذیرایی شکیل و منحصر به فرد برای مهمانان خود داشته باشید . شایان به ذکر است که برای خرید سینی مزه و فینگر فود چوبی خود باید به چند نکته حائز اهمیت توجه نمایید که به شرح زیر است :

_ جنس سینی مزه و فینگر فود : نخستین چیزی که در خرید سینی مزه و فینگر فود باید به آن توجه نمایید ،جنس و کیفیت سینی مزه است که در میان انواع مدل های سینی مزه و فینگر فود از نوع فلزی ، چوبی ، شیشه ای ، پلاستیکی ، مقوایی و .... سینی مزه چوبی لوکس با توجه به ظاهر و جلوه ای طبیعی از چوب ، مقاومت و استحکام بالا ، دوام طولانی مدت و نظافت آسان آن ، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته و بدین سبب پیشنهاد ما به شما انواع سینی مزه و فینگر فود چوبی لوکس باکس است .

_ توجه به ابعاد ، طرح و شکل ظاهری سینی مزه و فینگر فود : سینی های مزه و فینگر فود در طرح و شکل های مختلفی طراحی و تولید می شوند که با توجه به ابعاد و اندازه سینی مزه ، تعداد مهمانان و حجم محتویات داخلی بهتر است تا از سینی های مزه و سرو و پذیرایی چوبی لوکس با لبه و دیواره و همراه با دسته استفاده نمود تا حمل آن آسان تر باشد .

_ توجه به نوع مناسبت و میزبانی شما و پر کردن سینی مزه بر اساس آن

_ توجه به قیمت سینی مزه و فینگر فود بر اساس متریال و کیفیت آن

😎بهترین روش شست و شو انواع مدل های سینی مزه چوبی چای و پذیرایی لوکس

معمولا با توجه به بافت چوب در سینی های مزه و فینگر فود چوبی ترجیح بر آن است تا پس از هر بار استفاده از آن ، سینی مزه خود را به صورت دستی و با دستمال مرطوب تمییز نمایید . به یاد داشته باشد که سینی های مزه چوبی را به دلیل گرمای فوق العاده داخل ماشین ظرف شویی و در معرض آب بودن برای مدت زمان زیاد نباید با ماشین ظرف شویی شست چرا که این کار باعث تورم چوب و ایجاد شکاف هایی بر روی سطح چوب می شود . بهترین راهکار استفاده از یک دستمال مر طوب و قرار دادن سینی مزه و فینگر فود چوبی در معرض محیط باز است تا هوای موجود ، رطوبت باقی مانده از مواد را از آن خارج کند.

                                                   

😎فروشگاه آنلاین انواع سینی مزه و فینگر فود چوبی لوکس باکس

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید تا بهترین ها را بخرید می توانید سینی مزه و سرو و پذیرایی چوبی خود را با کیفیت عالی و قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی لوکس باکس به نشانی ، تهیه  نمایید . لوکس باکس تنها تولید کننده تخصصی انواع باکس های چوبی ، شیشه ای و انواع سینی های سرو و پذیرایی در تهران است که با تکیه بر تیم کارشناس و خبره خود در این زمینه اقدام به طراحی و تولید انواع سینی مزه و فینگر فود چوبی لوکس کرده است که متریال استفاده شده در این سینی های سرو از چوب طبیعی و یا ام دی اف و یا چوب راش همراه با یراق آلات مناسب در طرح و شکل های مختلف و در ابعاد متفاوت موجب شده تا بتوانید کیفیت همراه با قیمت بسیار مناسب را از لوکس باکس بخواهید . در ادامه به چند نمونه از این  سینی مزه و فینگر فود چوبی لوکس باکس اشاره خواهیم نمود :

👈تخته سرو پذیرایی و چیدمان چوب راش سایز بزرگ کدLB590 

  

ابعاد : 1.5 * 27.5 * 36.5

جنس : چوب راش

رنگ : گردویی روشن

سطح: تخت

دستگیره : دارد

کاربرد : مناسب برای پذیرایی و سرو

👈سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB511

     

ابعاد : 4 * 28 * 38

جنس : چوب طبیعی

ظرفیت : 6 تا 8 عدد لیوان

سایز : بزرگ

پایه : ندارد

دسته : دارد

رنگ : گردویی روشن

                                                  

👈سینی سرو پذیرایی آجیل و خشکبار چوبی لوکس باکس کد LB401

 

ابعاد : 4.5 * 33 * 33

 

ظرفیت : 600 الی 1000 گرم انواع تنقلات و خشکبار

جنس : چوب راش

یراق آلات : ندارد

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها و ...

yesنتیجه گیری :

اگر به دنبال سبک جدید برای میزبانی خود هستید تا ضمن ایجاد خاطره ای زیبا ، حسن سلیقه خود را به نمایش بگذارید ، سینی های مزه و فینگر فود لوکس باکس ،یکی از پیشنهادات بسیار لوکس و منحصر به فرد است که ضمن زیبایی و شکیل بوده ، از کیفیت عالی و قیمت مناسب برخوردار هستند . برای مشاهده نمونه سینی مزه و سرو و پذیرایی چوبی بیشتر می توانید به وب سایت فروشگاه آنلاین لوکس باکس ، مراجعه نمایید و از تنوع بالای محصولات ما لذت برده و یک خرید امن و با کیفیت را با ما تجربه نمایید. جهت مشاهده جدید ترین مدل های سینی پذیرایی چوبی و فانتزی می توانید ما را در این مقاله نیز دنبال نمایید.