ست سه تایی تخته سرو و پذیرایی چوبی مناسب سرو و گوشت

اگر شما هم نیز قصد دارید تا یک تغییر کوچک اما زیبا و لوکس در دیزاین میز پذیرایی و سرو خود ایجاد نمایید ، تخته سرو و پذرایی چوبی گزینه مناسبی است که با ظاهری جذاب و البته قیمتی مناسب در عین کارآیی داشتن ، دکور آشپزخانه و یا میز سرو شما را چشم نواز و جذاب خواهد کرد .

این که غذای خود را چگونه سرو کنید تا زیبا باشد و یا یک تخته سرو چوبی چندکاره و جدید داشته باشید تا بتوانید برای کاربرد های مختلف از آن استفاده نمایید ، دغدغه بسیاری از شما عزیزان است که ما در این مقاله سعی کرده ایم تا شما را با ست پذیرایی و سرو چندتایی تخته سرو چوبی و سینی تخته سرو چوبی گردان لوکس باکس ،آشنا نماییم .

                                                  

  • معرفی جدید ترین و شیک ترین تخته سرو پذیرایی و چیدمان چوبی لوکس باکس

  • تخته سرو و پذیرایی گردان چوب راش لوکس باکس

  • ویژگی های تخته سرو چوبی لوکس باکس

  • کاربرد سینی و تخته سرو چوبی شیک و ارزان لوکس باکس در چیدمان و پذیرایی

  • طراحی و ساخت انواع تخته سرو چوبی شیک و ارزان

  • فروش عمده سینی چوبی مزه و تخته سرو چوبی فانتزی

                                                  

😇معرفی جدید ترین و شیک ترین تخته سرو پذیرایی و چیدمان چوبی لوکس

تخته سرو و پذیرایی چوبی از جمله ظروف سرو و پذیرایی جدید و اکسسوری های پرکاربرد و در عین حال جذاب و شیک است که هر خانه و آشپزخانه مدرنی به آن نیاز دارد. استفاده از لوازم چوبی مانند تخته سرو چوبی ضمن یادآوری حس طبیعت و بافت زیبای چوب ، کار را در آشپزخانه راحت و لذت بخش تر می کند. برای کسانی که می خواهند فضای جذاب و گرم اما ساده و مدرن را تجربه کنند، تخته سرو چوبی ، پیشنهاد بسیار خوبی است. نظیر تخته سرو مستطیل چوب راش لوکس باکس که از جمله جدید ترین و پرکاربرد ترین محصولات چوبی بوده و در ادامه می خواهیم تا به طور کامل تر به بررسی مشخصات تخته سرو های چوبی لوکس باکس بپردازیم .

*تخته سرو پذیرایی و چیدمان چوب راش سایز بزرگ کد LB590

*تخته سرو پذیرایی و چیدمان چوب راش سایز متوسط کد LBM590

*تخته سرو پذیرایی و چیدمان چوب راش سایز کوچک کد LBL590

هر یک از تخته سرو های چوبی فانتزی که در بالا عنوان شد در نهایت دقت و ظرافت توسط نجار با صرف مدت زمان زیاد برای تولید و با استفاده از چوب راش ، یک فرآورده چوبی مفید ، مقاوم و بادوام ، در برابر رطوبت و تاب برداشتن با ضخامت مناسب به شکل مستطیل و همراه با برشی دایره ای شکل (جای دستگیره ) برای حمل آسان تر در سه سایز بزرگ ، متوسط و کوچک طراحی و تولید شده اند که با توجه به پوششی از روغن گیاهی درجه یک ضد بو و ضد آبی که بر روی سطح تخت این تخته سرو ها به کار رفته است ، این تخته سرو های چوبی فانتزی و شیک لوکس باکس ، قابلیت شست و شو داشته و همین ویژگی موجب کارآیی دو چندان و افزایش ماندگاری و دوام این تخته سرو های چوبی شده است.

👈این تخته سرو های چوبی دست ساز شیک و ارزان لوکس باکس به صورت تک و ست سه تایی در ابعاد مختلف تولید و ارائه شده است که می تواند ابزاری مناسب و مفید برای خانه و آشپزخانه و یا کافه رستوران ها باشد و به گیرنده حس خوبی را انتقال دهد.

                                                  

😇تخته سرو و پذیرایی گردان چوب راش لوکس باکس

سینی و تخته سرو چوبی گردان ، همان طور که از نامش پیداست یک صفحه چوبی گردان است که به وسیله آن دیگر نیازی نیست تا خود و مهمانانتان برای بشقاب های غذا که داغ و سنگین است ، دست داز کنید ، بلکه همه ی اقلام پذیرایی به زیبایی در مقابل چشمان شما جلوه می کنند و شما عزیزان با دسترسی را حت و آسان می توانید به غذای مورد علاقه خود دست یابید ، نظیر تخته سرو و پذیرایی گردان چوب راش لوکس باکس کد LB404، که با استفاده از چوب راش ، با استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه با طراحی فوق العاده و چرخشی 360درجه به شکل دایره ای طراحی و تولید شده است و بدون مشکل لق زدن صفحه اردو گردان ، با ابعاد مناسب که با پوششی از روغن گیاهی مرغوب ، آب گریز ، ضد بو ، ضد ترک و پوسته شدن بوده و موجب جلا و افزایش کیفیت این سینی گردان چوبی شکیل و متفاوت شده و محافل و مهمانی های شما را خاص و به یاد ماندنی ترخواهد کرد.

😇ویژگی های تخته سرو چوبی لوکس باکس

  • 👈قابل استفاده به عنوان سینی غذا و یا سینی خرد کردن سبزیجات و میوه و یا گوشت و ....
  • 👈طراحی و ساخته شده از چوب راش
  • 👈مستحکم و مقاوم به تاب برداشتن
  • 👈دارای وزن نسبتا سبک و حمل آسان
  • 👈ضد ضربه و ضد آب
  • 👈مقاوم به رطوبت به واسطه پوشش گیاهی و روغن آب گریز
  • 👈دارای ظاهری زیبا و چشم نواز
  • 👈دارای قیمتی مناسب و ارزان

                                                   

😇کاربرد سینی و تخته سرو چوبی شیک و ارزان لوکس باکس در چیدمان و پذیرایی

تخته سرو های موجود در بازار در طرح و ابعاد مختلف عرضه و ارائه شده اند که هر کدام کیفیت و کارآیی خاص خود را دارند . اما ما در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با کاربرد سینی چوبی شیک  و تخته های سرو چوبی فانتزی لوکس باکس آشنا نماییم ، به شرح زیر :

  1. قابل استفاده به عنوان یک اکسسوری زیبا و جذاب (دیوار کوب ) در آشپزخانه و یا کافه رستوران ها
  2. چیدمان اکسسوری ، شمع وگل خشک و سایر وسایل تزیینی بر روی تخته سرو
  3.  سرو صبحانه یا عصرانه با تخته سرو چوبی
  4. قابل استفاده به عنوان سینی چوبی و یا تخته چوبی برای خرد کردن انواع صیفی جات و مواد پروتئینی
  5. استفاده به عنوان تخته سرو مزه و فینگر فود و سایر تنقلات و ...

👈البته ناگفته نماند که طراحی منحصر به فرد سینی و تخته ای سرو چوبی لوکس باکس متناسب با هر سلیقه و نیازی است و این امکان را به شما مشتریان عزیز می دهد تا بر اساس نیاز خود ، آن را تهیه نمایید.

                                                   

😇طراحی و ساخت انواع تخته سرو چوبی شیک و ارزان

لوکس باکس به عنوان یک تولید کننده تخصصی در زمینه انواع محصولات و ظروف سرو و پذیرایی چوبی و انواع سینی مزه چوبی پذیرایی است که با بهره مندی از بهترین و درجه یک ترین متریال ، یراق آلات و تجهیزات صنعت چوب و با تکیه بر تیم حرفه ای و مجرب خود ، اقدام به طراحی و تولید انواع سینی چوبی و تخته های سرو و پذیرایی شیک و فانتزی کرده است تا بتواند پاسخگوی هر سبک و سلیقه و نیازی باشد. اما از آن جا که لوکس باکس تنها کارخانه تولید انواع محصولات چوبی است ، این امتیاز را برای مشتریان خود فراهم نموده است تا بتوانند محصول و تخته سرو چوبی مورد نظر را با هر طرح و ابعادی همراه با حک و یا پلاک برند و نام تجاری خود ، سفارشی سازی نمایند ، مشروط بر این که تعداد سفارشات آن ها حداقل باید 70 عدد باشد تا در خط تولید کارخانه لوکس باکس قرار گیرد. برای سفارشی سازی و ثبت درخواست خود می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه لوکس باکس و قسمت سفارشی سازی متناسب با نیاز شما ، سفارش خود را ثبت و پیگیری نمایید.

😇فروش عمده سینی چوبی مزه و تخته سرو چوبی فانتزی

بی شک هنگام  خرید تخته سرو ، قیمت سینی و انواع سینی چوبی برای کافه و تخته سرو چوبی ، فاکتور مهم و تاثیرگذاری است که شما باید پس از مقایسه تخته سرو در فروشگاه های اینترنتی و انتخاب تخته سرو متناسب با بودجه تان اقدام به خرید کنید. تخته های سرو چوبی لوکس باکس ، بسیار زیبا در شکل، اندازه و کاربرد های  متنوع  وجود دارند که با توجه به کیفیت عالی و طراحی فوق العاده و منحصر به فردی که دارند ، از قیمت مناسب و اقتصادی برخوردار بوده و اگر تعداد خرید تخته سرو چوبی ارزان و سینی چوبی برای کافه شما بیشتر از 70 عدد باشد ، تخته سرو چوبی مورد نظر شما با قیمت عمده لحاظ شده و دارای تخفیف 10% الی 15% می باشد.

                                                  

yesودر پایان ...

 فروشگاه آنلاین و اینترنتی لوکس باکس ، با ارائه به روزترین و جدترین محصولات و انواع تخته سرو چوبی فانتزی و شیک در خدمت شما دوستان و همراهان همیشگی فروشگاه است که برای مشاهده محصولات ما کافی است وارد وب سایت ما شده و سفارش خود را ثبت نمایید. متشکر هستیم که ما را در این مقاله تا پایان همراهی نمودید ، امیدواریم مطالب ارائه شده مورد پسند شما واقع شده باشد.