بررسی خرید آنلاین انواع سینی مزه چوبی پذیرایی لوکس باکس

                                                   

اگر شما هم  به دنبال خرید یک سینی مزه چوبی پذیرایی لوکس و زیبا هستید که بتواند همیشه حس تازگی و طراوت را در خانه شما به ارمغان بیاورد و هیچ گاه از مد نیفتد ، پیشنهاد ما به شما انواع سینی مزه چوبی پذیرایی لوکس باکس است که می توانید در دورهمی ها و مهمانی های خود با استفاده از سینی مزه و فینگر فود چوبی لوکس ، یک پذیرایی بی دردسر و راحت را بدون کثیف کردن انبوهی از ظروف برای مهمانان ویژه خود داشته باشید و یک میزبانی با شکوه را  با خرید جدید ترین مدل های سینی مزه چوبی چای و پذیرایی لوکس ، تجربه نمایید .

🤓در این مقاله قصد داریم تا شما را با خرید آنلاین سینی مزه چوبی پذیرایی لوکس از تولید کننده انواع باکس های چوبی و شیشه ای ، سینی سرو و پذیرایی لوکس  باکس آشنا نماییم ، با ما همراه شوید : 

  • به نظر شما یک سینی مزه چوبی پذیرایی لوکس و زیبا چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • انواع سینی مزه چوبی پذیرایی لوکس

  • خرید ارزان انواع مدل های سینی مزه چوبی پذیرایی لوکس

  • مزایا خرید بی واسطه اینترنتی و آنلاین سینی های مزه چوبی پذیرایی لوکس

                                                  

🧐به نظر شما یک سینی مزه چوبی پذیرایی لوکس و زیبا چه ویژگی‌هایی دارد؟

با توجه به این که امروزه سینی های مزه چوبی پذیرایی  ، به عنوان یک وسیله دکوری و کاربردی در دکوراسیون و تزیین خانه نقش دارند و به جهت محبوبیت بالا در میان افراد ، سینی های مزه چوبی و پذیرایی در طرح و شکل های مختلف در بازار موجود هستند اما باید توجه داشت که یک سینی مزه چوبی پذیرایی لوکس و زیبا باید از ویژگی های زیر برخوردار باشد تا بتوان یک سینی مزه چوبی با کیفیت و نفیس را خریداری نمود و برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کرد  :

_ دارای شکل و طراحی بیرونی و ظاهری زیبا ، لوکس و شکیل باشد .

_ دارای مواد اولیه درجه یک از چوب همراه با یراق آلات مناسب و با کیفیت باشد تا ضمن زیبایی ، استحکام ، مقاومت ، دوام بالایی داشته باشد و بتوان از آن بدون هیچ افت کیفیتی برای مدت زمان زیادی استفاده نمود.

_ دارای ابعاد مناسب ، ظرفیت و گنجایش حجم و تعداد بالایی از تنقلات ، خوراکی ها و ... باشد .

_ محتویات داخلی سینی مزه را از هر گونه آلودگی و گرد و غبار حفظ کند .

_ دارای قابلیت حمل آسان و ساده جهت جابجایی باشد .

_ دارای جای دستگیره و دیواره جهت سولت در برداشت و جابجایی باشد.

_ و در نهایت با توجه به نکات بالا دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه  باشد .

                                                  

🧐انواع سینی مزه چوبی پذیرایی لوکس

سینی مزه چوبی پذیرایی یکی از لوازم چوبی بسیار کاربردی در هر خانه ای است که می تواند یک دکوری شیک و زیبا نیز باشد . سینی های مزه چوبی و پذیرایی انواع و اندازه های مختلفی دارند و می توان از آن ها برای پذیرایی چای ، نوشیدنی ، تنقلات ، خشکبار ، فینگر فود ها و ... استفاده نمود . این سینی های مزه چوبی و پذیرایی دارای کاربرد ها و متریال مختلف چوب طبیعی ، ام دی اف ، چوب راش و ... هستند که در این میان سینی های مزه چوبی و پذیرایی لوکس باکس، با تنوع بالا و کیفیت عالی توانسته اند تا از محبوبیت بالایی در میان افراد برخوردار باشند که این سینی های مزه نیز انواع مختلفی دارند به شرح زیر :

  • سینی مزه چوب راش لوکس باکس :

این سینی های مزه و سینی پذیرایی چوبی  با استفاده از چوب طبیعی راش  و متریال چوبی و کریستالی ، حاصل هنر دست نجار بوده و مدت زمان بیشتری برای طراحی و تولید آن ها صرف شده است و می توان گفت که این سینی های سرو و پذیرایی چوب راش لوکس باکس با توجه به مواد اولیه ای که از چوب طبیعی دارند ، بسیار مستحکم ، مقاوم بوده و به سبب این که حاصل هنر دست هستند و زمان بیشتری برای تولید آن ها صرف شده است ، ارزش هنری بیشتری را داشته و می توان از آن ها برای هدایای نفیس و ارزشمند به عنوان یک سینی مزه هدیه چوبی لوکس و منحصر به فرد استفاده نمود. البته قابل ذکر است که در طراحی سینی های مزه چوب راش لوکس باکس تعداد محفظه های مجزا همراه با درب های کریستالی ( طلق نشکن و مقاوم ) در نظر گرفته شده که می توانید بر حسب نیاز و سبک سلیقه خود داخل این محفظه ها را با خوراکی های مختلف پر نمایید و بر خی از این سینی های مزه چوبی به سبب داشتن محفظه وارمردار جهت گرم نگه داشتن محتویات داخلی قوری همراه با جای زیرلیوانی ،باکس و سینی های مزه چوبی بسیار لاکچری و مناسب برای پذیرایی و میزبانی متفاوت از مهمانان هستند  مانند :

👈سینی سرو و پذیرایی وارمردار چوبی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB402

 

ابعاد : 4.5 * 33 * 33

ظرفیت : 600 الی 800 گرم انواع تنقلات و آجیل و خشکبار

جنس : چوب راش

یراق آلات : ندارد

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها و ...

  •                                        

  • سینی مزه چوب طبیعی پذیرایی لوکس باکس :

سینی های مزه و پذیرایی  چوب طبیعی لوکس باکس سبکی جدید و دیگر از انواع سینی های مزه چوبی لوکس باکس هستند که با استفاده از مواد اولیه چوب طبیعی با طراحی منحصر به فرد طراحی و تولید شده اند که ضمن زیبایی و جذابیت بافت طبیعی و گره های چوب ، در دو نوع حکاکی و چاپی در طرح های متنوع و رنگارنگ ، بسیار مستحکم و مقاوم در برابر هر گونه ضربه و آسیب بوده و به جهت وجود دستگیره و وزن سبکی که دارند ، حمل و جابجایی آن ها به سهولت انجام می گیرد و با داشتن لبه و دیواره هایی با ارتفاع نسبتا بلند از ریختن محتویات داخلی سینی سرو و پذیرایی به بیرون جلوگیری کرده و می توان از آن ها برای سرو سرد و گرم  و پذیرایی انواع نوشیدنی ، فینگر فود ، میوه و تنقلات مختلف استفاده نمود . ابعاد این سینی های سرو و پذیرایی متفاوت و دارای دو اندازه بزرگ و کوچک بوده تا شما عزیزان بتوانید بنا بر نیاز خود آن ها را تهیه نمایید . مانند :

👈سینی چوبی سنتی پذیرایی طرح شمسه لوکس باکس کد LBL556

ابعاد : 4.4 * 25 * 30

جنس : چوب طبیعی

ظرفیت : 4 تا 6 عدد لیوان

سایز : متوسط

پایه : ندارد

دسته : دارد

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی و سرو در منزل ،کافی شاپ ها و ...

                                                  

👈سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB511

  

ابعاد : 4 * 28 * 38

جنس : چوب طبیعی

ظرفیت : 6 تا 8 عدد لیوان

سایز : بزرگ

پایه : ندارد

دسته : دارد

رنگ : گردویی روشن

تخته سرو و پذیرایی چوب طبیعی لوکس باکس :

از تخته های سرو و پذیرایی چوب طبیعی لوکس باکس، می توانید در کاربرد های مختلف مانند سرو صبحانه ، کیک ، پیتزا و ... با کمی خلاقیت و تزیین یک سرو و پذیرایی زیبا را داشته باشید . این تخته های سرو چوبی لوکس در اندازه های مختلف همراه با جای دستگیره ، دارای جنسی از چوب طبیعی بوده و همراه با روکش روغن گیاهی ، ضمن درخشندگی و جلادهندگی بالا ، از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری می کند . تخته سروهای چوب طبیعی لوکس باکس ، به صورت تک و ست سه تایی در ابعاد مختلف تولید و ارائه شده است که می تواند کادویی مناسبی برای خانه و آشپزخانه باشد و به گیرنده حس خوبی را انتقال دهد.مانند :

👈 تخته سرو پذیرایی و چیدمان چوب راش سایز کوچک کد LBL590

  • ابعاد : 1.5 * 15.5 * 27.5
  • جنس : چوب راش
  • رنگ : گردویی روشن
  • سطح: تخت
  • دستگیره : دارد
  • سایز : کوچک
  • کاربرد : مناسب برای پذیرایی و سرو

                                                  

🧐خرید ارزان انواع مدل های سینی مزه چوبی پذیرایی لوکس

امروزه شاهد وجود انواع سینی مزه چوبی و پذیرایی لوکس و زیبا و ست سه تایی تخته سرو و پذیرایی چوبی ، در بازار هستیم که برخی از تولید کنندگان با خلاقیت فراوان و تلفیق هنر مدرن و سنتی ، سینی های سرو و پذیرایی چوبی لوکس و شکیلی را در جنس های مختلف ام دی اف ، چوب طبیعی ، راش و ... طراحی و تولید کرده اند که در این بین سینی های سرو چوبی پذیرایی لوکس باکس با توجه به نکاتی که در بالا ذکر شد ، به جهت کیفیت ، طراحی منحصر به فرد ، لوکس بودن و قیمت مناسب ، این امکان را برای شما فراهم کرده اند تا بتوانید سینی مزه چوبی پذیرایی مورد نظر خود را با توجه به نیاز و سبک سلیقه شخصی خود تهیه و ثبت سفارش نمایید . برای مشاهده نمونه های بیشتر انواع سینی مزه و فینگر فود چوبی لوکس باکس می توانید به وب سایت شرکت تولیدی لوکس باکس ، مراجعه کرده و سینی سرو و پذیرایی مورد نظر خود را مشاهده و ثبت سفارش نمایید . لوکس باکس با رعایت دو اصل مشتری مداری و ضمانت اصالت کالا ، برای مشتریان عزیز خود این امکان را فراهم آورده است تا یک خرید عالی و با کیفیت را تجربه نمایند.

                                                   

🧐مزایا خرید بی واسطه اینترنتی و آنلاین سینی های مزه چوبی پذیرایی لوکس

علاوه بر مزیت خرید آنلاین و بی واسطه سینی چوبی سنتی و مدرن لوکس باکس ،از کارخانه و حذف واسطه ، عدم سردرگمی و تلف کردن وقت ، کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه ، خرید آنلاین سینی مزه چوبی پذیرایی لوکس باکس ، موجب کاهش ریخت و پاش های حاصل از دورهمی ها ، صرفه اقتصادی سینی های مزه چوبی برای تعداد نفرات بالا و جلوگیری از اسراف و  ... شده و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید یک سینی مزه فینگر فود زیبا و لوکس خانگی را برای مهمانان خاص خود داشته باشید و حسن سلیقه خود را به نمایش بگذارید .

yesو در پایان ... 

یکی از چیزهایی که پذیرایی خوب، بی بدیل و قابل توجه شما را تکمیل و در خاطره ها ماندگار می کند، سینی چوبی لوکس باکس است ، این ظروف علاوه بر کارکرد معمولی، هماهنگی و هارمونی خاصی را به میز یا سفره ی شما می دهند. سینی های سرو و پذیرایی چوبی لوکس یاکس ، این ظرف های کاربردی و موثر که کار حمل و سرو چای، میوه، شیرینی و غذا را به عهده دارند با دیگر وسایل و ظروف خانه و آشپزخانه ست می شوند و یک تجربه خوب و آسان را برای شما عزیزان رقم می زنند. سپاس گزار هستیم که ما را در این مقاله همراهی نمودید. برای مشاهده نمونه سینی های چوبی و خرید ارزان انواع سینی سرو و مزه چوبی می توانید محصول چوبی مورد نظر را از طریق وب سایت لوکس باکس مشاهده و ثبت سفارش نمایید.