جعبه پذیرایی چیست؟؟؟

                                                   

از قدیم الایام تا کنون رسم مهمان نوازی در بین ایرانیان وجود داشته است به طوری که خونگرمی و مهمان نوازی بسیاری از اقوام ایرانی زبانزد خاص و عام است . مهمانی دادن و رعایت آداب درست میزبانی یکی از اصولی است که در فرهنگ ایرانیان توجه زیادی به آن شده و حساسیت های خاصی در آن مورد وجود دارد. جعبه پذیرایی یک باکس چوبی لوکس ، یا باکس شیشه ای رومیزی است که برای پذیرایی از مهمان ها در منزل یا محیط کار است و جهت نگهداری انواع دمنوش، چای، نسکافه، آجیل، شکلات، تنقلات و… استفاده می شود. ظرافت و زیبایی جعبه پذیرایی لوکس ، چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. یک میزبان خوب باید اصول و آدابی را رعایت کند که مهمان در خانه او راحت باشد و به خوش بگذرد. اگر می خواهید میزبان خوبی باشید و میزبانی شما در همه جهات تمام و کمال باشد ، با ما همراه باشید تا بیشتر با نحوه پذیرایی و وسایل مورد نیاز برای یک پذیرایی شیک ، آشنا شوید.

مطالبی که قصد داریم تا در این مقاله از لوکس باکس با شما در میان بگذاریم :

  1. آداب پذیرایی از مهمانان

  2. نکاتی لازم در آداب پذیرایی

  3. چگونه یک پذیرایی خوب انجام می‌شود؟

  4. جعبه پذیرایی چیست ؟

  5. جنس جعبه پذیرایی ؟

  6. طراحی داخلی جعبه پذیرایی ؟

  7. اندازه جعبه پذیرایی ؟

  8. طرح و رنگ جعبه پذیرایی ؟

  9. انواع جعبه های پذیرایی ؟

  10. کاربرد جعبه های پذیرایی؟

  11. از کجا بخریم ؟

  12. خرید جعبه پذیرایی ازلوکس باکس 

  13. قیمت جعبه های پذیرایی لوکس باکس

                                                   

آداب پذیرایی از مهمانان

میهمانی دادن و میهمانی رفتن نیز به نوبه خود واجد آداب و اصول اساسی است که می بایست به دقت رعایت گردند تا اوقات مفرح، بی خطر و بیاد ماندنی هم برای میزبان و هم میهمانان فراهم آید. آیا می خواهید میزبانی شما در همه جهات تمام و کمال باشد؟ با ما همراه شوید .

نکاتی لازم در آداب پذیرایی

دعوت از مهمانان : اگر قرار است میزبان باشید، با احترام و کاملا روشن مهمانانتان را دعوت کنید و تاریخ، ساعت، زمان و مکان را به آنها اعلام نمایید .

برنامه ریزی کنید: یک لیست دقیق از نام و تعداد مهمانان را  تهیه کنید و خانه خود را قبل از آمدن مهمان ها تمیز و مرتب نمایید و قبل از این که مهمان ها از راه برسند همه چیز را چک و بررسی نمایید.

انعطاف پذیر و خوشرو به استقبال مهمانان بروید : این را یادتان باشد که یکی از مهم ترین اصول مهمان نوازی خوشرویی، مهربانی و برخورد گرم میزبان است.

میز مهمانی را تزیین و آماده کنید: برای چیدن میز پذیرایی از یک رومیزی زیبا استفاده کرده و در وسط میز یک گلدان گل بگذارید و سپس وسایل مربوط به پذیرایی را بر روی میز بگذارید.

چگونه یک پذیرایی خوب انجام می‌شود؟

همه مردم تنوع طلب و طرفدار زیبایی و خاص بودن هستند. برای پذیرایی می‌توان ایده های متفاوتی به کاربرد که تمام این ایده ها در نهایت باعث رضایت مهمان ها می‌شود و این نشان دهنده اوج سلیقه میزبان است .برای پذیرایی قبل از هر برنامه ای ، طراحی دکوراسیون و فضای داخلی ، انتخاب پوشش مناسب ، تدارک میز غذا و رعایت اصول میزبانی دارای اهمیت است. انتخاب زمان مناسب و باکس های پذیرایی چوبی لوکس و نفیس ، یکی از نکات قابل توجه است .

جعبه پذیرایی چیست ؟

شما جعبه پذیرایی را اکثرا روی میز هر مدیر عامل یا رئیس کارخانه ای دیده اید. این جعبه ها بسیار شیک می باشند که بیشتر جنبه تزئیناتی آنها مورد توجه می باشد. جعبه پذیرایی چوبی  ، جعبه ای شیک از جنس چوب، مقوا یا پلاستیک می باشد که از آن برای نگهداری انواع چای کیسه ای،دمنوش ،نسکافه و خشکبار و ... استفاده می شود. این جعبه های لوکس چوبی ، یک وسیله بسیار کاربردی و لوکس برای پذیرایی است و شما می توانید انواع تنقلات ، چای، شکلات و آجیل های خود را درون قفسه های آن قرار دهید و از مهمان های خود به زیباترین شکل ممکن پذیرایی نمایید.

                                                   

جنس جعبه پذیرایی

اولین و مهم ترین فاکتور در خرید جعبه پذیرایی ، جنس جعبه پذیرایی است، جعبه پذیرایی ها از چوب، شیشه، پلاستیک، مقوا و ساخته می شوند اما بهترین جنس، جنس چوبی است، زیرا از نظر زیبایی، کیفیت و مقاومت در سطح بالایی قرار دارد. نظیر جعبه پذیرایی چوبی و شیشه ای زیر : 

👈جعبه چوبی پذیرایی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB20 _1

 

👈جعبه شیشه ای پذیرایی دمنوش تی بگ لوکس باکس کد LB603-G

 

طراحی داخلی جعبه پذیرایی

پارتیشن ها  یا دیوایدر ها ( مقسم ) ، جدا کننده ی دو مکان از هم یا تقسیم کننده ی یک فضای معین هستند ،  که فضای داخلی جعبه های چوبی را به طور متفاوتی با این دیوایدر ها ، طراحی می کنند . قابل ذکر است که ضخامت این مقسم ها متفاوت و معمولا 3 میلی متر می باشد. قبل از خرید جعبه پذیرایی ، تعداد اقلام خوارکی را که قصد نگهداری در آن را دارید  ، را با توجه به پارتیشن بندی داخلی جعبه در نظر بگیرید

                                                   

اندازه چعبه پذیرایی ؟

جعبه پذیرایی ها در ابعاد متفاوتی ساخته می شوند، اما شما برای انتخاب این جعبه باید به مواردی همچون فضای نگهداری و تعداد اقلامی که قرار است در آن نگهداری شود دقت کنید و سازگار با حجم محتویاتی که قرار است داخل آن بگذارید ، باشد.

طرح و رنگ جعبه پذیرایی

شما باید سعی کنید که جعبه پذیرایی های را انتخاب کنید که با دکوارسیون داخلی شما و رنگ آن هم خوانی داشته باشد. در این باره قبل از خرید به محیطی که می خواهید جعبه پذیرایی را در آن قرار دهید فکر کنید. اگر در محل کار شما استفاده می شود، بهتر است با وسایل میز تحریر و کار خود هماهنگ شود و اگر قصد استفاده از آن را روی میز پذیرایی دارید، بهتر است با وسایل میز پذیرایی هماهنگ باشد. از نظر شکل ظاهری عموما روی درب این جعبه پذیرایی ها برش هایی وجود دارد که محتوی داخل آن در معرض دید باشد.

 انواع جعبه های پذیرایی ؟

جعبه چوبی: این جعبه ها از چوب و یا ام دی اف با روکش چوب ساخته می شوند که انواع مختلفی دارند .

جعبه پذیرایی چای کیسه ای  دمنوش نسکافه تی بگ : این باکس ها به منظور گنجاندن و نگهداری انواع دمنوش های گیاهی فله ای ، تی بگ ، کافی میکس و ... برای پذیرایی در محیط خانه و یا محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرند.

جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار : این نمونه از جعبه های پذیرایی بسیار جذاب بوده و در اشکال مختلفی تولید می شوند؛ اما نوع شیشه ای و چوبی معمولا پرطرفدارترین ها می باشند که به منظور نگهداری انواع خشکبار و آجیل در حجم های مختلف طراحی و تولید می شوند.

جعبه پذیرایی تبلیغاتی

شاید شما هم جعبه هایی که حاوی بسته ها یا کیسه های دمنوش و نسکافه و چای کیسه ای و حتی خشکبار است و بر روی میز پذیرایی شرکت یا منزل قرار دارد را دیده باشید. این جعبه را جعبه پذیرایی تبلیغاتی می‌نامند که یکی از وسایل پذیرایی زیبا و شیک برای پذیرایی از مهمانان است ، هر کدام از این جعبه ها به منظور خاص و برای یک هدف خاص طراحی شده است.

                                                   

کاربرد جعبه های پذیرایی؟

جعبه پذیرایی ابزاری بسیار کاربردی برای پذیرایی از مهمان در منزل و محیط کاری است که برای نگهداری انواع آجیل، دمنوش‌‌ها و شکلات مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. یکی از وسایل نفیسی که ظرافت‌‌های آن هر بیننده‌‌ای را به خود جذب می‌‌کند همچنین جعبه پذیرایی را می‌‌توانید به عنوان کادو یا هدایای تبلیغاتی به دوستان یا آشنایان خود می توانید اهدا کنید. قابل ذکر است که این باکس های چوبی علاوه بر زیبایی و ظرافتی که دارند ، نظم دهنده های خوبی نیز برای میزبانی شما عزیزان هستند.

از کجا بخریم ؟

یکی از پر تکرار ترین سوالات برای خرید هر محصول این است که محصول را از کدام فروشگاه تهیه کنیم که هم کیفیت مناسب داشته باشد و هم مقرون به صرفه باشد؟!

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که فروشگاه های متعددی برای خرید جعبه پذیرایی وجود دارند؛ اما پیشنهاد ما به شما خرید آسان و به صرفه از فروشگاه لوکس باکس است ، چرا که شما می توانید محصولات متنوع این فروشگاه را به راحتی از طریق سایت سفارش داده و از خدمات گوناگون ما بهره مند شوید، کافی است یکبار خرید از لوکس باکس  ، را تجربه نمایید.

خرید جعبه پذیرایی ازلوکس باکس 

لوکس باکس ، تولیدکننده تخصصی انواع جعبه‌ های نفیس چوبی برای کاربردهای تجاری و خانگی است . ما با تکیه بر توانایی خود در زمینه طراحی محصولات چوبی ، طیفی انحصاری و زیبا از محصولات مرتبط با صنعت چوب و همچنین تزئینی-دکوری از قبیل :جعبه های چوبی پذیرایی چای ، دمنوش ،نسکافه ،آجیل و خشکبار ، تلفیقی ،ادویه جات ،شکلات و جعبه های ساعت ، جعبه های چوبی جواهر و ... را تولید می نماییم. شما عزیزان به راحتی می توانید با دسترسی به فروشگاه اینترنتی لوکس باکس ، و یا ارسال کاتالوگ و قیمت آن ها ، با طیف گسترده ای از محصولات چوبی نفیس و شکیل ما آشنا شوید و در صورت تمایل اقدام به خریداری نمایید.

                                                  

قیمت جعبه های پذیرایی لوکس باکس 

 زمانی که بحث خرید و فروش جعبه ‌های چوبی مطرح می‌شوند؛ چیزی که بیش از همه توجه را به خود جلب می‌کند ، مسئله قیمت آنهاست که ممکن است با توجه به شرایط مختلف تغییر کند. محاسبه قیمت جعبه های چوبی نفیس لوکس باکس با توجه به نوع متریال و چوب به کار رفته ، ابعاد جعبه ، مدت زمان برش جعبه و ... متغیر بوده و با توجه به پارامتر های ذکر شده قیمت این باکس های شکیل دکوری و تزیینی تعیین و اعلام می گردد . شما با خرید این جعبه های زیبا می توانید میز پذیرایی خود را حسابی جذاب و لوکس کنید و چشم مهمان هایتان را در هنگام پذیرایی به این جعبه های زییا خیره نمایید.

yesسخن پایانی ...

بهترین جعبه پذیرایی را می توانید به عنوان کادو یا هدیه تبلیغاتی نیز در همایش و نمایشگاه به مشتریان، دوستان یا آشنایان خود بدهید و نام برند تجاری خود را در خاطره ها ماندگار نمایید. لذا ما با نشر مقاله مقایسه خرید انواع پذیرایی چوبی و شیشه ای (گرد، مربع، مستطیل و...) همراه با قیمت سعی نمودیم تا شما را بیشتر با جعبه های پذیرایی لوکس باکس آشنا سازیم. شما همراهان همیشگی نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک مقاله مربوطه کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی این مقاله از لوکس باکس وارد شوید. سپاس گزار هستیم که ما را در این مقاله نیز همراهی نمودید. امیدوار هستیم که مطلب ارائه شده برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.