مقایسه خرید انواع پذیرایی چوبی و شیشه ای (گرد، مربع، مستطیل و...) همراه با قیمت

                                                   

این روزها همه افراد به خصوص بانوان کدبانو ، سعی دارند تا از مهمانان خود به صورت منحصر به فرد و سلف پذیرایی نمایند . در همین راستا یکی از بهترین ، کاربردی ترین و لوکس ترین وسایل پذیرایی از مهمانان ، جعبه پذیرایی چوبی و شیشه ای لوکس است . با وجود باکس پذیرایی بر روی میز پذیرایی می توانید به راحتی انواع تنقلات ، خشکبار ، دمنوش و یا تی بگ و ... را برای مهمانان خود آماده نمایید تا هر کدام را که علاقه داشتند ، به راحتی برای خود سرو کنند. در واقع جعبه های چوبی را می توان سبکی نوین و جدید از ظروف پذیرایی دانست که ضمن زیبا تر کردن جلوه پذیرایی شما ، بسیار کارآیی داشته و می توانید بر حسب سلیقه و نیاز خود داخل این جعبه های رومیزی را پر نمایید و یک میزبانی لاکچری و خاص را تجربه نمایید.

🤗ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع جعبه پذیرایی چوبی و شیشه ای (گرد، مربع، مستطیل و...) همراه با قیمت آشنا نماییم ، پس همراهی با ما را از دست ندهید : 

  • ایده پذیرایی و سرو انواع تنقلات ، خشکبار و دمنوش تی بگ با جعبه های پذیرایی لوکس

  • انواع جعبه پذیرایی رومیزی لوکس

  • کدام جنس جعبه پذیرایی بهتر است ؟

  • خرید ارزان باکس پذیرایی چوبی و شیشه ای لوکس

  • بورس انواع جعبه پذیرایی چوبی شیشه ای لوکس در تهران

                                                   

🙃ایده پذیرایی و سرو انواع تنقلات ، خشکبار و دمنوش تی بگ با جعبه های پذیرایی لوکس

دورهمی و مهمانی برای همه خوشایند است . یک پذیرایی کم خرج و ایده آل از مهمان، از جمله اهدافی محسوب می شود که هر میزبانی به آن می اندیشد. یکی از ترفند های میزبانی کم خرج ، ایده آل و در عین حال کاربردی و اقتصادی ، تهیه و خرید جعبه پذیرایی ارزان و شیک چوبی و شیشه ای لوکس است . استفاده از این باکس های رومیزی در ابعاد مختلف همراه با خوراکی های خوشمزه موجب می شود تا شما ضمن جلوه دادن به میزبانی و میز پذیرایی خود ، به سبکی متفاوت و آسان از عزیزان خود پذیرایی نمایید . برای ایده جهت پذیرایی می توانید ، داخل این باکس های چوبی و شیشه ای لاکچری و فانتزی را بنا بر نوع مراسم خود با تنقلات مختلف و ملزوم برای میزبانی تان پر کنید . تنها کمی با خلاقیت و سلیقه به خرج دادن می توانید محتویات رنگارنگ را با یک ترکیب رنگی زیبا در کنار هم چیدمان کنید و با قرار دادن گل سرخ های کوچک بر روی برخی از محتویات ،زیبایی باکس رومیزی پذیرایی خود را دو چندان نمایید و یا با ست کردن این باکس ها با ظروف میوه خوری و یا فنجان های خود ، می توانید حسن سلیقه شیک خود را به نمایش بگذارید . البته می توان گفت که جعبه های چوبی پذیرایی با توجه به هارمونی گرمی که دارند ، قابل ست شدن با هر نوع دکوراسیونی هستند.

                                                   

🙃انواع جعبه پذیرایی رومیزی لوکس

سوال بسیاری از شما عزیزان این است که جعبه پذیرایی چیست ؟؟؟

از آن جا که جعبه پذیرایی ، باکسی است که دارای قسمت های مختلف می باشد ، در عین زیبایی بسیار کاربردی بوده و با تنوع بالا در بازار ، از لحاظ مواد اولیه ، جنس ، کاربرد و ... این امکان را به شما می دهند تا باکس مورد نظر خود را بتوانید بر حسب سلیقه خود انتخاب و تهیه نمایید.  در این قسمت می خواهیم به طور انحصاری به انواع جعبه پذیرایی رومیزی لوکس بپردازیم تا اطلاعات شما در مورد خرید باکس های رومیزی ،هوشمندانه باشد.

جعبه های پذیرایی لوکس در دو نوع چوبی و شیشه ای به نمونه باکس های بسیار لوکس و زیبایی تقسیم می شوند که هر کدام کارآیی و کیفیت خاص خود را دارند به شرح زیر :

جعبه چوبی پذیرایی : این مدل از باکس های رومیزی با ظاهری زیبا به واسطه متریال کاملا طبیعی از چوب ، زیبایی چشم نوازی دارند و خود به دو نوع جعبه چوب طبیعی و ام دی اف تقسیم می شوند :

جعبه پذیرایی چوب طبیعی لوکس ، نمونه ای از باکس های چوبی رومیزی هستند که عموما حاصل هنر دست نجار بوده و با صرف مدت زمان بیشتر ، دقت و ظرافت ، جعبه های نفیس و ارزشمندی هستند که در طراحی و ساخت آن ها از چوب طبیعی روس با ضخامت مختلف به عنوان یک متریال کاملا طبیعی و مقاوم و مستحکم نسبت به ضربه و آسیب ، همراه با یراق آلات فلزی ( قفل و لولا ) و روغن های گیاهی و خوراکی جهت پوشش دهی داخل باکس استفاده شده است و از این جهت قابلیت بسته بندی صادراتی و نفیس هر گونه محصول و رقابت با نمونه های خارجی را دارند . مانند

👈جعبه چوبی پذیرایی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB136

 

جعبه پذیرایی ام دی اف با روکش چوب لوکس ، دسته ای دیگر از باکس های پذیرایی هستند که معمولا با دستگاه سی ان سی (cnc) یک دستگاه تمام اتوماتیک ، که علاوه بر این که  کیفیت کار را بالاتر می برد، دقت و سرعت را نیز به کار اضافه می کند ، سبب زیبایی دو چندان این باکس ها شده ، باکس هایی با جنسی از ام دی اف با روکش چوب در رنگ های مختلف با ضخامت های گوناگون به عنوان یک فرآورده چوبی مستحکم و مقاوم و فشرده شده از چوب ، جعبه های بسیار با کیفیتی هستند که در طرح و شکل های مختلف همراه با پارتیشن بندی داخلی چندگانه ، تمامی سلیقه ها را پوشش داده و مناسب برای هدایای سازمانی تبلیغاتی و یا میزبانی از مهمانان هستند . جعبه های ام دی اف پذیرایی لوکس در شکل های مختلف گرد ، دایره ای ، مربع و مستطیل و ... با پوشش ترمه و یا چرم مصنوعی و پوشش داخلی مخمل قرمز رنگ ، به صورت تمام چوب و یا با درب کریستالی ( نوعی طلق شفاف و نشکن ) طراحی و ارائه می شوند تا شما عزیزان بتوانید باکس هدیه چوبی مورد نظر خود را به راحتی تهیه و خریداری نمایید. مانند                                                       

👈جعبه آجیل و خشکبار چوبی لوکس باکس کد LB32-01

                                                   

باکس شیشه ای پذیرایی لوکس :

یکی از پر طرفدارترین جعبه های رومیزی بسیار لوکس با نمای تمام شیشه ای ، جعبه های شیشه ای با کاربرد های مختلف ،هستند . جالب است بدانید که این باکس های رومیزی حاصل هنر دست بوده و دارای مواد اولیه ای از شیشه سه میلی متر همراه با پروفیل برنجی آبکاری شده ، نوعی ورقه فلزی منعطف و مقاوم با ترکیبی از روی و مس ساخته می شود و در پروسه تولید آن ها دقت و ظرافت زیادی به کار می رود . جعبه های پذیرایی شیشه ای ، دارای قسمت های مختلفی و در اشکال متنوعی هستند که انتخاب طرح و ابعاد آن به کاربردی بودن این باکس ها بیشتر کمک می کند . جعبه های بسیار لوکسی که با به نمایش گذاشتن محتویات رنگی و خوشمزه ظاهری زیبا و دلربا داشته و همراه با یراق آلات فلزی و رنگ ثابت جلوه پذیرایی شما را دو چندان می کنند. نظیر:

👈جعبه پذیرایی شیشه ای آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB605-G

🙃کدام جنس جعبه پذیرایی بهتر است ؟

جعبه های پذیرایی شیک از جنس ها و متریال مختلفی ساخته می شوند ، از جنس چوبی گرفته تا جنس شیشه ای ، مقوایی و هاردبلاکس در طرح و اشکال گوناگون که البته انتخاب نوع باکس پذیرایی رومیزی لوکس به سبک سیاق و نیاز شما بستگی دارد . اما در این میان برخی افراد ترجیح می دهند تا از جعبه های چوبی با درب شیشه ای در مجالس خود با جنسی چوبی استفاده کنند تا تنقلات و محتویات داخل جعبه نمایان باشد و از آن بر روی میز کنفرانس و یا دفاتر خود با ظاهری کاملا طبیعی و ساده و در عین حال شیک استفاده نمایید ، ولی برخی دیگر ترجیح می دهند تا از باکس های شیشه ای در ابعاد مختلف با نمای تمام شیشه ای و بسیار لوکس استفاده کنند و شایان به ذکر است که جعبه های شیشه ای برای هدیه دادن انتخاب بسیار مناسبی است چراکه محتویات داخلی این باکس ها شکیل و زیباتر نشان داده می شود .

                                                   

🙃خرید ارزان باکس پذیرایی چوبی و شیشه ای لوکس

با توجه به اهمیت و کارآیی باکس های چوبی شیشه ای لوکس و پرکاربرد در منزل و آشپزخانه و به عنوان نظم دهنده های لوکس و شکیل رومیز ، خرید یک باکس باکیفیت و در عین حال زیبا با قیمت مناسب دغدغه بسیاری از بانوان است که با آن روبرو هستند . البته باید گفت که خرید ارزان جعبه پذیرایی  لوکس بدان معنا نیست که به دنبال باکس های بی کیفیت و نامرغوب هستیم ، بلکه می توان با مراجعه به فروشگاه آنلاین انواع جعبه پذیرایی چوبی و شیشه ای لوکس ، یک جعبه پذیرایی چوبی و شیشه ای لوکس رومیزی ارزان و در عین حال با کیفیت را تهیه نمود تا پاسخگوی نیاز های ما باشد. بدین منظور با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوکس باکس و با ورود به صفهه اختصاصی هر محصول می توانید با کسب اطلاعت مربوط به آن جعبه ، یک خرید با دقت و آگاهانه ای را همراه با قیمت مقرون به صرفه و عالی تجربه نمایید.

                                                  

🙃بورس انواع جعبه پذیرایی چوبی شیشه ای لوکس در تهران

همیشه برای ما پیش آمده است که برای خرید کالای مورد نیاز خود به دنبال پیداکردن منبع و بورس آن کالا هستیم تا خیال ما از جهت خرید کالای مورد نیاز آسوده شود ، چه از لحاظ طراحی تا مرحله ساخت و نوع مواداولیه استفاده شده در ساخت آن و چه قیمت آن به لحاظ کیفیت مورد نظر ، به همین دلیل ما در این بخش از مقاله قصد داریم تا شما را با بورس انواع جعبه های چوبی و شیشه ای لوکس و تنها تولید کننده باکس های پذیرایی چوبی و شیشه ای در تهران آشنا و معرفی نماییم تا علاوه بر خرید عمده  بتوانیدخرید تک نیز داشته باشید .

 لوکس باکس به عنوان بزرگ ترین مرجع تولید انواع جعبه های چوبی شیشه ای مقوایی هاردباکس با تنوع در طرح و جنس توانسته است تا با عرضه و ارائه انواع باکس های لوکس در دسته بندی های مختلف نظیر جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار ، باکس پذیرایی دمنوش تی بگ چای کیسه ای ، جعبه کادو هدیه گل ، باکس ساعت و جواهرات و ... تمامی سلیقه و نیازهای شما مشتریان عزیز را پوشش دهد.

yesو سخن پایانی ...

شما عزیزان برای مشاهده نمونه جعبه های پذیرایی چوبی و شیشه ای لوکس باکس ، کافی است تا به وب سایت ما ، مراجعه نمایید و جعبه مورد نظر را ثبت سفارش نمایید. سپاس گزار هستیم که ما را در این مقاله از لوکس باکس همراهی نمودید.