جعبه پذیرایی ارزان و شیک

                                                  

پذیرایی کردن بی نقص از مهمان یکی از دغدغه های خانم ها است و همیشه در هنگام برگزاری مهمانی ها استرس دارند . جعبه های پذیرایی امروزه به عنوان یک وسیله دکوری شیک و فانتزی مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است . در واقع با توجه به مصرف روزن افزون افراد از دمنوش های گیاهی ، چای ، قهوه ، آجیل و تنقلات و ... باکس های پذیرایی چوبی لوکس ، بر روی هر میز پذیرایی در محیط منزل ، کار و ... مورد استفاده قرار می گیرد. زیبایی بخشی دو چندان میزبانی و میز پذیرایی همراه با کارآیی به عنوان نظم دهنده ، نظر هر مخاطبی را به خود جذب کرده و حسن سلیقه شما را به نمایش گذاشته و اگر از جعبه های پذیرایی چوبی به عنوان هدیه به عزیزان خود استفاده می نمایید ، با ماندگاری و دوامی که این جعبه های چوبی لوکس دارند ، یک هدیه خاطره ساز برای دوستان شما ، خواهد بود .

🎁در این مقاله قصد داریم تا انواع جعبه پذیرایی ارزان و شیک را بیشتر مورد نقد و بررسی قرار دهیم :

  1. جعبه پذیرایی چوبی لوکس

  2. جنس جعبه پذیرایی

  3. انواع جعبه پذیرایی چوبی

  4. ضرورت خرید جعبه پذیرایی

  5. جعبه پذیرایی یک هدیه تبلیغاتی مناسب و لوکس

  6. لوکس باکس

                                                   

😇جعبه پذیرایی چوبی لوکس

همه ما به خوبی از نقش مهم طراحی دکوراسیون داخلی در فضاهای داخلی منزل مان آگاه هستیم. دکوراسیون داخلی خانه ما نشان دهنده و معرف ما برای دیگران است و این اهمیت در بعضی از فضا ها مانند اتاق پذیرایی نمود بیشتری پیدا می کند، چرا که ما معمولا از مهمانان هایمان در این فضا پذیرایی می کنیم.، پس بسیار مهم است تا دکوراسیون داخلی این فضا زیبا، جذاب و منحصر به فرد باشد. باکس هایی پذیرایی یکی از این وسایل دکوری زیبا و لوکس است که ضمن جذابیتی که در ظاهر دارند بسیار کارآمد نیز می باشند. جعبه پذیرایی باکسی است که در طراحی داخلی آن ، تقسیم بندی های مختلف جهت قرار دادن انواع دمنوش های گیاهی ، فله ای ، کافی میکس ، تنقلات ، آجیل و خشکبار و.... ، تعبیه شده است که این پارتیشن بندی ها به وسیله دیوایدرهایی ( جداکننده ها ) با ضخامت مناسب ، مانع از مخلوط شدن محتویات داخلی جعبه شده و با ایجاد نمایی خاص از چیدمان محتویات جعبه ، زیبایی میز پذیرایی را دو چندان و منحصر به فرد  می کند.

                                                  

😇جنس جعبه پذیرایی

جنس جعبه های پذیرایی بسیار متفاوت و از جنس چوب ، شیشه ، مقوا و ... می باشد ، که در این میان جعبه های چوبی با توجه به جنسی که دارند ، دوام و ماندگاری بالایی داشته و بسیار مناسب برای پذیرایی هستند. جعبه های پذیرایی چوبی ، به وسیله دستگاه های لیزر و cnc برش می خورند .

دستگاه سی ان سی یک دستگاه تراش معمولی است که توسط کامپیوتر کنترل می‌شود.  قابليت کنترل از طريق کامپیوتر باعث می‌شود که برش ‌های تکراری ،یک بار برنامه ‌ریزی شود و پس از آن با دقت انجام گیرد. در اين دستگاه تمام مراحل برش و فرزکاری توسط برد کنترل انجام شده و دستگاه سی ان سی با دقت بالایی این کار را انجام می‌دهد و همین امر موجب می شود تا جعبه های پذیرایی در نهایت دقت و ظرافت طراحی و تولید شوند.

😇انواع جعبه پذیرایی چوبی

جعبه پذیرایی ابزاری بسیار کاربردی برای پذیرایی از مهمان در منزل و محیط کاری است که برای نگهداری انواع آجیل، دمنوش‌‌ها و شکلات مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. یکی از وسایل نفیسی که ظرافت‌‌های آن هر بیننده‌‌ای را به خود جذب می‌‌کند ، همچنین جعبه پذیرایی را می‌‌توانید به عنوان کادو یا هدایای تبلیغاتی به دوستان یا آشنایان خود اهدا کنید.از جعبه های  پذیرایی همان گونه که از نام آن ها پیدا است برای قرار دادن لوازم پذیرایی مثل دمنوش، چای، نسکافه و غیره استفاده می شود که در ادامه هر یک را جداگانه توضیح خواهیم داد. لذا با ما نشر مقاله ای ویژه تر به مقایسه خرید انواع پذیرایی چوبی و شیشه ای (گرد، مربع، مستطیل و...) همراه با قیمت پرداخته ایم . برای مطالعه این مقاله می توانید بر روی لینک آبی رنگ آن کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید.  

جعبه پذیرایی چوبی آجیل و خشکبار :

آجیل میان وعده ای سرشار از پروتئین و چربی های سالم و مورد نیاز بدن است و از محبوبیت بالایی در میان اکثر افراد برخوردار می باشد اما با این حال، در صورت عدم نگهداری صحیح از این میان وعده های خوشمزه و مغذی، آن ها سفت شده و کیفیت اولیه خود را از دست خواهند داد ، به همین جهت می توان گفت باکس های پذیرایی چوبی با داشتن قسمت های مختلف با حجم های مختلف ، ظروف بسیار مناسبی برای نگهداری انواع آجیل و خشکبار هستند که این باکس ها با داشتن دربی شیشه ای و یا چوبی ، مانع از ورود گرد و غبار و ... به داخل شده و بدین سبب کیفیت و ماندگاری مواد داخلی جعبه حفظ می شود . نظیر 

👈جعبه آجیل و خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB24-0

 

جعبه پذیرایی چوبی چای کیسه ای دمنوش تی بگ :

امروزه دمنوش های گیاهی مفید و معجزه گری که به سادگی می توان در خانه آنها را تهیه کرد و از نوشیدن آنها و خواص بی شمارشان لذت برد را می شود در هر خانه ای یافت ، بدین سبب با استفاده از جعبه های پذیرایی چوبی ، ضمن  نظم بخشیدن به آن ها می شود محتویات داخلی این باکس ها را از انواع آلودگی های محیط حفظ کرد و زیبایی میزبانی خود را نیز دو چندان نمود. در طراحی این نوع از باکس ها برش های هلالی شکل جهت برداشتن آسان محتویات داخلی جعبه طراحی شده است و همین ویژگی یکی از مزیت های جعبه های پذیرایی دمنوش تی بگ است. مانند : 

👈جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB22-0

 

                                                  

😇ضرورت خرید جعبه پذیرایی

جعبه پذیرایی ابزاری بسیار کاربردی برای پذیرایی از مهمان در منزل و محیط کاری است برای نگهداری انواع آجیل و خشکبار ، تی بگ و ... مورد استفاده قرار می گیرد . در واقع جعبه های پذیرایی چوبی لوکس ، ظروف بسیار کاربردی هستند که با توجه به ابعاد مختلفی که دارند ، می توان آن ها را در داخل کشو و یا کابینت نیز جای داد تا در زمان‌‌های مختلفی که به  مواد داخل آن نیاز دارید ، آن را مورد استفاده قرار دهید. بنابراین اگر به دنبال ایجاد تنوعی در میزبانی خود هستید ، جعبه های پذیرایی چوبی ، ظروف بسیار مناسبی هستند ، که ما به شما دوستان خرید جعبه پذیرایی لوکس ، را پیشنهاد می کنیم . 

😇جعبه پذیرایی یک هدیه تبلیغاتی مناسب و لوکس

یکی از مهم ‌ترین موضوعات اثر گذار در امر تجارت و کسب و کار ها ، تبلیغات است. تبلیغات باید موثر و نتیجه بخش باشد . جعبه های تبلیغاتی در هر کسب و کاری وظایف مختلفی را بر عهده دارند. گاهی جعبه های تبلیغاتی برای بسته بندی ی کالا مورد استفاده قرار می گیرند . هدف از طراحی و تولید این جعبه های تبلیغاتی مجاب کردن مخاطب در خرید محصول و ایجاد حس اطمینان به برند است. جعبه های پذیرایی تبلیغاتی با داشتن ظاهری زیبا و جذاب در انواع مختلف ، با برند و لوگوی حک شده شما ، موجب می شوند تا نظر مخاطب به برند و یا محصول شما جذب و در ذهن مشتری ثبت شود.

                                                   

😇لوکس باکس ، تولید کننده انواع جعبه های پذیرایی چوبی

 لوکس باکس با در اختیار داشتن تیم مجرب با استفاده از به روز ترین تجهیزات به عنوان تنها کارخانه تولید جعبه های چوبی در کشور،  با کاربرد جعبه دمنوش، جعبه پذیرایی، جعبه آجیل، جعبه زعفران، جعبه صادراتی ، جعبه کادو و هدیه ، جعبه ساعت ، جعبه جواهرات در واقع بورس انواع جعبه های چوبی است که توانسته  است تا جعبه های چوبی بسیار با کیفیتی را همراه با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه و عرضه نماید .

لوکس باکس، با سالها تجربه در زمینه تولید انواع جعبه های چوبی لوکس ، آماده انجام سفارشات خرد و عمده شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید برای مشاهده نمونه های موجود و جدید جعبه های چوبی لوکس ، وب سایت فروشگاه آنلاین لوکس باکس ،  مراجعه نمایید.

yesو در پایان ... 

این باکس ها فضای پذیرایی شما را فوق العاده جذاب می کنند . شما انواع مختلف تنقلات را از قبیل آجیل ، شکلات و شیرینی را می توانید داخل قفسه ها و دیوایدرهای این جعبه ها نگه داری کنید و برای پذیرایی کردن بر روی میز قرار دهید. اگر علاقمند به خرید اینترنتی این جعبه های لوکس چوبی پذیرایی هستید ، می توانید به وب سایت لوکس باکس مراجعه نمایید و پس از انتخاب محصول مورد نظر ، آن را ثبت سفارش نمایید. سپاس گزار هستیم که ما را در این مقاله همراهی نمودید.