راهنمای خرید جعبه پذیرایی لوکس + معرفی قیمت و 10 مدل بهترین باکس پذیرایی 1401

دیزاین پذیرایی شیک و مدرن یکی از مهم ترین مواردی است که اغلب در دیزاین منزل و محیط کارمورد توجه قرار می گیرد. برای داشتن بهترین دیزاین پذیرایی می توانید به وسیله یک جعبه پذیرایی شیک و لوکس رومیزی چوبی ، ضمن داشتن یک وسیله پذیرایی متفاوت و کاربردی ، تجربه یک میزبانی راحت و در عین حال جدید  را از مهمانان خود در دورهمی های دوستانه خود داشته باشید.

برای داشتن بهترین دیزاین پذیرایی در منزل و یا محیط کار خود ، استفاده از جعبه پذیرایی چوبی لوکس باکس ، بهترین گزینه است که به شما عزیزان پیشنهاد می شود.

                                                  

coolدر این مطلب و مقاله  سعی می‌کنیم به بررسی نکات خرید جعبه پذیرایی ارزان  بپردازیم که با کمک آنها بتوانید بهترین جعبه پذیرایی لوکس و شیک را خریداری کنید. همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این حوزه را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

  1. جعبه پذیرایی چوبی

  2. باکس پذیرایی دمنوش تی بگ چای کیسه ای لوکس

  3. جعبه پذیرایی چوبی آجیل و خشکبار

  4. راهنمای خرید بهترین جعبه پذیرایی برای مهمان (بسیار لوکس و شیک )

  5. 10مدل جعبه پذیرایی شیک 1401

  6. قیمت و خرید جعبه پذیرایی چوبی (لوکس باکس )

winkجعبه پذیرایی چوبی

جعبه پذیرایی یکی از جدیدترین ابزار های پذیرایی و میزبانی است که شما عزیزان می توانید برای پذیرایی متفاوت و آسان از مهمانان خود در منزل و یا محیط کار استفاده نمایید. باکس پذیرایی در واقع یک وسیله بسیار کاربردی جهت قرار دادن و نگهداری انواع دمنوش تی بگ چای کیسه ای ، کافی میکس ، آجیل و تنقلات ، انواع مغزیجات و ملزومات نوشیدنی  و ... است که با توجه به تنوع بالای جعبه های پذیرایی در نوع مواد اولیه ، طرح و رنگ و ابعاد ، جعبه های پذیرایی چوبی ، با توجه به نوع متریال استفاده شده در طراحی و ساخت آن ها ، استحکام و مقاومت بالا در مقابل هر گونه ضربه و آسیب ، داشتن قابلیت ست شدن با هر نوع دکوراسیون به عنوان نمادی از طبیعت ، بهترین نوع جعبه پذیرایی موجود در بازار محسوب می‌شوند که می توان برای مدت زمان زیادی بدون هیچ افت کیفیتی از این باکس های چوبی برای کاربردهای مختلف استفاده کرد.

                                                  

wink باکس پذیرایی دمنوش تی بگ چای کیسه ای لوکس

جعبه پذیرایی تی بگ دمنوش چای کیسه ای لوکس باکس ، نمونه ای از انواع باکس های پذیرایی است که برای افرادی که به مصرف انواع دمنوش های گیاهی به طور روزانه علاقه دارند ، جعبه تی بگ چوبی پیبشنهاد بسیار خوبی است ، زیرا ضمن نظم و سازمان دادن به میز و کشو های کابینت شما عزیزان ، محتویات داخلی را از هر گونه گرد و غبار و آلودگی های زیست محیطی حفظ کرده و با ایجاد دسترسی راحت و آسان به نوع نوشیدنی مورد علاقه تان ، یک میزبانی دلچسب و مخاطب پسند را برای شما رقم می زند.

جعبه های پذیرایی دمنوش چوبی لوکس باکس، با استفاده از مواد اولیه چوب طبیعی و یا ام دی اف با روکش چوب در رنگ های مختلف همراه با طراحی داخلی منحصر به فرد با برش های هلالی شکل به منظور استفاده آسان از محتویات داخلی جعبه ، بهترین گزینه برای داشتن یک پذیرایی شیک و راحت هستند ، نظیر نمونه جعبه پذیرایی دمنوش چوبی :

👈جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB106-M1 مدل کشو دار

دارای یراق آلات فلزی

 دارای طراحی منحصر به فرد همراه با گره چینی

 مستحکم و با ابعاد و ظرفیت مناسب

winkجعبه پذیرایی چوبی آجیل و خشکبار

جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار چوبی لوکس باکس ، یک ابزار بسیار کاربردی و زیبا است، که شما می توانید از آن برای بسته بندی محکم و نوین و نگهداری آجیل ها، میوه خشک ، تنقلات مختلف و استفاده کنید، نا گفته نماند که شما با خرید جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار ، علاوه بر این که می توانید از برخی اقلام خوراکی به بهترین شکل ممکن با حفظ کیفیت آن ها نگهداری کنید، می توانید از آنها برای زیبا سازی فضای خانه ، محل کار و میزبانی خود نیز استفاده کنید زیرا بسیار زیبا و چشم نواز هستند.

جعبه های آجیل و خشکبار چوبی لوکس باکس ، با تنوع بالا در نوع مواد اولیه و طرحی داخلی و بیرونی ، تمامی سلیقه ها را پوشش داده و توانسته است تا در زمینه صادرات خشکبار نیز ، بهترین نوع بسته بندی باشند. جعبه هایی با طراحی فوق العاده و بی نظیر با طراحی داخلی پرتابل و دوبل که در قسمت داخلی آن ، فضای داخلی به وسیله مقسم هایی جداکننده به تعدادی محفظه مجزا و جداگانه تقسیم شده است که با توجه به طراحی دوبلی که دارند ، این امکان را به شما می دهند تا بتوانید از این باکس ها در مسافت های طولانی بدون آن که محتویات داخلی جعبه با هم مخلوط شوند ، استفاده نمایید. مانند جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار چوبی :

👈جعبه آجیل خشکبار ترمه چوبی لوکس باکس کد LB051

زیبا و شکیل

 مستحکم و با کیفیت

 دارای پوشش ترمه فیروزه ای رنگ

                                                  

winkراهنمای خرید بهترین جعبه پذیرایی برای مهمان (بسیار لوکس و شیک )

تنوع جعبه های پذیرایی موجود در بازار مربوط به اندازه، تقسیم بندی‌‌های داخل جعبه و جنس آن می‌‌باشد. انتخاب طرح و جنس مناسب، به کاربردی بودن آن کمک شایانی می‌‌نماید که در ادامه به بیان اصول انتخاب جعبه پذیرایی ارزان و شیک لوکس باکس می‌‌پردازیم:

  1. جنس جعبه پذیرایی

اولین و مهم ترین فاکتور در خرید جعبه پذیرایی ، جنس جعبه پذیرایی است، جعبه پذیرایی ها از چوب، شیشه، پلاستیک، مقوا و ساخته می شوند اما بهترین جنس، جنس چوبی است، زیرا از نظر زیبایی، کیفیت و مقاومت در سطح بالایی قرار دارد که شما می توانید بسته به سلیقه خود هریک را خریداری کنید. همچنین برای مشاهده جعبه پذیرایی شیشه ای می توانید ما رادراین مقاله نیز همراهی نمایید. 

  1. شکل ظاهری ، رنگ و طرح جعبه پذیرایی

شما باید سعی کنید که جعبه پذیرایی هایی را انتخاب کنید که با دکوارسیون داخلی شما سازگار باشد و هنگام خرید جعبه به محیط قرار گیری آن در محیط نیز دقت کنید تا جعبه پذیرایی ضمن زیبایی و جذابیت ظاهری ، دارای ظرافت در طراحی بیرونی هم باشد.

  1. ابعاد و اندازه ، تعداد مقسم و تقسیم بندی داخلی باکس چوبی پذیرایی

جعبه پذیرایی ها در ابعاد و اندازه های متفاوتی ساخته می شوند، اما شما برای انتخاب باکس پذیرایی مورد نظر خود ، باید به مواردی همچون فضای نگهداری ، تعداد پارتیشن داخلی و تعداد مقسم ها و تعداد اقلامی که قرار است در آن نگهداری شود ، دقت کنید.

  1. قفل دار بودن یا نبودن جعبه پذیرایی و نحوه باز و بسته شدن درب جعبه پذیرایی

اگر جعبه پذیرایی دارای قفل و لولای فلزی 90 درجه باشد در هنگام حمل و نقل درب آن دچار شکستگی نمی شود و در مسافت های طولانی می توانید باکس پذیرایی خود را حمل نمایید. پیشنهاد ما این است اگر جعبه پذیرایی خود را زیاد جا به جا می کنید، بهتر است نمونه های قفل دار را خریداری کنید. بدین ترتیب از ریختن محتویات داخل آن به بیرون اطمینان خواهید داشت.

  1. قیمت جعبه پذیرایی

قیمت جعبه پذیرایی با توجه به جنس و ویژگی های آن ممکن است متفاوت باشد . اما لوکس باکس به عنوان سازنده انواع جعبه های پذیرایی چوبی لوس و نفیس، با توجه به کیفیت و طراحی داخلی و بیرونی منحصر به فرد باکس های خود ، این اطمینان را به شما عزیزان می دهد تا بتوانید جعبه پذیرایی مورد نیاز خود را با قیمتی اقتصادی و مناسب تهیه نمایید.

                                                  

wink10مدل جعبه پذیرایی چوبی شیک در سال 1401

جعبه پذیرایی یکی از وسایل نفیسی است که ظرافت‌‌های آن نظر هر بیننده ‌‌ای را به خود جذب می‌‌کند، همچنین جعبه پذیرایی را می‌‌توانید به عنوان جعبه کادو چوبی یا هدایای تبلیغاتی به عنوان جعبه پذیرایی تبلیغاتی به دوستان یا آشنایان خود اهدا کنید. در این قسمت از مقاله می خواهیم 10مدل جعبه پذیرایی چوبی شیک لوکس باکس در سال 1401 را معرفی نماییم ، با ما همراه شوید :

  1. جعبه دمنوش پذیرایی چوبی لوکس باکس کد 1LB31-0

ابعاد : 7 * 11.5 * 30.5

ظرفیت : 300 الی 400 گرم انواع دمنوش

جنس : ام دی اف

رنگ : قهوه ای روشن

  1. جعبه چوبی پذیرایی دمنوش لوکس باکس کد LB34-01

ابعاد : 5 * 27.5 * 27.5

ظرفیت : 500 الی 700 گرم انواع دمنوش و تنقلات

جنس : ام دی اف

رنگ : قهوه ای روشن

  1. جعبه نفیس دمنوش پذیرایی تی بگ لوکس باکس کد LB120-W

ابعاد : 8.5 * 27.5 * 27.5

وزن : 800 الی 1000 گرم و 10 عدد کافی میکس ، 15عدد تی بگ چای

جنس : ام دی اف با پوشش رنگی

یراق آلات : فلزی

رنگ : سفید

                                                   

  1. جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ ترمه چوبی لوکس باکس کد LBL55

ابعاد : 8 * 18 * 26

ظرفیت : 40 عدد تی بگ و 6 عدد کافی میکس و 16 عدد هات چاکلت

جنس : ام دی اف با پوشش ترمه فیروزه ای رنگ

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

  1. جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چرم چوبی لوکس باکس کد LB58

ابعاد : 8 * 25 * 28

ظرفیت : 100 گرم انواع تنقلات و خشکبار ، 40 عدد تی بگ و 6 عدد کافی میکس و 30 عدد هات چاکلت

جنس : ام دی اف با پوشش چرم مصنوعی

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

  1. جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB27-11

ابعاد : 5 * 25 * 25

ظرفیت : 800 الی 900 گرم انواع آجیل و خشکبار

جنس : ام دی اف

رنگ : قهوه ای تیره

  1. جعبه آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB321

ابعاد : 8.5 * 22.5 * 32.5

وزن : 1000 الی 1500 گرم انواع آجیل و خشکبار

جنس : چوب طبیعی

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

                                                  

  1. جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار چوبی لوکس باکس کد LB320-0

ابعاد : 8 * 15.5 * 22.5

ظرفیت : 500 الی 800 گرم انواع آجیل و خشکبار

جنس : ام دی اف با روکش چوب

رنگ : قهوه ای روشن

  1. جعبه آجیل خشکبار پذیرایی چوبی مدل چرم لوکس باکس کد LB043

ابعاد : 6 * 24.5 * 24.5

وزن : 1000 گرم انواع خشکبار

جنس : ام دی اف با پوشش چرم مصنوعی

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

  1. جعبه نفیس آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB103-W

ابعاد : 10 * 20 * 28

وزن : 1000 گرم انواع تنقلات

جنس : ام دی اف با پوشش رنگی براق

یراق آلات : فلزی

رنگ : سفید

اگر قصد خرید جعبه پذیرایی لوکس ، با کیفیت و ارزان را دارید ، می توانید برای مشاهده محصولات معرفی شده و یا نمونه های بیشتر با کسب اطلاعات بیشتر ، بر روی کد آن ها کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید و در صورت تمایل آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید.

                                                  

winkقیمت و خرید جعبه پذیرایی چوبی (لوکس باکس )

آیا به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید با کیفیت و هوشمندانه جعبه پذیرایی چوبی هستید ، ما در این قسمت می خواهیم شما را با فروشگاه آنلاین و اینترنتی لوکس باکس ، تنها کارخانه تولید کننده انواع جعبه های چوبی در کشور آشنا نماییم . استفاده از مواد اولیه چوب طبیعی ، ام دی اف با روکش چوب ، شیشه همراه با یراق آلات فلزی و درجه یک به دو صورت نجاری و لیزری در نهایت دقت و ظرافت توسط تیم هنرمند و متبحر با طراحی داخلی منحصر به فرد با تعداد پارتیشن بندی مجزا و متفاوت جهت قرار دادن تنقلات و انواع خوراکی های مختلف ، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید یک میزبانی متفاوت ، نوین و لوکس را با ما تجربه نمایید .

yesو در پایان ...

بدون شک برای خرید هر محصولی باید ابتدا نسبت به آن محصول آگاهی داشته باشید تا خرید شما یک خرید هوشمندانه و مطمئن باشد . از این رو ما در این مقاله سعی نمودیم تا با ذکر نکات خرید جعبه پذیرایی لوکس و با کیفیت از فروشگاه آنلاین لوکس باکس  و معرفی بهترین باکس پذیرایی 1401 شما را در این امر یاری نماییم .