لیست قیمت جدیدترین جعبه پذیرایی وارمردار 1401

                                                   

راهنمای خرید جعبه پذیرایی وارمردار چوبی را با هم مطالعه می کنیم. آیا تا به حال به خرید ظرف های چوبی لوکس برای میهمانی ها و پذیرایی های خود فکر کرده اید؟ امروزه تنوع در محصولات پذیرایی بسیار بیشتر شده است و کالا های متنوعی از جمله جعبه های پذیرایی رومیزی ، این نوع ظرف های پذیرایی مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است، جعبه هایی با طراحی داخلی و بیرونی منحصر به فرد با کارآیی های مختلف به منظور نگهداری انواع تنقلات ، دمنوش ، تی بگ ، کافی میکس و ... که می توانند تکمیل کننده پذیرایی شما باشند.

smileyدر ادامه راجع به خرید انواع جعبه وارمردار چوبی شیک و نفیس با شما صحبت خواهیم کرد و شما را راهنمایی خواهیم نمود ، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

  • جعبه پذیرایی وارمردار چیست و چرا باید آن را خریداری کنیم؟

  • نکاتی در مورد خرید ارزان یک جعبه پذیرایی وارمردار با کیفیت و لوکس

  • انواع مدل های باکس وارمردار چوبی + عکس و خرید

  • بورس جعبه های پذیرایی وارمردار چوبی در تهران

                                                  

😎جعبه پذیرایی وارمردار چیست و چرا باید آن را خریداری کنیم؟

اگر شما هم کنجکاو هستید که جعبه پذیرایی چیست و چه کارآیی دارد ، حتما این قسمت از مقاله را مطالعه نمایید. جعبه  های پذیرایی از جمله ظروف پذیرایی و سرو جدید و متفاوت هستند که می توان اقلام پذیرایی مانند دمنوش، تی بگ ، چای کیسه ای ، آجیل و خشکبار ، مغزها و تنقلات مختلف و ... را داخل محفظه ها ی موجود در آن قرار داد . در واقع جعبه های پذیرایی جعبه هایی رومیزی هستند که می توانند از جنس های مختلف چوب ، ام دی اف ، شیشه و فلز و ... ساخته شده باشند . از طرف دیگر طراحی ظاهری و داخلی باکس های پذیرایی نیز به گونه ای است که فضای داخلی جعبه  به وسیله دیوایدر هایی با ضخامت مناسب  به فضاهای متعدد و مجزایی تقسیم شده است تا بتوان داخل آن را با مواد خوراکی مورد نیاز پر کرد.

                                                  

حال در طراحی و ساخت برخی از جعبه های پذیرایی ، قسمتی برای قرار گیری شمع وارمردر نظر گرفته شده است که می توان قوری آب جوش و یا نوشیدنی خود را بر روی آن قرار داد . شایان به ذکر است که تعبیه محفظه گرم نگهدارنده قوری در این نوع از جعبه های پذیرایی موجب شده است تا از بقیه نمونه جعبه های پذیرایی دمنوش کاربردی تر باشد. بنابراین اگر به دنبال یک پذیرایی شیک و راحت در دورهی های خود هستید تا در حین میزبانی مجبور نشوید به صورت مکرر آب جوش بیاورید و دیگر خیالتان راحت باشد که برای مدت طولانی چای و یا دمنوش شما گرم است ، این مدل از جعبه های پذیرایی وارمردار پیشنهاد بسیار خوبی است برای داشتن یک میزبانی لوکس و بی دغدغه .

😎نکاتی در مورد خرید ارزان یک جعبه پذیرایی وارمردار با کیفیت و لوکس

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید تغییری در سبک و نوع ظروف سرو و پذیرایی خود داشته باشید ، اما ندانید باید برای میهمانی ها و پذیرایی های خود چه نوع ظرفی را تهیه نمایید که در عین کاربردی بودن ، بسیار شیک ، لوکس و مخاطب پسند باشد و بتواند جلوه ای خاصی را به میز پذیرایی شما ببخشد. در همین راستا می خواهیم راجع به خرید یک ظرف سرو و پذیرایی جدید و لوکس که امروزه طرفداران بسیاری را توانسته است به خود جذب کند ، صحبت کنیم . بله منظور ما از ظروف سرو و پذیرایی جدید، جعبه های پذیرایی چوبی وارمردار هستند که با توجه به تنوع بالا ، این امکان را به شما می دهند تا بتوانید بر اساس سلیقه و نیاز خود خرید تان را انجام دهید . اما برای این که بتوانید یک جعبه پذیرایی شیک و با کیفیت را همراه با قیمت مناسب تهیه نمایید ، باید یه یک سری نکات توجه نمایید تا خرید شما هوشمندانه باشد.

                                                  

نکاتی که در خرید جعبه پذیرایی مدل وارمردار با کیفیت و لوکس باید بدان توجه داشته باشید عبارت اند از :

  1. جنس : جعبه های پذیرایی وارمردار عموما از جنس چوب و یا ام دی اف با روکش چوب در رنگ بندی و ضخامت های مختلف طراحی و ساخته می شوند که همین امر موجب می شود تا به با به کار رفتن فرآورده های چوبی در ساخت این جعبه ها ، باکس های دمنوش وارمردار رومیزی ، بسیار مستحکم و مقاوم در برابر هر گونه ضربه و شکستگی بوده و به عنوان نمادی از طبیعت با داشتن هارمونی گرم ، قابل ست شدن با هر نوع دکوراسیونی باشد. نا گفته نماند که جعبه های وارمردار دمنوش تی بگ پذیرایی چوبی لوکس، طرفداران بسیار زیادی دارد ، چراکه با توجه به دوام و ماندگاری بالا ، از سایر جعبه های موجود در بازار کیفیت قابل قبول تری دارند و در عین حال بسیار زیبا و جذاب هستند.
  2. نوع نجاری و یا لیزری بودن جعبه های دمنوش وارمردار : جعبه های وارمردار معمولا به دو صورت نجاری ، ساخته شده توسط نجار و حاصل هنر دست با صرف مدت زمان زیاد و با استفاده از چوب طبیعی و راش ساخته و جعبه های لیزری هم به وسیله یک دستگاه تمام اتوماتیک سی ان سی ، با دقت فراوان و با استفاده از ام دی اف با روکش چوب با توع بالا ، طراحی و ساخته می شوند.
  3. ابعاد و تقسیم بندی داخلی جعبه پذیرایی وارمردار : توجه داشته باشید که در حین خرید جعبه وارمردار، با توجه به نیاز و اقلامی که قرار است در داخل جعبه پذیرایی خود نگه داری نمایید ، باید به تعداد مقسم های داخلی و ابعاد جعبه وارمرداردقت کنید تا کارآیی داشته و و یا فضای زیادی از میز شما را اشغال نکند و بتوانید آن را در داخل کشوهای کابینت هم قرار دهید .
  4. شکل ظاهری ، کیفیت و رنگ جعبه دمنوش وارمردار : و در پایان باید به رنگ ، ظرافت بیرونی جعبه وارمردار و کیفیت آن توجه نمایید تا به راحتی با دکوراسیون داخلی منزل شما ست شود.
  5. قیمت جعبه دمنوش وارمردار : جعبه های پذیرایی وارمردار با توجه به ابعاد ، نوع نجاری و لیزری ، جنس و متریال به کار رفته و ... دارای قیمت های متنوعی در بازار هستند که شما عزیزان در نهایت با توجه به نکاتی که در بالا ذکر شد ، می توانید یک خرید ارزان و با کیفیت جعبه وارمردار را داشته باشید.

                                                   

😎انواع مدل های باکس وارمردار چوبی + عکس و خرید

بانوان همیشه به دنبال شیک ترین و بهترین نوع جعبه های وارمردار هستند تا میزبانی آن ها جذاب و زیبا به نظر برسد. لوکس باکس در ادامه لیست جامعی از جدید ترین و محبوب ترین انواع جعبه های وارمردار دمنوش تی بگ چوبی خود را با بررسی کامل آن ها با  شما عزیزان به اشتراک خواهد گذاشت ، پس با ما همراه باشید.

yesنوع جعبه وارمردار نجاری و نفیس چوب راش گرد و مستطیل لوکس باکس :

👈جعبه وارمردار پذیرایی دمنوش تی بگ چوبی مدل گرد  لوکس باکس کد LB401

یک ظرف چوبی بسیار شیک ، با جنسی از چوب راش ، چوبی با مقاومت و ماندگاری بسیار بالا و با  بافتی منسجم و یکنواخت که سطح این باکس دمنوشی با روغن گیاهی پوشش داده شده است تا زیبایی چوب پایدار تر شده و نسبت به رطوبت و آب نیز نفوذ ناپذیر باشد . در طراحی این جعبه پذیرایی وارمردار چوب راش ، شش محفظه مجزا به منظور قرار گیری انواع تنقلات و دمنوش ها  و ... همراه با درب هایی با پوشش کریستالی و نشکن ، با دستگیره هایی زیبا  از چوب ، به جهت سهولت در استفاده از محتویات داخلی تعبیه شده است که می تواند سلیقه های مختلفی را به سمت خود جذب کند.

👈جعبه پذیرایی وارمردار چوبی دمنوش تی بگ مدل گرد لوکس باکس کد LB402

این مدل جعبه وارمردار نیز با داشتن چهار محفظه مجزا با درب هایی کریستالی و نشکن برای جای دادن انواع ملزومات نوشیدنی  همراه با چهار قسمت دیگر برای قرار گیری استکان و یا لیوان با یک محفظه در وسط جعبه به جهت قرار گیری شمع وارمر و گرم ماندن محتویات داخل قوری ، یک تکمیل کننده لوکس و شیک برای دورهمی های شما عزیزان است که با جنسی مستحکم و مقاوم از چوب راش همراه با پوششی از روغن گیاهی ، باکس کاربردی برای پذیرایی و سرو نوشیدنی و تنقلات و ... می باشد .

👈جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ کافی میکس مدل مستطیل لوکس باکس کد LB403

اگر می خواهید جعبه وامردار شما مدل مستطیل باشد ، این جعبه پذیرایی وارمردار، پیشنهادی بسیار عالی است که با توجه به کیفیت عالی و درجه یک از چوب راش و یراق آلات درجه یک از کریستال و چوب ، با ابعادی مناسب و استاندارد و پوششی از روغن گیاهی برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت ، دارای پنچ تقسیم بندی مجزا ، یک محفظه گرم نگهدارنده ، و دو قسمت جداگانه کنار محفظه وارمر جهت قرار دادن نبات ، شکلات و تنقلات و ... است که باعث کاربردی تر بودن این جعبه وارمرشده است ، پس بدون شک و با آسودگی خاطر، خرید خود را انجام دهید.

yesنوع جعبه های وارمردار دمنوش تی بگ مربع و لیزری لوکس باکس :

👈جعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB112-0

یک باکس رومیزی شیک با جنسی از ام دی اف با روکش چوب ، در دو رنگ قهوه ای روشن و تیره ، دارای سه محفظه تفکیک شده برای تنقلات مختلف و همراه با 4 عدد زیر لیوانی با طرحی زیبا و مربع گونه چوب ، مناسب برای دم کردن چای و انواع دمنوش های گیاهی جهت پذیرایی از چندین نفر طراحی و عرضه شده است.

👈جعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB112-11

جعبه ای با طراحی زیبا و کلاسیک و در عین حال بسیار کاربردی جهت یک پذیرایی لوکس و متفاوت است و دارای فضاهای متعددی برای قرارگیری تنقلات بوده و با وجود درب هایی از جنس کریستال شفاف ، نوعی طلق شفاف و نشکن با مقاومت مناسب در برابر ضربه ، محتویات داخلی جعبه از نفوذ گرد و غبار حفظ شده ، کیفیت و ماندگاری آنها نیز باقی می ماند . قابل ذکر است که با وجود یک محفظه وارمردار جهت قراگیری قوری به جهت گرم ماندن محتویات داخلی آن ،همراه با چهار عدد زیر لیوانی با طرحی زیبا ، موجب کاربردی تر شدن این باکس پذیرایی شده است .

👈جعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB113-01

در طراحی این جعبه وارمردار دمنوش تی بگ  ، یک محفظه مخصوص وارمر جهت قرار گیری قوری و دم کردن چای ، انواع دمنوش ، قهوه و ... و چهار محفظه مجزا برای انواع تنقلات ، دمنوش و ... تعبیه شده است . این جعبه پذیرایی از جنس ام دی اف با ضخامت مناسب همراه با روکش چوب و به رنگ قهوه ای روشن با درب هایی از جنس کریستال و طلق نشکن است.

👈جعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB113-1

جعبه ای با طراحی نوین ، زیبا و در عین حال کاربردی، از جنس ام دی اف با ضخامت مناسب همراه با روکش چوب و به رنگ قهوه ای تیره که دارای فضاهای متعدد برای قرار دادن خوراکی های متنوع و به صورت مجزا است. تعبیه یک محفظه مخصوص وارمر جهت قرار گیری قوری همراه با یراق آلات درجه یک ، وجود درب هایی از جنس کریستال شفاف جهت محافظت محتویات داخلی جعبه از آلودگی های محیطی از جمله مزیت های این باکس دمنوش وارمردار لیزری است .

winkجهت مشاهده و خرید هر کدام از باکس های وارمردار چوبی لوکس باکس کافی است بر روی لینک آن ها کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر و اختصاصی این جعبه های لوکس و شیک دمنوش تی بگ منتقل شوید.

                                                  

😎بورس جعبه های پذیرایی وارمردار چوبی در تهران

دنبال خرید جعبه پذیرایی وارمردار ارزان و با کیفیت هستید؟!

مطمئنا خرید محصولی با کیفیت و قیمت مناسب خواسته ی هر مشتری است ، بدین منظور لوکس باکس ، بزرگ ترین فروشگاه انواع جعبه های پذیرایی چوبی ، بورس جعبه های پذیرایی وارمردار چوبی لوکس و ارزان ، به روز ترین تولید کننده انواع جعبه های چوبی در تهران ، یکی از معروفترین و شناخته شده ترین فروشگاه جعبه های پذیرایی است که با فراهم نمودن دو روش حضوری و غیر حضوری و فروش تک  وعمده  برای خرید انواع جعبه های دمنوش وارمردار چوبی ، سعی نموده است تا بتواند نیاز مشتریان خود را بنا بر سلیقه آن ها مرتفع نماید.

جهت ثبت سفارشات خود برای خرید جعبه وارمردار دمنوش چوبی لوکس باکس، می توانید به صورت حضوری با مراجعه به آدرس : آریاشهر، بلوار فردوس شرق، بین خیابان قبادی و ولیعصر، پلاک 86 واحد 9 همه روزه از ساعت 9 تا 18:00 و پنچ شنبه ها از ساعت 9 تا 14:00به شوروم دائمی محصولات لوکس باکس سری بزنید و خرید خود را انجام دهید و یا از طریق وب سایت فروشگاه لوکس باکس  به صورت غیر حضوری مراجعه نمایید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید و در صورتی که هر گونه سوال در مورد موجودی، مشخصات ، پیگیری سفارش و یا قیمت جعبه های وارمردار پذیرایی دارید ، می توانید با تیم پشتیبانی ما با شماره تلفن : 44051339-021  تماس بگیرید و راهنمایی شوید.

yesسخن پایانی ...

اگر قصد دارید در ظروف سرو و پذیرایی خانه و یا آشپزخانه خود تغییراتی را اعمال کنید ، بهترین جا برای خرید ارزان جعبه دمنوش وارمردار شیک ، اقتصادی و با کیفیت  ، فروشگاه لوکس باکس است که با تنوع بالای محصولات چوبی خود سعی نموده است تا تمامی سلیقه ها را پوشش دهد. متشکریم که ما را در این مقاله همراهی کردید.