جعبه پذیرایی چوبی وارمردار لوکس و ارزان

تصور سرد شدن نوشیدنی ها بعد از سرو در مراسمات و دورهمی های دوستانه است که موجب می شود، طعم و عطر آن تغییر پیدا کند و این نکته بسیار آزار دهنده است . برای حل کردن این نوع مشکلات تولید کنندگان لوازم سرو و پذیرایی مانند لوکس باکس ، باکس های پذیرایی رومیزی  لوکس و شکیلی را تحت عنوان جعبه پذیرایی وارمردار طراحی و ارائه کرده اند . باکس هایی به همراه محفظه گرم نگهدارنده با  شمع وارمر جهت  گرم نگاه داشتن نوشیدنی و محتویات داخلی قوری که ضمن زیبایی و لوکس بودن ، بسیار کاربردی بوده و یک میزبانی متفاوت و راحتی را برای شما عزیزان رقم می زند .  

                                                 

🎁 ما را در این مقاله همراهی نمایید تا با انواع جعبه پذیرایی وارمردار چوبی آشنا شوید:

  • yesجعبه پذیرایی تی بگ

  • yesجای تی بگ وارمردار

  • yesانواع باکس دمنوش تی بگ وارمردار

  • yesموارد استفاده از جعبه پذیرایی چوبی وارمردار

  • yesجای تی بگ دمنوش چای کیسه ای معمولی بخرم یا نوع وارمردار ؟

  • yesاز کجا جعبه پذیرایی وارمردار چوبی لوکس با کیفیت و ارزان قیمت  بخرم ؟

🤗جعبه پذیرایی تی بگ

اگر شما هم جزء افرادی هستید که برای سلامتی خود ارزش بسیاری قائل هستید ، مصرف دمنوش‌های گیاهی می‌تواند در ادامه دادن این مسیر به شما کمک کند. دمنوش‌های گیاهی همانند چای و قهوه، کافئین ندارند، به همین دلیل تمامی فواید آن به‌طورکامل جذب بدن می‌شوند. علاوه‌ بر آن،  دمنوش‌های  گیاهی ، سرشار از انواع آنتی‌اکسیدان، ویتامین‌ها، مواد معدنی و مواد مغذی مفیدی است که می‌توان آن ها را یک نوشیدنی کامل معرفی کرد. این دمنوشها از آن جا که خواص بسیاری برای بدن دارند ، پیشنهاد بسیار خوبی برای رژیم‌ غذایی است ، اما از آن جا که دمنوش ها و تی بگ های گیاهی تنوع بسیار زیادی دارند و به طور روزانه مورد استفاده قرار می گیرند ، وجود یک جعبه دمنوش پذیرایی چوبی لازم و ضروری است تا ضمن زیبا کردن میز پذیرایی ، موجب نظم و سازمان دادن به میز پذیرایی نیز شود.

                                                  

جعبه پذیرایی

جعبه پذیرایی یکی از جدید ترین ظروف سرو و پذیرایی است که با توجه به طراحی منحصر به فردی که دارد می توان اقلام پذیرایی ، انواع تنقلات ، دمنوش و تی بگ ، قهوه و مشتقات آن ، انواع طعم دهنده چای و را داخل این باکس های رومیزی قرار داد و نگران ورود گرد و غبار و آلودگی های محیط به داخل جعبه نبود. جعبه های پذیرایی با توجه به تنوع بسیار بالا در نوع طراحی و مواد اولیه این امکان را به شما عزیزان می دهند تا بتوانید بر حسب نیاز و سلیقه خود ، جعبه پذیرایی مورد نظر را تهیه و خریداری نمایید . مانند 5 مدل جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ چای کیسه ای لوکس باکس :

حاصل هنر دست و کار نجاری و  مستحکم و مقاوم در برابر ضربه

زیبا و کاربردی ، همراه با  یراق آلات فلزی و دارای طراحی منحصر به فرد همراه با پوششی از چرم مصنوعی

مستحکم و زیبا، جادار با کارآیی زیاد ، ظریف با برش های تزیینی و مناسب برای پذیرایی در منزل و محیط کار

همراه با  یراق آلات فلزی و دارای طراحی سنتی کلاسیک، مستحکم و تلفیقی از چوب و ترمه

زیبا و جادار ، دارای دستگیره های قندانی و چوبی ، قابل استفاده برای مصارف مختلف

                                                  

🤗جای تی بگ وارمردار

جعبه های پذیرایی وارمردار ، نوع جدیدی از انواع جعبه های پذیرایی دمنوش تی بگ چای کیسه ای هستند که طراحی فانتزی وارمردار در این باکس های رومیزی ، موجب شده است تا بتوانید دمنوش و چایی خود را برای مدت زمان طولانی گرم نگهدارید. جعبه پذیرایی لوکس وارمردار با توجه به طراحی فوق العاده و منحصر به فردی که دارند ، ضمن زیبایی دو چندانی که  به میز پذیرایی و میز کارشما می بخشند ، طراحی فانتزی و وجود یک محفظه برای قرار گیری شمع وارمر در طراحی و ساخت آن ها  ، موجب می شود تا برای دم کردن چای و یا انواع دمنوش های گیاهی جهت پذیرایی از چندین نفر بتوانید به راحتی یک میزبانی شیک و راحت را تجربه نمایید.

🤗انواع باکس دمنوش تی بگ وارمردار

برای نگهداری تی بگ دمنوش های گیاهی و ... ، جعبه های مخصوصی به نام جعبه تی بگ  وارمردار وجود دارد. جعبه پذیرایی تی بگ وارمردار ، دارای تعدادی تقسیم بندی مجزا و جداگانه برای قرار دادن انواع دمنوش های گیاهی و چای کیسه ای و ... است که می توانید با خرید یک جعبه تی بگ دمنوش وارمردار ، متناسب با ملزومات نوشیدنی و طعم هایی که قصد دارید برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده کنید ، پذیرایی خود را شیک تر کرده و با توجه به وجود محفظه گرم نگهدارنده قوری ، تا زمانی که شمع روشن است ، محتویات قوری خود را گرم نگه دارید.

جعبه های دمنوش تی بگ وارمردار از نظر مواد اولیه ، طراحی داخلی و ظاهری تنوع بسیار بالایی دارند که همین ویژگی موجب می شود تا بتوانید بر حسب سلیقه خود، باکس رومیزی وارمردار خود را انتخاب نمایید. جعبه های تی بگ دمنوش وارمردار عموما از جنس هایی نظیر چوب طبیعی و یا ام دی اف با روکش چوب در ابعاد و طرح های مختلف طراحی و ساخته می شوند که در این میان باکس های تی بگ دمنوش وارمردار لوکس باکس با توجه به کیفیت بالا در طراحی و ساخت ، استحکام و مقاومت بالا در برابر هر گونه ضربه و آسیب ، زیبایی و مخاطب پسند بودن ، راحتی در میزبانی در منزل و یا محیط کار ، پیشنهاد بسیار خوبی برای پذیرایی هستند . در ادامه ما به برخی از مدل های جعبه های پذیرایی وارمردار چوبی لوکس باکس اشاره می کنیم ، پس همراه ما باشید :

  1. جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-N

ابعاد : 8 * 23 * 31

ظرفیت : 600 الی 700 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب طبیعی

یراق آلات : ندارد

رنگ : قهوه ای تیره

کاربرد : جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها

  1. جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-W

ابعاد : 8 * 23 * 31

ظرفیت : 600 الی 700 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب

یراق آلات : ندارد

رنگ : سفید

  1. جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-M0

ابعاد : 7 * 24 * 32

ظرفیت : 600 الی 700 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب

یراق آلات : ندارد

رنگ : قهوه ای روشن

👈برای مشاهده تمامی نمونه  و لیست قیمت جدید ترین جعبه پذیرایی وارمردار لوکس باکس ، کافی است بر روی لینک محصولات کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی آن ها منتقل شوید و در صورت تمایل آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید.

                                                  

🤗موارد استفاده از جعبه پذیرایی چوبی وارمردار

جعبه های پذیرایی رومیزی ، باکس های بسیار کاربردی و زیبا هستند که می توان برای مصارف مختلف در منزل و یا محیط کار از آن ها استفاده نمود ، به خصوص جعبه های تی بگ وارمردار چوبی لوکس که با توجه به طراحی بسیار شیک و چشم نواز و با وجود یک محفظه گرم نگهدارنده قوری و ملزومات نوشیدنی همراه با شمع وارمر موجب می شود تا در حین پذیرایی مجبور نشوید به صورت مکرر آب جوش بیاورید ، در این صورت برای مدت طولانی خیالتان راحت است که چای یا دمنوش را گرم نگه می دارد و این قابلیت امکان سرو نوشیدنی از داخل قوری در زمان دلخواه بدون نگرانی از سرد شدن را برای شما محیا می‌ کند و موجب می شود تا با استفاده از جعبه چوبی وارمردار ، یک پذیرایی ایرانی و اصیلی را رقم بزنید و به واسطه استفاده از باکس تی بگ دمنوش ، یک جعبه خلاقانه و کاربردی از میزبانی خود لذت ببرید . از دیگر کاربرد های جعبه تی بگ دمنوش وارمردار لوکس باکس :

  • - استفاده به عنوان جعبه پذیرایی وارمردار چوبی در هتل ها ، رستوران ها و کافی شاپ ها
  • - استفاده از باکس پذیرایی تی بگ وارمردار بر روی میز کنفرانس و جلسات کاری
  • - استفاده به عنوان جعبه هدیه دمنوش تی بگ چای کیسه ای وارمردار چوبی
  • - گرم نگه داشتن قوری برای حرکات یوگا و مدیتیشن ، جشن ها و مراسم و .

                                                  

🤗جای تی بگ دمنوش چای کیسه ای معمولی بخرم یا نوع وارمردار ؟

معمولا از میان انواع جعبه تی بگ دمنوش و پذیرایی چوبی ، جای تی بگ و کافی میکس وارمردار نسبت به انواع معمولی بسیار کاربردی تر است . با توجه به تعبیه محفظه وارمر در طراحی و ساخت جعبه دمنوش تی بگ وارمردار ، می توانید به واسطه شمع وارمر ، قوری آبجوش خود را بر روی آن قرار دهید تا در طول مدت مهمانی ،آبجوش برای سرو نوشیدنی گرم در کنار شما به شیوه ای زیبا آماده باشد . علاوه بر این می توانید با توجه به مقسم های مجزا ، داخل آن ها را با انواع نسکافه ، تی بگ دمنوش گیاهی ، چای کیسه ای ، نبات ، پودر شکلات و ... پر کنید تا تکمیل کننده میزبانی شما باشد.

🤗از کجا جعبه پذیرایی وارمردار چوبی لوکس با کیفیت و ارزان قیمت  بخرم ؟

انتخاب یک جعبه پذیرایی شیک و کاربردی کار دشواری نیست و کافی است به نوع کاربرد مورد نظر خود توجه کنید. اگر قصد دارید یک جعبه تی بگ یا باکس چوبی دمنوش وارمردار داشته باشید اما نمی دانید از کجا باید تهیه نمایید ، کافی است بر روی لینک فروشگاه اینترنتی لوکس باکس ، یک فروشگاه معتبر و تولید کننده انواع جعبه های چوبی نفیس و با کیفیت ، کلیک نمایید تا با انواع جعبه های پذیرایی وارمردار چوبی لوکس و با کیفیت مواجه شوید و بر حسب نیاز و سبک و سیاق سلیقه شخصی خود باکس وارمردار مد نظر را انتخاب نمایید. قیمت جعبه پذیرایی لوکس باکس با توجه به کیفیت بالای ناشی از مواد اولیه کاملا طبیعی از چوب و ام دی اف با روکش چوب با تنوع بالا در طرح، ابعاد و رنگ و ...   متناسب و اقتصادی است  و لوکس باکس در عین حال سعی نموده است تا جعبه های وارمردار پذیرایی ارزان اما با کیفیت عالی را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهد تا همه قادر باشند از این باکس ‌های شیک بهره‌مند شوند و لذت یک میزبانی فوق العاده و شیک را تجربه نمایند.