بررسی و خرید آنلاین انواع جعبه تی بگ دمنوش و پذیرایی چوبی لوکس باکس

                                                  

خیلی از افراد بر این عقیده هستند که پذیرایی با چای و نوشیدنی باعث استحکام در روابط و دوستی ها می شود ،  اما چه بهتر که در میزبانی ها از نوشیدنی هایی استفاده شود که مفید باشد. این روزها  گیاهان، بخصوص در زمینه دارویی و انواع دمنوش های گیاهی  اهمیت زیادی یافته اند  و مردم بیشتر به سراغ دمنوش و جوشانده های گیاهی رفته اند. حال برای آن که یک پذیرایی لوکس و منحصر به فردی را از مهمانان خود داشته باشید که ضمن نشان دادن حسن سلیقه تان و ارزشی که برای آن ها قائل هستید ، کاربردی هم باشد و به مهمانانتان این امکان را بدهید تا بتوانند نوشیدنی مورد علاقه شان را انتخاب کنند ، به یک جعبه پذیرایی چوبی دمنوش تی بگ لوکس نیاز دارید که فضای زیادی را از میز شما را اشغال نکند و در عین زیبایی ، کارآمد هم باشد.

🙃در این مطب ما قصد داریم تا شما را با خرید آنلاین انواع جعبه تی بگ دمنوش و پذیرایی چوبی لوکس باکس ، تنها تولید کننده انواع باکس های چوبی ، آشنا نماییم ، بنابراین با ما همراه شوید :

  1. خواص دارویی و درمانی 10 دمنوش گیاهی برتر

  2. دمنوش فله ای بهتر است یا کیسه ای ؟؟؟

  3. چگونه می توان انواع دمنوش های گیاهی را به روش صحیح نگهداری کرد ؟

  4. ایده سرو و پذیرایی انواع دمنوش های گیاهی در مهمانی ها

  5. خرید ارزان و آنلاین انواع جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ پذیرایی

  6. فروشگاه انواع جعبه دمنوش تی بگ پذیرایی چای لوکس

                                                   

🧐خواص دارویی و درمانی 10 دمنوش گیاهی برتر

انتخاب دمنوش های گیاهی برای افراد مختلف بسیار مهم است. جدای از این که بسیاری از آنها ممکن است از شیرین کننده هایی مصنوعی تهیه شده باشند، انتخاب یک دمنوش که حتی به بهبود سلامتی و قوای عمومی بدن کمک هم بکند کار راحتی نیست ، بدین منظور ما در این بخش از مقاله می خواهیم شما را با بهترین دمنوش های گیاهی و خواص درمانی آن ها آشنا نماییم به شرح زیر :

دمنوش بابونه : دمنوش بابونه یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در میان دمنوش‌ها به حساب می‌آید ، علت آن هم طعم بسیار ملایم و آرامش اعصاب و بدن می باشد و در طب سنتی برای آرامش بخشیدن به بیماران و خواب آسوده تجویز می‌شود و همچنین این چای خوش عطر و بو برای پوست نیز بسیار مفید است.

دمنوش آویشن : از خواص آویشن می‌توان به خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی آن اشاره کرد. آویشن تا حد زیادی چرک و عفونت گلو را از بین می‌برد. از دیگر خواص آویشن که برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است ، سرشار بودن آویشن از ویتامین‌‌های A و C ، مواد معدنی، روغن تیمول و آنتی اکسیدان‌ها است. استفاده روزانه از عرق آویشن و دمنوش آویشن می‌تواند سیستم ایمنی را تقویت کند.

دمنوش نعناع : برگ های نعناع حاوی بالاترین مقدار آنتی اکسیدان نسبت به سایر گیاهان موجود می باشند.  نعناع یک گیاه بسیار معطر و با طراوت است که به طور گسترده در کرم ها،خمیردندان، آدامس، خوشبو کننده ها، آبنبات ها و به عنوان یک ترکیب باشکلات در کوکی و کلوچه مورد استفاده قرار می گیرد.

دمنوش زنجبیل : زنجبیل‌ گیاهی دارویی، با مقادیر زیاد ویتامین C ، اسیدآمینه، اسید اسکالیک و انواع  فلاونوئیدها است. به همین دلیل به یک گیاه دارویی ضد ویروس معروف است. این گیاه از نظر طب سنتی گرم و خشک بوده و برای افراد با غلبه مزاج سرد بسیار مفید است. از خواص دارویی زنجبیل می‌توان به درمان سرماخوردگی و آنفولانزا، گلودرد و سرفه اشاره کرد.

دمنوش مریم‌گلی : بدانید که از برگ‌های این گیاه که سرشار از ترکیبات آنتی‌اکسیدان است به‌صورت چای نیز استفاده می‌شود ، از مهم‌ترین خواص مریم گلی می‌توان به تقویت حافظه و تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد.

دمنوش اسطوخودوس: مصرف خوراکی و موضعی این گیاه علاوه بر آن که موجب تقویت عملکرد دستگاه عصبی بدن می‌شود ، می‌تواند بسیاری از اختلال‌ها و بیماری‌های جسمی مانند اسپاسم‌های عضلانی، ضعف عمومی و بی‌خوابی را درمان کند.

دمنوش بادرنجبویه : دمنوش بادرنجبویه آرام بخش خفیف و خواب آور ملایم است. تقویت کننده سلول‌های مغز و تنظیم کننده و درمانگر ناراحتی‌های معده و روده ، ضد اسپاسم و تشنج و برای درد مفاصل مفید است.

دمنوش گل رز: آیا می‌دانستید اسانس رز گران‌ترین اسانس در دنیا است و با قیمت طلا برابری می‌کند. این گیاه قابض، مقوی و شاداب کننده، آرام بخش و ضد افسردگی است.

دمنوش به ‌لیمو: فوق العاده آرام بخش و تسکین دهنده اعصاب است. به لیمو برای تقویت معده در ردیف بهترین داروها قرار می گیرد و برای درمان سرماخوردگی، تب، اضطراب، سوء هاضمه، اسپاسم و بی خوابی موثر بوده و همچنین به عنوان تقویت کننده سیستم ایمنی بدن و کمکی طبیعی برای کاهش وزن مشهور است .

🧐دمنوش فله ای بهتر است یا کیسه ای ؟؟؟

همیشه سوال پیش می آید که مصرف دمنوش ها به شکل چای کیسه ای بهتر است و یا فله ای ؟؟؟

با توجه به این که تمام گیاهان دارویی و دمنوش ها هم به صورت بسته بندی کیسه ای و هم به صورت خشک شده و یا فله ای در بیشتر عطاری فروشی ها به فروش می رسد ، برای پاسخ به این سوال باید توجه داشته باشید که آیا وقت و امکانات کافی را در اختیار دارید تا از دمنوشهای فله ای استفاده نمایید و این که اگر وقت کافی را ندارید از دمنوش های تی بگی و چای کیسه ای باید استفاده نمایید که هم از نظر اقتصادی به صرفه تر بوده و هم دارای غلظت و طعم بهتری نسبت به نوع کیسه ای آن می باشد. اما شایان به ذکر است که دمنوش های فله ای به دلیل این که به صورت کیلیویی و بدون بسته بندی فروخته می شوند ، حاوی عناصر آلودگی محیطی بوده و بدون هیچ گونه برچسب سلامت و ارائه می شوند ، زیاد مناسب برای استفاده نیستند.

                                                  

🧐چگونه می توان انواع دمنوش گیاهی را به روش صحیح نگهداری کرد ؟

از آن جا که دمنوشها اکثرا از برگ و ساقه گیاهان دارویی درست می شوند ، شما باید قسمت های خشک شده آن را داخل ظروف دربسته قرار دهید تا از ورود گرد و غبار ، آلودگی های زیست محیطی و نفوذ اکسیژن به داخل ظرف جلوگیری شود ، زیرا در این صورت ، با نفوذ اکسیژن به داخل ، محتویات داخلی  با سرعتی بیشتری خراب می شوند ، بنابراین بهترین پیشنهاد برای قرار دادن و نگهداری انواع دمنوش و تی بگ ، جعبه دمنوش پذیرایی چوبی و شیشه ای لوکس است که با توجه به طراحی منحصر به فرد داخلی و ویژه نگهداری انواع دمنوش ها ، بهترین ظرف و باکس دمنوشی است که از ورود هر گونه آلودگی به داخل نیز جلوگیری می کند.

🧐ایده سرو و پذیرایی انواع دمنوش های گیاهی در مهمانی ها

پذیرایی از مهمان هنر کدبانوی هر خانه است و به کار بردن خلاقیت همیشه موجب می‌شود تا مهمانان خاطره حضور در آن مهمانی را به‌خاطر بسپارند. شما نیز می‌توانید به عنوان یک کدبانوی ایرانی از مهمانانتان متفاوت پذیرایی کنید و به جای پذیرایی باچای، دمنوش‌های متفاوت طب سنتی را برای گرم‌تر شدن مهمانی‌هایتان استفاده کنید و با تزیین و قرار دادن انواع دمنوش تی بگ در داخل جعبه دمنوش تی بگ پذیرایی چوبی لوکس بر روی میز پذیرایی خود با نظم و سازماندهی به میز، ضمن زیبا تر کردن میزبانی خود ، به مهمانانتان حق انتخاب دهید تا نوشیدنی مورد علاقه شان را انتخاب و میل کنند و هم به سبکی متفاوت و راحت از عزیزان خود پذیرایی نمایید . باکس های رومیزی چوبی دمنوشی لوکس که با قرار گرفتن دمنوش های رنگارنگ در داخل آن ها و ایجاد نمایی زیبا از داخل جعبه ، نظر هر مخاطبی را به خود جذب می کنند.

                                                  

🧐خرید ارزان و آنلاین انواع جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ چوبی 

جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ چای کیسه ای چوبی ، باکسی کاربردی است که با خرید آن می توانید با یک تیر دو نشان بزنید ، از این باکس هم می توان به عنوان دکوری و هم می توان برای پذیرایی و یا نگهداری دمنوش ها ، تی بگ ها و ملزومات آن و نیز استفاده کرد . لوکس باکس به عنوان یک تولید کننده انواع باکس دمنوش تی بگ پذیرایی چوبی در طرح و ابعاد مختلف ، ضمن ارائه انواع جعبه های دمنوش چوبی زیبا ، لوکس و نفیس ، سعی نموده است تا جعبه های چوبی با کیفیتی را ارائه نماید که بتوان از آن ها برای قرار دادن انواع دمنوش فله ای و تی بگ استفاده نمود . ابعاد مناسب ، استفاده از متریال کاملا طبیعی از چوب ، ام دی اف با روکش چوب ، پی وی سی ، شیشه سه میلی متر همراه با یراق آلات چوبی و فلزی مناسب ، طراحی بیرونی و داخلی منحصر به فرد ، از مزیت های جعبه های چوبی دمنوش تی بگ لوکس باکس است که با ویژگی هایی که ذکر شد ، از استحکام ، مقاومت و کیفیت بالایی در برابر هر گونه ضربه و آسیب برخوردار است که فضای داخلی آن ها بر اساس اندازه و ابعاد به وسیله دیوایدر هایی با ضخامت مناسب به تعدادی محفظه جداگانه تفکیک شده است که همراه با برش های هلالی شکل در این مقسم ها ، به راحتی می توانید از محتویات داخلی جعبه استفاده نمایید و با وجود درب کریستالی ( نوعی طلق شفاف و نشکن ) و درب چوبی و شیشه ای نگران ورود گرد و خاک به داخل جعبه نباشید . جعبه های با کیفیتی که با توجه به مواد اولیه و طراحی خارق العاده ای که دارند ، از قیمت بسیار مناسب ، عالی و مقرون به صرف برخوردار هستند . مانند نمونه جعبه های دمنوش تی بگ پذیرایی زیر:

👈جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB106-N مدل کشو دار

ابعاد : 21 * 22 * 33

ظرفیت : 500 الی 700 گرم انواع تنقلات ، 40 عدد تی بگ ، 4 عدد کافی میکس ، 6 عدد هات چاکلت

جنس : چوب

👈جعبه دمنوش پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB29-01

ابعاد : 5 * 23 * 23

ظرفیت : 500 الی600 گرم انواع دمنوش و تنقلات

جنس : ام دی اف

👈جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چرم چوبی لوکس باکس کد LB64

ابعاد : 8 * 25 * 28

ظرفیت : 100 گرم انواع خشکبار ، 40 عدد تی بگ و 6 عدد کافی میکس و 30 عدد هات چاکلت

جنس : ام دی اف با پوشش چرم مصنوعی

🧐فروشگاه انواع جعبه دمنوش تی بگ پذیرایی چای لوکس باکس 

فروشگاه آنلاین لوکس باکس ، عرضه کننده انواع باکس های پذیرایی چوبی لوکس ، یک فروشگاه اینترنتی است که امکان خرید جعبه های دمنوش پذیرایی و جعبه پذیرایی چوبی وارمردار لوکس و ارزان و کاربردی ، با کیفیت و ارزان را برای شما عزیزان فراهم نموده است . تخصص ما در طراحی و تولید انواع جعبه پذیرایی دمنوش چوبی با تنوع بالا موجب شده است تا بتوانید با مراجعه به  وب سایت ما ، جعبه دمنوش چوبی مورد نظر خود را انتخاب و ثبت سفارش نمایید. تخصص ما و همچنین تلاش ما در جهت کسب رضایت شما عزیزان  ، ما را از سایر فروشگاه ها متمایز می‌کند و این اطمینان خاطر را برای یک خرید با کیفیت و مقرون به صرفه به شما بزرگواران می دهد.

yesو در پایان ... 

شما همراهان می توانید جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ چای کیسه ای مورد نظر را از طریق وب سایت فروشگاه لوکس باکس در دسته بندی مرتبط مشاهده و بررسی کرده و در صورت تمایل ، باکس دمنوش پذیرایی مورد نظر را ثبت سفارش نمایید.